Fist of crota missie. Je rent gelijk langs alle tegenstanders. Swordbearer neerhalen en er komen gelijk thrallsVerwijderd schreef op maandag 16 februari 2015 @ 15:06:
Dark Beyond Joey, zoals SCARfaceE al zei.
En mocht je extra armor willen, gewoon op je defender en je melee skill gebruiken. (ff laten op laden natuurlijk, mocht hij op cooldown zitten).
snap ik, maar ik wil mn mindere gear niet gaan upgraden als die toch vervangen word voor 36 dus eerst het armor upgraden met light 36
Dat snap ik, maar tenzij je 3 level 30 chars hebt en rank 4 bent bij Eris, kan je lang wachten op die shards.AjDuLion schreef op maandag 16 februari 2015 @ 15:47:
[...]
snap ik, maar ik wil mn mindere gear niet gaan upgraden als die toch vervangen word voor 36 dus eerst het armor upgraden met light 36
Atlas#22744
hmm geloof wel rank 4 nog geen 3 chars heb nu net mn titan hier gekregen en was wel van plan om een hunte en warlock ernaast te gaan skillenKasai schreef op maandag 16 februari 2015 @ 15:48:
[...]
Dat snap ik, maar tenzij je 3 level 30 chars hebt en rank 4 bent bij Eris, kan je lang wachten op die shards.
Heb je ff geinspect, maar als je je legs hebt geupgrade heb je er 4 light bij (= 130 totaal) dan heb je er nog 2 nodig maar dan moet je al aan de gang met je Crota's End-armor dus wel Radiant Shards nodig.
Je zou ook bij Xur exotic boots/gauntlets kunnen kopen Vrijdag! (is ook 36 light en geen radiant shards nodig!)
Je zou ook bij Xur exotic boots/gauntlets kunnen kopen Vrijdag! (is ook 36 light en geen radiant shards nodig!)
ik heb een fully upgraded exotic chestDarkElement schreef op maandag 16 februari 2015 @ 15:53:
Heb je ff geinspect, maar als je je legs hebt geupgrade heb je er 4 light bij (= 130 totaal) dan heb je er nog 2 nodig maar dan moet je al aan de gang met je Crota's End-armor dus wel Radiant Shards nodig.
Ja maar met je chest schiet je niks op, je hebt al een light 36 chest van crota snap je
ka nje beter die exotic boots/gauntlets pakken aangezien die nu nog maar tot max 33 gaan.
edit: never mind, nu kan je tenminste maxen zonder radiant shards.
edit: never mind, nu kan je tenminste maxen zonder radiant shards.
[ Voor 16% gewijzigd door DarkElement op 16-02-2015 15:58 ]
inspect me nu nog eens... (hierna ga ik maar een hunter beginnen oh boy... die levelen gaat wel even duren gok ik..)DarkElement schreef op maandag 16 februari 2015 @ 15:56:
Ja maar met je chest schiet je niks op, je hebt al een light 36 chest van crota snap jeka nje beter die exotic boots/gauntlets pakken aangezien die nu nog maar tot max 33 gaan.
enige manier nu om lvl 31 te worden is om 12 ascendant shards te gebruiken voor mn legs maar dat vond ik zonde omdat ik dacht dan mn helm te upgraden maar dat is blijkbaar iets uitdagender dan ik dacht...
[ Voor 20% gewijzigd door AjDuLion op 16-02-2015 15:59 ]
Net mijn nieuwe hunter op lvl 30, iemand zin om nog even de weekly heroic te doen?
Psn: Hertzetje
Psn: Hertzetje
[ Voor 9% gewijzigd door Kimberly op 16-02-2015 16:28 ]
Intel 14700K | Asus ROG Strix z790 GAMING WIFI | 32GB 7200MHZ | ASUS ProArt RTX 4070 SUPER | Fractal North | CORSAIR RM750 | Samsung 2.5TB NVME | Samsung Odyssey G8 OLED
Hoe komen jullie zo snel op lvl 30 haha ik heb de game sinds het uit is gekomen maar zit nog steeds op lvl 26
tot aan 20 ging het snel
Vanguard armor kopen in de toren = 33 light max. en raids spelen voor Raid-armor (max 36 light) of exotics kopen/vinden = 36 light max
Level 30 = 120 Light nodig
Level 31 = 132 Light nodig
Level 32 = 144 Light nodig
En zo snel ging dat niet bij mij
begon pas met raids na de DLC en je kon voor de DLC al level 30 worden door alle Vault of Glass raidgear te hebben.
