/nodsKasai schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 10:33:
Je bent zelf een Hunter.
YouTube: New Valus cheese spot works as a hunter too.
[ Voor 60% gewijzigd door Physx op 24-02-2015 10:36 ]
Kut! Die shoot to loot scout gemist.. Was er maar een notification ding dat je een melding krijgt als die ze verkoopt
Is er geen handige tweaker die dit kan maken? Haha
Tweet de gasten van deze site; http://isthegunsmithsellingrarefusionrifles.com/clockw1ze schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 10:37:
Kut! Die shoot to loot scout gemist.. Was er maar een notification ding dat je een melding krijgt als die ze verkooptIs er geen handige tweaker die dit kan maken? Haha
Atlas#22744
Goeie tip! Ga dat gelijk ff doen haha. Thanks!Kasai schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 10:40:
[...]
Tweet de gasten van deze site; http://isthegunsmithsellingrarefusionrifles.com/
Zou best willen, maar wil iemand dan voor mij invallen @ work?Verwijderd schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 10:42:
wie nightfall invallen over half uurtje 1 persoon nodig
psn stony-times
Jup, gewoon max agility + triple jump.vegetto1983 schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 10:32:
Werkt die spot boven op die lampen ook als hunter?
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
dat filmpje doet zelfs met een double jump... zag ik, maar eens proberen dan
Verwijderd
Als je nog iemand zoekt.. Dan wil ik wel mee. Psn conjohVerwijderd schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 10:42:
wie nightfall invallen over half uurtje 1 persoon nodig
psn stony-times
Nog iemand voor nightfall en weekly? Zijn al met zen 2e.
Volgens mij ga je met higher jump hoger.
Atlas#22744
Verwijderd
rond hallf 12 gaat diegene wegVerwijderd schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 10:53:
[...]
Als je nog iemand zoekt.. Dan wil ik wel mee. Psn conjoh
Zal waarschijnlijk niet zo heel moeilijk zijn om te maken.clockw1ze schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 10:41:
[...]
Goeie tip! Ga dat gelijk ff doen haha. Thanks!
Destiny heeft echt een bizar goede API!
Ik sla maar weer een weekje overEricNL schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 10:04:
Valus Ta'Aurc:
Epic
Nightfall
Lightswitch
Angry
Juggler
Weekly:
Heroic
Lightswitch
Gewoon op die lamp gaan zitten en ben je out of ammo, je nieuw aangeschafte shoot to loot scout in zetten
PSN: Eczeem
mja Valus boeit niet, icebreaker werkt prima, gaat meer om de rest van de strike, steeds moeten wisselen voor die psions die gewoon sponsen zijn etc
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Alles is een spons in dit spel, tenzij er een burn is.Bokkie schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 11:10:
mja Valus boeit niet, icebreaker werkt prima, gaat meer om de rest van de strike, steeds moeten wisselen voor die psions die gewoon sponsen zijn etc
2 weken achter elkaar al een crack nightfall met enorme kut modifiers er op.
Hopen dat xur maar eens een gjallar verkoopt dit weekend...
Verwijderd
Op die lamp zitten lukt me dus nooit met mijn titan, al vaker geprobeerd maar ik kom er nooit opDooiedibbes schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 11:08:
[...]
Gewoon op die lamp gaan zitten en ben je out of ammo, je nieuw aangeschafte shoot to loot scout in zetten

Ik ga maar altijd achter die kratten / dozen in de hoek schuilen en dan schieten tussen de dozen door
met titan is ook zeer makkelijk te doen..je moet alleen ff op zo'n hoekje van een pilaar staan
zijn er nog 2 mensen voor nightfall en weekly zometeen?
happens 2 the best. Wapens niet vergeten, CROTA helm wel...maar goed, die ga ik toch niet op hard gebruiken. Apotheosis Veil is dan handiger ivm super health regen.
[ Voor 48% gewijzigd door C4D op 24-02-2015 12:02 ]
psn: lupusergo
Ja ik doe wel weer mee.AlexMar schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 11:58:
zijn er nog 2 mensen voor nightfall en weekly zometeen?
Waar ben je dan?Nickrsd schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 00:46:
ik wil morgen ook aan de nightfall/heroic beginnen morgen, alleen mijn starttijd is rond 12.00uur.
zijn er dan mensen die meewillen doen? zodat we een groepje van 3 hebben..
Wie o wie?
Kom er nu aan dan!
