Royston de hard mode als je die nog gaat doen gaat me middag niet lukken ga even met gezin op pad miss vanavond als je nog hulp nodig hebt
Als er nog plek is ga ik ook graag mee
PSN: Ky66881
Vanmiddag nog ergens een raid die ik kan joinen?
PSN: jansoe13
Ik zoek nog 1 persoon die nog ff mee wil met VoG Normal, full run.
Vault of Glass - Normal mode - Full Run PS4 14:00:
1. darkelement1987
2. Willem100
3. spanzjmg
4. M4uSzi
5. stony-times
6.
Vault of Glass - Normal mode - Full Run PS4 14:00:
1. darkelement1987
2. Willem100
3. spanzjmg
4. M4uSzi
5. stony-times
6.
[ Voor 29% gewijzigd door DarkElement op 21-02-2015 14:01 ]
Geen probleem, ben ook pas net thuis. Have fun vanmiddagvegetto1983 schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 13:34:
Royston de hard mode als je die nog gaat doen gaat me middag niet lukken ga even met gezin op pad miss vanavond als je nog hulp nodig hebt
Voor mij wordt het ook spannend doe zo een bakkie in de stad, maar hou het forum wel in de gatenFaaz0 schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 13:52:
[...]
Geen probleem, ben ook pas net thuis. Have fun vanmiddag
PSN: Eczeem
edit.
[ Voor 93% gewijzigd door DarkElement op 21-02-2015 14:00 ]
Gister in 1 x crota hm cp gehaald een een hardlight, fang of ur yut en de shaker gekregen.. In miss 10 min tijd!
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
Sorry ik ga 22:00 toch niet halen ben ik bang!
Iemand vanavond rond 21:00 interesse in Crota HM final CP? (ik heb de checkpoint niet maar hopelijk iemand anders wel)?
PSN/XBL/Steam: NLRev0lution
Ik heb CP weet alleen niet ofik om 9u aan spelen ben. Als ik er ben em jullie zoeken VNV nog iemand let me knowRevoNL schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 14:17:
Iemand vanavond rond 21:00 interesse in Crota HM final CP? (ik heb de checkpoint niet maar hopelijk iemand anders wel)?
Kan ook wel eerder of later hoorkefco schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 14:35:
[...]
Ik heb CP weet alleen niet ofik om 9u aan spelen ben. Als ik er ben em jullie zoeken VNV nog iemand let me know
PSN/XBL/Steam: NLRev0lution
Vanavond 22:00 VOG hard, full run
-Griffx83 warlock lvl 29 hoogstwaarschijnlijk 30
-brambest 31 hunter
-low__profile 32 warlock of titan
-zjoshy25 30 titan
-vdNiet-forspeed 31 hunter
-Ky66881 level 31 warlock.
-brambest 31 hunter
-zjoshy25 30 titan
brambest schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 14:12:
[...]
Sorry ik ga 22:00 toch niet halen ben ik bang!
Eczeem ipv brambest dan toch?Ky66881 schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 14:40:
-brambest 31 hunter
-zjoshy25 30 titan
[...]
PSN: Low__Profile | Team Shadowloo
Iemand interesse in Templar hard killen?
[ Voor 6% gewijzigd door Kasai op 21-02-2015 14:43 ]
Atlas#22744
Wtf! Ik loop nu met shadow door de gorgon maze, en we kunnen gewoon reviven en respawnen nadat we gezien zijn door gorgons 
edit:
Misschien omdat we maar met zijn tweeen waren? Blijft vreemd
Misschien omdat we maar met zijn tweeen waren? Blijft vreemd
[ Voor 23% gewijzigd door dinges op 21-02-2015 15:34 ]
PSN: Houtvlot
Sorry zijn al klaar.
Atlas#22744
Ben met me level 29 warlock, 30 net niet gehaald.
wil op zich wel mee doen, ben alleen wel maar lvl 31.5RevoNL schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 14:17:
PSN - M4uSzi // -
kwestie van XP of van missing gear? Dat eerste valt met wat crucible potjes nog wel bij elkaar te sprokkelen, als je bounties al opgemaakt zijn.Griffx schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 17:25:
[...]
