PSN: libbes1979
klopt maar wil et liefst mee met mijn 31 titan dan de 32 ivm de shards.
Deathsinger is het makkelijkste stukje uit de raidPhysx schreef op maandag 23 februari 2015 @ 12:48:
Wat mij betreft OK, misschien eventueel bij de deathsinger even wisselen naar je 32
Je weet dat je je gear kan overzetten toch?libbes1979 schreef op maandag 23 februari 2015 @ 12:31:
[...]
klopt maar wil et liefst mee met mijn 31 titan dan de 32 ivm de shards.
Atlas#22744
jah i knowKasai schreef op maandag 23 februari 2015 @ 13:03:
[...]
Je weet dat je je gear kan overzetten toch?
Nice hoor! Kreeg 2 de handcanon die ik de vorige IB heb gefarmedclockw1ze schreef op maandag 23 februari 2015 @ 09:38:
Zo voor mij een goede week geweest!
Dinsdag crota hard gedaan, gelijk een Suros Regime dropt, ideaal voor de autorifle bounties in ironbanner!
Vervolgens uit ironbanner nog mooie wapens gevist;
- Radegast's Fury (Void: Grenades&Horseshoes, FieldScout, Who's Next)
- Radegast's Fury (Arc: Tracking, FieldScout, ClownCartridge)
- Ghaleon's Demise (Standaard)
- Felwinter's Lie (Arc: FinalRound, Hammerforged, ShotPackage)
- Felwinter's Lie (Void: FinalRound, Hammerforged, Rangefinder)
- En nog 2 legendary ships.
Goede IronBanner geweest dus
Waarom zou je dan je groep gimpen om als 31 mee te gaan, terwijl je als 32 mee kan?
Atlas#22744
Haha die had ik ook graag gewiltsteffeh schreef op maandag 23 februari 2015 @ 13:04:
[...]
Nice hoor! Kreeg 2 de handcanon die ik de vorige IB heb gefarmed
Wie hebben er vanavond zin om vanaf ongeveer 7 uur Iron Banner te grinden?
- Ik zei de gek
- Haenkie (vanaf 20u)
- NLRev0lution (tot 20:30)
-
-
-
Extra
-
Crashhill schreef op maandag 23 februari 2015 @ 13:22:
Denk ik heb alles 3x gedaan op 2 weeklys na wat denk je? Moet ik nog 1x de templar bij Atheon verslaandat wordt even LFG zoeken vanavond komt elke kansje op de fatebringer wil ik pakken
PSN: Ky66881
Echt bij de Templar op Hard ? geen Legions etc. ? Dan ben ik zeer zeker geintresseerd!Ky66881 schreef op maandag 23 februari 2015 @ 13:28:
Crashhill ik heb nog een CP bij de Templar op Hard. Heb zelf vanavond maar van 19:30 - 20:30 de tijd. Intresse ?
[...]
Hoop dat ik die tijd haal, ik zal je toevoegen als vriend.
En mocht ik niet op tijd zijn heb ik pech en moet ik wel zoeken
[ Voor 8% gewijzigd door Crashhill op 23-02-2015 13:35 ]
PSN: Ky66881
Moeten ook nog even een team hebben he lolKy66881 schreef op maandag 23 februari 2015 @ 13:42:
Ja echt bij de Templar op Hard ! Laat maar weten hoelaat je online bent. kunnen we dit clearen incl Atheon in een uur ? Kan mss de tijd nog reken naar 21:00 maar dan moet ik echt gaan.
Ik kan opzich wel mee, heb hunter lvl 31.Crashhill schreef op maandag 23 februari 2015 @ 14:05:
[...]
Moeten ook nog even een team hebben he lolmaar ik weet niet of ik heel de RAID mee kan spelen
..
Oh, ik lees 19:30. Dat ga ik niet halen, 20:30 wel...
[ Voor 9% gewijzigd door brambest op 23-02-2015 14:13 ]
Even een schaamteloze bump. Wie wil de laatste spot vullen voor Crota HM vanavond. We beginnen om 19:45.Physx schreef op maandag 23 februari 2015 @ 11:36:
[...]
libbes1979 schreef op maandag 23 februari 2015 @ 10:38:
Hard mode (19:45)
- physxx hunter - 32
- low__profile hunter - 32
- Eczeem warlock - 32
- Libbes1979 titan 32
- Sum1 Warlock -32
- ?