Met alle armor uit de toren maxed out ben je level 31.
Met 4x raid gear (of 3x raid gear + 1 exotic) maxed out ben je level 32.
Level 30 = 120 Light nodig
Level 31 = 132 Light nodig
Level 32 = 144 Light nodig
En zo snel ging dat niet bij mij
Met alle armor uit de toren maxed out ben je level 31.
Met 4x raid gear (of 3x raid gear + 1 exotic) maxed out ben je level 32.
[ Voor 14% gewijzigd door DarkElement op 16-02-2015 16:35 ]
Dan moet ik maar snel raids gaan spelen want dat heb ik nog nooit gedaan hoogste wat ik heb gedaan is een weakly
Gebrek aan spelers om mee te spelen
Zoek hier naar spelers of nog makkelijker kijk op de bungie fora (ook via de app mogelijk), daar staan complete topics met spelers die mensen zoeken voor weekly/NF/raids. Ik zou niet meer zonder kunnenBaseBoyNL schreef op maandag 16 februari 2015 @ 16:36:
Dan moet ik maar snel raids gaan spelen want dat heb ik nog nooit gedaan hoogste wat ik heb gedaan is een weakly
heb het spel nu 2 weken (of 3) en zit nu op lvl 30 >< zodra je raids doet gaat het heel snel...BaseBoyNL schreef op maandag 16 februari 2015 @ 16:32:
Hoe komen jullie zo snel op lvl 30 haha ik heb de game sinds het uit is gekomen maar zit nog steeds op lvl 26tot aan 20 ging het snel
nu bezig om een hunter te levelen bij gebrek aan bounties op mn titan
Welke raids speel je en op wat voor gear aim je ?AjDuLion schreef op maandag 16 februari 2015 @ 16:44:
[...]
heb het spel nu 2 weken (of 3) en zit nu op lvl 30 >< zodra je raids doet gaat het heel snel...
nu bezig om een hunter te levelen bij gebrek aan bounties op mn titan
Zeau, staat er nog iets op het menu vanavond?
PSN: Eczeem
Crota medaillons overgoten in thrall jus, en als voorafje gemende servitor salade met dreg saus.Dooiedibbes schreef op maandag 16 februari 2015 @ 17:15:
psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians
Geen idee, een maat en ik (beide 31 hunter) willen wel crota normal doen.Dooiedibbes schreef op maandag 16 februari 2015 @ 17:15:
Als je VoG op normal gedaan hebt, krijg je dan daarna nog gear/loot als je VoG op hard doet?
PSN/XBL/Steam: NLRev0lution
Zit er een groot verschil in wat voor loot er dropt tussen normal en hard?
Thanks!DarkElement schreef op maandag 16 februari 2015 @ 17:33:
VoG/Crota loottable met afbeeldingen en alles:
www.vogloot.com
Ik heb nu een groepje van 4 man om 1800(shadow, vegetto, ajdulion en ikzelf. Zijn er nog 2 geïnteresseerde voor VoG hard(bij atheon)?
wil ik welDeninho85 schreef op maandag 16 februari 2015 @ 17:38:
Ik heb nu een groepje van 4 man om 1800(shadow, vegetto, ajdulion en ikzelf. Zijn er nog 2 geïnteresseerde voor VoG hard(bij atheon)?
Te laatDeninho85 schreef op maandag 16 februari 2015 @ 17:38:
Reserve dan
PSN: jansoe13
Ben jullie gejoined maar jullie zijn nog bij de templar zie ik. Nu is mijn atheon hard checkpoint weg en ik moet zo eten om 18:00.
Heeft iemand het Atheon CP nog anders?
Anders join ik jullie iets na 6 nog even, hopelijk zijn jullie dan wel bij ATheon.
Heeft iemand het Atheon CP nog anders?
Anders join ik jullie iets na 6 nog even, hopelijk zijn jullie dan wel bij ATheon.
