You know it gurl!
Maar zonder gekkigheid, ben echt volledig beschikbaar
[ Voor 17% gewijzigd door Dooiedibbes op 08-02-2015 16:03 ]
PSN: Eczeem
You know it gurl!
[ Voor 17% gewijzigd door Dooiedibbes op 08-02-2015 16:03 ]
Ik kan wel meedoen zo als het plekje nog vrij is. Neem aan dat het op hard is?DarkElement schreef op zondag 08 februari 2015 @ 15:45:
M4uSzi en Mallakai? Bijna klaar? En ik zoek er nog 1 extra aangezien spanzjmg er ook nog niet is (VoG Atheon Checkpoint, PS4)
Om 16:15 starten anders?
1. darkelement1987
2. TheMallakai
3. Willem100
4. ForceCrusher
5. M4uSzi
6.
Ja ik. Heb een CP bij gatekeeper! Warlock L31Dooiedibbes schreef op zondag 08 februari 2015 @ 16:09:
Bas en ik zitten een VoG hard te denken, meer mensen die willen joinen?
[ Voor 20% gewijzigd door Swabamente op 08-02-2015 16:19 ]
Wij willen heel die ding, of geen dingSwabamente schreef op zondag 08 februari 2015 @ 16:13:
[...]
Ja ik. Heb een CP bij gatekeeper! Warlock L31
Haha duidelijk. Je zou ook eerst vanaf gatekeeper kunnen en daarna het het beginDooiedibbes schreef op zondag 08 februari 2015 @ 16:18:
[...]
Wij willen heel die ding, of geen ding
[ Voor 17% gewijzigd door M4uSzi op 08-02-2015 16:26 ]
PSN - M4uSzi // -
Ik wel.Dooiedibbes schreef op zondag 08 februari 2015 @ 16:09:
Atheon bedoel je.M4uSzi schreef op zondag 08 februari 2015 @ 16:24:
1 iemand nodig voor CP gatekeeper, psn M4uSzi
[ Voor 8% gewijzigd door DarkElement op 08-02-2015 16:26 ]
Ja hoorDooiedibbes schreef op zondag 08 februari 2015 @ 16:09:
Wij doen ook wel mee vanaf het begin. Swabamente en mrQupieDooiedibbes schreef op zondag 08 februari 2015 @ 16:28:
ff een lijstje voor het overzicht
- Eczeem
- BasfromNL
- Sum1
- Trahdeog
-
-
nog 2 zielen
Ok cool, add me maar psn = EczeemSwabamente schreef op zondag 08 februari 2015 @ 16:32:
[...]
Wij doen ook wel mee vanaf het begin. Swabamente en mrQupie
Ge benne nog niet online, nie
Jawel hoor
Sorry chef, er is wat tussen gekomen. Ben op zn vroegst pas half 6 beschikbaar, en ook dat is onzeker.PaYnE81 schreef op zondag 08 februari 2015 @ 13:33:
[...]
Okkan zelf ook maar af en toe checken dus als mensen het lijstje aan willen vullen met PSN tags:
Waar er animo voor is, VoG normal / Crota Normal of beide als we snel zijn ^^ Laten we rond 17:00 zeggen.
- Vandalizer-NL - Titan lvl 31
- Schroothoop - Hunter lvl 31
- basvanoudenhove
Nog iemand zin om zo mee te gaan? Heb nog een lvl31 warlock en een lvl 31 hunter maatje dus nog 1 plaats vrij , bas is twijfel geval dus nog 2 spots voor de liefhebbersPaYnE81 schreef op zondag 08 februari 2015 @ 13:33:
[...]
Okkan zelf ook maar af en toe checken dus als mensen het lijstje aan willen vullen met PSN tags:
Waar er animo voor is, VoG normal / Crota Normal of beide als we snel zijn ^^ Laten we rond 17:00 zeggen.
- Vandalizer-NL - Titan lvl 31
- Schroothoop - Hunter lvl 31
- basvanoudenhove
[ Voor 11% gewijzigd door PaYnE81 op 08-02-2015 16:56 ]
Ik wil wel mee doen. Lvl 31 titan of lvl 31 hunterPaYnE81 schreef op zondag 08 februari 2015 @ 16:53:
[...]