Pick me! Pick me!Physx schreef op maandag 23 februari 2015 @ 14:15:
[...]
Even een schaamteloze bump. Wie wil de laatste spot vullen voor Crota HM vanavond. We beginnen om 19:45.
Level 32 hunter
[ Voor 5% gewijzigd door dinges op 23-02-2015 14:16 ]
PSN: Houtvlot
Zijn spaans is alleen niet heel goedPhysx schreef op maandag 23 februari 2015 @ 14:18:
[...]
Je was 32 toch? Ook met gelevelde wapens? If so, join the party
PSN: Eczeem
libbes1979 schreef op maandag 23 februari 2015 @ 10:38:
Hard mode (19:45)
- physxx hunter - 32
- Eczeem warlock - 32
- Libbes1979 titan 32
- Sum1 Warlock -32
- Houtvlot
En we zijn vol.
[ Voor 54% gewijzigd door Physx op 23-02-2015 14:24 ]
Dacht dat jij Crota HM niet meer zou doen
Ik zag net dat ik nog een machine gun moet vindenCrashhill schreef op maandag 23 februari 2015 @ 14:26:
[...]
Dacht dat jij Crota HM niet meer zou doentoen je bij ons de scout rifle kreeg
WTS Song of Ir Yut! haha, naja doe eigenlijk maar een trade, Gjallarhorn is wel leukdinges schreef op maandag 23 februari 2015 @ 14:27:
[...]
Ik zag net dat ik nog een machine gun moet vinden
[ Voor 13% gewijzigd door PaYnE81 op 23-02-2015 14:29 ]
Ik ga met een aantal matties ook grinden (zie hieronder). Wij kunnen best aansluiten vanaf een uurtje of 20:00tha_crazy schreef op maandag 23 februari 2015 @ 13:06:
Wie oh wie, met een heel team knallen we alles aan gort
Wie hebben er vanavond zin om vanaf ongeveer 7 uur Iron Banner te grinden?
- Crazyvin
- Haenkie (vanaf 20u)
- Quelake
- Pennipotentus
- TFD-Influence
Extra
-
Ik doe wel mee. Moet de hele raid nog dus zie wel waar we stranden. Hunter lvl31 ik zal je toevoegen. Doe vanaf half 6 / 6 uur de weekly & nightfall & vog hardCrashhill schreef op maandag 23 februari 2015 @ 14:05:
[...]
Moeten ook nog even een team hebben he lolmaar ik weet niet of ik heel de RAID mee kan spelen
..
Haha! Valt die niet sneller onder Crota Normal?dinges schreef op maandag 23 februari 2015 @ 14:27:
[...]
Hard onlyCrashhill schreef op maandag 23 februari 2015 @ 14:34:
[...]
Haha! Valt die niet sneller onder Crota Normal?
Hij bedoelt denk ik de AR trouwens

Abyss Defiant. kan het ook volledig mis hebben natuurlijk.
[ Voor 22% gewijzigd door Dooiedibbes op 23-02-2015 14:36 ]
Die ga je denk ik op HM niet vindendinges schreef op maandag 23 februari 2015 @ 14:27:
[...]
Het gaat me wel echt om de machine gun trouwens... anders had ik wel auto rifle gezegd!
[ Voor 60% gewijzigd door dinges op 23-02-2015 14:38 ]
- Dolleduukers
- Crashhill
- Ky66881
-
-
-
Wie wilt meedoen?
[ Voor 5% gewijzigd door th4k1ck3r op 23-02-2015 14:41 ]
Volgens mij ook. Echter krijg je in hard (in tegenstelling tot VoG) wel een roll uit de normal tablePaYnE81 schreef op maandag 23 februari 2015 @ 14:38:
Volgens mij was het toch Primary's op Hard en de rest op Normal?
[ Voor 5% gewijzigd door Physx op 23-02-2015 14:40 ]
Song of ir Yut jah? de machine gun? Volgens mij vallen de Special Wapens (HoC, Blackhammer, en Song of ir Yur sneller op normal dan op hard.
Machine gun is toch echt heavy, auto rifle is de Abyss DefiantDooiedibbes schreef op maandag 23 februari 2015 @ 14:35:
[...]
