Als je naar beneden springt gelijk naar achter kun je achter een steen gaan zitten en dan de nexus afschieten. Anders even youtube gebruikentabee schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 10:11:
Iemand nog wat tips voor de bossfight van NF? Krijg het maar niet voor elkaar met de luitjes die ik vind op LFG sites..
Klopt, in hard mode droppen de primary weapons.EricNL schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 10:06:
[...]
Hmmmmm. Maar als ik me niet vergis zitten er geen Heavy Weapons in de Harde Mode loot table toch? Oftewel, Gjallerhorn etc kan nooit vallen op Hard Mode
Yolohorn is slecht voorbeeld, want dat is een exotic die kan droppen bij de Deathsinger of Crota.
Atlas#22744
Verwijderd
Nexus heeft een plekje op de blokken waar je redelijk veilig staat en daar kan je altijd de boss snipen
het is wel raadzaam om met een titan samen te spelen voor de weapons of light bubbel.
het is wel raadzaam om met een titan samen te spelen voor de weapons of light bubbel.
Zo, gisteren crota nog ff 2x neergehaald, Word of crota gekregen.
Ik ben klaar met CE, gister weer een legio aan bugs tegen gekomen.
zwaard wat verdwijnt.
crota die niet op zijn knieën gaat.
en mijn favoriete, als hunter het zwaard laten vallen, r1 voor invis, en de game denkt dat je het zwaard nog vast hebt.
Ik ga m'n guns nog levelen denk ik, maar dan denk ik dat ik, afgezien van een enkele NF, zo goed als geen destiny meer ga spelen.
nu nog dying light, straks dragonball xenoverse, en heb nog een shitload aan steam games die ik nog moet doen.
Maar 495 uur verder, heeft t zijn geld wel opgebracht.
zwaard wat verdwijnt.
en mijn favoriete, als hunter het zwaard laten vallen, r1 voor invis, en de game denkt dat je het zwaard nog vast hebt.
Ik ga m'n guns nog levelen denk ik, maar dan denk ik dat ik, afgezien van een enkele NF, zo goed als geen destiny meer ga spelen.
nu nog dying light, straks dragonball xenoverse, en heb nog een shitload aan steam games die ik nog moet doen.
[ Voor 4% gewijzigd door tha_crazy op 11-02-2015 10:24 ]
Skip naar 4:24
YouTube: Destiny Guide - The Nexus SOLO (Nightfall / Heroic)
Dat vind ik de fijnste spot om te zitten, alleen heb ik een andere manier om daar in te komen
YouTube: Destiny Guide - The Nexus SOLO (Nightfall / Heroic)
Dat vind ik de fijnste spot om te zitten, alleen heb ik een andere manier om daar in te komen
Als ik daar een bug aan mag toevoegen, ondanks dat je onzichtbaar bent dat Crota je nog steeds ziettha_crazy schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 10:21:
zwaard wat verdwijnt.
Atlas#22744
Klopt hadden we gisteren ook.Kasai schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 10:25:
[...]
Als ik daar een bug aan mag toevoegen, ondanks dat je onzichtbaar bent dat Crota je nog steeds ziet
Maar zowaar geen last van boomers
https://www.youtube.com/watch?v=k1YhlJRcuGEtabee schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 10:11:
Iemand nog wat tips voor de bossfight van NF? Krijg het maar niet voor elkaar met de luitjes die ik vind op LFG sites..
Wel op blijven letten voor granaten van adds van links, splash damage en de randjes als je zelf rockets gaat schieten.
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Wij gisterenavond ook Crota HM, 1e was binnen 15 min dood. 2e niet meer gered
Zelfs deknights en acolytes tripte hem. Iemand zette zijn bubbel en de knights en acolytes bleven allemaal stil staan
Maarja doordat crota hm niet gelukt is kan ik nog 2x crota normal doen voor HoC of Blackhammer
Zelfs deknights en acolytes tripte hem. Iemand zette zijn bubbel en de knights en acolytes bleven allemaal stil staan
Maarja doordat crota hm niet gelukt is kan ik nog 2x crota normal doen voor HoC of Blackhammer
Of dat de knights door het glas heenkomen...Kasai schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 10:25:
[...]
