Ik heb akkoord van het thuisfrontFaaz0 schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 10:28:
[...]
Ok prima, nog twee helden nodig dus
Crota hard vanavond ~21.00:
- RoystonRicky
- Vegetto
- Physxx
- Eczeem
-
-
volFaaz0 schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 10:28:
[...]
Ok prima, nog twee helden nodig dus
- RoystonRicky
- Vegetto
- Physxx
- Eczeem
- bassie-90
-lupusergo
psn: lupusergo
Iemand die me nu een Gorgon checkpoint kan geven? : )
Btw hoeveel hunters en titans? ik kan met hunter of titan ligt eraan wat nodig is, kan ook zwaarden of als iemand anders wil ook prima.
Enkel en alleen een 32 warlock, dus zal geen zwaard gaan dragen.
Veil helm zodat ik met super kan regennen.
Veil helm zodat ik met super kan regennen.
Haha toppie, we zitten vol dus.vegetto1983 schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 10:39:
Ik heb akkoord van het thuisfront![]()
hahaha ben er vanavond miss eerst nog 1 NF? moet er nog eentje en nog 3 weeklys zien wel ben op tijd online
Moet ff kijken hoe laat ik online kan zijn, wil best nog een NF doen als ik op tijd ben.
- RoystonRicky
- Vegetto
- Physxx
- Eczeem
- bassie90
- lupusergo
Oke wie is welke class evt titans is wel handig denk?Faaz0 schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 10:53:
[...]
Haha toppie, we zitten vol dus.
Moet ff kijken hoe laat ik online kan zijn, wil best nog een NF doen als ik op tijd ben.
- RoystonRicky
- Vegetto
- Physxx
- Eczeem
- bassie90
- lupusergo
Faaz0 schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 10:53:
[...]
- RoystonRicky
- Vegetto
- Physxx
- Eczeem
- bassie-90 (32, titan)
- lupusergo
[...]
- RoystonRicky
- Vegetto hunter 32 / titan 32
- Physxx
- Eczeem
- bassie90 titan 32
- lupusergo
Als je m vanavond nog niet hebt. Moet je maar aankloppen.steffeh schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 10:43:
Iemand die me nu een Gorgon checkpoint kan geven? : )
Misschien zit er dit keer wel een red death voor je in.
PSN: Popotastic
Maandag Crux gekregen... Gisteren WEER een Crux gekregen... als ik vanavond hardmode doe dan weet ik al wat ik krijg -_-
En laat ik m'n 2e Eidolon Ally al dismantled hebben
PSN: Low__Profile | Team Shadowloo
[...]
- RoystonRicky
- Vegetto (hunter 32 / titan 32)
- Physxx
- Eczeem
- bassie90 (titan 32)
- lupusergo (Warlock 32)
Mag ik een crux?Low_Profile schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 11:07:
Maandag Crux gekregen... Gisteren WEER een Crux gekregen... als ik vanavond hardmode doe dan weet ik al wat ik krijg -_-
Atlas#22744
Heb je een Gjallarhorn te ruil?
Ach, je zou em zo mogen hebben trouwens, ik ga echt geen 2e Necro meer graden
Tjah, de Necrochasm is leuk voor de collectie, maar als wapen heeft het geen toegevoegde waarde (heb ik begepren)Low_Profile schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 11:07:
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
Ik heb Husk of the Pit 
Gisteren uit Gorgons CP ook weer 0.0 gekregen. 1x crota normal, Song of ir Yut (Alweer).
1 NF kreeg ik een legendary pulse rifle.
Nog 2x crota normal 3x crota hard 3x VoG hard, 2NF te gaan
**Hoopt eigenlijk op het moment alleen op BlackHammer en Mask of the Third Man.
Gisteren uit Gorgons CP ook weer 0.0 gekregen. 1x crota normal, Song of ir Yut (Alweer).
1 NF kreeg ik een legendary pulse rifle.
Nog 2x crota normal 3x crota hard 3x VoG hard, 2NF te gaan
**Hoopt eigenlijk op het moment alleen op BlackHammer en Mask of the Third Man.
Yeah, hij schiet snel, maar het lijkt alsof het ding met watjes schiet ofzo.EricNL schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 11:13:
[...]