Hard only
Hij bedoelt denk ik de AR trouwens![]()
Abyss Defiant. kan het ook volledig mis hebben natuurlijk.
Heb nog nooi special of heavy uit Crota Hard zien komen, op Exotics na.Physx schreef op maandag 23 februari 2015 @ 14:39:
[...]
Volgens mij ook. Echter krijg je in hard (in tegenstelling tot VoG) wel een roll uit de normal table
Zou zo moeten werken, maar nog nooit gezien helaas.Physx schreef op maandag 23 februari 2015 @ 14:39:
[...]
Volgens mij ook. Echter krijg je in hard (in tegenstelling tot VoG) wel een roll uit de normal table
Klopt, kan ook niet. Crota Normal drop alleen special en heavy weapons en Hard dropt enkel primary weapons, op exotics na ja.Crashhill schreef op maandag 23 februari 2015 @ 14:42:
[...]
Heb nog nooi special of heavy uit Crota Hard zien komen, op Exotics na.
Daarom doe ik ook eerst normal en daarna pas hard gezien ik nog 1 wapen (black hammer) mis (na 3x per week vanaf het begin gespeeld te hebben

[ Voor 19% gewijzigd door ASNNetworks op 23-02-2015 14:44 ]
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Ja dat bedoel ik, ik dacht dat hij die Abyss bedoelde ipv die Machine gun - weer dat slechte spaans wat zoveel onduidelijkheid creeert.Crashhill schreef op maandag 23 februari 2015 @ 14:41:
[...]
Machine gun is toch echt heavy, auto rifle is de Abyss Defiant....
Quiero una ametralladora!Dooiedibbes schreef op maandag 23 februari 2015 @ 14:44:
[...]
Ja dat bedoel ik, ik dacht dat hij die Abyss bedoelde ipv die Machine gun - weer dat slechte spaans wat zoveel onduidelijkheid creeert.
no problemaDooiedibbes schreef op maandag 23 februari 2015 @ 14:44:
[...]
Ja dat bedoel ik, ik dacht dat hij die Abyss bedoelde ipv die Machine gun - weer dat slechte spaans wat zoveel onduidelijkheid creeert.

Run dan op zn spaans in de normal mee, hebben nog een plekkiedinges schreef op maandag 23 februari 2015 @ 14:37:
Ik zie conflicterende berichten
edit:
Het gaat me wel echt om de machine gun trouwens... anders had ik wel auto rifle gezegd!
bienvenida
Normalmente yo ya jugué esta semana!Griffx schreef op maandag 23 februari 2015 @ 14:45:
[...]
Run dan op zn spaans in de normal mee, hebben nog een plekkie
bienvenida
Als ik op normal mee zou doen zou het met mijn warlock zijn, en die is maar level 31
En nu heb ik me al opgegeven voor hard. Geen weg terug
Black hammer kreeg ik in mn eerste crota normal runASNNetworks schreef op maandag 23 februari 2015 @ 14:43:
[...]
Klopt, kan ook niet. Crota Normal drop alleen special en heavy weapons en Hard dropt enkel primary weapons, op exotics na ja.
Daarom doe ik ook eerst normal en daarna pas hard gezien ik nog 1 wapen (black hammer) mis (na 3x per week vanaf het begin gespeeld te hebben)

PSN/XBL/Steam: NLRev0lution
Lucky Bastard, maatje van mij laatst ook heeft 2 accounts, eerst kreeg ie blackhammer daarna hunger of crota. Ik al 20x, 1x Hunger of CrotaRevoNL schreef op maandag 23 februari 2015 @ 15:11:
[...]
Black hammer kreeg ik in mn eerste crota normal run

th4k1ck3r schreef op maandag 23 februari 2015 @ 14:37:
Dus VOG Hard vanaf Templar om 19:30?
- Dolleduukers
- Crashhill
- Ky66881
-
-
-
Wie wilt meedoen?
Ho ho ho.. Ik heb niet gezegd dat ik per definitie mee doe hé.
Als ik thuis kom moet ik eten, boodschappen doen en als die binnen en opgeruimd zijn kan ik eens de Playstation aanzetten.
Zo zei ik ook dat ik de tijd van Ky66881 misschien niet zou halen en ik maar zelf via lfg naar een Templar punt moet zoeken.