[ Voor 21% gewijzigd door DarkElement op 16-02-2015 17:54 ]
Verwijderd
Wacht wat? Welk groepje?Deninho85 schreef op maandag 16 februari 2015 @ 17:38:
ik zit klaar moet wel snel neer heb ong tot 18:25
same wiens party moet ik joinen ?vegetto1983 schreef op maandag 16 februari 2015 @ 17:50:
ik zit klaar moet wel snel neer heb ong tot 18:25
Ik zit er ook klaar voor
Heb ik ook wel zin, moet ff kijken welke tijd het beste uitkomt, zo nog ff groceries doen, koken eten heel de mikmak.Bassie90 schreef op maandag 16 februari 2015 @ 17:24:
[...]
Geen idee, een maat en ik (beide 31 hunter) willen wel crota normal doen.
Eczeem zou je mij kunnen toevoegen, kan je niet toevoegen namelijk. DennHuizer
Done.Deninho85 schreef op maandag 16 februari 2015 @ 17:54:
Eczeem zou je mij kunnen toevoegen, kan je niet toevoegen namelijk. DennHuizer
Wij hebben geen haast, laat maar weten. Kan jij omgaan met het zwaard?Dooiedibbes schreef op maandag 16 februari 2015 @ 17:53:
[...]
Heb ik ook wel zin, moet ff kijken welke tijd het beste uitkomt, zo nog ff groceries doen, koken eten heel de mikmak.
Wie hebben er nog meer zin in crota normal vanavond? Zoeken nog 3 man, als je met het zwaard overweg kan zou dat een + zijn.
Zou iemand van jullie dan misschien het checkpoint willen overnemen met zijn alt voor mij of word dat m niet? (@ Atheon)
[ Voor 4% gewijzigd door DarkElement op 16-02-2015 18:04 ]
ik wil ook wel mee, heb het zwaard ook al eens vast gehouden.Bassie90 schreef op maandag 16 februari 2015 @ 17:57:
[...]
Wij hebben geen haast, laat maar weten. Kan jij omgaan met het zwaard?
Wie hebben er nog meer zin in crota normal vanavond? Zoeken nog 3 man, als je met het zwaard overweg kan zou dat een + zijn.
PSN Biacas
Lijstje voor het overzicht. CE Normal
- Eczeem
- Bassie
- Vriend Bassie
- Physx (wellicht)
- Biacas
-
hoelaat doen? half 8/8 uur zoiets?
- Eczeem
- Bassie
- Vriend Bassie
- Physx (wellicht)
- Biacas
-
[ Voor 3% gewijzigd door Dooiedibbes op 16-02-2015 18:28 ]
Helemaal topDooiedibbes schreef op maandag 16 februari 2015 @ 18:28:
- Eczeem
- Bassie
- Vriend Bassie
- Physx (wellicht)
- Biacas
-
Wij gaan om 1900 nog even voor de herkansing om atheon(hardmode) te verslaan. Misschien dat er nog een paar zin om dit eerst te doen.
Lijstje:
-strompel
-DennHuizer(ikzelf)
Lijstje:
-strompel
-DennHuizer(ikzelf)
Als er plek is wil ik wel mee 😃Dooiedibbes schreef op maandag 16 februari 2015 @ 18:28:
- Eczeem
- Bassie
- Vriend Bassie
- Physx (wellicht)
- Biacas
-
Iemand nog een NF meedoen?
Moet er nog 1...
Moet er nog 1...
Mooi dan Zitten we vol, 8 uur it is
Darkelement, Vog red ik niet vanavond! Iets tussen gekomen!
BumpDeninho85 schreef op maandag 16 februari 2015 @ 18:31:
Wij gaan om 1900 nog even voor de herkansing om atheon(hardmode) te verslaan. Misschien dat er nog een paar zin om dit eerst te doen.
Lijstje:
-strompel
-DennHuizer(ikzelf)
Atheon op Hard om 19.00, zoeken nog 4 man
Wil wel mee maar heb om 1900 een afspraak met atheon
[ Voor 23% gewijzigd door strompel op 16-02-2015 18:45 ]
alleen atheon?DarkElement schreef op maandag 16 februari 2015 @ 18:44:
Geen probleem, dan schakel ik Brambest gewoon alsnog in, tenzij er nog iemand hier is die graag wil helpen (snelle Atheon clear op Hard)
Jot, hoe laat
19:30, sorry
tot straks. Alleen Atheon ja.