Als ik daar een bug aan mag toevoegen, ondanks dat je onzichtbaar bent dat Crota je nog steeds ziet
Jij hebt volgens mij ook echt wel extreem veel pech met loot. Ik wacht vooral nog op de yolohorn, maar ik denk dat ik Destiny eerder zat ben dan dat ik die krijg.steffeh schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 10:04:
[...]
Haha, dat had ik ook met mijn warlock vorige week. Maar ... Crota. Ontmaagding. Zwaard. I'm out! Trouwens, niet eerlijk want ik heb nu crota HM zo'n 12 x gedaan en wacht nog op de scoutrifle, geef terug!
Dat zie je toch sowieso in destiny zelf? icoontje/vakje is nog niet ingekleurd als je de weekly of nightfall nog niet gedaan hebt met die char.gise schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 10:06:
Ah nice, op destinystatus.com zie je ook meet welke guardian je wel/niet al de Weekly Heroic hebt gedaan, ik ben dat af en toe even kwijt met al dat gewissel van chars.
PSN: Low__Profile | Team Shadowloo
Daarom doen we altijd even onzichtbaar worden op die steen, geen last van BOOMERS.tha_crazy schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 10:25:
[...]
Klopt hadden we gisteren ook.
Maar zowaar geen last van boomers
Haha ja dat sloeg gisteren echt alles.steffeh schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 10:27:
[...]
Of dat de knights door het glas heenkomen...
Atlas#22744
Ik doe het via de super, kan ik gewoon via het midden springenKasai schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 10:28:
[...]
Daarom doen we altijd even onzichtbaar worden op die steen, geen last van BOOMERS.
[...]
Haha ja dat sloeg gisteren echt alles.
Als je nog niemand hebt join ik wel.DarkElement schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 09:52:
Wij zoeken een 3e voor de NF om 10:30.
edit: shizzle, ik bedoel zelf 22:30, dus als je NU bedoelt heb ik geen tijd
[ Voor 15% gewijzigd door Low_Profile op 11-02-2015 10:34 ]
Lol dat probeerde ik laatst, maar ik kwam er alleen op als ik zijwaarts sprongtha_crazy schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 10:30:
[...]
Ik doe het via de super, kan ik gewoon via het midden springen
Atlas#22744
higher jump aanzettenKasai schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 10:33:
[...]
Lol dat probeerde ik laatst, maar ik kwam er alleen op als ik zijwaarts sprong
Had ik gedaan. Was echt heel vaag.
Atlas#22744
Ik had gehoopt dat we rond deze tijd de trials of osiris konden doen of iets in de richting van de Queen missies.tha_crazy schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 10:21:
zwaard wat verdwijnt.
Voor CE moet ik de fusion nog en de scooter (als er een crota scooter bestaat)
Dan houd het ook wel op
Edit: vanavond nog mensen een rondje NF en weekly's?
PSN: jansoe13
Mooi! Dan leveren wij ff bounties in en moet je om 11u maar ff joinen.Low_Profile schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 10:32:
[...]
Als je nog niemand hebt join ik wel.(moet em nog op 2 karakters)
edit: shizzle, ik bedoel zelf 22:30, dus als je NU bedoelt heb ik geen tijd
edit: oke helaas.
scooter bestaat, de graverobber... heb er al 3, nou alleen nog de crux -_-strompel schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 10:45:
[...]
Dan houd het ook wel op
ik moet nog 2x nightfall, en 2x weekly. Dus count me in (doe er wel 3x als dat nodig is)
Scooter bestaat ja, maar is ook een reskin van de VoG scooter.strompel schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 10:45:
[...]
Ik had gehoopt dat we rond deze tijd de trials of osiris konden doen of iets in de richting van de Queen missies.