Dus voor dat je mijn naam ergens bij zet. Eerst even verifiëren of ik ook echt daadwerkelijk mee doe. En waarschijnlijk zul je dan altijd het antwoord krijgen, ik kan niet precies zeggen wanneer ik online ben, ik speel met onze groep altijd on-the-fly een RAID, ben ik te laat ga ik op zoek naar andere groepen.
Met andere woorden je zult hier zelden of on-the-go mijn naam hier in een rijtje zien
4 plekken over!Crashhill schreef op maandag 23 februari 2015 @ 15:30:
[...]
Als ik thuis kom moet ik eten, boodschappen doen en als die binnen en opgeruimd zijn kan ik eens de Playstation aanzetten.
Zo zei ik ook dat ik de tijd van Ky66881 misschien niet zou halen en ik maar zelf via lfg naar een Templar punt moet zoeken.
Dus voor dat je mijn naam ergens bij zet. Eerst even verifiëren of ik ook echt daadwerkelijk mee doe. En waarschijnlijk zul je dan altijd het antwoord krijgen, ik kan niet precies zeggen wanneer ik online ben, ik speel met onze groep altijd on-the-fly een RAID, ben ik te laat ga ik op zoek naar andere groepen.
Met andere woorden je zult hier zelden of on-the-go mijn naam hier in een rijtje zien
Morgen gaat Guardian Down 3x CE hard doen vanaf 1900, gezien 1 van ons met vakantie is, hebben we in elke raid 1 plek over. Dit is geen clinic, maar gewoon 3x door hard mode heen rennen.
Wil je graag mee? Reageer dan even met welke class(es) je mee wilt en de tijden dat je beschikbaar bent, dan plan ik even ea in. We verwachten dat je hard mode ervaring hebt en level 32 bent. Voorkeur gaat uit naar een Titan
Atlas#22744
Prima!quelake schreef op maandag 23 februari 2015 @ 14:32:
[...]
Ik ga met een aantal matties ook grinden (zie hieronder). Wij kunnen best aansluiten vanaf een uurtje of 20:00
- Crazyvin
- Haenkie (vanaf 20u)
- Quelake
- Pennipotentus
- TFD-Influence
Extra
-
Wellicht dat er nog mensen zin hebben om later aan te sluiten als er nog mensen bezig blijven?
Vanaf 7 uur, iron banner
- Crazyvin
- Haenkie (vanaf 20u)
- Quelake (vanaf 20u)
- Pennipotentus (vanaf 20u)
- TFD-Influence (vanaf 20u)
Ik ren graag 1 run mee - 32 warlock.Kasai schreef op maandag 23 februari 2015 @ 15:35:
Hallo Guardians,
Morgen gaat Guardian Down 3x CE hard doen vanaf 1900, gezien 1 van ons met vakantie is, hebben we in elke raid 1 plek over. Dit is geen clinic, maar gewoon 3x door hard mode heen rennen.
Wil je graag mee? Reageer dan even met welke class(es) je mee wilt en de tijden dat je beschikbaar bent, dan plan ik even ea in. We verwachten dat je hard mode ervaring hebt en level 32 bent. Voorkeur gaat uit naar een Titan
Vrij flexibel kwa tijd, voorkeur gaat wel uit naar half 8/8 uur
[ Voor 5% gewijzigd door Dooiedibbes op 23-02-2015 15:40 ]
Gezellig!Dooiedibbes schreef op maandag 23 februari 2015 @ 15:39:
[...]
Ik ren graag 1 run mee - 32 warlock.
Vrij flexibel kwa tijd, voorkeur gaat wel uit naar half 8/8 uur
Gelijk om 1900?
Atlas#22744
Ik wil graag mee met mijn 32 hunter. Kan vanaf 19:00 uurKasai schreef op maandag 23 februari 2015 @ 15:35:
Hallo Guardians,
Doe mij maar in de tweede run dan, kan physxx mee in de eerste - heb ik wat meer tijd voor me piepers en peentjes.
Als ik het doe is het niet erg!
@Dooiedibbes, is goed, join je de psn chat dan om 1945? Als het goed is zijn we dan aan het switchen van chars
Dan hebben we nog plek voor 1 run om ongeveer 2030.