Tjah, de Necrochasm is leuk voor de collectie, maar als wapen heeft het geen toegevoegde waarde (heb ik begepren)
De thrall explosion triggert ook niet vaak genoeg op een crit imho
oke zie 1 titan rest heeft geen titans aldus bungie.net. is 1 titan genoeg? anders moet ik op me titan komen maar moet een ander zwaarden zeg maar?
Er zijn nog paar wachtende voor uLow_Profile schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 11:12:
[...]
Heb je een Gjallarhorn te ruil?
Ach, je zou em zo mogen hebben trouwens, ik ga echt geen 2e Necro meer graden
Atlas#22744
Hoorde ergens (dacht dat Gothalion het zei op zn stream) dat ie als Pulse Rifle geteld wordt ingame (zou je aan het equip icoon links onderin moeten kunnen zien ofzo) en dat ie dus mogelijk met de patch een boost in damage zou krijgen, maar not sure thoughEricNL schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 11:13:
[...]
Tjah, de Necrochasm is leuk voor de collectie, maar als wapen heeft het geen toegevoegde waarde (heb ik begepren)
Ik zou het kunnen testen met een armor piece waarmee je meer ammo voor pulserifles krijgt. Misschien dat ik dat vanavond ff ga doen dan. Het ding zou gewoon meer impact moeten hebben, het voelt nu niet als een exotic, en al helemaal niet als een Raid exotic.PaYnE81 schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 11:21:
[...]
Hoorde ergens (dacht dat Gothalion het zei op zn stream) dat ie als Pulse Rifle geteld wordt ingame (zou je aan het equip icoon links onderin moeten kunnen zien ofzo) en dat ie dus mogelijk met de patch een boost in damage zou krijgen, maar not sure though
ben op zoek naar een crota hard groep voor vanavond
PSN: libbes1979
1 titan zou voldoende moeten zijn voor CE Hard. Het kan zelfs heel makkelijk zonder. Als je Boomer afleiding zoekt dan kun je ook 1 man net achter die rots zetten bij de linker boomer tower en af en toe gewoon even op de muur laten schieten, de boomers targetten dan de man achter die rots, maar kunnen hem niet raken.vegetto1983 schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 11:19:
[...]
oke zie 1 titan rest heeft geen titans aldus bungie.net. is 1 titan genoeg? anders moet ik op me titan komen maar moet een ander zwaarden zeg maar?
[ Voor 3% gewijzigd door EricNL op 25-02-2015 11:29 ]
Dat is opzich ook wel een leuke om te testen jaLow_Profile schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 11:24:
[...]
Ik zou het kunnen testen met een armor piece waarmee je meer ammo voor pulserifles krijgt. Misschien dat ik dat vanavond ff ga doen dan. Het ding zou gewoon meer impact moeten hebben, het voelt nu niet als een exotic, en al helemaal niet als een Raid exotic.
Ik heb ook wel zin in een potjelibbes1979 schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 11:25:
ben op zoek naar een crota hard groep voor vanavond
crota hard vanaaf starttijd +/- 20.30 ? (eventueel 2x volledige run)
libbes1979 lvl 32 titan
trahdeog
-
-
-
-
libbes1979 lvl 32 titan
trahdeog
-
-
-
-
[ Voor 18% gewijzigd door libbes1979 op 25-02-2015 11:53 ]
ja kiest een kant en gewoon met zwaard die kant op rennen komt ook wel goed ga wel op mijn hunter zien we wel ..EricNL schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 11:29:
[...]
1 titan zou voldoende moeten zijn voor CE Hard. Het kan zelfs heel makkelijk zonder. Als je Boomer afleiding zoekt dan kun je ook 1 man net achter die rots zetten bij de linker boomer tower en af en toe gewoon even op de muur laten schieten, de boomers targetten dan de man achter die rots, maar kunnen hem niet raken.