Dan houd het ook wel op
Iemand zin om nu de weekly heroic te doen? Hebben nog 1 iemand nodig
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
Ik heb NF al 4x gedaan, 2x anderen geholpen. Moet wel weekly heroic nog doen. Ben rond 20 uur online. MIsschien een raid daarna? Daar gisteren met Vin de hard mode weer vol bugs zat (hoewel ik crota in run 2 veel sneller neer hadstrompel schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 10:45:
[...]
Ik had gehoopt dat we rond deze tijd de trials of osiris konden doen of iets in de richting van de Queen missies.
Dan houd het ook wel op
Ik moet nog 1 keer NF & Weeklystrompel schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 10:45:
[...]
Dan houd het ook wel op
ben sowieso wel in voor alles vanavond

PSN: Eczeem
ben beschikbaar voor raids vanaaf
PSN: libbes1979
Ach ongelukkig... voor de rest heb ik zowat alles wel, maar als je ergens voor speelt duurt het altijd langer voordat je het krijgt. Het moment dat ik bij elke loot drop tijdens raids of NF dacht 'nu ga ik het krijgen' heb ik maar opgegeven, het interesseert me allemaal niet zoveel meer.hatsa schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 10:28:
[...]
Jij hebt volgens mij ook echt wel extreem veel pech met loot. Ik wacht vooral nog op de yolohorn, maar ik denk dat ik Destiny eerder zat ben dan dat ik die krijg.
Dit is ook wel wat ik denk over Destiny atm; http://kotaku.com/five-mo...-are-hitting-a-1684813586
Haha inderdaad, wordt elke keer erger heb ik het idee. Schijnbaar boeit het Bungie niet. Maar als je daar geen bubbel hebt, bestaat de kans dat je in 1 klap 2/3 mensen met 10% health hebt ( of erger; dood ).
[ Voor 21% gewijzigd door steffeh op 11-02-2015 12:43 ]
Ik ook eigenlijk wel. Dacht nog dat ik wel zin had om m'n andere poppetjes te levelen, maar dat gaat zo langzaam. Moet vooral strikes spelen om gear te dismantelen voor hadronic essence of ..wiring -> boring. Met de titan ging dat nog spelenderwijs (m'n eerste poppetje). Met de titan kan ik ook niet meer hoger worden. Kan nog m'n wapens levelen maar dat was 't wel. Of Eris rank 4 krijgen, maar dat is ook zo'n saai gekloot. Dus ik ben eigenlijk alleen nog in voor NF, weekly, en raid's, gewoon omdat 't leuk is met een team te spelen. De rest hoeft van mij niet zo nodig meer.
De tijd dat ik elke avond de PS4 steevast aanzette voor Destiny is eigenlijk een beetje over. Misschien dat straks met House of Wolves het wel weer ff leuk wordt, maar dan begint de lente en dan heb ik vaak minder zin om te gamen.
De tijd dat ik elke avond de PS4 steevast aanzette voor Destiny is eigenlijk een beetje over. Misschien dat straks met House of Wolves het wel weer ff leuk wordt, maar dan begint de lente en dan heb ik vaak minder zin om te gamen.
[ Voor 3% gewijzigd door tiguan op 11-02-2015 12:53 ]
Idd, enige motivatie voor spelen is momenteel mijn warlock level 32 maken.steffeh schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 12:42:
[...]
Ach ongelukkig... voor de rest heb ik zowat alles wel, maar als je ergens voor speelt duurt het altijd langer voordat je het krijgt. Het moment dat ik bij elke loot drop tijdens raids of NF dacht 'nu ga ik het krijgen' heb ik maar opgegeven, het interesseert me allemaal niet zoveel meer.
Dit is ook wel wat ik denk over Destiny atm; http://kotaku.com/five-mo...-are-hitting-a-1684813586
[...]
Haha inderdaad, wordt elke keer erger heb ik het idee. Schijnbaar boeit het Bungie niet. Maar als je daar geen bubbel hebt, bestaat de kans dat je in 1 klap 2/3 mensen met 10% health hebt ( of erger; dood ).