Nog iemand zin om zo mee te gaan? Heb nog een lvl31 warlock en een lvl 31 hunter maatje dus nog 1 plaats vrij , bas is twijfel geval dus nog 2 spots voor de liefhebbersWe zijn we met 4 noobies qua raid, maar niet achterlijk haha, dus hou daar rekening mee als je mee wilt
PSN - M4uSzi // -
misschien vanavond?strompel schreef op zondag 08 februari 2015 @ 15:42:
Pff ben weer online....
Is er nog animo in het atheon CP op Hard mode?
PSN: Popotastic
Ik heb afgelopen week genoeg tijd gespendeerd aan het wipen, dus als je het niet erg vindt, skip ik een raid met beginners. Een ander keertje vind ik het prima, maar heb echt al 3 uur lang geen progress op de gatekeeper, en ik kan daar slecht tegen.PaYnE81 schreef op zondag 08 februari 2015 @ 16:53:
[...]
Nog iemand zin om zo mee te gaan? Heb nog een lvl31 warlock en een lvl 31 hunter maatje dus nog 1 plaats vrij , bas is twijfel geval dus nog 2 spots voor de liefhebbersWe zijn we met 4 noobies qua raid, maar niet achterlijk haha, dus hou daar rekening mee als je mee wilt
NP ander keertje dan maar, toch bedanktassasinbats schreef op zondag 08 februari 2015 @ 18:08:
[...]
Ik heb afgelopen week genoeg tijd gespendeerd aan het wipen, dus als je het niet erg vindt, skip ik een raid met beginners. Een ander keertje vind ik het prima, maar heb echt al 3 uur lang geen progress op de gatekeeper, en ik kan daar slecht tegen.
psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians
M0nkeymen schreef op zondag 08 februari 2015 @ 18:41:
Ik wil graag vanavond crota normaal lopen rond een uur of 8. Is hier animo voor?
Crota normaal, 8 uur:
-M0nkeymen81, lvl 32 warlock
-femkutje, lvl 30 titan
-
-
-
-
hatsa schreef op zondag 08 februari 2015 @ 18:47:
k wil graag vanavond crota normaal lopen rond een uur of 8. Is hier animo voor?
Crota normaal, 8 uur:
-femkutje, lvl 30 titan
-Pennipotentus - Titan lvl 31
-
-
-
[ Voor 37% gewijzigd door MarkJM op 08-02-2015 18:50 ]
Pick me! 31 warlockM0nkeymen schreef op zondag 08 februari 2015 @ 18:41:
Ik wil graag vanavond crota normaal lopen rond een uur of 8. Is hier animo voor?
Crota normaal, 8 uur:
-
-
-
-
-
Is wel met een uurtje te doen toch?M0nkeymen schreef op zondag 08 februari 2015 @ 18:41:
Crota normaal, 8 uur:
-femkutje, lvl 30 titan
-Eczeem 30 titan (heb tot 21:00 zet me anders reserve)
-
-
[ Voor 14% gewijzigd door Dooiedibbes op 08-02-2015 18:59 ]
PSN: Houtvlot
https://vdr.one | Certified Drone Pilot A1/A3+A2
Verwijderd
Succes!dinges schreef op zondag 08 februari 2015 @ 19:06:
Ik denk het wel! Dan ga ik ook wel mee
Crota normaal, 8 uur:
-femkutje, lvl 30 titan
- basvanoudenhove
- Eczeem
- Houtvlot
[ Voor 42% gewijzigd door DarkElement op 08-02-2015 20:17 ]
helaas.. ben 31.75... pokke chest piece blijft maar niet komen.. rng is a bitch net als xur..Ninety schreef op zondag 08 februari 2015 @ 20:08:
We zoeken nog 1 iemand voor Crota Hard vanaf begin, wie heeft er zin? We willen om half 9 beginnen. Graag iemand die level 32 is met max wapens. Voeg me toe PSN: Ninety of laat je PSN achter dan voeg ik je toe.
https://vdr.one | Certified Drone Pilot A1/A3+A2
[ Voor 12% gewijzigd door FerdiV op 08-02-2015 20:40 ]
[ Voor 24% gewijzigd door Kasai op 08-02-2015 20:37 ]
Atlas#22744
yes zin in, lvl 30 warlock. heb je al in m'n list staanKasai schreef op zondag 08 februari 2015 @ 20:36:
Mensen zin in Atheon hard? Voeg Bosjuh toe.