Ik zou best mee willen doen, maar ben level 31, heb geen volledig geupgrade wapens. Ook is 19:30 te vroeg voor mij, red ik niet. Dus als het een uur later kan...?libbes1979 schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 11:41:
crota hard vanaaf starttijd 19.30 ? (eventueel 2x volledige run)
libbes1979 lvl 32 titan
trahdeog
-
-
-
-
[ Voor 5% gewijzigd door brambest op 25-02-2015 11:51 ]
Ik ga 19:30 ook niet redden. Uurtje later zou ideaal wezen.
alleen 32 graagbrambest schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 11:49:
[...]
Ik zou best mee willen doen, maar ben level 31, heb geen volledig geupgrade wapens. Ook is 19:30 te vroeg voor mij, red ik niet. Dus als het een uur later kan...?
is goed pas de tijd wel aantiguan schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 11:51:
Ik ga 19:30 ook niet redden. Uurtje later zou ideaal wezen.
Ok, duidelijk.
Is er een andere raid geplanned voor vanavond die ik eventueel kan joinen rond 20:30?
Is het overigens een fresh run of niet?vegetto1983 schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 11:45:
[...]
ja kiest een kant en gewoon met zwaard die kant op rennen komt ook wel goed ga wel op mijn hunter zien we wel ..
Anders ga ik het 1ste gedeelte nog even doen.
ja freshC4D schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 12:06:
[...]
Is het overigens een fresh run of niet?
Anders ga ik het 1ste gedeelte nog even doen.
Dat kan opzich prima indeed, mits voldoende HM ervaring. D'r is te weinig ruimte voor fouten om op te vangen.
Zorg trouwens sowieso dat je wapens allemaal 331 zijn. D'r is geen reden om daar nu nog geen setje van te hebben.
en dat had ie niet. Liefst alleen 32Low_Profile schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 12:09:
[...]
Dat kan opzich prima indeed, mits voldoende HM ervaring. D'r is te weinig ruimte voor fouten om op te vangen.
Zorg trouwens sowieso dat je wapens allemaal 331 zijn. D'r is geen reden om daar nu nog geen setje van te hebben.(drie a vier dagen bounties, met XP bonus en je bent er al volgens mij)
Precies, heb ook niet veel ervaring. Is ook helemaal geen probleem. Wat wapens betrefd, ik heb er niet zoveel tijd voor, helpt ook niet mee dat ik bounties erg saai vind..
Sommige bounties kan je perfect combineren met nightfall en weeklies. Heb soms wel eens drie bounties in een NF completed.
Doe iig genoeg NM voor je aan HM begint. Je moet de maps uit je hoofd kennen op z'n minst.brambest schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 12:12:
[...]
Precies, heb ook niet veel ervaring. Is ook helemaal geen probleem. Wat wapens betrefd, ik heb er niet zoveel tijd voor, helpt ook niet mee dat ik bounties erg saai vind..
Als iemand zegt "nu naar de ogre-room" en je weet niet welke kant je op moet lopen = wipe
Ik wilde net m'n post editten met:Crashhill schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 12:18:
[...]
Welke fouten? Lampen doet een Hunter Solo. Bridge doe je truukje met de warlock, die ging is ook makkelijk, en de deadsinger is het makkelijkste stukje van de RAID.
Tenzij je hem natuurlijk helemaal legit doet. Dan is de Bridge wel behoorlijk pittig..
Dat gezegd, het maakt eigenlijk alleen voor Crota zelf uit, tot aan Crota is het zelfs op HM makkelijk genoeg.
Maar Crota zelf is bijna altijd een wipe als iemand uberhaupt doodgaat. (je mist DPS voor rest van de fight, en de oversoul komt altijd op het verkeerde moment, bijv. als je met z'n allen net in de ogre room staat)
[ Voor 43% gewijzigd door Low_Profile op 25-02-2015 12:20 ]
loop je nog aantal keer met ons mee van de week..brambest schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 12:12:
[...]
Welke fouten? Lampen doet een Hunter Solo. Bridge doe je truukje met de warlock, die ging is ook makkelijk, en de deadsinger is het makkelijkste stukje van de RAID.Low_Profile schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 12:09:
[...]