Atlas#22744
En zometeen komt de DLC en kan je (mits je het koopt) weer verder/opnieuw beginnen
[ Voor 4% gewijzigd door DarkElement op 11-02-2015 12:50 ]
Ach jij vermaakt je zo te lezen nog kostelijk met VoG (normal) dus zo'n vaart zal het wel niet lopenDarkElement schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 12:50:
En zometeen komt de DLC en kan je (mits je het koopt) weer verder/opnieuw beginnen
Ik haal nog veel genot door op een rots te zitten in The Steppes en gewoon de zon op- en onder te zien gaan.
Vind de omgeving nog steeds moeilijk mooi
Vind de omgeving nog steeds moeilijk mooi
Ja leuk als achtergrond
als levend schilderij ofzo.
Ik heb nu al een goede maand geen destiny meer gespeeld en het bevalt me eigenlijk wel.
Op een gegeven moment speelde ik alleen nog maar destiny omdat ik mezelf forceerde te spelen zodat ik misschien een goed item zou krijgen (net zoals meerdere mensen hier).
Het spel boeide me niet meer, was niet meer leuk en alles was gewoon kut omdat ik het al veel te vaak had gedaan.
Helaas heb ik wel de volgende DLC, dus die zal ik dan wel heel even spelen, kijken of dat leuk is.
Daarna lekker Dying light en Bloodborne kopen, eindelijk weer leuke en nieuwe spellen
Op een gegeven moment speelde ik alleen nog maar destiny omdat ik mezelf forceerde te spelen zodat ik misschien een goed item zou krijgen (net zoals meerdere mensen hier).
Het spel boeide me niet meer, was niet meer leuk en alles was gewoon kut omdat ik het al veel te vaak had gedaan.
Helaas heb ik wel de volgende DLC, dus die zal ik dan wel heel even spelen, kijken of dat leuk is.
Daarna lekker Dying light en Bloodborne kopen, eindelijk weer leuke en nieuwe spellen
Schijnbaar heeft Kotaku wel een artikel geschreven waar iedereen zich in vindt. Ik wist dat veel mensen wel een beetje klaar waren met Destiny, maar blijkbaar zijn er meer met dit probleem.
Bountys doe ik de moeite al geen eens meer voor, pak ze af en toe en level er wat exotics mee maar dat komt allemaal. De drang om het z.s.m te doen is er wel af.
En halllooooooo Jesse, de wortel die werd voorgehouden was er niet meer doordat je al veel items hebt gekregen. De kans op die ene exotic wordt steeds kleiner..
Dit lijkt wel op the Steppes, uitprinten en je hoeft je PS4 niet eens aan te drukken voor dat schilderij; http://www.deviantart.com/art/Sun-on-Fire-147133762
Bountys doe ik de moeite al geen eens meer voor, pak ze af en toe en level er wat exotics mee maar dat komt allemaal. De drang om het z.s.m te doen is er wel af.
En halllooooooo Jesse, de wortel die werd voorgehouden was er niet meer doordat je al veel items hebt gekregen. De kans op die ene exotic wordt steeds kleiner..
Dit lijkt wel op the Steppes, uitprinten en je hoeft je PS4 niet eens aan te drukken voor dat schilderij; http://www.deviantart.com/art/Sun-on-Fire-147133762
Serieus?steffeh schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 13:10:
Schijnbaar heeft Kotaku wel een artikel geschreven waar iedereen zich in vindt. Ik wist dat veel mensen wel een beetje klaar waren met Destiny, maar blijkbaar zijn er meer met dit probleem.
En halllooooooo Jesse, de wortel die werd voorgehouden was er niet meer doordat je al veel items hebt gekregen. De kans op die ene exotic wordt steeds kleiner...
Niet helemaal! Helemaal niet! Ik mis me verziekte rauwe gebouwen en het belangrijkste... de zon kun je nu niet zien gaan.steffeh schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 13:10:
Spelen voor enkel de loot sucks. Zodra het voltooien van je collectie als werk aanvoelt moet je stoppen met spelen. Fun is the only true reward! 
