Maar willen jullie mida om nog sneller door de Abyss te kunnen rennen, of is er nog iets anders goed aan dat wapen? Ik heb m wel, maar gebruik m eigenlijk nooit.
AlexMar schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 07:51:
vanavond om 20.00!
Hard Mode crota, enkel Crota zelf nog!
1. Lexzorz, 32 Hunter
2. Low__Profile (dubbele underscore), 32 hunter.
3. Libbes1979 , 31 titan als ik mee mag
4. Ruwi_NL
5. G2theNO
6.
vanavond om 20.00!
1. Lexzorz, 32 Hunter
4. Ruwi_NL
5. G2theNO
6.
PSN: libbes1979
Nee, mida willen ze voor de verzamelinghatsa schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 09:41:
Maar willen jullie mida om nog sneller door de Abyss te kunnen rennen, of is er nog iets anders goed aan dat wapen? Ik heb m wel, maar gebruik m eigenlijk nooit.
Onder voorbehoud trouwens.libbes1979 schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 09:42:
vanavond om 20.00!
1. Lexzorz, 32 Hunter
4. Ruwi_NL
5. G2theNO
6. Eczeem 32 lock
[ Voor 3% gewijzigd door Dooiedibbes op 06-02-2015 10:00 ]
PSN: Eczeem
Lijkt me ook wel gewoon leuk wapenCrashhill schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 09:43:
[...]
Nee, mida willen ze voor de verzamelingvoor de rest is ie fijn als je 100 precision shots moet doen. Maar voor RAID is ie vrijwel nutteloos.
Atlas#22744
zo nu net paar dagen bezig en lvl 16 en hopelijk tik ik dit weekend 20 aan, samen met een vriend aardig aan het levelen en door de story heen aan het wandelen, maar die crucibel jezus man afgezien van het feit dat ik voor zo'n beetje iedereen 1 shot kill ben lukt het me gewoon nog steeds om aardig hoog in de rankings te komen door shotgun/rambo style op te komen en ze van dichtbij neer te knallen.
maar is het standaard dat lvl 16's naast lvl 31+ gedropt worden (zie vaak af en toe een 6-10 erbij zitten)
dat is toch een totale scheve matchmaking of ben ik nu gek ?
maar is het standaard dat lvl 16's naast lvl 31+ gedropt worden (zie vaak af en toe een 6-10 erbij zitten)
Verwijderd
Wie wil vanavond fresh run crota doen.
Start om 20.00u.
Ik ben titan level 31
Psn Rinie 100
Start om 20.00u.
Ik ben titan level 31
Psn Rinie 100
Lvl maakt niet uit in cruc, tenzij het ironbanner is...AjDuLion schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 09:49:
zo nu net paar dagen bezig en lvl 16 en hopelijk tik ik dit weekend 20 aan, samen met een vriend aardig aan het levelen en door de story heen aan het wandelen, maar die crucibel jezus man afgezien van het feit dat ik voor zo'n beetje iedereen 1 shot kill ben lukt het me gewoon nog steeds om aardig hoog in de rankings te komen door shotgun/rambo style op te komen en ze van dichtbij neer te knallen.
Glasshouse. Don't touch me. Sunbreakers. Plan C. Exotic shard. Gauntlet engram
Atlas#22744
ugh.. nothing to see here..move aloooooonggg
Nope, weer niet....
Dat wordt weer een weekend geen destiny.
Dying Light?tha_crazy schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 10:07:
[...]
Nope, weer niet....
Dat wordt weer een weekend geen destiny.
Beetje te duur in PSN store. Maar idd als de disc op de deurmat valt dan gamen.
haal mij maar van het lijstje van vanavond af hoor.. laat destiny ff liggen en kijk in Q2 wel weer of het interessant word haha
same here. beetje saai aan het worden. Speel eigenlijk niet meer.GMacD schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 10:12:
haal mij maar van het lijstje van vanavond af hoor.. laat destiny ff liggen en kijk in Q2 wel weer of het interessant word haha
PSN & XBL: Denkoyugo
Hij is alleen handig in de abyss als iedereen hem heeft, verder heeft ie niet echt heel veel zin. Het is gewoon een leuk wapen om te gebruiken tijdens bountys.hatsa schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 09:41:
Volgens mij is het enige exotic weapon wat Kasai nog moet hebben, vandaar dat ik hem er mee 'plaag'Crashhill schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 09:43:
[...]
