Atlas#22744
Ik wil ook wel weer mee doen, kan wel lachen met jullie in de groepVerwijderd schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 18:24:
Guys,
ik wil Donderdag rond 20:00 / 20:30 gaan raiden.
Raysoms - Warlock sunsinger 29
Buraxo - Warlock sunsinger 29
Mushroomaap - Titan defender 27
nog 2 plekken vrij!, wie wil? liefst met een beetje humor en raid ervaring
Titan level 27, maar waarschijnlijk tegen die tijd wel 28.
PS5 PSN: UnrealKazu
Verwijderd
@JLLRoger @KazuKazu schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 18:39:
[...]
Ik wil ook wel weer mee doen, kan wel lachen met jullie in de groep
Titan level 27, maar waarschijnlijk tegen die tijd wel 28.
Nooooice! ik heb je geadd Roger, Kazu heb ik namelijk al in mijn lijst
word vast een gezellige boel
Ik heb donderdag wel tijdVerwijderd schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 18:24:
Guys,
ik wil Donderdag rond 20:00 / 20:30 gaan raiden.
Raysoms - Warlock sunsinger 29
Buraxo - Warlock sunsinger 29
Mushroomaap - Titan defender 27
nog 2 plekken vrij!, wie wil? liefst met een beetje humor en raid ervaring
Verwijderd
Super! Heb er zin in..Verwijderd schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 18:47:
[...]
@JLLRoger @Kazu
Nooooice! ik heb je geadd Roger, Kazu heb ik namelijk al in mijn lijst
word vast een gezellige boel
Ik zoek nog 4 man, add me op PSN!
Chars die mee doen:
Warlock lvl 27
Titan lvl 27
Wil 'm gelijk wel halen of helpen met andere onderdelen...
Ben zelf lvl 29 titan met icebreaker
PSN: Ralphoman
Add me: Falco91Bones
PS4: Falco91Bones [Destiny Clan: DuRP | Vieze-President | http://www.bungie.net/en/Clan/Detail/317154] Stream: http://www.twitch.tv/falco91bones
psn che-075
Bij de nightfall kreeg ik de exotic mida tool
En bij de weekly legendary engram voor heavy, dit werden alleen 2 shards.
Toch veel geluk met de drops gehad, normaal heb ik dit niet

Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB
Verwijderd
nice! ik kreeg exotic sun-breakers voor mijn warlock via de nightfall. en een exotic chest voor de hunter met de weekly, die ik direct heb dismantled voor shards.R-utger schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 01:31:
Net nog maar met me alt de NF en de 28 weekly gedaan
Bij de nightfall kreeg ik de exotic mida tool![]()
En bij de weekly legendary engram voor heavy, dit werden alleen 2 shards.
Toch veel geluk met de drops gehad, normaal heb ik dit niet
Atlas#22744
Binnen 5 minuten Archeon over de richel gelazerd...
Ik kreeg:
Atheon's Epilogue
Vex Mythoclast
En nog een XV0 Timebreaker
Me be happyy
Atlas#22744
Why?Kasai schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 09:38:
Jammer dat de hotfix nog niet uit is.
Atlas#22744
Klopt, maar aan de andere kant is het wel mega frustrerend als je het op de 'juiste' manier doet en de hele raid alleen maar energy/shards krijgt en een shader/shipKasai schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 09:41:
Lijkt dat mensen alleen nog maar die save voor de boss proberen te krijgen zodat ze hem effe eraf kunnen duwen. Vind ik jammer. Het is toch veel leuker heel de raid te clearen en de boss op de juiste manier te ownen.

Dus ik begrijp het wel dat mensen op deze manier de raid proberen te finishen.
Verwijderd
Ja en? Rng haha, heb hem nou al 3/4 x gedaan en pas me 1e raid gear. Jammer dan haha
Als jij dat leuk vindt doe je toch een full run?Kasai schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 09:41:
Lijkt dat mensen alleen nog maar die save voor de boss proberen te krijgen zodat ze hem effe eraf kunnen duwen. Vind ik jammer. Het is toch veel leuker heel de raid te clearen en de boss op de juiste manier te ownen.