[ Voor 26% gewijzigd door Sir_Popo op 08-02-2015 20:45 ]
PSN: Popotastic
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
psn: Dutch-President
psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians
Ik loop wel mee als dat nog kan.M0nkeymen schreef op zondag 08 februari 2015 @ 21:06:
We zoeken nog 2 mensen voor vog normal iemand interesse?
[ Voor 38% gewijzigd door painkill op 08-02-2015 21:29 ]
Verwijderd
[ Voor 44% gewijzigd door DarkElement op 08-02-2015 21:46 ]
Verwijderd
Picture he als je um meteen krijgtDarkElement schreef op zondag 08 februari 2015 @ 21:52:
Oké cool, ik join je dan zo! Even wapens ophalen uit m'n vault.
[ Voor 53% gewijzigd door DarkElement op 08-02-2015 23:21 ]
Hoe ver ben je dark met je alt ?DarkElement schreef op zondag 08 februari 2015 @ 22:02:
Ik verwacht het niet maar je weet het nooit
edit: Final Rest II (Legendary Void Fusion) gekregen, ook leuk voor VoG maar niet wat ik hoopte![]()
PSN: libbes1979
hij is daar lvl 28 mee, gisteravond laatste stukje gedaan. Nu kan hij mij mooi helpen =Plibbes1979 schreef op maandag 09 februari 2015 @ 08:55:
[...]
Hoe ver ben je dark met je alt ?
ik zit nu op level 13 en met mijn main level ik gear op zodat ik strax vanaf 20 omhoog schiet
PSN - M4uSzi // -
[ Voor 44% gewijzigd door DarkElement op 09-02-2015 09:52 ]
Gewoon strike playlist doen, gaat lekker snel.DarkElement schreef op maandag 09 februari 2015 @ 09:48:
Ben van level 9 naar 28 gegaan gisteren
Dat klinkt echt absurd, maar het ging met hulp van 2 mensen eigenlijk belachelijk snel, denk al met al dat ik er 7 uurtjes over heb gedaan als het niet minder was (en de stap van 20 naar 28 kon ik helemaal skippen omdat ik het hele Warlock armor setje al een tijdje compleet had)
Intussen trouwens bijna level 29, maar daarvoor moet ik nog 1(!!!) light maar heb dus Hadronic Essence tekort
Iemand een trucje om snel aan Class-materials te komen (Plasteel plating/Sapphire Wire/Hadronic Essence) of is Exclusion zone glimmer farm + engrams/armor kopen + Dismantle wel het snelst?
Uiteraard help ik je wel binnenkort, wel met m'n Warlock, in de hoop dat er dan giga veel groene engrams droppenen ik wil self-resurrect (+overige subclass abilities)
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Ik heb Crota wel al gedaan maar zou graag het zwaard zwaaien is willen proberen.tha_crazy schreef op maandag 09 februari 2015 @ 10:04:
Is er trouwens voor vanavond interesse in een CE Training Day?
Zal voor normal mode zijn.
Om even de fijne kneepjes van de raid te leren zoals op crota inhakken.
Ik weet precies wat ik moet doen als Huntertha_crazy schreef op maandag 09 februari 2015 @ 10:04:
[ Voor 11% gewijzigd door DarkElement op 09-02-2015 10:06 ]
Hij schrijft "voor vanavond" dus dan zal dat vanavond wel zijn. Ik wil ook wel weer is proberen het zwaard te hanteren. Heb hem 1 keer als SB neer gekregen. Zou graag het truckje met blink strike onder de knie krijgen.tha_crazy schreef op maandag 09 februari 2015 @ 10:04:
Verwijderd
Dooiedibbes schreef op maandag 09 februari 2015 @ 10:05:
[...]
Ik heb Crota wel al gedaan maar zou graag het zwaard zwaaien is willen proberen.
Crashhill schreef op maandag 09 februari 2015 @ 10:06:
[...]
Ik weet precies wat ik moet doen als Huntermaar men timing is nog niet helemaal 100%.
Ik voeg je i.i.g. toe, als er dan nog een plekje vrij is als niemand van mijn eigen groep nog iets moet voltooien join ik jou wel!
Physx schreef op maandag 09 februari 2015 @ 10:09:
[...]