Nee, mida willen ze voor de verzamelingvoor de rest is ie fijn als je 100 precision shots moet doen. Maar voor RAID is ie vrijwel nutteloos.
Zit er iets nuttigs qua titan armor bij? Kan die naar 32 toe. Ik ben bang dat Bungie spelers gaat verliezen met weken achter elkaar ellende bij Xur
Glasshouse helm volgens mijBiatch schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 10:17:
Zit er iets nuttigs qua titan armor bij? Kan die naar 32 toe. Ik ben bang dat Bungie spelers gaat verliezen met weken achter elkaar ellende bij Xur
Ik denk eerder met de late uitbreiding van HoWBiatch schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 10:17:
vanavond om 20.00!
1. Lexzorz, 32 Hunter
4. Ruwi_NL
5. G2theNO
6. Eczeem 32 lock
Geen zin om alles terug te lezen, maar wie gaan er nu allemaal niet mee?
vanavond om 20.00!
1. Lexzorz, 32 Hunter
4. Ruwi_NL
5. G2theNO
6. Eczeem 32 lock
ik niet! ga wel assassins creed maar eens spelen hahaAlexMar schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 10:35:
vanavond om 20.00!
1. Lexzorz, 32 Hunter
4. Ruwi_NL
5. G2theNO
6. Eczeem 32 lock
Xur is ook weer een grote teleurstelling..............................................................
Ik uiteindelijk ook niet, moet om 20:30 de kou gaan trotserenAlexMar schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 10:35:
vanavond om 20.00!
1. Lexzorz, 32 Hunter
4. Ruwi_NL
5. G2theNO
6. Eczeem 32 lock
Ik wil anders wel mee, maar ik begrijp dat Ruwi_NL pas wat later kan. Zorg voor heavy ammo synth en een goede rocket launcherAlexMar schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 10:35:
vanavond om 20.00!
1. Lexzorz, 32 Hunter
2. Low__Profile, 32 hunter
3. Libbes1979 , 31 titan
4. Ruwi_NL, 32 warlock/titan
5. M0nkeymen81, 32 warlock
6.
edit: character aangevuld
[ Voor 15% gewijzigd door M0nkeymen op 06-02-2015 11:06 ]
psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians
Xur can be found in the Tower Hangar this week.
Take a look at his wares and see if you fancy any.
The Glasshouse [Exotic Titan helmet] – 13SC
Don’t Touch Me [Exotic Hunter gauntlets] – 13SC
Sunbreakers [Exotic Warlock gauntlets] – 13SC
Plan C [Exotic fusion rifle] – 17SC
Exotic Shard – 7SC
Exotic gauntlet engram – 23MoL
Take a look at his wares and see if you fancy any.
The Glasshouse [Exotic Titan helmet] – 13SC
Don’t Touch Me [Exotic Hunter gauntlets] – 13SC
Sunbreakers [Exotic Warlock gauntlets] – 13SC
Plan C [Exotic fusion rifle] – 17SC
Exotic Shard – 7SC
Exotic gauntlet engram – 23MoL
Als je mensen te kort komt, ik wil eventueel wel mee met mijn 32 warlockAlexMar schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 10:35:
vanavond om 20.00!
1. Lexzorz, 32 Hunter
4. Ruwi_NL
5. G2theNO
6. Eczeem 32 lock
Haha, precies mijn idee. HOW uitbreiding komt te laat, heb nu zowat alle wapens wel en als HOW uitkomt boeien deze wapens niet meer dus ik ga ze niet meer compleet levelen.GMacD schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 10:52:
[...]
ik niet! ga wel assassins creed maar eens spelen haha
Verwijderd
Ik heb nog een checkpoint bij Crota op normal. Is er nog interesse (na de teleurstelling van Xur
) om deze vandaag / dit weekend nog te doen? Heb geen ervaring met het zwaard, maar heb wel een gjallarhorn dus kan damage doen op crota.
gisteren ein-de-lijk Crota HM gehaald, heb al zo vaak geprobeerd met verschillende LFG groepen, nu eindelijk met een aantal stroopwafels het gehaald, super blij mee!
Heb de Word of Crota gehad, ik had al de Abyss Defiant dus hoop dat ik nu nog een keer de Fang kan bemachtigen.