Ben met me level 29 warlock, 30 net niet gehaald.
Met 3 man patrol werkt ook verrassend goed trouwens. per paaltje 250xp dacht ik, plus alles wat je killed telt mee. Met z'n drieen kun je makkelijk 10 missions per 5 minuten doen ofzo. (iedereen blijft in een andere area)
Gear vooral, beetje gunstige VOG loot, zou dat kunnen oplossen, ga zo nog ff door de crucible rennen.Low_Profile schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 18:27:
[...]
kwestie van XP of van missing gear? Dat eerste valt met wat crucible potjes nog wel bij elkaar te sprokkelen, als je bounties al opgemaakt zijn.
Nog mensen zin in Crota/VoG normal rond half 9?
-M0nkeymen81
-
-
-
-
-
Zelf toevoegen
-M0nkeymen81
-
-
-
-
-
Zelf toevoegen
psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians
Als het Crota op normal wordt heb ik wel zin om mee te doen.
M0nkeymen schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 19:35:
Nog mensen zin in Crota/VoG normal rond half 9?
-M0nkeymen81
-Kromkommer
-mark__54
-
-
-
Zelf toevoegen
ik denk t wel straks als je me online ziet spreek me maar even aan
Iemand zin in VoG hard? Voeg mij ff toe: S-Vaio
We hebben 1 plek.
We hebben 1 plek.
Gaat ie nog door?Ky66881 schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 14:40:
-brambest 31 hunter
-zjoshy25 30 titan
[...]
Ben online , weet niet of we compleet zijn ?
Zoeken er volgens mij nog 1, ipv BramKy66881 schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 22:13:
Ben online , weet niet of we compleet zijn ?
[...]
Zoeken nog 1 iemand voor VOG hard? Iemand? Psn vdNiet-forSpeed
psn: vdNiet-forSpeed | [KAAS] Inglourious Guardians
Ik kan eventueel met een half uurtje ongeveer. Maar, misschien kan DarkElement wel?
Verwijderd
wil wel mee. zet nu ps4 aan psn:giootje30WillieWuks schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 22:27:
Zoeken nog 1 iemand voor VOG hard? Iemand? Psn vdNiet-forSpeed
Is er nog een plaatsje voor een VOG normal ?
Iemand zin in vog hard cp templar? Hebben groep van 5
Ik hoor jullie niet meer nadat low profile de party verliet
WillieWuks schreef op zondag 22 februari 2015 @ 00:01:
Iemand zin in vog hard cp templar? Hebben groep van 5
Ff de party in en uit gaanKy66881 schreef op zondag 22 februari 2015 @ 00:07:
Ik hoor jullie niet meer nadat low profile de party verliet
[...]
Nog steeds niet
,horen jullie mijn wel ?
We stoppen er net mee, moren verder proberen
Ok
quote]Griffx schreef op zondag 22 februari 2015 @ 00:16:
[...]
[/quote]
quote]Griffx schreef op zondag 22 februari 2015 @ 00:16:
[...]
[/quote]
Iemand nog een Templar Hard checkpoint voor me
?
[ Voor 60% gewijzigd door DarkElement op 22-02-2015 08:52 ]
Loop zelf eens 10 minuten door de gameDarkElement schreef op zondag 22 februari 2015 @ 08:40:
Iemand nog een Templar Hard checkpoint voor me?
Waren al voorbij dat punt gestart, wil m alsnog doen. (voor de fatebringer alleen)
[ Voor 21% gewijzigd door DarkElement op 22-02-2015 09:08 ]
Dus je was eerder al bij een cp gestart? Al die cp vragen hier op tweakers beginnen echt sneu te worden. Als ik door het forum scroll kom ik om de twee regels een post van jou tegen met iets nutteloos zoals een vraag of iemand een cp vog heeft. Start de vog gewoon vanaf het begin zoals t hoort. Crota lees ik bij nooit iets over. Te lastig?DarkElement schreef op zondag 22 februari 2015 @ 09:07:
Waren al voorbij dat punt gestart, wil m alsnog doen. (voor de fatebringer alleen)
Heb ik voor je, ff kijken of er nog interesse is om hem vanmiddag af te maken zo rond 13:30.DarkElement schreef op zondag 22 februari 2015 @ 08:40:
Iemand nog een Templar Hard checkpoint voor me?