Zorg trouwens sowieso dat je wapens allemaal 331 zijn. D'r is geen reden om daar nu nog geen setje van te hebben.(drie a vier dagen bounties, met XP bonus en je bent er al volgens mij)
Dan moet je alleen voor crota eventueel iemand anders zoeken. Maar krijgt hij wel rewards om lvl 32 te worden. (meer als op normal i.i.g.)
Tenzij je hem natuurlijk helemaal legit doet. Dan is de Bridge wel behoorlijk pittig..
[ Voor 9% gewijzigd door Crashhill op 25-02-2015 12:21 ]
Ik wilde net m'n post editten met:Crashhill schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 12:18:
[...]
Welke fouten? Lampen doet een Hunter Solo. Bridge doe je truukje met de warlock, die ging is ook makkelijk, en de deadsinger is het makkelijkste stukje van de RAID.
Dan moet je alleen voor crota eventueel iemand anders zoeken. Maar krijgt hij wel rewards om lvl 32 te worden. (meer als op normal i.i.g.)
Dat gezegd, het maakt eigenlijk alleen voor Crota zelf uit, tot aan Crota is het zelfs op HM makkelijk genoeg.
Maar Crota zelf is bijna altijd een wipe als iemand uberhaupt doodgaat. (je mist DPS voor rest van de fight, en de oversoul komt altijd op het verkeerde moment, bijv. als je met z'n allen net in de ogre room staat)
lol, en nou heb ik OOK m'n post nog per ongeluk ge-edit... lekker dan
Verwijderd
zal vanavond worden ben ik bangsum1 schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 11:59:
Iemand NF nu of vanmiddag?
5 man lvl 32 4x gjallarhorns of hunger of crotas 2x schieten (kost wel veel pakketjes) is makkelijk te doen.Low_Profile schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 12:22:
[...]
Ik wilde net m'n post editten met:
lol, en nou heb ik OOK m'n post nog per ongeluk ge-edit... lekker dan
Je laat de 6e man (lvl31) gewoon doodgaan in het begin. geen oversoul of wat dan ook

iemand interesse in Atheon HM CP?
PSN: Eczeem
wat ik ook nog wel eens gedaan heb is een lvl 31 als boomer afleiding, is hij toch nuttig maar hoeft hij geen damage op crota te doen..
Maar als hij ogre room in moet kan hij wel dood gaan. kost je weer oversoul, helemaal als hij niet weet wat hij precies moet doen moet je hem gewoon als je crota net hebt gestart dood laten gaan.vegetto1983 schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 12:27:
wat ik ook nog wel eens gedaan heb is een lvl 31 als boomer afleiding, is hij toch nuttig maar hoeft hij geen damage op crota te doen..
Op normal mode doe j maar uitleggen hahahaha
Verwijderd
oke kijk wel ff vanaaf, was gisteren pas na 6 thuis dus moet alles nog doen. Anders komt het van de week wel een x:-)sum1 schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 12:29:
[...]
Ook geen probleem. Heb me wel al ingeschreven voor twee raids.
boomer afleiding kan ook heel goed vanuit de ogre room, kan een low-level gewoon de hele tijd blijven staan springenCrashhill schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 12:29:
[...]
Maar als hij ogre room in moet kan hij wel dood gaan. kost je weer oversoul, helemaal als hij niet weet wat hij precies moet doen moet je hem gewoon als je crota net hebt gestart dood laten gaan.

Ik spring gewoon tegen vegetto aan, dan komt alles goed.. Toch?Crashhill schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 12:29:
[...]
Maar als hij ogre room in moet kan hij wel dood gaan. kost je weer oversoul, helemaal als hij niet weet wat hij precies moet doen moet je hem gewoon als je crota net hebt gestart dood laten gaan.
Een van de eerste keren dat ik net vegetto mee deed ging ik ook dood, en redden zij het met z'n 5en. Weet niet meer of dat hm was. Gear heb ik wel voor lvl 32, alleen de radiant shards nog niet.
[ Voor 18% gewijzigd door brambest op 25-02-2015 12:41 ]
hahaha zo ist, dat werkt altijdbrambest schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 12:40:
[...]