(ik vind aliens afknallen en ondertussen slap ouwehoeren nog steeds leuk)
Lijkt meer op Venus met die blauwe mist op de grond als je het mij vraagtsteffeh schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 13:10:
Maak je er een twee laags portret van met een zonsondergang scene. Die begint vanaf een bepaalde automatisch over de zon heen te schuivenDooiedibbes schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 13:16:
[...]
Niet helemaal! Helemaal niet! Ik mis me verziekte rauwe gebouwen en het belangrijkste... de zon kun je nu niet zien gaan.
Dat is zo, maar je wil wel bijvoorbeeld Crota hard doen en eigenlijk is daar geen ruimte voor fun. imo.Low_Profile schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 13:16:
Spelen voor enkel de loot sucks. Zodra het voltooien van je collectie als werk aanvoelt moet je stoppen met spelen. Fun is the only true reward!
Atlas#22744
Aliens afknallen en ondertussen slap ouwehoeren ís ook leuk. Maar ik begin me ook gewoon een beetje te vervelen in Destiny. En als ze straks m'n geliefde handcannon aanpassen en minder range geven wordt aliens afknallen ook nog minder leuk.Low_Profile schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 13:16:
Yep, Crota HM is unforgiving EN glitchy als de pest. Zodra ik Crux heb, doe ik enkel nog NM, welke ik wel leuk vind.Kasai schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 13:19:
Dat is zo, maar je wil wel bijvoorbeeld Crota hard doen en eigenlijk is daar geen ruimte voor fun. imo.
NM is humor inderdaad. HM is echt zo slecht ontworpen (als je het al ontwerpen kan noemen).Low_Profile schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 13:20:
[...]
Yep, Crota HM is unforgiving EN glitchy als de pest. Zodra ik Crux heb, doe ik enkel nog NM, welke ik wel leuk vind.
Atlas#22744
Ik heb crota hard tot aan die witch gedaan (op mn lvl 31 account, geen zin om bounties te doen om te levelen, we waren er met 30 minuutjes), maar crota zelf heb ik overgeslagen. Totaaaaaaaaaaaal niet leuk, Atheon hard was tenminste nog leuk omdat daar echt nieuwe elementen in zaten.Kasai schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 13:19:
[...]
Dat is zo, maar je wil wel bijvoorbeeld Crota hard doen en eigenlijk is daar geen ruimte voor fun. imo.
Crota is alleen maar kutter gemaakt omdat je geen health kan regennen en de monsters zijn sterker (+ een fucking gatekeeper beneden). Ik vond het geen leuke toevoeging, maar gewoon een afstraffing.
[ Voor 3% gewijzigd door jesse111 op 11-02-2015 13:22 ]
Crota is kwestie van een capabele hunter en dan win je.jesse111 schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 13:22:
[...]
Ik heb crota hard tot aan die witch gedaan (op mn lvl 31 account, geen zin om bounties te doen om te levelen, we waren er met 30 minuutjes), maar crota zelf heb ik overgeslagen. Totaaaaaaaaaaaal niet leuk, Atheon hard was tenminste nog leuk omdat daar echt nieuwe elementen in zaten.
Crota is alleen maar kutter gemaakt omdat je geen health kan regennen en de monsters zijn sterker (+ een fucking gatekeeper beneden). Ik vond het geen leuke toevoeging, maar gewoon een afstraffing.
Atlas#22744
Neu, al vind ik i.t.t. veel mensen bullethose AR's wel leuk om af en toe mee te spelen. Vooral low-trash mobs clearen.DarkElement schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 13:22:
Ik hoorde dat die necrochasm best zuigt dus voor die crux hoef ik het dus niet te doen. hoe is die nieuwe scout?
De Fang is awesome. Qua stats gelijk aan de Vision of Confluence, Arc damage en 331 cap. Ben sowieso een fan van Scout rifles.
Als je geen last hebt van glitches.Kasai schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 13:23:
[...]
Crota is kwestie van een capabele hunter en dan win je.
zijn er al groepen voor vanaaf?