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
Dit is pas sneu!DarkElement schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 11:58:
Aaaaaaarghhhhwat ben ik stom bezig, wil ik een Scout rifle full upgraden (nog 3 te gaan), lever ik 5 bounties + telemetry daarvoor in. Heb ik mijn handcannon equiped, kan mezelf wel voor mijn kop slaan joh.

http://www.eurogamer.net/...r-olds-destiny-characters
edit: wellicht ongepast
[ Voor 91% gewijzigd door GMacD op 24-02-2015 12:59 ]
Zwijg! Jij hebt geen recht meer van spreken over Nightfall rewards.DarkElement schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 11:13:
Nou, voltooid die hap. En wat krijg je dan, een LDR sniper.andere kreeg een Time on Target legendary pulse en de ander 9 shards. Feest. vrijdag maar weer
KSSST, je hok weer in jij!
EricNL schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 12:20:
[...]
Zwijg! Jij hebt geen recht meer van spreken over Nightfall rewards.
KSSST, je hok weer in jij!
Maar? MAAR? Niks te maar'en... Jij hebt een Gjallerhorn uit de Nightfall gekregen laatst...DarkElement schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 12:30:
[...]
Maar ik wil de Suros of Vanquisher III
achja nog 2 pogingen te gaan.
DarkElement schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 12:47:
Je hebt gelijk man ik mag niet klagen over de laatste paar weken.
Ik eigenlijk ook niet hoor. De afgelopen weken
4x Fatebringer
1x Patience and Time
1x Word of Crota
1x Suros
paar keer Black Hammer
Enige wat nog echt ontbreekt is dat pokke ding wat in jouw inventory rond zweeft...
[ Voor 37% gewijzigd door EricNL op 24-02-2015 12:56 ]
Heb je hem nou wel al of nog niet?
Nog iemand nightfall?
[ Voor 16% gewijzigd door M0nkeymen op 24-02-2015 13:09 . Reden: heb al een groepje ]
psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians
Maatje kreeg net die vanquiser uit thaulusDarkElement schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 12:30:
[...]
Maar ik wil de Suros of Vanquisher III
achja nog 2 pogingen te gaan.
https://vdr.one | Certified Drone Pilot A1/A3+A2
Wat is er zo goed aan de vanquisher?
Alles about the stopping powrrrr
Ja, want stel je voor dat je moeite moet doen zegjesse111 schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 11:12:
[...]
Alles is een spons in dit spel, tenzij er een burn is.
2 weken achter elkaar al een crack nightfall met enorme kut modifiers er op.
Hopen dat xur maar eens een gjallar verkoopt dit weekend...
Hoge impact en geen 90+ fire rate. De laatste van zijn soort

[ Voor 29% gewijzigd door Ereaser op 24-02-2015 15:09 ]
Dat is het probleem.Ereaser schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 15:06:
[...]
Ja, want stel je voor dat je moeite moet doen zeg
Ik heb juist geen zin meer om er moeite voor te doen
[ Voor 24% gewijzigd door Faaz0 op 24-02-2015 15:10 ]
Des te lekkerder is de beloning als je weer eens alleen shards krijgtFaaz0 schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 15:10:
[...]
Dat is het probleem.
Ik heb juist geen zin meer om er moeite voor te doen
Ik heb geen zin anderhalf uur door drie NF's te ploeteren zonder burn om toch niet te krijgen wat ik nog niet heb aan wapens. Maar komt misschien omdat er nog maar een enkele mist uit de collectie.Gearloose schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 15:12:
[...]
Des te lekkerder is de beloning als je weer eens alleen shards krijgt
Ik doe het niet alleen voor de rewards, ook voor de buff en reputation
Atlas#22744
Ik ben daar ook wel een beetje klaar mee, gaan we trouwens nog eens herkansen voor HM crota roy? :-) maar dan met niet zo nagging mensjes ;-)
Gisteren Crota Normal even geoefend, 2x was ie dood. Door de "druk" (die er niet is maar wel voelt) drukte ik de 1e keer heletijd op vierkantje (PS4) als ik de relic wou droppen om daarnaar even te blink striken...
2e keer ging ie met 2 zwaarden down. Nu alleen beter timen zo dat ik ook nog eens 4 slagen kan doen. En een Helm of the Thrid Man ofzo (Helm met 3 ogen voor Hunter) en dan kan ik hem op hard ook op 't gemakske oefenen.
2e keer ging ie met 2 zwaarden down. Nu alleen beter timen zo dat ik ook nog eens 4 slagen kan doen. En een Helm of the Thrid Man ofzo (Helm met 3 ogen voor Hunter) en dan kan ik hem op hard ook op 't gemakske oefenen.