Plan C heb ik nog niet, misschien maar even halen, puur voor de Grimoire
Heb de Word of Crota gehad, ik had al de Abyss Defiant dus hoop dat ik nu nog een keer de Fang kan bemachtigen.
Gefeliciteerd!gise schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 11:23:
gisteren ein-de-lijk Crota HM gehaald, heb al zo vaak geprobeerd met verschillende LFG groepen, nu eindelijk met een aantal stroopwafels het gehaald, super blij mee!
Je krijgt alleen het kaartje en geen punten voor exotic weapons. Wist je misschien al, maar om teleurstelling te voorkomen als het puur alleen daar omgaat
Ik had gisteren een exotic bounty, kon uit 3 kiezen.
1 fusion rifle pocket infinity
2 bad juju
3 super good advice heavy machine gun
Ik twijfelde enrom tussen bad juju en Fusion rifle en heb uiteindelijk toch voor de fusion rifle gekozen.
Heb ik dit goed gedaan? of had ik beter de Bad juju kunnen kiezen?
2 bad juju
Ik twijfelde enrom tussen bad juju en Fusion rifle en heb uiteindelijk toch voor de fusion rifle gekozen.
ga je tijdreizen?HaskoF schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 11:40:
Ik had gisteren een exotic bounty, kon uit 3 kiezen.
2 bad juju
beide wapens hebben pro en cons..kan je nu al vertellen dat ik de kans groot acht, dat je beide wapens niet lang zult gebruiken tho'
~gise schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 11:23:
Geen dank!
Ik had 9 Heavy Ammo synths gekocht en aan het eind nog 5 over, dus heeft maar 4 gekost, netjes dus! We hebben niet de heavy ammo glitch gebruikt maar zodra we gingen wipen probeerde ik altijd nog even ergens een heavy ammo drop te pakken (bij de thralls bijvoorbeeld) daarmee heb je wel weer kans dat je alsnog een paar rockets overhoudt na het doodgaan.steffeh schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 11:35:
[...]
Gefeliciteerd!hoeveel heavy ammo heeft het jullie gekost? Onze eerste paar dagen proberen zo'n 20/30 ...
![]()
Je krijgt alleen het kaartje en geen punten voor exotic weapons. Wist je misschien al, maar om teleurstelling te voorkomen als het puur alleen daar omgaat
Had er nieteens op gelet dat je inderdaad een punten krijgt, alleen het kaartje.
Ik wil eigenlijk een bevestiging dat ik de juiste keuze heb gedaan
Super Good Advice wilde ik niet, ik heb al een goede exotic heavy ( Gjallahorny )
Ik heb specifiek voor pcket infinity gekozen omdat het super handig kan zijn met PVP.
Gisteren de NF en de weekly gedaan. Met de NF kregen de medespelers exotics en ik een legendary snipertje...
Wat kan ik doen met Mote Of Lights? Zijn deze nog ergens goed voor?
Ik heb specifiek voor pcket infinity gekozen omdat het super handig kan zijn met PVP.
Gisteren de NF en de weekly gedaan. Met de NF kregen de medespelers exotics en ik een legendary snipertje...
Inwisselen bij Xur voor exotic engrams, en bij de speaker voor emblems enzo.HaskoF schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 11:48:
Persoonlijk stockpile ik ze voor als House of Wolves uitkomt (zit nu op 250+), en dan een crapload aan engrams bij Xur kopen voor kans op exotics uit de nieuwe DLC. (en anders zijn het minimaal exotic shards) ^_^
PSN: Low__Profile | Team Shadowloo
Verwijderd
250+Low_Profile schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 12:07:
[...]
Inwisselen bij Xur voor exotic engrams, en bij de speaker voor emblems enzo.
Persoonlijk stockpile ik ze voor als House of Wolves uitkomt (zit nu op 250+), en dan een crapload aan engrams bij Xur kopen voor kans op exotics uit de nieuwe DLC. (en anders zijn het minimaal exotic shards) ^_^
Ik heb nu een hunter lvl 30 met 1 exotic gear en 1 exotic chest armor.
Ik heb een crota raid leg armor en gauntlets nodig om lvl 32 te worden. vandaag anders dit weekend crota op normal en hard proberen.
Destiny vreet echt zoveel tijd.... Boutnies die ik nog moet doen.... 2nd char lvlen....
Ik heb een crota raid leg armor en gauntlets nodig om lvl 32 te worden. vandaag anders dit weekend crota op normal en hard proberen.