[ Voor 25% gewijzigd door DarkElement op 16-02-2015 18:45 ]
Ik wil ook nog wel atheon HM meedoen, maar ik ben het overzicht kwijt van wie en wat en wanneer doet vanavond
PSN: Low__Profile | Team Shadowloo
ik doe mee dan @ 19:00strompel schreef op maandag 16 februari 2015 @ 18:44:
[...]
Bump
Atheon op Hard om 19.00, zoeken nog 4 man
[...]
Wil wel mee maar heb om 1900 een afspraak met atheon
[ Voor 31% gewijzigd door Low_Profile op 16-02-2015 18:53 ]
PSN: Low__Profile | Team Shadowloo
Ik ben al onlineDarkElement schreef op maandag 16 februari 2015 @ 18:52:
Als Crazyvin niet kan om 19:30 kan je met ons wel mee evt.
Ik wil ook wel weer ff kijken om 19"00
Nog 1 voor atheon op Hard aanvang per direct
Iemand Atheon HM Checkpoint, zitten met 5 man in orbit
andere heren gaan crota normal doen...Dooiedibbes schreef op maandag 16 februari 2015 @ 19:09:
Iemand Atheon HM Checkpoint, zitten met 5 man in orbit
niet gelukt wie o wie wilt vog hard mode doen?
Iemand weekly? Ben net begonnen
PSN: libbes1979
Ik wil wel, kan over half uurtje ongeveerAjDuLion schreef op maandag 16 februari 2015 @ 20:01:
[...]
andere heren gaan crota normal doen...
niet gelukt wie o wie wilt vog hard mode doen?
Kan ik joinrn bij iemand die VoG normal/hard doet? :-)
Intel 14700K | Asus ROG Strix z790 GAMING WIFI | 32GB 7200MHZ | ASUS ProArt RTX 4070 SUPER | Fractal North | CORSAIR RM750 | Samsung 2.5TB NVME | Samsung Odyssey G8 OLED
Sorry voor de late reactie, heb je toegevoegd (PSN zetje112)HaskoF schreef op zondag 15 februari 2015 @ 12:36:
[...]
Bobo zin om bounties en strikes te doen?
Join mij psn Haskof
Nog andere die bounties en strikes willen doen?
Zojuist je een bericht gestuurdProzaxx schreef op maandag 16 februari 2015 @ 20:40:
Iemand nightfall? We zoeken nog 1 iemand. Psn prozaxx88
Is er nog een groepje VoG normal waaraan ik mee kan doen?
psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians
Husk of the pit aan het upgraden
volgende crota wordt het een exotic hèhè. Bijna lvl 32.. Laatste upgrade bijna daar
[ Voor 22% gewijzigd door Qualixo op 16-02-2015 21:10 ]
https://vdr.one | Certified Drone Pilot A1/A3+A2
Leuk voor in de vault.
PSN ID: Beest41
toevallig al twee mensen die morgenochtend na de weekly reset dubbele nightfall & weekly willen doen?
Im in : psn kefcoooAlexMar schreef op maandag 16 februari 2015 @ 21:21:
toevallig al twee mensen die morgenochtend na de weekly reset dubbele nightfall & weekly willen doen?
Ik heb tot uiterlijk 13:30. ben rond 10:00 online denk ik. dus doe er wel een paar meeAlexMar schreef op maandag 16 februari 2015 @ 21:21:
Prima, wat is je PSN?RevoNL schreef op maandag 16 februari 2015 @ 21:29:
[...]
Ik heb tot uiterlijk 13:30. ben rond 10:00 online denk ik. dus doe er wel een paar mee
NLRev0lution (eerste 0 is een nul)
Kreeg zojuist mijn tweede husk, maar of ik ze zal upgraden weet ik niet. Hoor allemaal negatieve berichten over die exotic versieQualixo schreef op maandag 16 februari 2015 @ 21:10:
Husk of the pit aan het upgradenvolgende crota wordt het een exotic hèhè. Bijna lvl 32.. Laatste upgrade bijna daar
Zo, Vex Mythoclast en Necrochasm zijn binnen! 