Ik heb dus echt zelden gevloek en gezeik in een raid. Het is meestal heel aandoenlijk en super attent. En spaans, spaans is vooral belangrijk.vegetto1983 schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 15:23:
Ik ben daar ook wel een beetje klaar mee, gaan we trouwens nog eens herkansen voor HM crota roy? :-) maar dan met niet zo nagging mensjes ;-)
Nou het is niet zo zeer gevloek maar meer zeuren over alles en alles beter weten en zeuren als je een raket schiet als je moet wipen, of als ze net voor je neus een mob neerschieten bijna gaan huilen..
Na de tijd die ik in dit spel heb gestoken, heb ik geen zin meer om moeite te doen. Wil alleen mn gjaller nog en dan ben ik klaar tot de nieuwe DLC er isEreaser schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 15:06:
[...]
Ja, want stel je voor dat je moeite moet doen zeg
Verwijderd
vog hard vanavond rond 00:15
iemand met cp mag ook
1.stony-times
2.darkelement1987
3.
4.
5.
6.
psn stony-times
iemand met cp mag ook
1.stony-times
2.darkelement1987
3.
4.
5.
6.
psn stony-times
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2015 16:18 . Reden: . ]
Jesusvegetto1983 schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 15:45:
Nou het is niet zo zeer gevloek maar meer zeuren over alles en alles beter weten en zeuren als je een raket schiet als je moet wipen, of als ze net voor je neus een mob neerschieten bijna gaan huilen..
Haha doe k ook ;-)Crashhill schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 16:03:
[...]
Jesusdan zou ik gewoon die mensen onthouden en niet meer joinen
haha
Vroeg me trouwens nog iets anders af, dat zwaarden lukt me echt wel goed nu, alleen zie ik sommige op filmpjes best snel achter elkaar die slagen doen nu heb ik het gevoel dat er bij mij meer tijd tussen zit ook al ram ik als een malle op de R2 knop of is dat juist het probleem
Heb je wel die 'zwaai sneller met het zwaard' gear aan en max agility (weet eigenlijk niet of agility ook helpt)vegetto1983 schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 16:05:
[...]
Haha doe k ook ;-)
Vroeg me trouwens nog iets anders af, dat zwaarden lukt me echt wel goed nu, alleen zie ik sommige op filmpjes best snel achter elkaar die slagen doen nu heb ik het gevoel dat er bij mij meer tijd tussen zit ook al ram ik als een malle op de R2 knop of is dat juist het probleem
Ik gok maar wat, ben niet de beste swordbearer.
¡Te deseo mucho éxito!
ok dit was vals spelen, dit was google translate, maar ik wil je wel succes wensen.
¡Te deseo mucho éxito!
ok dit was vals spelen, dit was google translate, maar ik wil je wel succes wensen.
[ Voor 37% gewijzigd door Dooiedibbes op 24-02-2015 16:17 ]
Je moet tegen Crota "aanrijden"... dan Stop hij de animatie en kun je gelijk weer slaan, zoek ook eens op "destiny reload cancel animation"vegetto1983 schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 16:12:
ja allemaal aan..
nog een reddit thread erover
[ Voor 14% gewijzigd door M0nkeymen op 24-02-2015 16:19 ]
psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians
dus helemaal tegen hem aanstaan en dan gewoon heel de tijd R2?
Je hebt schieten, (Bij mij R2) en slaan (Bij mij R1). ik gebruik 3x schieten.vegetto1983 schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 16:05:
[...]
Haha doe k ook ;-)
Zo sla ik minimaal 6x met 1 zwaard.
Ik wil dus minimaal 8x kunnen slaan met het zwaard
Er gaan geruchten wanneer je de linker anoloog stick naar voren duwt en schiet dat hij sneller hakt maar daat geloof ik allemaal niet zo in. Maar misschien is het wel zo
http://www.reddit.com/r/DestinyTheGame/comments/2p2p3n/analysis_crotas_end_final_boss_damage_calculations/
Geruchten? Is gewoon feit hoor. Ik had een filmpje gezien waarin iemand dit kraakhelder demonstreerde in de Mothyards. Kan 't desbetreffende filmpje nu ff nie vinden, maar afgaande op de beschrijving zou deze ook voldoende moeten zijn:Crashhill schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 16:20:
[...]
Je hebt schieten, (Bij mij R2) en slaan (Bij mij R1). ik gebruik 3x schieten.
Zo sla ik minimaal 6x met 1 zwaard.
Ik wil dus minimaal 8x kunnen slaan met het zwaardEn gezien mijn timing moet dat binnen 3 jaar wel goed zitten hahahaa.. nee gisteren merkte ik al dat ik tijd over had om hem nog 1 extra keer te slaan.