Atlas#22744
Daar kan ik over mee praten, 7 exotic chest engrams dit weekend en geen 1 heart of the praxic fire..
Vervolgens gister de IB shotgun nog maar een paar keer rerollen, niks wat ook maar in de buurt komt van degene die te koop is. Dus vandaag maar de shotgun opnieuw kopen
CoolioKasai schreef op maandag 23 februari 2015 @ 15:44:
Oke, Physx nemen we dan gelijk 1900 mee en Dooiedibbes om 1945 - 2000.
@Dooiedibbes, is goed, join je de psn chat dan om 1945? Als het goed is zijn we dan aan het switchen van chars
Top!Kasai schreef op maandag 23 februari 2015 @ 15:44:
Oke, Physx nemen we dan gelijk 1900 mee en Dooiedibbes om 1945 - 2000.
Ik had slechts 1 engram en hoopte op een hunter chest piece, kreeg uiteraard de heart of the praxic fireEreaser schreef op maandag 23 februari 2015 @ 15:51:
[...]
Daar kan ik over mee praten, 7 exotic chest engrams dit weekend en geen 1 heart of the praxic fire..
Vervolgens gister de IB shotgun nog maar een paar keer rerollen, niks wat ook maar in de buurt komt van degene die te koop is. Dus vandaag maar de shotgun opnieuw kopen
Ruilen?
btw. Dark nog bedankt voor je hulp zaterdag! Als ik jou nog eens kan helpen dan laat je het maar weten!
Wij zoeken nog 3 personen voor VOG HM ( Fresh run )
21:00
Fruitschaaltje
Ducky-vite
Thepianistje
-
-
-
Let me know!
PSN: Fruitschaaltje
Na crota hard - begint om 1945 - moet haalbaar zijn,Fruitschaal schreef op maandag 23 februari 2015 @ 16:05:
Hello!
Fruitschaaltje
Ducky-vite
Thepianistje
Eczeem (onder voorbehoud)
-
-
Let me know!
Hello!
Fruitschaaltje
Ducky-vite
Thepianistje
Libbes1979 (onder voorbehoud net als eczeem zit in dezelfde crota groep)
-
Let me know!
Na crota hard - begint om 1945 - moet haalbaar zijn,
Als het kon had ik het graag gedaan, kreeg voor de hunter de (un)lucky raspberry en crest of alpha lupi, die ik allebei al hebGearloose schreef op maandag 23 februari 2015 @ 16:05:
[...]
Ik had slechts 1 engram en hoopte op een hunter chest piece, kreeg uiteraard de heart of the praxic fire![]()
![]()
Ruilen?![]()
btw. Dark nog bedankt voor je hulp zaterdag! Als ik jou nog eens kan helpen dan laat je het maar weten!
Ouch.. Ik logte expres in op mn hunter voor de chest engram in de hoop dat ik Heart of the Praxic Fire zou krijgen. (warlock is main). Geeft Rahool verdomme nog de HotPF ook! WTFEreaser schreef op maandag 23 februari 2015 @ 15:51:
[...]
Deed het expres op mn hunter. Want op 1 of andere manier - krijg ik altijd warlock gear als ik op mn hunter wat decrypt en als ik warlock gear decrypt krijg ik hunter gear... Dus werkte nog ook haha
Ben er echt blij mee, HotPF, grenadespam ftw !
Ik had 1x lucky raspberry, 1x crest of alpha lupi (hunter), 1x chest of alpha lupi (titan), 3x armamentarium, 1x starfire protocol, 1x voidfang vestements.clockw1ze schreef op maandag 23 februari 2015 @ 16:46:
[...]
Ouch.. Ik logte expres in op mn hunter voor de chest engram in de hoop dat ik Heart of the Praxic Fire zou krijgen. (warlock is main). Geeft Rahool verdomme nog de HotPF ook! WTF![]()
Deed het expres op mn hunter. Want op 1 of andere manier - krijg ik altijd warlock gear als ik op mn hunter wat decrypt en als ik warlock gear decrypt krijg ik hunter gear... Dus werkte nog ook haha![]()
Ben er echt blij mee, HotPF, grenadespam ftw !
Gewoon alle exotic armors gehad, behalve HotPF
Wat heb ik ook alweer gedaan??Gearloose schreef op maandag 23 februari 2015 @ 16:05:
[...]