Is vast ontworpen door dezelfde mensen als het clan/group gedeelte op bungie.net ( even als elke x opnieuw moeten inloggen ) man man man, wat een design flaws zitten daarin zeg, totaal niet over het functioneel nagedacht. Ik denk dat hetzelfde test team ook op vakantie was voordat ze van test naar live environment gingen.Kasai schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 13:21:
[...]
NM is humor inderdaad. HM is echt zo slecht ontworpen (als je het al ontwerpen kan noemen).
Nee. Iedereen is per direct gestopt met het spelen van Destiny.libbes1979 schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 13:26:
[ Voor 16% gewijzigd door steffeh op 11-02-2015 13:27 ]
Klopt, een vriend van me kan hem met 2 zwaarden down halen op hard, maar ik heb geen zin meer om het te proberenKasai schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 13:23:
[...]
Crota is kwestie van een capabele hunter en dan win je.
Lees dat er hier wel meer mensen zijn die helemaal klaar zijn met het spel trouwens, heeft bungie toch wat fout gedaan
Goes without saying
Maar inderdaad
Atlas#22744
Nog niet probeer een VOG hard groep te verzamelen.libbes1979 schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 13:26:
Zijn er gegadigden voor Crota's end/VOG om 14:30.. ? We zoeken nog 4 man..
PSN: Fruitschaaltje
Ik wil iig 2 nightfalls doen, evt. ook de weeklies. Maar dat laatste kan ook een raid ofzo zijn. Ligt eraan hoeveel tijd het gaat kostenlibbes1979 schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 13:26:
Ik wil me 'vanaaf' wel ergeren aan de glitches in HM? Zou mijn eerste poging HM worden. Met NM genoeg ervaring.libbes1979 schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 13:26:
- Libbes1979 ?
- Quelake - lvl 32 hunter
-
-
-
-
Fair enough, maar dan trap ik toch liever me ps4 aansteffeh schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 13:18:
[...]
Maak je er een twee laags portret van met een zonsondergang scene. Die begint vanaf een bepaalde automatisch over de zon heen te schuiven
Want hoe krijg je anders die dansende exo female erin?!
starttijd ?quelake schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 13:34:
[...]
Ik wil me 'vanaaf' wel ergeren aan de glitches in HM? Zou mijn eerste poging HM worden. Met NM genoeg ervaring.
- Libbes1979 lvl 31 titan
-
-
-
-
Verwijderd
Ik wil wel meeFruitschaal schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 13:34:
Zijn er gegadigden voor Crota's end/VOG om 14:30.. ? We zoeken nog 4 man..
Allright!
Ducky-vite 31 titan
Fruitschaaltje 32 titan
Lexzorz
Beest41
-
-
[ Voor 5% gewijzigd door Fruitschaal op 11-02-2015 14:18 ]
Gewoon je tactiek aanpassen, dat was ook het doel van de hard modejesse111 schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 13:22:
[...]
Ik heb crota hard tot aan die witch gedaan (op mn lvl 31 account, geen zin om bounties te doen om te levelen, we waren er met 30 minuutjes), maar crota zelf heb ik overgeslagen. Totaaaaaaaaaaaal niet leuk, Atheon hard was tenminste nog leuk omdat daar echt nieuwe elementen in zaten.
Items met health regen zijn opeens gewild (Apotheosis veil, unsurmountable skullfort, red death, mask of the turd man bijv.) wat opzich wel weer leuk is.
En het enige nieuwe wat Atheon op hard had was de detainment bubbles bij een teleport, wat niet eens nieuw was omdat het bij de templar op normal ook gebeurd
Dat was niet het enige verschil bij atheon! Als je dood ging, kon je niet meer respawnen en moest je team het met minder man doen (wat enorm moeilijk was, maar alsnog haalbaar). Als je dit bij Crota hebt, is het zo goed als zeker een wipe.Ereaser schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 13:59:
[...]
Gewoon je tactiek aanpassen, dat was ook het doel van de hard mode
Items met health regen zijn opeens gewild (Apotheosis veil, unsurmountable skullfort, red death, mask of the turd man bijv.) wat opzich wel weer leuk is.