Er gaan geruchten wanneer je de linker anoloog stick naar voren duwt en schiet dat hij sneller hakt maar daat geloof ik allemaal niet zo in. Maar misschien is het wel zo
http://www.reddit.com/r/DestinyTheGame/comments/2p2p3n/analysis_crotas_end_final_boss_damage_calculations/
https://www.youtube.com/watch?v=dQaj1Q63nrQ
Hetzelfde effect wordt nog VELE MALE duidelijker met de speedreload van No Land Beyond (werkt volgens zelfde principe)
https://www.youtube.com/watch?v=dgyb_GnpCUw
Kijk is aan, dan moet ik dat dus gaan gebruikenDeBierVampier schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 16:26:
[...]
Geruchten? Is gewoon feit hoor. Ik had een filmpje gezien waarin iemand dit kraakhelder demonstreerde in de Mothyards. Kan 't desbetreffende filmpje nu ff nie vinden, maar afgaande op de beschrijving zou deze ook voldoende moeten zijn:
YouTube: Destiny Sword Animation Canceling
Hetzelfde effect wordt nog VELE MALE duidelijker met de speedreload van No Land Beyond (werkt volgens zelfde principe)
YouTube: Destiny - No Land Beyond Reload Cancel
EDIT: het ging niet over damage maar snelheid, my bad..
[ Voor 19% gewijzigd door Crashhill op 24-02-2015 16:48 ]
Tot hoe laat is er onderhoud dan?
Oh nevermind, al gevonden (tot 21:00u).
Mooi
Kan ik rustig even eten koken enzo 
Ik ben wel in voor NF na onderhoud
Oh nevermind, al gevonden (tot 21:00u).
Mooi
Ik ben wel in voor NF na onderhoud
[ Voor 81% gewijzigd door tiguan op 24-02-2015 17:15 ]
Voor vanavond na de maintenance nog mensen die de nf en de weekly willen doen?
psn: vdNiet-forSpeed
psn: vdNiet-forSpeed
psn: vdNiet-forSpeed | [KAAS] Inglourious Guardians
Hopen dat hij ook weer werkt na 21 uur
Ik wil wel als 3e man mee voor nf na onderhoud, als t nog mogelijk is.vegetto1983 schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 17:44:
Hopen dat hij ook weer werkt na 21 uur
Kijken straks bram zijn er meer van pmel komt goed
iemand vanavond nog 2 man nodig om te raiden na 21:00? vog hard of crota.
Xenn0X-one Lvl 32 titan
Jedi_Geub lvl 31 hunter
Xenn0X-one Lvl 32 titan
Jedi_Geub lvl 31 hunter
Is er iemand die me even wil helpen om Xyor, the Unwed te slopen? Ik zit al bij Phogoth
PSN: Houtvlot
Gewoon tegen hem aan blijven lopen. Dus terwijl je R2 spamt ook je linkerstik naar voren blijven duwenvegetto1983 schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 16:20:
dus helemaal tegen hem aanstaan en dan gewoon heel de tijd R2?
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Tuurlijkdinges schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 17:57:
Is er iemand die me even wil helpen om Xyor, the Unwed te slopen? Ik zit al bij Phogoth
done done on to the next one... psn: Bear-H6O
Verwijderd
iemand om 00:15 vog hard raid???
cp mag
1 stony-times
2 darkelement1987
cp mag
1 stony-times
2 darkelement1987
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2015 18:12 . Reden: . ]
Ben aan een NF begonnen, wie zin heeft mag joinen ben bij de tweede guard
PSN: jansoe13
Ben je al klaar?strompel schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 18:19:
Ben aan een NF begonnen, wie zin heeft mag joinen ben bij de tweede guard
Begint onderhoud pas om 20:00? Ik dacht 19:00?
Hoelang ligt dit destiny plat?
PSN: jansoe13
Nee 7 uur blijkt werden net zonder pardoes uit NF gegooid
benieuwd hoelang t duurt of ze 21 uur halen iedereen gaat dan allemaal op zelfde moment inloggen zal wel drukte zijn
Nee, eind v/d week.KookSpook schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 19:14:
Gaat de nieuwe patch straks online?
Zie nu op Facebook staan Will take couple of hours.......
De vrouw thuis gaat zich afvragen waarom ze vanavond opeens erug veel aandacht gaat krijgen
Waar dan? De laatste post van Destiny is 23 uur geleden? Of zit je op een andere pagina te kijken?
Dit topic is gesloten.