Destiny vreet echt zoveel tijd.... Boutnies die ik nog moet doen.... 2nd char lvlen....
xur plan c.. xur mag zijn naam wel wijzigen naar judas..
https://vdr.one | Certified Drone Pilot A1/A3+A2
Toch die titan helm maar halen. Mijn huidige helm was het enige dat nog maar tot +33 ging. Weekend even moeite doen om lvl 32 te worden. F%$$%g plating tekort :-)
Verwijderd
quote:
AlexMar schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 10:35:
vanavond om 20.00!
1. Lexzorz, 32 Hunter
4. Ruwi_NL
5. G2theNO
6. Eczeem 32 lock
Ik kan wel mee als jullie iets later starten!!!
vanavond om 20.00!
1. Lexzorz, 32 Hunter
4. Ruwi_NL
5. G2theNO
6. Eczeem 32 lock
Volgens mij is het nu zo, omdat G2theNO en Eczeem iets afhaakte:Verwijderd schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 12:29:
quote:
vanavond om 20.00!
1. Lexzorz, 32 Hunter
4. Ruwi_NL
5. G2theNO
6. Eczeem 32 lock
vanavond om 20.00! maar dan iets later
1. Lexzorz, 32 Hunter
3. Libbes1979 , 31 titan
6. CrazyVin, 32 Hunter?
Als iemand nog afhaakt wil ik nog wel meedoen. Heb Gjallahorn. Lvl 30 HunterM0nkeymen schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 12:35:
1. Lexzorz, 32 Hunter
3. Libbes1979 , 31 titan
6. CrazyVin, 32 Hunter?
PSN: HaskoF
[ Voor 9% gewijzigd door HaskoF op 06-02-2015 12:38 ]
Misschien moet je normal eerst eens 5x uitspelenHaskoF schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 12:37:
[...]
Als iemand nog afhaakt wil ik nog wel meedoen. Heb Gjallahorn. Lvl 30 Hunter
edit:
Dit geld voor iedereen vind ik eigenlijk, eerst de mechanics door hebben, looplijnen wat voor jou character werkt e.d. Ik zie te veel mensen die te vroeg hard proberen.
[ Voor 26% gewijzigd door M0nkeymen op 06-02-2015 12:42 ]
Verwijderd
HM moet je minimaal 31 voor zijnHaskoF schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 12:37:
[...]
Als iemand nog afhaakt wil ik nog wel meedoen. Heb Gjallahorn. Lvl 30 Hunter
Zijn er nog mensen die vanmiddag spelen?
Ik heb nog niets gedaan deze week dus wil wel een NF of raid doen (VoG Normal/Hard of Crota Normal). Vriend van me speelt waarschijnlijk ook wel mee met lvl 30 warlock.
Ik heb nog niets gedaan deze week dus wil wel een NF of raid doen (VoG Normal/Hard of Crota Normal). Vriend van me speelt waarschijnlijk ook wel mee met lvl 30 warlock.
PSN: ZogstotenV
Ik pak me warlock, zie dat er al 2 hunters zijn, dus er zijn al mensen die zwaardenM0nkeymen schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 12:35:
[...]
Volgens mij is het nu zo, omdat G2theNO en Eczeem iets afhaakte:
1. Lexzorz, 32 Hunter
3. Libbes1979 , 31 titan
6. CrazyVin, 32 Hunter?
Kan ik m'n gjallarhorn uit de kast halen
Is het met Crota ook zo dat als je in het laatste stukje binnen komt dat je dan alle rewards krijgt. Dus ook van de vorige delen?
Ik heb eergisteren VoG meegedaan alleen gatekeeper en atheon stuk en kreeg 5 reward items nadat hij was verslagen.
Ik heb eergisteren VoG meegedaan alleen gatekeeper en atheon stuk en kreeg 5 reward items nadat hij was verslagen.
was het hardmode....?HaskoF schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 13:16:
Is het met Crota ook zo dat als je in het laatste stukje binnen komt dat je dan alle rewards krijgt. Dus ook van de vorige delen?
Verwijderd
misschien een stomme vraag , maar bij xur zie ik upgrade exuipped exotics, houd dat in als ik de suros aan klik dat die volledig is upgegrade ?