En het enige nieuwe wat Atheon op hard had was de detainment bubbles bij een teleport, wat niet eens nieuw was omdat het bij de templar op normal ook gebeurd
Verwijderd
Sorry maar kan toch niet meer mee doenFruitschaal schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 13:56:
[...]
Allright!
Ducky-vite 31 titan
Fruitschaaltje 32 titan
Hertog-Rick
-
-
-
HardMode VoG?Fruitschaal schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 13:56:
[...]
Allright!
Ducky-vite 31 titan
Fruitschaaltje 32 titan
Hertog-Rick
-
-
-
Dat is door beide hard raids heen zo en zal bij komende hard raids ook wel zo zijn, dus dat is niet echt eindbaas specifiekjesse111 schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 14:00:
[...]
Dat was niet het enige verschil bij atheon! Als je dood ging, kon je niet meer respawnen en moest je team het met minder man doen (wat enorm moeilijk was, maar alsnog haalbaar). Als je dit bij Crota hebt, is het zo goed als zeker een wipe.
Atheon was iig niet een afstraffingEreaser schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 14:05:
[...]
Dat is door beide hard raids heen zo en zal bij komende hard raids ook wel zo zijn, dus dat is niet echt eindbaas specifiek
Maargoed, ik ben klaar met het spel en ben ook niet van plan om nog crota te verslaan.
Als de volgende raid uit is maar weer even kijken
Enige wat moeilijk is aan Crota zijn de glitches. Als je verder een redelijk groepje hebt is het zo gedaan. Ik heb nu 10 lootclears en heb 8x de scoutrifle gekregen en 2x niks (wel de crux maarja de Necrochasm is ook waardeloos).
Ik doe wel mee met de raid om 14:30.
Ik doe wel mee met de raid om 14:30.
[ Voor 29% gewijzigd door SCARfaceE op 11-02-2015 14:14 ]
PSN ID: Beest41
fixed.Kasai schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 13:23:
[...]
Crota is kwestie van een capabele hunter swordbearer en genoeg dps op hem op zijn kneien te krijgen dan win je.
Maar zoals het nu is, is crota hard inderdaad 70% geluk hebben dan geen enkele glitch zich voordoet, en 30% "skill" die je ook nodig hebt om hem op normal down te krijgen,.
Als je met 5 man crota niet op zijn knieën krijgt doe je wel iest heel raarsBokkie schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 14:15:
[...]
fixed.
Maar zoals het nu is, is crota hard inderdaad 70% geluk hebben dan geen enkele glitch zich voordoet, en 30% "skill" die je ook nodig hebt om hem op normal down te krijgen,.
Atlas#22744
Please don't go there.... 
*mompelt iets over pugs en mensen die geen rockets gebruiken....

[ Voor 54% gewijzigd door Bokkie op 11-02-2015 14:17 ]
Meestal zijn het 4 die damage doen op Crota. 1 swordbearer en 1 knight afleider.
Ducky-vite 31 titan
Fruitschaaltje 32 titan
Lexzorz
Beest41
-
-
Nog 10 minuutjes.. Wie o wie?
Fruitschaaltje 32 titan
Lexzorz
Beest41
-
-
Nog 10 minuutjes.. Wie o wie?
middel strategie heb je geen knight afleider nodig meer!SCARfaceE schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 14:17:
Meestal zijn het 4 die damage doen op Crota. 1 swordbearer en 1 knight afleider.
Pugs ftwBokkie schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 14:16:
Please don't go there....
Knight afleider, wat doet die? Dansen?SCARfaceE schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 14:17:
Atlas#22744
Iemand moet de boomers afleiden aan de rechterkant, meestal een titan met bubble maar soms ook andere manieren. Zonder die afleider is de swordbearer zo dood tijdens het hakken.
Eerste poging HM Crota's End. Met NM genoeg ervaring.
Starttijd: 20:00
- Libbes1979 lvl 31 titan
-
-
-
-
nergens voor nodig man, hunter + invis..SCARfaceE schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 14:26:
Iemand moet de boomers afleiden aan de rechterkant, meestal een titan met bubble maar soms ook andere manieren. Zonder die afleider is de swordbearer zo dood tijdens het hakken.
Ik heb maar 1x een groep gehad met een invis hunter met sword ervaring, dus dat werkt ook niet altijd.
Ja dan wordt de encounter stuk lastiger.SCARfaceE schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 14:28:
Ik heb maar 1x een groep gehad met een invis hunter met sword ervaring, dus dat werkt ook niet altijd.
Beste wat je dan kan doen is met zijn allen in de ogre kamer verstoppen en Crota slaan als ie links of rechts staat geloof ik.
Atlas#22744
Valt wel mee, met een groepje die genoeg dps doet is het even lastig.Kasai schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 14:30:
[...]
Ja dan wordt de encounter stuk lastiger.
Beste wat je dan kan doen is met zijn allen in de ogre kamer verstoppen en Crota slaan als ie links of rechts staat geloof ik.
Ik heb nu zeker 15x hardmode Crota verslagen met een afleider en ik als swordbearer (warlock/titan). Het is dus prima te doen zonder hunter.
Is het niet makkelijker om de 'gewone' HM methode te doen, ook al heb je geen hunter? gewoon altijd rechterkant naar boven springen, terwijl rechts iemand de boomers af staat te leiden. (makkelijkste manier om af te leiden is titan met bubble, maar je kan ook beetje rond springen op de plek waar de bubble normaal gezet wordt om ze af te leiden)Kasai schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 14:30:
[...]
Ja dan wordt de encounter stuk lastiger.
Hoe pakken jullie het aan?SCARfaceE schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 14:32:
[...]
Valt wel mee, met een groepje die genoeg dps doet is het even lastig.
Ik heb nu zeker 15x hardmode Crota verslagen met een afleider en ik als swordbearer (warlock/titan). Het is dus prima te doen zonder hunter.
Atlas#22744
Zoals low_profile het boven je zegt.
4 man aan het glas voor dps, 1 afleider aan de rechterkant (in ogreroom op een deur op plafond schieten) en 1 swordbearer. Ik heb hem vaak in 2 zwaarden neergekregen maar ook in 3 zwaarden. Als de ogres komen ga je allemaal in de rechter ogreroom.
Ah sorry, ik zag zijn post niet
Atlas#22744
Ik zat gisteren met iemand van LFG in de weekly en zag in zijn clannaam Gathering of Tweakers.
Dus ik dacht ik kom even kijken naar de Destiny activiteit hier.
Misschien kan ik eens mee-raiden met een Nederlands fireteam.
Ben nooit actief geweest op dit forum sinds mijn registratie, dus ik ben vrijwel nieuw hier.
Ben nooit actief geweest op dit forum sinds mijn registratie, dus ik ben vrijwel nieuw hier.
Hou het forum in de gaten en schrijf je in.CCP schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 15:04:
Ik zat gisteren met iemand van LFG in de weekly en zag in zijn clannaam Gathering of Tweakers.
Nu geen tijd.Verwijderd schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 15:52:
heeft iemand nu tijd om ff nightfall en heroic te doen?
Ik ben rond 18.00 wel thuis dan kan ik wel?
Verwijderd
[quote]HaskoF schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 15:55:
[...]
Nu geen tijd.
[/quote
dan ben ik net weg haha
[...]
Nu geen tijd.
[/quote
dan ben ik net weg haha
Iemand de Heroic en weekly NF rond 18.00 PSN
- Haskof 31 Hunter
-
-
- Haskof 31 Hunter
-
-
ik kan vanaf 19:00u ongeveer
Nightfall + Weekly @ 19:00u / 19:30
- Low__Profile
-
-
liefst 2x, maar meer of minder kan als het moet.
- Low__Profile
-
-
[ Voor 67% gewijzigd door Low_Profile op 11-02-2015 16:16 ]
Ik kan ook wel om 19.00 meedoen. Geen zin om in mn eentje te doenLow_Profile schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 16:13:
ik kan vanaf 19:00u ongeveer
- Low__Profile
- Haskof
-
Dit topic is gesloten.