Ik wil je wel helpen afmaken als je daar nog mensen voor zoekt
@ GriffX
En zoals ik al zei, we waren gestart vanaf een ander checkpoint, inderdaad omdat sommige mensen in ons groepje moeite hadden met bepaalde dingen, in dit geval met de confluxes, toen heb ik ze aangeboden te beginnen vanaf een Gorgons cp die ik nog had. Crota vind ik niet zo leuk om te spelen dus die doe ik inderdaad minder vaak en vind ik dan ook vanzelfsprekend wat lastiger ja.
En zoals ik al zei, we waren gestart vanaf een ander checkpoint, inderdaad omdat sommige mensen in ons groepje moeite hadden met bepaalde dingen, in dit geval met de confluxes, toen heb ik ze aangeboden te beginnen vanaf een Gorgons cp die ik nog had. Crota vind ik niet zo leuk om te spelen dus die doe ik inderdaad minder vaak en vind ik dan ook vanzelfsprekend wat lastiger ja.
[ Voor 77% gewijzigd door DarkElement op 22-02-2015 09:28 ]
En door dingen over te slaan blijven ze moeilijk. Laat die mensen dan eerst vaker op normal spelen, zodat ze wat kunnen oefenen.
dus er zijn serieus mensen die starten vog, spelen 20 minuten en stoppen voor de templar? Of is het zo zielig dat iedereen snel even switcht van char om een cp te hebben?
Ik kan vanmiddag enkel tussen 12:00 - 14:00 als die kleine ligt te slapen.
quote]Griffx schreef op zondag 22 februari 2015 @ 09:19:
[...]
Heb ik voor je, ff kijken of er nog interesse is om hem vanmiddag af te maken zo rond 13:30.
[/quote]
quote]Griffx schreef op zondag 22 februari 2015 @ 09:19:
[...]
Heb ik voor je, ff kijken of er nog interesse is om hem vanmiddag af te maken zo rond 13:30.
[/quote]
Ik ben ook wel in om verder te gaan waar we gister gebleven waren. ( Templar ) Wel tot ongeveer 14.30, want moet Ajax kijken
Als je door bugs al anderhalf uur bij de templar bezig ben, dan heb je het wel ff gehad.Biatch schreef op zondag 22 februari 2015 @ 09:28:
dus er zijn serieus mensen die starten vog, spelen 20 minuten en stoppen voor de templar? Of is het zo zielig dat iedereen snel even switcht van char om een cp te hebben?
bugs? dacht dat bij de templar niet zoveel bugs zaten?Griffx schreef op zondag 22 februari 2015 @ 09:53:
[...]
Als je door bugs al anderhalf uur bij de templar bezig ben, dan heb je het wel ff gehad.
Bugs? 90 min templar? Dit beantwoord wel gelijk al mijn eerder gestelde vragen.
Heb je verder wel goed geslapen of maak je je altijd druk om onzinnige dingen?Biatch schreef op zondag 22 februari 2015 @ 09:28:
Als er mensen zijn die alleen een bepaald deel van een raid willen spelen is toch totaal niet relevant.
PSN: speedrazor3
Inderdaad zeg, dit is het slowchat/lfg/lffireteam topci hier op tweakers wat boeit het jou wat mensen doen en hoe ze spelen
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Maak je niet zo druk, en mocht je nog vragen hebben zonder antwoord, stel ze maar...Biatch schreef op zondag 22 februari 2015 @ 10:02:
Bugs? 90 min templar? Dit beantwoord wel gelijk al mijn eerder gestelde vragen.
Waren geen bugs, zat gewoon niet mee.
Tja soms run je in een uur de full VOG, en soms zit het tegen. Lekker boeie
[ Voor 17% gewijzigd door Griffx op 22-02-2015 10:38 ]
Heeft iemand nog een checkpoint bij de gorgons die ik even kan joinen/overnemen?
Moet die chest nog ophalen met beide characters.