Ik spring gewoon tegen vegetto aan, dan komt alles goed.. Toch?
Een van de eerste keren dat ik net vegetto mee deed ging ik ook dood, en redden zij het met z'n 5en. Weet niet meer of dat hm was. Gear heb ik wel voor lvl 32, alleen de radiant shards nog niet.
Ook als Vegetto met het zwaard naar Crota gaat moet je tegen hem aan blijven duwen, dan slaat die harder
hahaha zou wel cool zijn, in een treintje achter elkaar dat je dan meer damage doet op crotaEricNL schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 12:47:
[...]
Ook als Vegetto met het zwaard naar Crota gaat moet je tegen hem aan blijven duwen, dan slaat die harder
Hoeveel accounts heb je?brambest schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 12:40:
[...]
Ik spring gewoon tegen vegetto aan, dan komt alles goed.. Toch?
Indien je er maar 1 hebt, maak gewoon nog 2x dezelfde class aan even lvlen naar 20 (al doe je er paar dagen over maakt niet uit) crota hard kun je kistje zelf pakken in het begin. En anders een hunter een keer lief aankijken of dat hij Abyss voor je wilt doen voor je andere chars. en hoppa je bent zo 10-20 shards rijker per week.
Haha ja geniaal. Met 5 man er naar toe -> 1 klap Crota doodvegetto1983 schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 12:48:
[...]
hahaha zou wel cool zijn, in een treintje achter elkaar dat je dan meer damage doet op crota
Hallo!
We zoeken 2 mensen voor Crota's end NORMAL.. Nu meteen
Join me
We zoeken 2 mensen voor Crota's end NORMAL.. Nu meteen
Join me
PSN: Fruitschaaltje
Heb 3 accounts. Kistje ik begin pakken doe ik, alleen vergeten dat ik dat natuurlijk met meerdere chars kan doen. Komt wel goed, ik loop wel paar x c nm mee. Maar, nu weet ik nog niet of er voor vanavond een raid is geplanned die ik kan joinen...Crashhill schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 12:49:
[...]
Hoeveel accounts heb je?
Indien je er maar 1 hebt, maak gewoon nog 2x dezelfde class aan even lvlen naar 20 (al doe je er paar dagen over maakt niet uit) crota hard kun je kistje zelf pakken in het begin. En anders een hunter een keer lief aankijken of dat hij Abyss voor je wilt doen voor je andere chars. en hoppa je bent zo 10-20 shards rijker per week.
als we op tijd klaar zijn wil ik wel nog met je raiden.. kijken we wel wie we bij elkaar krijgen en anders doen we samen een stuk voor shards..brambest schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 12:51:
[...]
Heb 3 accounts. Kistje ik begin pakken doe ik, alleen vergeten dat ik dat natuurlijk met meerdere chars kan doen. Komt wel goed, ik loop wel paar x c nm mee. Maar, nu weet ik nog niet of er voor vanavond een raid is geplanned die ik kan joinen...
Haha, ik heb vanavond niks gepland omdat ik niet weet of ik online ben vanavond.brambest schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 12:51:
[...]
Heb 3 accounts. Kistje ik begin pakken doe ik, alleen vergeten dat ik dat natuurlijk met meerdere chars kan doen. Komt wel goed, ik loop wel paar x c nm mee. Maar, nu weet ik nog niet of er voor vanavond een raid is geplanned die ik kan joinen...
Later op de week kan ik al je chars wel even door de abyss heen leiden.
Als je dan gear krijgt kun je die ook weer dismantelen voor shards zo gaat het best hard hoor.
Topper, thanks man! Heb overigens al mn leg armor helemaal upgrades, chest moet ik nog wat levelen, gaunlets heb ik nog 21 nodig en chest ook 21 dusvegetto1983 schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 12:53:
[...]
als we op tijd klaar zijn wil ik wel nog met je raiden.. kijken we wel wie we bij elkaar krijgen en anders doen we samen een stuk voor shards..
Verwijderd
Sorry hoor maar als je HM alleen kunt met een team vol lvl 32 dan moet je misschien eens in de spiegel kijken.
Ook met 3 lvl 31 lukte het ons waarbij er 1 zelfs helemaal nieuw was met HM.