Ik had slechts 1 engram en hoopte op een hunter chest piece, kreeg uiteraard de heart of the praxic fire![]()
![]()
Ruilen?![]()
Een "ik weet het niet zeker" was voldoende geweest imo.Crashhill schreef op maandag 23 februari 2015 @ 15:30:
[...]
Hij legt alleen wat uit, waar maak je je druk om ...Jedi Geub schreef op maandag 23 februari 2015 @ 17:47:
[...]
Een "ik weet het niet zeker" was voldoende geweest imo.
SHOOT TO LOOT (shooting any type of ammo picks it up.)
Kan handig zijn
PSN: jansoe13
bedankt voor de tip, direct gehaald. wacht al een tijdje op zo'n wapen, erg handig tijdens strikes en crota raidstrompel schreef op maandag 23 februari 2015 @ 18:14:
FYI: er is tot 2100 vanavond een groen scout rifle te koop bij de Gun Smith met de perk:
SHOOT TO LOOT (shooting any type of ammo picks it up.)
Kan handig zijn
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Er is iets tussen gekomen voor mij, ik red het helaas vanavond nietGriffx schreef op maandag 23 februari 2015 @ 10:46:
[...]
Top nog 1 en dan zitten we vol.
Normal mode (20:30)
- GriffX83 warlock - 30
- Vandalizer-NL Warlock - 31
- RevoNL
- vdNiet-forSpeed - 31 hunter
- AjDuLion - 31 Titan
-

Ik heb mezelf even naar de reservelijst gemikt. Als ik toch geen Song of Ir Yoghurt kan krijgen heeft het voor mij weinig zinPhysx schreef op maandag 23 februari 2015 @ 14:24:
CE Hard mode (19:45)
- physxx hunter - 32
- Eczeem warlock - 32
- Libbes1979 titan 32
- Sum1 Warlock -32
-
Reserve:
- Houtvlot
En we zijn vol.
Als er verder geen animo is loop ik wel mee natuurlijk!
Nog een persoon..libbes1979 schreef op maandag 23 februari 2015 @ 16:14:
Fruitschaal schreef op maandag 23 februari 2015 @ 16:05:
Hello!
Fruitschaaltje
Ducky-vite
Thepianistje
Libbes1979 (onder voorbehoud net als eczeem zit in dezelfde crota groep)
-
Let me know!
Na crota hard - begint om 1945 - moet haalbaar zijn,
PSN: Fruitschaaltje
Ik kan wel, doe niet mee voor de loot dus als je 2 andere mensen vind die loot nog niet hebben..Griffx schreef op maandag 23 februari 2015 @ 19:19:
Nog twee man gezocht voor Crota normal run om 20:30
edit: nodig die maat maar uitdinges schreef op maandag 23 februari 2015 @ 19:06:
[...]
Physx schreef op maandag 23 februari 2015 @ 14:24:
CE Hard mode (19:45)
- physxx hunter - 32
- Eczeem warlock - 32
- Libbes1979 titan 32
- Sum1 Warlock -32
-
Reserve:
- Houtvlot
En we zijn vol.
Ik wil anders ook wel mee, met een Titan 31. Maar als je liever 32-ers hebt begrijp ik dat.
[ Voor 48% gewijzigd door M0nkeymen op 23-02-2015 19:47 ]
psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians
Ik heb nog wel een maatje die mee wil.dinges schreef op maandag 23 februari 2015 @ 19:06:
[...]
Ik heb mezelf even naar de reservelijst gemikt. Als ik toch geen Song of Ir Yoghurt kan krijgen heeft het voor mij weinig zin
Als er verder geen animo is loop ik wel mee natuurlijk!
psn tollenaar24
Wat eigenlijk inhoud dat we ons afmelden voor de normal run van 20:30, sorry voor het late bericht.AjDuLion schreef op maandag 23 februari 2015 @ 20:11:
heren, we hebben iemand die veel ervaring heeft met crota hard, wie o wie wilt er dan meedoen ?
PSN/XBL/Steam: NLRev0lution
Ik wil wel mee 😃michel2412 schreef op maandag 23 februari 2015 @ 20:08:
wie doet mee met een fresh run vog normal, zoeken nog 3 man.
psn tollenaar24
PSN: jansoe13
Dit topic is gesloten.