Moet die chest nog ophalen met beide characters.
Heb ik voor je.
[ Voor 3% gewijzigd door DarkElement op 22-02-2015 10:38 ]
Ik ben benieuwd naar de bugs, ik ben um 30x doorgelopen ofzo en bij de templar was zo'n beetje het enige stukje waar ik geen bugs tegen kwam.Griffx schreef op zondag 22 februari 2015 @ 10:36:
[...]
Maak je niet zo druk, en mocht je nog vragen hebben zonder antwoord, stel ze maar...
Waren geen bugs, zat gewoon niet mee.
Tja soms run je in een uur de full VOG, en soms zit het tegen. Lekker boeie
[ Voor 24% gewijzigd door M0nkeymen op 22-02-2015 10:51 ]
gaat er iemand nog wat doen? verveel me...
Ik doe ook wel mee met Crota hard - ben straks online
Zou ik met mijn lvl 31 hunter ook mee mogen doen bij crota? Heb nog maar 1 shard nodig en dan ben ik ook lvl 32, dus als het goed is kan ik na the abyss ook wat meer meedoen.
PSN: ZogstotenV
Als je lvl 31 bent zul je minimaal al je wapens op max moeten hebben staan - je doet sowieso 30% minder damage dan een lvl 32
Heb je het eerste kistje al gehaald? Anders kun je dat nog doen, en hopen dat er shards uit komen.Deluge schreef op zondag 22 februari 2015 @ 11:15:
Zou ik met mijn lvl 31 hunter ook mee mogen doen bij crota? Heb nog maar 1 shard nodig en dan ben ik ook lvl 32, dus als het goed is kan ik na the abyss ook wat meer meedoen.
Kistje al gehaald op normal en kreeg helaas energy. Eris ben ik nog geen level 4 
@R3M1, heb nog niet alle wapens op max helaas. Maar met een klein beetje mazzel zou ik toch wel redelijk snel lvl32 moeten kunnen worden tijdens de raid.
Anders zet me maar op de reserve lijst.
@R3M1, heb nog niet alle wapens op max helaas. Maar met een klein beetje mazzel zou ik toch wel redelijk snel lvl32 moeten kunnen worden tijdens de raid.
Anders zet me maar op de reserve lijst.
[ Voor 54% gewijzigd door Deluge op 22-02-2015 11:31 ]
Nope die heb ik al allemaal verbruiktDarkElement schreef op zondag 22 februari 2015 @ 11:34:
Niet toevalig een armorpiece dubbel die je kan dismantlen?
Mocht er wat droppen dan kan ik dat wel doen natuurlijk, vandaar dat ik ook wel verwacht snel 32 te worden.
Iemand zin om nu ff ren weekly heroic te doen? Zoek 2 mensen
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
Wil wel mee doen met m'n Warlock 32, moet Crota nog op Hard.Faaz0 schreef op zondag 22 februari 2015 @ 11:02:
ik ook wel down voor crota hard nu of begin vd middag
Ik heb heerlijk geslapen zelfs. Lekker wakker geworden, gesport, eitje, kopje koffie.SpeeDRaZoR3 schreef op zondag 22 februari 2015 @ 10:05:
[...]
Heb je verder wel goed geslapen of maak je je altijd druk om onzinnige dingen?
Als er mensen zijn die alleen een bepaald deel van een raid willen spelen is toch totaal niet relevant.
[ Voor 9% gewijzigd door Biatch op 22-02-2015 13:47 ]
Vanaf hoe laat?Griffx schreef op zondag 22 februari 2015 @ 13:11:
is er nog interesse voor een VOG hard run? Met Cp Templar
-griffx83
-
-
-
-
-
PSN: jansoe13
Griffx schreef op zondag 22 februari 2015 @ 13:11:
is er nog interesse voor een VOG hard run? Met Cp Templar
-griffx83
- AvanCade / 32 warlock
-
-
-
-
Got it, thx.DarkElement schreef op zondag 22 februari 2015 @ 10:38:
Heb ik voor je.
Van de week zijn we gelijk doorgegaan en om nou een groepje te joinen en daarna te kappen is ook niet echt nice
Dit topic is gesloten.