Is hij nieuw leg dan gewoon duidelijk uit wat er verwacht wordt voor je aan Crota zelf begint. Dat is sowieso niet verkeerd gezien sommige groepen het wel eens net wat anders doen.
Loop desnoods even met hem door de ruimte en de sprongen naar het raam enzo zodat hij dit een paar keer heeft gedaan.
Zeg hem wanneer hij moet snipen zodat hij niet al gaat schieten voor hij de deur uit is.
Tel terug naar het schieten van de raketjes en herinner hem eraan stil te blijven staan en exact moet schieten wanneer aangegeven. Heeft hij geen tracking laat hem dan op grond richten dan is de kans op helemaal missen kleiner.
Na het raket salvo weer duidelijk aangeven, "OK, nu via links terug naar binnen".
Man, zelfs als het echt niet wil kun je hem nog boven-achter de rechtse tower laten staan zodat hij niet geraakt kan worden maar wel de boomers bezig kan houden. Laat hem dan als eerste naar buiten rennen zodat hij wat extra tijd heeft.
Ik heb liever een lvl 31 die luistert en tips opvolgt dan een lvl 32 die het allemaal wel weet. Vergeet ook niet dat je zelf ook eens voor de eerste keer de raid hebt gedaan
ieder zijn meningVerwijderd schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 12:59:
[...]
Sorry hoor maar als je HM alleen kunt met een team vol lvl 32 dan moet je misschien eens in de spiegel kijken.![]()
Ook met 3 lvl 31 lukte het ons waarbij er 1 zelfs helemaal nieuw was met HM.
Is hij nieuw leg dan gewoon duidelijk uit wat er verwacht wordt voor je aan Crota zelf begint. Dat is sowieso niet verkeerd gezien sommige groepen het wel eens net wat anders doen.
Loop desnoods even met hem door de ruimte en de sprongen naar het raam enzo zodat hij dit een paar keer heeft gedaan.
Zeg hem wanneer hij moet snipen zodat hij niet al gaat schieten voor hij de deur uit is.
Tel terug naar het schieten van de raketjes en herinner hem eraan stil te blijven staan en exact moet schieten wanneer aangegeven. Heeft hij geen tracking laat hem dan op grond richten dan is de kans op helemaal missen kleiner.
Na het raket salvo weer duidelijk aangeven, "OK, nu via links terug naar binnen".
Man, zelfs als het echt niet wil kun je hem nog boven-achter de rechtse tower laten staan zodat hij niet geraakt kan worden maar wel de boomers bezig kan houden. Laat hem dan als eerste naar buiten rennen zodat hij wat extra tijd heeft.
Ik heb liever een lvl 31 die luistert en tips opvolgt dan een lvl 32 die het allemaal wel weet. Vergeet ook niet dat je zelf ook eens voor de eerste keer de raid hebt gedaan
Mee eens. Niet zo zeer hier op GoT, maar bij LFG groepen in het algemeen zie je te vaak de worden "Gjallerhorn required" en "Level 32 required".
Eigenlijk is het onzin. Een level 31 kan inderdaad prima mee in Hard Mode. Ik zou geen 6 man party willen met level 31, maar een aantal moet prima kunnen. De mechanics en tactieken zijn een stuk belangrijker. Weten wanneer je naar een bepaalde plek moet, en waar je moet staan, daar draait het voor het grootste gedeelte om.
Ach op de dag van de NM release is hij verslagen met 5x30 en 1x31, dus hard kan vast wel met 1x32 het gaat alleen niet zo soepel allemaal
[ Voor 25% gewijzigd door Faaz0 op 25-02-2015 13:22 ]
ja idd kan allemaal
nog weinig animo zo te zien
nog weinig animo zo te zien
[ Voor 44% gewijzigd door libbes1979 op 25-02-2015 13:24 ]
Libbes was toch degene die persé HM wilde doen terwijl 'ie toch nog lvl31 was?