Verwijderd
Nope maar als je normaal nog niet had gedaan kun je wel wat met krijgen.HaskoF schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 13:16:
Je maakt dan twee keer kans maar wel twee keer van de hard loot lijst.
upgrade bij Xur is alleen voor pre-dlc exotics die maar tot 300 gaan, om ze de nieuwe damage cap van 331 te geven. Je moet ze na het 'omruilen' bij Xur wel volledig opnieuw levellen.Verwijderd schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 13:20:
misschien een stomme vraag , maar bij xur zie ik upgrade exuipped exotics, houd dat in als ik de suros aan klik dat die volledig is upgegrade ?
Voorwaarde is uiteraard dat je het wapen al hebt (en equiped hebt op moment van upgraden)
PSN: Low__Profile | Team Shadowloo
Verwijderd
oke duidelijk! dankje !Low_Profile schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 13:23:
[...]
upgrade bij Xur is alleen voor pre-dlc exotics die maar tot 300 gaan, om ze de nieuwe damage cap van 331 te geven. Je moet ze na het 'omruilen' bij Xur wel volledig opnieuw levellen.
Voorwaarde is uiteraard dat je het wapen al hebt (en equiped hebt op moment van upgraden)
Ik deed VOG hard en de normal had ik niet gedaan. (ik kreeg 2 legendary weapons, 6 Ascendent shards en jaja de Gjallahorn )
Ik heb geen ervaring met zwaard, maar wil het best proberen hoortha_crazy schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 13:08:
[...]
Ik pak me warlock, zie dat er al 2 hunters zijn, dus er zijn al mensen die zwaarden
Kan ik m'n gjallarhorn uit de kast halen
Verwijderd
HaskoF schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 13:30:
Ik deed VOG hard en de normal had ik niet gedaan. (ik kreeg 2 legendary weapons, 6 Ascendent shards en jaja de Gjallahorn )
Heb een vog normal geplant om 19.00 wil je meeDeluge schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 12:52:
Zijn er nog mensen die vanmiddag spelen?
Vanavond wordt wat lastiger voor me, hoopte dat er vanmiddag iemand mee wilde doen. Denk niet dat ik het red om 19.00DarkElement schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 14:06:
[...]
Heb een vog normal geplant om 19.00 wil je mee
PSN: ZogstotenV
Ach gerrumhatsa schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 14:31:
De laatste keer dat ik VoG hard deed kreeg ik een scooter.
Ik voelde me wel lullig gisteren dat ik wéér de hawkmoon kreeg.
Verwijderd
In een pot of gewoon in de tuin?DarkElement schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 14:06:
[...]
Heb een vog normal geplant om 19.00 wil je mee
SchorumBiatch schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 14:32:
[...]
Ach gerrum![]()
[ Voor 80% gewijzigd door steffeh op 06-02-2015 14:54 ]
Verwijderd
als de hunters genoeg coins hebben raad ik aan de ''don't touch me '' te halen zwaar genialen gloves
Ik ga denk ik die gloves halen idd. Ik heb nu een exotic helm waardoor ik een extra slot krijg met mijn golden gun. Maar de onzichtbaarheid is ideaal met raids.
Voor de Abyss gedeelte kunnen ze handig zijn. Verder vind ik het gruwelijk irritant onzichtbaar te worden bij iedere melee die mij raaktVerwijderd schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 14:54:
als de hunters genoeg coins hebben raad ik aan de ''don't touch me '' te halen zwaar genialen gloves
Haha in de tuin ja, maar ik had meer animo voor 20:30
Wie wil er dan evt. mee?
VoG Normal 20:30, Full Run PS4 (i.v.m een nieuwe raider doen we normal, voor hard heb ik nog een checkpoint @ Gatekeepers voor diegenen die dat daarna nog willen doen)
1. darkelement1987 (Lv 32 Titan)
2. M4uSzi (Lv 31 Hunter, toch?
)
3. ForceCrusher (Lv 28/29 Onder voorbehoud, bevestigd nog of hij daadwerkelijk kan)
4. Brambest
5. stony-times (Lv 31 hunter)
6. ?
Wie wil er dan evt. mee?
VoG Normal 20:30, Full Run PS4 (i.v.m een nieuwe raider doen we normal, voor hard heb ik nog een checkpoint @ Gatekeepers voor diegenen die dat daarna nog willen doen)
2. M4uSzi (Lv 31 Hunter, toch?
3. ForceCrusher (Lv 28/29 Onder voorbehoud, bevestigd nog of hij daadwerkelijk kan)
4. Brambest
5. stony-times (Lv 31 hunter)
6. ?