Heb nu nog maar één wapen op mijn lijstje staan maar daarvoor moet je wel heel veel geluk hebben dat je juist hetgene krijgt wat je zoekt, namelijk een 331 Scout Rifle met Firefly & Explosive rounds.
Het schiet aardig op met m'n exotic wapens, ik heb er 14, moet alleen onderstaanden nog:
-Monte Carlo (want PSN Exclusive)
-Hawkmoon (want PSN Exclusive)
-MIDA Multi-Tool
-Fate of All Fools (want extreem zeldzaam, nog maar één in het wild beschikbaar)
-No Land Beyond (geskipped bij Xur destijds)
-Invective (bounty weggegooid destijds omdat ik niet van shotguns hou)
-The 4th Horseman
-Patience & Time
-Thunderlord
-Dragon's Breath
Heb nu nog maar één wapen op mijn lijstje staan maar daarvoor moet je wel heel veel geluk hebben dat je juist hetgene krijgt wat je zoekt, namelijk een 331 Scout Rifle met Firefly & Explosive rounds.
Het schiet aardig op met m'n exotic wapens, ik heb er 14, moet alleen onderstaanden nog:
-Monte Carlo (want PSN Exclusive)
-Hawkmoon (want PSN Exclusive)
-MIDA Multi-Tool
-Fate of All Fools (want extreem zeldzaam, nog maar één in het wild beschikbaar)
-No Land Beyond (geskipped bij Xur destijds)
-Invective (bounty weggegooid destijds omdat ik niet van shotguns hou)
-The 4th Horseman
-Patience & Time
-Thunderlord
-Dragon's Breath
Ik wil wel een normal VOG met m'n warlock lvl 29 doen eventueel 
Maar op dit tijdstip zal dat wel niks meer worden
Maar op dit tijdstip zal dat wel niks meer worden
[ Voor 29% gewijzigd door tiguan op 16-02-2015 22:28 ]
Hoe maak ik morgen nou het meeste kans op de Fatebringer? Door eerst normal te doen en dan hard, of direct hard?
Wie Vault of Glass Hard morgen om 19:00?
1. darkelement1987
2.<reservering voor M4uSzi>
3.<reservering voor MS1984>
4.
5.
6.
Reserve: ?
1. darkelement1987
3.<reservering voor MS1984>
4.
5.
6.
Reserve: ?
[ Voor 41% gewijzigd door DarkElement op 16-02-2015 22:37 ]
Direct hard, want dubbele kans uit hard mode loot table.DarkElement schreef op maandag 16 februari 2015 @ 22:19:
Hoe maak ik morgen nou het meeste kans op de Fatebringer? Door eerst normal te doen en dan hard, of direct hard?
BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan
als je 23:45 had gezegd dan had ik mee gedaanDarkElement schreef op maandag 16 februari 2015 @ 22:19:
1. darkelement1987
3.
4.
5.
6.
Mochten nog wat plekken / runs vrij zijn ben ik ook beschikbaar.AlexMar schreef op maandag 16 februari 2015 @ 21:21:
Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903
Verwijderd
Ik heb nog een atheon hard final cp en een crota normal final cp. Ik weet niet of er nog liefhebbers zijn op dit tijdstip?
Verwijderd
Ok, poging tot (vault hard of crota normal final boss):
1. Galvalas (ik)
2. trahdeog
3.
4.
5.
6.
1. Galvalas (ik)
2. trahdeog
3.
4.
5.
6.
Wel op me lvl 29 Titan als je daar geen problemen mee hebt. Op me Hunter al gedaanVerwijderd schreef op maandag 16 februari 2015 @ 22:42:
Ok, poging tot (vault hard of crota normal final boss):
1. Galvalas (ik)
2. trahdeog
3. Kefcoo
4.
5.
6.
Heb gewoon goede wapens dus
[ Voor 4% gewijzigd door kefco op 16-02-2015 22:45 ]
Verwijderd
Prima, met full team zou dat wel moeten gaan. Gisteren zelfs een lvl 28 er doorheen zien knallen (vault hard).
Dit topic is gesloten.