Het damage verschil tussen 31 en 32 is ook niet zo groot als sommigen denken:
4 level or lower below mob: 100% damage penalty
3 level below mob: ~52% damage penalty
2 level below mob: ~42% damage penalty
1 level below mob: ~32% damage penalty
0 level below or higher than mob: 0% damage penalty
Oftewel, het scheelt 10%... op normal mode scheelt het 32%, dus daar maakt het wel een groot verschil. (maar NM is peanuts)
4 level or lower below mob: 100% damage penalty
3 level below mob: ~52% damage penalty
2 level below mob: ~42% damage penalty
1 level below mob: ~32% damage penalty
0 level below or higher than mob: 0% damage penalty
Oftewel, het scheelt 10%... op normal mode scheelt het 32%, dus daar maakt het wel een groot verschil. (maar NM is peanuts)
lijkt wel een anti libbes gedoe te worden hierL490 schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 13:24:
Libbes was toch degene die persé HM wilde doen terwijl 'ie toch nog lvl31 was?
Sorry Libbes, dit was niet mijn bedoeling hoor. Ik heb gevraagt, lvl 31 is dat goed, jij hebt liever lvl 32, en dat is helemaal geen probleem voor mij.
Verwijderd
Ik speel vooral via The100, en kom daar dan britten en amerikanen tegen, maar niemand zeurt daar snel over alleen level 32 ofzo. Vaak word er gewoon ook een raid uitgevoerd voor mensen die er nog geen ervaring mee hebben zodat ze geholpen kunnen worden. Zo blijft het tenminste leuk. Pasgeleden een keer 4 uur gedaan over Crota NM omdat we geen sword runner hadden, maar gelukkig een leuke groep met veel gelach en geen gezeik.
Natuurlijk mag iedereen zelf weten wat hij/zij het fijnst vind.
Natuurlijk mag iedereen zelf weten wat hij/zij het fijnst vind.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2015 13:32 ]
nie voor jou maar blijkbaar bij anderen wel dusja vind et wel prima zo
het is geen kritiek gewoon vragen van mensen, vat het niet zo op ze bedoelen er niks mee..libbes1979 schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 13:31:
nie voor jou maar blijkbaar bij anderen wel dusja vind et wel prima zo
Naja, moet je luisteren, nog geen twee weken geleden zit je het forum vol te spammen met berichtjes waarbij je zegt dat CE HM prima te doen is als lvl31er. (Waar ik het overigens mee eens ben) En inmiddels ben jezelf lvl32 en neem je liever geen lvl31ers mee.libbes1979 schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 13:26:
[...]
lijkt wel een anti libbes gedoe te worden hier
Komt een beetje flauw op mij over, that's it, no hard feelings.
is goed ieder zijn mening
zie wel of er vanaaf een groep is eventueel
Mijn plek komt vrij in de VOG en CE run, gaan met de clan (toch) 2 CE hm runs doen.Ky66881 schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 10:11:
Thx Eczeem. Word erg gewaardeerd. Ik zal er zijn. 19:30 of 20:00 ?
[...]
Grifffxnplek komt vrij, ik zou graag zijn plek innemen. Vog hm lvl 31 hunterKy66881 schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 10:11:
Thx Eczeem. Word erg gewaardeerd. Ik zal er zijn. 19:30 of 20:00 ?
[...]
Edit:
Nevermind, ik zie dat Jansoe zijn plek inmeemt als reserve. Wat ce nm betrefd, dat ga ik niet halen kwa tijd.
[ Voor 18% gewijzigd door brambest op 25-02-2015 14:29 ]
Rustig, rustig mannen...
Het is maar een spelletje
Het is maar een spelletje
Je was net te laat gister..DarkElement schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 13:49:
Als je rond 0.00 nog'mensen zoekt wil ik wel mee met mijn titan
Crota ging neer en 10 seconde erna kreeg ik je bericht
Nog mensen die crota gaan doen nu of willen doen? Lvl31 titan 2x crota tot nu toe gedaan, nog een noob dus
Verwijderd
lol van die noobs die en 6 man nodig hebben, en 6 met een gjallahorn en black hammer, en 6 man op 32 willen hebben....
man man... geowon een goed team bij elkaar rapen, tactics gebruiken en bespreken en gaan met die banaan!
man man... geowon een goed team bij elkaar rapen, tactics gebruiken en bespreken en gaan met die banaan!