[ Voor 37% gewijzigd door DarkElement op 06-02-2015 15:59 ]
Ik kreeg schoenen (die ik al had). En energy! Maar vorige week vrij veel gehad, dus daar teer ik maar even op. En vanavond weer duimen voor toffe dingenBiatch schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 14:32:
[...]
Ach gerrum![]()
Try 2 maandenDarkElement schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 15:04:
Ik krijg ook al 2 weken achter elkaar shards op VoG Hard.
Atlas#22744
say wut now!Biatch schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 14:32:
[...]
Ach gerrum![]()
Wil eigenlijk wel een keer mee als jullie willen uitleggen hoe en wat te doen. Nooit eerder gedaan als level 27 hunter. Hoe lang duurt het ongeveer? Psn: willem100DarkElement schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 14:57:
Haha in de tuin ja, maar ik had meer animo voor 20:30
Wie wil er dan evt. mee?
2. M4uSzi (Lv 31 Hunter, toch?)
4. Brambest
5. ?
6. ?
Ik draag ze alleen maar.Biatch schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 14:56:
[...]
Voor de Abyss gedeelte kunnen ze handig zijn. Verder vind ik het gruwelijk irritant onzichtbaar te worden bij iedere melee die mij raakt
Al is het ook om te pesten in strikes
Yeah, lullig als je onzichtbaar wil worden voor Crota terwijl je nog onzichtbaar bent van een thrall hitBiatch schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 14:56:
[...]
Voor de Abyss gedeelte kunnen ze handig zijn. Verder vind ik het gruwelijk irritant onzichtbaar te worden bij iedere melee die mij raakt
Atlas#22744
Is prima.DarkElement schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 15:14:
Heb al een nieuwkomer bij me, en neem er liever 1 per run mee. Morgen/overmorgen doe ik nog wel een VoG Normal, dan mag jij mee als je nog geen groepje hebt gevonden.
Is er animo om vanaaf rond half7/7uur ff crota normaal te verslaan?? Het is me vandaag niet gelukt en dat is het enige nog wat ik van crota wil.. Het is op normal mode dus heel moeilijk kan het niet zijn, maar het lukte gewoon niet.
Kunnen we een groepje maken? Miss ff 2x doen of anders een vog hard runnetje??
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
1x met lvl 31 hunter en 1 x met lvl 31 warlock.. Kan dat niet nee??
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
Oh op die manier wel ja. Maar 2x achter elkaar op zelfde char niet. Ik heb niks gezegd neem me niet kwalijk. Zal ik meegaan vanavond dan? Heb een truth met genoeg heavy ammo :-) (Hunter level 30, probeer hem 31 te krijgen voor vanavond)
[ Voor 14% gewijzigd door DarkElement op 06-02-2015 15:34 ]
Hard en dan normal kan ook nietDarkElement schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 15:31:
Je kan niet 2x achter elkaar een normal run doen met loot als je dat wiltje kan wel eerst hard, dan normal doen.
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Wil op zich wel mee om 7 uur, als ik half 9 maar klaar ben dan ga ik VOG =PNickrsd schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 15:29:
Is er animo om vanaaf rond half7/7uur ff crota normaal te verslaan?? Het is me vandaag niet gelukt en dat is het enige nog wat ik van crota wil.. Het is op normal mode dus heel moeilijk kan het niet zijn, maar het lukte gewoon niet.
PSN - M4uSzi // -
Kreeg gisteren uit crota geen ruk, shardsssss en voor 3e keer handschoenen.
Daarna VOG hard kreeg ik een Faitbringer.
Daarna VOG hard kreeg ik een Faitbringer.
Mesa happy.. Had andere handcannon, de Lord High Fixer maar Fatebringer is nicer
mis alleen nog de vex en suros (zure os
[ Voor 14% gewijzigd door Qualixo op 06-02-2015 15:40 ]
In een VoG normal kunnen er met gemak 2 onervaren meeDarkElement schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 15:14:
Heb al een nieuwkomer bij me, en neem er liever 1 per run mee. Morgen/overmorgen doe ik nog wel een VoG Normal, dan mag jij mee als je nog geen groepje hebt gevonden.
Haha, wie niet. Ik ook wel en die scout rifle ook ><
PSN - M4uSzi // -
Dit topic is gesloten.
![]()