Ik snap je punt maar als ik na tig keer Raiden bijna niks krijg (en newbies met amper kills direct Raid Gear) dan probeer ik het via een andere weg.....
Als ze in de Hotfix ook de Raiddrops meenemen, dán lijkt een hotfix me interessant en leuk voor het spel.
En ik snap je frustratie, maar ik zie juist newbies lopen met hard mode gear die alleen maar de boss eraf hebben gepushed, dat is ook frustrerend.
Raiddrop aanpassingen ben ik voor.
Atlas#22744
Ben ik helemaal met je eensKasai schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 09:41:
Ja, daar heb je dan ook wel gelijk in. Soms zie je level 30 ventjes rondlopen die nog geen pepernoot kunnen rakenKasai schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 09:53:
Dat doe ik ook
En ik snap je frustratie, maar ik zie juist newbies lopen met hard mode gear die alleen maar de boss eraf hebben gepushed, dat is ook frustrerend.
Raiddrop aanpassingen ben ik voor.

[ Voor 5% gewijzigd door Montaner op 23-10-2014 10:02 ]
Als de wizards komen sta je te lang in de 1e kamertrix0r schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 10:01:
Iemand die nu even mee de laatste boss van de weekly will killen? Solo gaat wat lastig zodra de wizards komenlevel 28 btw
Toegevoegd!trix0r schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 10:01:
Iemand die nu even mee de laatste boss van de weekly will killen? Solo gaat wat lastig zodra de wizards komenlevel 28 btw
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
Wizards komen toch altijd? Al sta je buiten bij die knakker te vechten.... na 3 waves van knights komen er ook wizards mee. Of kan je ze echt helemaal skippen?jesse111 schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 10:06:
[...]
Als de wizards komen sta je te lang in de 1e kamerEven terug gaan naar de 2e kamer, shrieker laten despawnen en dan zijn de wizards ook weg. Succes!
Ik heb tijdens de nightfall en weekly geen een wizard te hoeven killentrix0r schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 10:26:
[...]
Wizards komen toch altijd? Al sta je buiten bij die knakker te vechten.... na 3 waves van knights komen er ook wizards mee. Of kan je ze echt helemaal skippen?
Als je in die kamer staat waar die shrieker spawnt, kan je nog 1 kamer naar achter, daar moet je gaan zitten als de shrieker er is en een paar seconden wachten tot ie despawnt.
Als je die boss goed hebt gehit kan je hem snipen vanuit de 2e kamer, dus je kan gewoon doorgaan met killen
NIET naar de 3e kamer lopen, dan despawnt de boss en wordt je gekicked naar orbit.
PSN - ps4 : sir_kowlier
ja, je kan de console ook nog instellen en dan kijk je naar wie er net wat heb geplaatst, je zou ook zelf je naam kunnen plaatsen en zeggen wat je wil doen. dan voegen mensen je vanzelf toevegetto1983 schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 10:33:
hoe werkt dat destiny lfg site eigenlijk? gewoon kijken en dan diegene moet je perse toevoegen als friend eerst? (ps4) ?
Voeg me toe op Xbox one, GT: raw kip
oke werkt dat een beetje? dan ga ik dat eens proberen anders kan ik nooit de rest ontdekken :-)Raw Kip schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 10:37:
[...]
ja, je kan de console ook nog instellen en dan kijk je naar wie er net wat heb geplaatst, je zou ook zelf je naam kunnen plaatsen en zeggen wat je wil doen. dan voegen mensen je vanzelf toe
werkt heel goed! hoop wel dat je mensen tegenkomt die mic's hebben. speelt ff fijner. meestal zetten ze dit zelf in de beschrijving.vegetto1983 schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 10:39:
[...]
oke werkt dat een beetje? dan ga ik dat eens proberen anders kan ik nooit de rest ontdekken :-)
Voeg me toe op Xbox one, GT: raw kip
Verwijderd
alleen raid gaat tot 30trix0r schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 11:32:
Is er ergens een lijst welke legendary's er allemaal tot max light gaan? De gear die je kan kopen gaat tot max light 27. Of gaat alle raid gear tot 30?
Geen plekje meer over?Verwijderd schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 11:37:
Vanavond ff lekker raiden met de gang, hopen dat ik geen doos dildos krijg, wat vaak het geval is, scumbag Atheon geeft me nooit fatsoenlijk loot waar ik wat aan heb.
Of anders andere tweakers die willen raiden vanavond? Level 28 titan available in ieder geval
Ik ben een level 27 warlock en kan vanavond vanaf 10 uur, wil graag de VoG vanavond eens proberen. Denk je dat het binnen drie uur kan lukken? Sommige mensen zeggen dat dat wel kan als de meeste uit je team het al eens hebben gecleared. Heb niet eerder de VoG gedaan, jij?trix0r schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 11:39:
[...]
Geen plekje meer over?
Of anders andere tweakers die willen raiden vanavond? Level 28 titan available in ieder geval
Ben 's avonds na 20u meestal wel online.
[ Voor 20% gewijzigd door rvrbtcpt op 23-10-2014 13:29 ]
VoG = enige raid (tot december)Frijns.Net schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 13:29:
VoG of een raid zou ik ook wel eens willen proberen. Level 27 titan. PSN: Kromkommer
Ben 's avonds na 20u meestal wel online.
add dazzler2120 op ps4
PS4 PSN: Dazzler2120
Verwijderd
Er is helaas wat tussen gekomen dus ik kan niet meer. Beetje jammer, maar volgende keer beter!Verwijderd schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 19:10:
^ Prima je staat op de lijst, mocht er 1 van ons niet kunnen krijg je direct een invite!
Psn: lockylung
Level 27 (Titan) XBL: I ColoSsuZz I
Xbox Series X: I ColoSsuZz I - PS5: I-ColoSsuZz-I
Verwijderd
Nog 1 nodig.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2014 18:36 ]
Daily moet ik ook nog doen
Voor de ps4 (voeg je naam toe) om 21.00 start tijd
1. F1rebladex - lvl 28 warlock
Mocht er niet genoeg mensen zijn, dan ga ik weekly nightfall doen
Als het geldt voor vanavond, count me inFireBladeX schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 18:57:
Naja aangezien weinig mensen initiatief nemen, ik start wel een groep VoG normal. Ik verwacht dat je minimaal een keer alle bazen hebt verslagen en dus ook de trophy /achievement in bezit hebt. Liefst ook 28+, maar minimaal 27 en natuurlijk mic.
Voor de ps4 (voeg je naam toe) om 21.00 start tijd
Mocht er niet genoeg mensen zijn, dan ga ik weekly nightfall doen
titan level 28
Ja voor vanavondJohnnyzz schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 19:17:
[...]
Als het geldt voor vanavond, count me in
1. f1rebladex - lvl 28 warlock
2. mRFreeman-nl
Zou ook graag meedoen.FireBladeX schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 19:30:
[...]
Ja voor vanavond
1. f1rebladex - lvl 28 warlock
2. mRFreeman-nl
Warlock lvl 28
psn= bjornnl22
Hoelaat ongeveer ben rond kwart voor 9/9 uur weer online
[ Voor 10% gewijzigd door sparraps op 23-10-2014 19:35 ]
psn = bjornnl22
Voor de ps4 (voeg je naam toe) vandaag (donderdag) om 21.00 start tijd
2. mRFreeman-nl
3. bjornnl22 - lvl 28 warlock
Geen VoG ervaring op het openen na.
PSN: DonMaccer
Eventueel beschikbaar om 21:00 mocht er nog een VoG maagd welkom zijn
Psn = RaYsoms
Wellicht dat we daarna nog een VoG kunnen doen.
PSN: Leech1984
Verwijderd
Help us out! We hebben 2 man te kortleech1984 schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 20:16:
Iemand zin om de weekly nightfall te doen op de ps4?
Wellicht dat we daarna nog een VoG kunnen doen.
add me:
dazzler2120
ps4
[ Voor 7% gewijzigd door FireBladeX op 23-10-2014 21:04 ]
Ik krijg je invite binnen, maar accepteren doet hij niks dan errors, wordt tijd dat PSN en/of Bungie de boel us gaan fixen
Edit:
Ik kom er echt niet meer in gvd
[ Voor 10% gewijzigd door Freeman op 23-10-2014 21:27 ]
Edit: shit man, ik ga alvast kijken voor iemand anders
[ Voor 46% gewijzigd door FireBladeX op 23-10-2014 21:34 ]
Jammer dat je maar 1 keer loot krijgt. Maar het is ook wel gezellig om mensen te helpen.
Als je morgen je nightfall moet hebben moet je maar roepen, run ik ff meeleech1984 schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 22:51:
Net voor de 3e keer de raid gedaan en gehaald deze week.
Jammer dat je maar 1 keer loot krijgt. Maar het is ook wel gezellig om mensen te helpen.
PS5 PSN: UnrealKazu
Zojuist gehaald met Ruwi en TomTom. :-DKazu schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 22:54:
[...]
Als je morgen je nightfall moet hebben moet je maar roepen, run ik ff mee
Was gezellig, we hebben het behoorlijk snel gedaan op atheon na danleech1984 schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 22:51:
Dacht eraan om komende zondag vog op hard te proberen. Hoor van iedereen dat het zeer moeilijk is maar op lvl 29 wil ik het wel eens proberen. Bij deze een groep gezocht voor zondag.
- RaYsoms lvl 29 warlock
- Buraxo lvl 29 warlock
Heb je een tijd in gedachten?RaYsoms schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 00:16:
[...]
Was gezellig, we hebben het behoorlijk snel gedaan op atheon na dan![]()
Dacht eraan om komende zondag vog op hard te proberen. Hoor van iedereen dat het zeer moeilijk is maar op lvl 29 wil ik het wel eens proberen. Bij deze een groep gezocht voor zondag.
- RaYsoms lvl 29 warlock
- Buraxo lvl 29 warlock
Tegen die tijd misschien eind lvl28/begin29
Heb nog geen tijdstip gepland, was eigenlijk eerst benieuwd of er wel mensen zijn die mee willen spelendonmac schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 00:41:
[...]
Heb je een tijd in gedachten?
Tegen die tijd misschien eind lvl28/begin29
Denk dat een uurtje of 19.00 de meeste mensen wel goed uitkomen?
Dan slaapt de kleine welRaYsoms schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 00:44:
[...]
Heb nog geen tijdstip gepland, was eigenlijk eerst benieuwd of er wel mensen zijn die mee willen spelen. Maakt me op zich niet zoveel uit hoe laat, kan in principe de hele dag.
Denk dat een uurtje of 19.00 de meeste mensen wel goed uitkomen?
Moet lukken.
Ik ben op zoek om op hard mode een oracles of templar checkpoint over te nemen.
Als je die hebt laat het ne even weten
Psn dazzler2120
Vanavond is weer de wekelijkse Guardian Down (zo heet onze clan
29 defender, ik
29 sunsinger
28 sunsinger
We zoen nog 3 mensen met raid ervaring, die er om half 8 even doorheen willen knallen.
Laat maar weten of je mee wil
Atlas#22744
Verwijderd
bedankt voor je hulp! ik wou nog ff een nightfall met je doen vandaag maar ik lees dat je m inmiddels cleared hebt.leech1984 schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 22:51:
Raid van gister was dik geslaagd, ondanks we last hadden van een aantal bugs, we hadden iniedergeval een toffe gezellige groep.
Thanks Kazu, Leech, Che, Ray, Mushroom
zeker voor de herhaling vatbaar
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2014 09:25 . Reden: typo ]
Zijn die andere 2 Hunter' s?Kasai schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 08:21:
Morguh,
Vanavond is weer de wekelijkse Guardian Down (zo heet onze clan) raid, we zijn met;
29 defender, ik
29 sunsinger
28 sunsinger
We zoen nog 3 mensen met raid ervaring, die er om half 8 even doorheen willen knallen.
PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Klopt, maar Atheon was gebugged bij het leven. Mensen die niet door de teleports kwamen, splashdamage die men raakte terwijl je in een bubbel stond.RaYsoms schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 00:16:
[...]
Was gezellig, we hebben het behoorlijk snel gedaan op atheon na dan
Maar goed, dat mocht de pret niet drukken.
Ik sla even over. 3 keer een raid doen is wel genoeg in een week.Dacht eraan om komende zondag vog op hard te proberen. Hoor van iedereen dat het zeer moeilijk is maar op lvl 29 wil ik het wel eens proberen. Bij deze een groep gezocht voor zondag.
- RaYsoms lvl 29 warlock
- Buraxo lvl 29 warlock
Ik ga mijn nieuwe hunter levellen, dan kan ik 2 keer de VOG lopen zonder dat ik met lege handen kom te staan.
Was bij ons ook al zo. Ik was relic holder, nou af en toe deed mijn relic gewoon 0 damage. Of dat er maar 2 man mee werder gestuurd. Erg wazig.leech1984 schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 09:31:
[...]
Klopt, maar Atheon was gebugged bij het leven. Mensen die niet door de teleports kwamen, splashdamage die men raakte terwijl je in een bubbel stond.
Maar goed, dat mocht de pret niet drukken.
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
Warlocks dus. De hunters hebben gunslinger, lijkt erop
Atlas#22744
Ik wil wel mee doen! Weet alleen niet of ik om half 8 al online ben, om half 9 ben ik sowieso onlineKasai schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 08:21:
Morguh,
Vanavond is weer de wekelijkse Guardian Down (zo heet onze clan) raid, we zijn met;
29 defender, ik
29 sunsinger
28 sunsinger
Ik heb een level 28 hunter, ben van plan om m vanavond naar level 30 te brengen
Edit: voordat je het vraagt, ja ik heb de raid al meerdere keren gedaan
[ Voor 6% gewijzigd door jesse111 op 24-10-2014 10:37 ]
Haha ja preciesKasai schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 09:33:
[...]
Warlocks dus. De hunters hebben gunslinger, lijkt erop
Ik wil wel mee gaan, heb VoG al 3x Volledige gecleared.
PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451
zoals gewoonlijk: vrijdagochtend 11:00 t/m zondagochtend 9:00Verwijderd schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 10:41:
Iemand enig idee hoelaat Xur aanwezig is?
[ Voor 9% gewijzigd door Convoy op 24-10-2014 10:43 ]
@Buizerd__NL, leuk! Welke char neem je mee?
Atlas#22744
Ja ik heb 3 raid gear pieces en een exotic helmetKasai schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 10:43:
@jesse111, gezellig! Heb je alle raid gear dan al?
@Buizerd__NL, leuk! Welke char neem je mee?
Ben nu bezig met alle shards verzamelen enzo, omdat ik die aan mn vorige armor had opgemaakt, super slim enzo
Ik kan ook mn oude armor aan doen, dan ben ik level 29, alleen dan krijg ik geen EXP om hoger te worden met die armor, ik kijk wel wat ik doe
Ik zou voor de normal raid gewoon lekker als 28 gaan en op hard je 29 gear aantrekken.
Atlas#22744
PSN - ps4 : sir_kowlier
Dit topic is gesloten.