Gewoon alleen doenVerwijderd schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 15:18:
lol van die noobs die en 6 man nodig hebben, en 6 met een gjallahorn en black hammer, en 6 man op 32 willen hebben....
Ik heb Destiny al een dikke 2/3 maanden niet aangeraakt. Nu heb ik weer wat tijd om te gamen en heb niks op de plank liggen wat ik wil spelen.
Hoe raden jullie het aan om het spel weer op te pakken? Ik heb geen vrienden die het spelen en ben bij lvl26 blijven hangen. Heb geen raids uitgespeeld en geen dlc gekocht.
Ik speel m op de Xone
Hoe raden jullie het aan om het spel weer op te pakken? Ik heb geen vrienden die het spelen en ben bij lvl26 blijven hangen. Heb geen raids uitgespeeld en geen dlc gekocht.
Ik speel m op de Xone
[ Voor 3% gewijzigd door berinho op 25-02-2015 15:43 ]
Ik wil wel, mare hoelaat?Griffx schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 15:41:
We komen vanavond met onze clan run een 32'r te kort bij een Crota HM full run.
We zijn met een 31'r en 30'r dus vandaar het verzoek voor een 32'r
psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians
Verwijderd
lekker vanguard gear kopen voor max lvl en met wat mensen via lfg de VoG raid doen 
Als je m toch enkel speelt uit verveling..... Mocht je m nou weer leuk gaan vinden... dlc kopen
Als je m toch enkel speelt uit verveling..... Mocht je m nou weer leuk gaan vinden... dlc kopen
sorry verkeerde stukje geedit, 20:00
Eerst een full run en daarna eventueel nog een run, mocht je een 2de char hebben.
Ik snap die aanvallen ook niet helemaal hoor. Als jij vind dat je een groep wil met zo veel mogelijk 32-ers prima toch. Misschien had je vanavond niet genoeg tijd en wil je liever met een ervaren groep er vlot doorheen lopen. Lijkt idd wel of er hier een paar graag jou op de persoon aanvallen. Lekker laten gaan. Game on!libbes1979 schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 13:39:
is goed ieder zijn mening
Ok, I'll be there. Heb meerdere characters.Griffx schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 15:45:
[...]
Eerst een full run en daarna eventueel nog een run, mocht je een 2de char hebben.
psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians
Kan ik dan eventueel met een 2e run mee, als level 31 zijnde? Of heb je dan ook nog steeds een lvl 30 enGriffx schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 15:45:
[...]
31-er?
Er is 1 iemand die zegt dat libbes zelf het forum vol heeft gespammed toen hij lvl31 was om Crota HM te doen. Nu plaatst hij zelf een bericht met lvl32 only, zonder enige uitleg. Dan snap ik wel dat diegene hem daar even aan herinnerd.Biatch schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 15:54:
[...]
Ik snap die aanvallen ook niet helemaal hoor. Als jij vind dat je een groep wil met zo veel mogelijk 32-ers prima toch. Misschien had je vanavond niet genoeg tijd en wil je liever met een ervaren groep er vlot doorheen lopen. Lijkt idd wel of er hier een paar graag jou op de persoon aanvallen. Lekker laten gaan. Game on!
Wil hij persé lvl 32 omdat hij denkt dat het dan makkelijker is ? of wil hij dat omdat hij er liever snel doorheen wil knallen. Dat had libbes er misschien even bij kunnen zetten, dan waren er ook niet zoveel reacties op geweest.
Alhoewel je ook lvl 31 hebt waarmee je uiteindelijk sneller Crota neer hebt als Lvl 32 chars. Komt dan gaat het vaak mis in de communicatie en iedereen weet het beter en/of houd zich aan zijn eigen tactiek want "wij zijn ook lvl32 en hebben hem al 10x gedaan". Gewoon een gezellige leuke groep die ook naar elkaar luistert vind ik persoonlijk het belangrijkst.
Woopwoop, nog 2x crota nm, 3x crota hm en 3x vog hm te gaan
Dit topic is gesloten.