Hij schrijft "voor vanavond" dus dan zal dat vanavond wel zijn. Ik wil ook wel weer is proberen het zwaard te hanteren. Heb hem 1 keer als SB neer gekregen. Zou graag het truckje met blink strike onder de knie krijgen.
Ik kan iig vanavond
Oke interesse is er dus, let wel op, 1 run en ik heb maar tot 10 uur vanavond (iets met the walking dead)Verwijderd schreef op maandag 09 februari 2015 @ 10:11:
Heb ik ook wel interesse in, maar ook voornamelijk het zwaard dragen, net zoals Dooiedibbes. Mochten we eventueel een groepje vinden die de rest van de raid wel al goed kent en alleen nog het einde (zwaard dragen) wil leren, heb ik eventueel een checkpoint bij crota op normal. Ik kan wel pas vanaf een uur of 20.00
[ Voor 95% gewijzigd door tha_crazy op 09-02-2015 10:16 ]
Met je super onzichtbaar worden, relic oppakken, crota down, 3x hakken, relic loslaten, knifen (dat je weer onzichtbaar bent), relic oppakken, terug gaan staan, opnieuw crota down, 3x hakken, al met het zwaard hakkend weg springenPhysx schreef op maandag 09 februari 2015 @ 10:09:
[...]
Hij schrijft "voor vanavond" dus dan zal dat vanavond wel zijn. Ik wil ook wel weer is proberen het zwaard te hanteren. Heb hem 1 keer als SB neer gekregen. Zou graag het truckje met blink strike onder de knie krijgen.
Ik kan iig vanavond
[ Voor 6% gewijzigd door Crashhill op 09-02-2015 10:14 ]
Verwijderd
Het is handig om 1x 4x te slaan. Op normal maakt dat niet uit, maar op hard wel. Want onze eerste bijna crota hm kill kregen we hem net niet dood. was op 1% ofzo. en door hem 1x 4x te slaan los je dat probleem op. Kan je dat alvast leren.Crashhill schreef op maandag 09 februari 2015 @ 10:13:
[...]
Met je super onzichtbaar worden, relic oppakken, crota down, 3x hakken, relic loslaten, knifen (dat je weer onzichtbaar bent), relic oppakken, terug gaan staan, opnieuw crota down, 3x hakken, al met het zwaard hakkend weg springen
Edit: relic weer oppakken is ook wel handig
super man zie je vast wel weer eens onlineDarkElement schreef op maandag 09 februari 2015 @ 09:48:
Ben van level 9 naar 28 gegaan gisteren
Dat klinkt echt absurd, maar het ging met hulp van 2 mensen eigenlijk belachelijk snel, denk al met al dat ik er 7 uurtjes over heb gedaan als het niet minder was (en de stap van 20 naar 28 kon ik helemaal skippen omdat ik het hele Warlock armor setje al een tijdje compleet had)
Intussen trouwens bijna level 29, maar daarvoor moet ik nog 1(!!!) light maar heb dus Hadronic Essence tekort
Iemand een trucje om snel aan Class-materials te komen (Plasteel plating/Sapphire Wire/Hadronic Essence) of is Exclusion zone glimmer farm + engrams/armor kopen + Dismantle wel het snelst?
Uiteraard help ik je wel binnenkort, wel met m'n Warlock, in de hoop dat er dan giga veel groene engrams droppenen ik wil self-resurrect (+overige subclass abilities)
Wel als hunter, als je super hebt R2 induwen..
Ja in theorie ja, in prijktijk blijken dingen vaak anders te gaan.Crashhill schreef op maandag 09 februari 2015 @ 10:13:
[...]
Met je super onzichtbaar worden, relic oppakken, crota down, 3x hakken, relic loslaten, knifen (dat je weer onzichtbaar bent), relic oppakken, terug gaan staan, opnieuw crota down, 3x hakken, al met het zwaard hakkend weg springen
Edit: relic weer oppakken is ook wel handig
Dooiedibbes schreef op maandag 09 februari 2015 @ 10:17:
[...]
Ja in theorie ja, in prijktijk blijken dingen vaak anders te gaan.
Theoretisch sturen met je auto
Kijk eerst in je achteruit kijk spiegel - dan naar rechts - knipper licht aan - weer kijken - stuur draaien - succesvol een bocht naar rechts gemaakt.
Praktijk
Kijk eerst in je achteruit kijk spiegel - dan naar rechts - knipper licht aan - weer kijken - stuur draaien - koppeling laten schieten - opnieuw opstarten van de zenuwen je gas te hard intrappen - resultaat jij in de vangrail en drie fietsers gewond
[ Voor 89% gewijzigd door DarkElement op 09-02-2015 10:19 ]
Oefenen baart kunstDooiedibbes schreef op maandag 09 februari 2015 @ 10:17:
[...]
Ja in theorie ja, in prijktijk blijken dingen vaak anders te gaan.
Theoretisch sturen met je auto
Kijk eerst in je achteruit kijk spiegel - dan naar rechts - knipper licht aan - weer kijken - stuur draaien - succesvol een bocht naar rechts gemaakt.
Praktijk
Kijk eerst in je achteruit kijk spiegel - dan naar rechts - knipper licht aan - weer kijken - stuur draaien - koppeling laten schieten - opnieuw opstarten van de zenuwen je gas te hard intrappen - resultaat jij in de vangrail en drie fietsers gewond
Ja snap ik, maar vaak zijn er van die kleine dingen waar je geen rekening mee houd en dan is het fijn om het zelf is te proberen. Have some goes at it.Crashhill schreef op maandag 09 februari 2015 @ 10:19:
[...]
Oefenen baart kunstzei alleen hoe het riddeltje werkt..
en gewoon 2x 3x slaan met 1 zwaard op hard krijg je hem down voor de oversoul
En ga je het op Hard behoorlijk zwaar krijgenDooiedibbes schreef op maandag 09 februari 2015 @ 10:22:
[...]
Ja snap ik, maar vaak zijn er van die kleine dingen waar je geen rekening mee houd en dan is het fijn om het zelf is te proberen. Have some goes at it.
Daarnaast ben ik een lock dus dan gaat heel dat riddeltje niet op
Verwijderd
Pakken we dan een full run of doen we Crota checkpoint? Als ik het zo teruglees, dan gaat het voornamelijk bij iedereen om het zwaard slaan te leren? Maar als jij liever full run wilt doen, ook primatha_crazy schreef op maandag 09 februari 2015 @ 10:13:
[...]
[...]
[...]
[...]
Oke interesse is er dus, let wel op, 1 run en ik heb maar tot 10 uur vanavond (iets met the walking dead)
We beginnen rond 8 uur
CE Training day
-Ik zei de gek
-Eczeem
-Crashhill?
-Physx
-Tigo_1984
-
Voor mij maakt het niet zoveel uit, als er nog mensen gear nodig hebben sprinten we ff door de eerste stukken heen.Verwijderd schreef op maandag 09 februari 2015 @ 10:25:
[...]
Pakken we dan een full run of doen we Crota checkpoint? Als ik het zo teruglees, dan gaat het voornamelijk bij iedereen om het zwaard slaan te leren? Maar als jij liever full run wilt doen, ook prima
Mochten er meerdere mensen het zwaard willen leren, dan kun je wat Shadow zei ook net voordat crota doodgaat wipen of iemand gaat uit fireteam en komt er later weer bij zodat 1 iemand het checkpoint blijft houden
Ik wil ook wel mee! (Zwaardhakken)tha_crazy schreef op maandag 09 februari 2015 @ 10:28:
[...]
Voor mij maakt het niet zoveel uit, als er nog mensen gear nodig hebben sprinten we ff door de eerste stukken heen.
En anders crota CP.
Maar nu nog 1 spot vrij
PM gestuurd, mijn psn is m'n real life naam.
[ Voor 31% gewijzigd door sum1 op 09-02-2015 10:39 ]
Ik zou ook graag mee gaantha_crazy schreef op maandag 09 februari 2015 @ 10:04:
Verwijderd
Hoe bdoel je?Crashhill schreef op maandag 09 februari 2015 @ 10:19:
[...]
Oefenen baart kunstzei alleen hoe het riddeltje werkt..
en gewoon 2x 3x slaan met 1 zwaard op hard krijg je hem down voor de oversoul
Atlas#22744
Ik zou graag op mijn hunter er snel nog even doorheen willen lopen als het kantha_crazy schreef op maandag 09 februari 2015 @ 10:28:
[...]
Voor mij maakt het niet zoveel uit, als er nog mensen gear nodig hebben sprinten we ff door de eerste stukken heen.
En anders crota CP.
Maar nu nog 1 spot vrij
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq