PS4 PSN: Dazzler2120
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Add mijn PSN in m'n sig en we zien wel hoever we komen..
Ik ben een lvl 25 warlock.
[ Voor 19% gewijzigd door ThijsWTF op 20-10-2014 20:16 ]
Mocht je tegen half tien nog iemand te kort komen. Let me know.Johnnyzz schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 20:07:
Ik heb een party aangemaakt voor een eventuele RAID
Add mijn PSN in m'n sig en we zien wel hoever we komen..
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
[ Voor 3% gewijzigd door Michaelg op 20-10-2014 21:39 ]
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
Verwijderd
Hebben jullie nog meer dagen al gepland? Donderdag avond kan ik en wil ik graag joinenElBarto schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 18:34:
[...]
[...]
Ik heb nu staan voor morgenavond:
1. gise
2. Grindtegel
3. Danster
4. ElBarto
5.
6.
Klopt dat? Als het even kan wilde ik morgen op tijd beginnen (18.00/18.30) zodat ik nog wat Champions League mee kan pakken
Ik kan zelf op donderdag maar tot +- half 9. Eventueel zou ik het kunnen verzetten naar woensdag, dat komt mij (deze week tenminste) zelfs beter uit. Kan iedereen dan ook?Verwijderd schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 21:39:
[...]
Hebben jullie nog meer dagen al gepland? Donderdag avond kan ik en wil ik graag joinen
Overigens, @hierboven: ik mag toch hopen dat ik voor 20€ (veel geld voor dlc) veel meer content krijg. Dan denk ik echt aan iets als de GTA IV dlc's, niet een handjevol nieuwe missies en wat gear. Zeker de gear zou eigenlijk gewoon gratis content moeten zijn.
Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)
Als de DLC maar bijv. 3 nieuwe strikes biedt zonder echt onderscheidend te zijn van de huidige content en 1 nieuwe raid, dan denk ik dat ik er niet lang mee door ga. Heb me echt wel vermaakt met Destiny, maar het begint nu meer op werk te lijken dan een hobby met al dat gefarm naar iron relic, spirit blooms, etc. Prima dat de shards en energy wat schaars zijn, maar laat het daar dan ook bij. Dat je 48 iron relics nodig hebt om 1 piece of gear fully te upgraden is achterlijk. Met name omdat ik nu gear heb dat alleen maar iron relics nodig heeft. Dus 2 wapens en 4 armor pieces. 6 * 48 = 288 iron relics..... Dus echt niet he... Ik speel nog steeds een shooter en geen farmville...
Dit dus inderdaad... En geen matchmaking is gewoon kut.uchiha tijntje schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 22:52:
De DLC moet wel echt flink wat nieuwe content gaan brengen. Het spel is nu anderhalve maand uit, maar de herhaling is eigenlijk bizar.
Als de DLC maar bijv. 3 nieuwe strikes biedt zonder echt onderscheidend te zijn van de huidige content en 1 nieuwe raid, dan denk ik dat ik er niet lang mee door ga. Heb me echt wel vermaakt met Destiny, maar het begint nu meer op werk te lijken dan een hobby met al dat gefarm naar iron relic, spirit blooms, etc. Prima dat de shards en energy wat schaars zijn, maar laat het daar dan ook bij. Dat je 48 iron relics nodig hebt om 1 piece of gear fully te upgraden is achterlijk. Met name omdat ik nu gear heb dat alleen maar iron relics nodig heeft. Dus 2 wapens en 4 armor pieces. 6 * 48 = 288 iron relics..... Dus echt niet he... Ik speel nog steeds een shooter en geen farmville...
psn: HertogJack
Gooi er nieuwe loot tegenaan, eventueel nieuwe subclass (hogere level requirement voor bepaalde loot?) en ik ben van de partij. Kom met alleen nieuwe raids en strikes (die dus al in de game zitten) en ze zijn mij (en vele vrienden van mij) kwijt.
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Verwachten wel pas tegen 1 uur te beginnen

[ Voor 8% gewijzigd door h4y0 op 20-10-2014 23:39 ]
Hoelaat is straks? 27 lock hiero heb de fight nog niet gedaan maar met wat youtuben komt het goed (ervaren wow raider).h4y0 schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 23:35:
Waarschijnlijk ga ik straks met een paar clangenoten de atheon hard checkpoint nog 1x gebruiken voor het morgen niet meer kan. We hebben hiervoor nog plek voor 1 of 2 warlocks, enkel mensen die weten hoe ze moeten duwen want we komen warlocks te kort. Iemand interesse? PS4 btw.
Verwachten wel pas tegen 1 uur te beginnen
PSN: Joepelus
ben nu online
edit: nu nog plek voor 1 ervaren atheon pusher
[ Voor 71% gewijzigd door h4y0 op 20-10-2014 23:56 ]
Ik speel al sinds een paar dagen na de launch met mijn light/beware fusion rifle en mijn thunderlord. Nu speel ik alweer een weekje met die primary raid scout rifle met firedamage. Dat zal ook de komende weken zo blijven, want dat ding is echt heerlijk om mee te spelen.
In het begin vond ik het leuk om nieuwe wapens te krijgen en uit te proberen, maar nu boeit het me niet zoveel meer. Ik wil gewoon nu mijn huidige gear maxen en samen met wat tweakers toffe strikes en raids spelen. Als ik nu een nieuw wapen of armor piece krijg moet ik helaas meteen weer denken aan alle nutteloze chest runs om ze te maxen.
Ik speel zodat ik steeds mijn wapens/gear kan levelen en nieuwe kan vinden om weer te levelen. Raids en Nightfalls speel ik enkel zodat ik nieuwe loot kan vinden. Als er niks nieuws meer te vinden valt, is er voor mij niks aan om te spelen. Het doel van het spel is voor mij dan weg. Dan speel ik raids alleen om te raiden, dat vind ik niks aan en voelt erg doelloos aan. Ik hou van grinden en vervelen door herhaling ben ik niet vatbaar voor (genoeg Final Fantasy, Skyrim en Borderlands gespeeld) maar grinden om alleen te grinden zit ik niet op te wachten.uchiha tijntje schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 23:55:
Dus als ik je goed begrijp heb je liever nieuwe wapens en armor dan nieuwe strikes en raids?Dat is inderdaad een hele andere insteek dan die van mij. Ik heb nu prima wapens, en heb eigenlijk geen behoefte aan andere wapens, behalve nog steeds een void wapen...
Ik speel al sinds een paar dagen na de launch met mijn light/beware fusion rifle en mijn thunderlord. Nu speel ik alweer een weekje met die primary raid scout rifle met firedamage. Dat zal ook de komende weken zo blijven, want dat ding is echt heerlijk om mee te spelen.
In het begin vond ik het leuk om nieuwe wapens te krijgen en uit te proberen, maar nu boeit het me niet zoveel meer. Ik wil gewoon nu mijn huidige gear maxen en samen met wat tweakers toffe strikes en raids spelen. Als ik nu een nieuw wapen of armor piece krijg moet ik helaas meteen weer denken aan alle nutteloze chest runs om ze te maxen.
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Ben level 28 warlock, niet echt ervaren maar heb net een YouTube video gekeken en het lijkt mij niet heel moeilijk dus wil het wel proberen.h4y0 schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 00:15:
Nog 1 ervaren Warlock nodig voor de Atheon push VOG HARD @ PS4. We willen voor 1 uur beginnen, wie komt die hard drops nog even pakken voor de patch van morgen? =D
PSN Doubledutchh
PSN: DoubleDutchh
Nu met Destiny loop ik tegen 2 zaken aan:
1: het gebrek aan gameplay content. De daily story line missies zijn te makkelijk op level 28. Zelfs de Weekly Heroic strike is redelijk eenvoudig in je uppie te completen, laat staan met een fireteam van 3. De Nightfall biedt vaak de enige echte uitdaging van de week, waarbij je vaak toch de eindbaas op een vrij lame manier om het leven brengt, want je wilt niet terug naar orbit gestuurd worden....
2: de muur van nutteloze chestruns om je gear te upgraden. Zoals aangegeven. 48 iron relics om 1 armor piece te upgraden. Ik twijfel nu al of ik mijn huidige gear wel moet gaan upgraden, want de DLC brengt vast wel weer nieuwe gear uit waardoor je naar light 33 kunt ofzo. Waarom nu zoveel moeite doen om relics, etc te zoeken en shards te investeren om van level 29 naar 30 te levelen, terwijl level 30 over een maand weer verhoogd wordt met andere gear die je dan weer moet levelen met shards en relics, etc. Als het alleen shards waren gaf ik er niets om, want die kun je gewoon halen met nog nuttige en leuke acties, zoals strikes, public events en raids. Maar die nutteloze chestruns waar je als een kip zonder kop een level afstruint om kistjes te zoeken...
De belangrijkste reden dat ik toch doorspeel met Destiny is de leuke groep tweakers waar je altijd wel een fireteam mee kunt opzetten en kunt buurten.
[ Voor 8% gewijzigd door uchiha tijntje op 21-10-2014 00:33 ]
Dat is voor mij ook de reden op het moment om niet al mijn gear te upgraden.uchiha tijntje schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 00:28:
Ok. wel grappig zo die twee invalshoeken.
Nu met Destiny loop ik tegen 2 zaken aan:
1: het gebrek aan gameplay content. De daily story line missies zijn te makkelijk op level 28. Zelfs de Weekly Heroic strike is redelijk eenvoudig in je uppie te completen, laat staan met een fireteam van 3. De Nightfall biedt vaak de enige echte uitdaging van de week, waarbij je vaak toch de eindbaas op een vrij lame manier om het leven brengt, want je wilt niet terug naar orbit gestuurd worden....De Raid is verder erg tof, maar vaak ook gewoon erg lastig te organiseren met 6 man, waardoor je niet even een uurtje kunt raiden als je daar zin in hebt.
2: de muur van nutteloze chestruns om je gear te upgraden. Zoals aangegeven. 48 iron relics om 1 armor piece te upgraden. Ik twijfel nu al of ik mijn huidige gear wel moet gaan upgraden, want de DLC brengt vast wel weer nieuwe gear uit waardoor je naar light 33 kunt ofzo. Waarom nu zoveel moeite doen om relics, etc te zoeken en shards te investeren om van level 29 naar 30 te levelen, terwijl level 30 over een maand weer verhoogd wordt met andere gear die je dan weer moet levelen met shards en relics, etc. Als het alleen shards waren gaf ik er niets om, want die kun je gewoon halen met nog nuttige en leuke acties, zoals strikes, public events en raids. Maar die nutteloze chestruns waar je als een kip zonder kop een level afstruint om kistjes te zoeken...
De belangrijkste reden dat ik toch doorspeel met Destiny is de leuke groep tweakers waar je altijd wel een fireteam mee kunt opzetten en kunt buurten.
Ik heb nog geen raid gear, dus ik wacht lekker.
Ben nu level 28 en dat is goed genoeg nu.
Maar ik zet net ook de PS4 af met destiny aan, voornamelijk omdat ik zoiets had "Wat kan ik nu nog doen"
Mats, heb ik de afgelopen dagen veelvuldig gefarmd
Strikes voor vangaurd, allen al gedaan.
Bounty's, 2 uurtjes werk
Public events, een stuk of 7-8 gedaan
PvP, vind ik niet prettig, af en toe wel leuk, maar niet altijd.
Raid, is al klaar, morgen weer beginnen.
Straks is het dan morgen raid, donderdag nightfall & heroic
en dan blijven alleen nog de bounty's over.....
Content, het mag van mij wel een maandje eerder!
Verwijderd
Woensdagmiddag ben ik ook beschikbaar. En donderdag kunnen we evt vroeg beginnen dan zijn we voor half 9 ook wel klaar. Hoor graag wat de mogelijkheden zijn!ElBarto schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 22:47:
[...]
Ik kan zelf op donderdag maar tot +- half 9. Eventueel zou ik het kunnen verzetten naar woensdag, dat komt mij (deze week tenminste) zelfs beter uit. Kan iedereen dan ook?
Overigens, @hierboven: ik mag toch hopen dat ik voor 20€ (veel geld voor dlc) veel meer content krijg. Dan denk ik echt aan iets als de GTA IV dlc's, niet een handjevol nieuwe missies en wat gear. Zeker de gear zou eigenlijk gewoon gratis content moeten zijn.
Verwijderd
Ik vind het iig helemaal niks, maar ben ook gestopt om hem up te graden. Wellicht is het dan wel een leuk wapen...ThijsWTF schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 01:21:
Zeg, is die Bad JuJu écht zo slecht als het internet beweerd?
Ben daar nu ook voor bezig, op papier vind ik het wapen er best goed utizien, daarom ga ik er ook voor, maar ben inderdaad benieuwd hoe het wapen zich in de praktijk houd, ben eigenlijk voornamelijk een handcannon/scout rifle gebruiker, maar een goed pulse rifle kan ik ook wel mee overweg.ThijsWTF schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 01:21:
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Vanavond eerst maar eens bidden tot hem, kijken of dat helpt
Was het gister nog gelukt met atheon?Dazzler2120 schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 07:50:
Is er een team dat vanavond gaat raiden?
Ja, hij is alleen nuttig voor enemies die je in 1 mag kan killen, omdat hij dan zijn magazijn weer gevuld krijgt met gratis kogels (niet uit je reserve dus). Maar ik vind dat het niet echt waard, omdat hij echt super weinig damage doetThijsWTF schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 01:21:
Nee toen jij ging, vertrok nog iemand zonder dat even aan te kondigen. Daarna hadden we zoiets van fk it.
maar dat werkt niet als wij, de low levels, de portal doormoeten (hoewel dat het beste werkte)
Hou er rekening mee dat die post niet op feiten is gemaakt, maar vermoedensDeckard_BR21 schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 10:19:
Als ik zo die DLC lijst zie ga ik het niet halen. Had gehoopt op een paar nieuwe planeten maar dit zijn weer wat nieuwe strikes/stories op de bestaande plekken, die heb ik inmiddels nu welk gezien. Een set nieuwe gear is wel aardig maar vind ik te mager om daar aparte DLC voor aan te schaffen.
[ Voor 40% gewijzigd door Dazzler2120 op 21-10-2014 11:03 ]
Verwijderd
Ik wil anders wel zo'n groepje opzetten want ik merk hoe lastig het is om elke keer 6 man bij elkaar te krijgen.
Als we bv afspreken dat donderdagavond of een andere avond een vast moment wordt, dan kan men daar rekening mee houden en weten we dat we altijd met voldoende mensen zijn.
Wie is hier voor in?
Mijn Gt: NE0 ID
Ja het was wel klote dat niemand van de high levels wist hoe het moest in de portalDazzler2120 schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 10:57:
[...]
Nee toen jij ging, vertrok nog iemand zonder dat even aan te kondigen. Daarna hadden we zoiets van fk it.
maar dat werkt niet als wij, de low levels, de portal doormoeten (hoewel dat het beste werkte)
[...]
Hou er rekening mee dat die post niet op feiten is gemaakt, maar vermoedens
Achja, volgende keer beter
Straks moet iedereen het kunnen ivm random teleport.jesse111 schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 11:08:
[...]
Ja het was wel klote dat niemand van de high levels wist hoe het moest in de portal![]()
Achja, volgende keer beter
Heb ik het eindelijk onder de knie...
PSN: Leech1984
Ja maar het was nog voor atheonleech1984 schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 11:18:
[...]
Straks moet iedereen het kunnen ivm random teleport.
Heb ik het eindelijk onder de knie...
We waren bij de gatekeeper portals
Owwwwww!!!jesse111 schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 11:21:
[...]
Ja maar het was nog voor atheon![]()
We waren bij de gatekeeper portals
Het is gewoon teveel herhalen jammer genoeg.
Ze kunnen toch wel enkele stories wat aanpassen zodat je een andere route loopt, andere waves tegen komt of iets dergelijks zonder meteen hele levels te moeten ontwerpen?
Hoe staan we er verder voor?Verwijderd schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 16:30:
Ik kan vanavond wel ff meehelpen baasje duwen. Ik ben er alleen pas na 21:15 denk ik.
PSN: Ruwi_NL
Nog nooit gelukt ervanaf duwen. Alleen op de normale manier gehaald.
En heb zelf ook nog atheon safe op normal staan.
Raid party: Dinsdag avond 21:00
Leech1984
Ruwi_NL
ZekerPixels
....
....
....
Nog 3 plekken over
Kan iedereen nog?
Ik ga wel proberen om van te voren de Weekly Nightfall te doen ivm de bonus die je krijgt.
Zoeken jullie nog mensen voor vanavond?leech1984 schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 11:51:
[...]
Hoe staan we er verder voor?
Kan iedereen nog?
Ik ga wel proberen om van te voren de Weekly Nightfall te doen ivm de bonus die je krijgt.
Ik wil ook meedoen; 27 warlock. Maar heb nog geen terugkoppeling gekregen of ik kan meedoenleech1984 schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 11:51:
[...]
Kan iedereen nog?
Dutch Raiding Party.... We doen regelmatig VOG (minimaal 3 a 4 runs per week).
Daarnaast zijn er gewoon gezellige mensen om ook weekly's en nightfall mee te doen
Mocht je willen joinen stuur dan een aanvraag of stuur mij een PSN berichtje (Soepie78)
http://www.bungie.net/en/Clan/Forum/317154
P.S. er staan voor vanavond 2 raids op het programma
[ Voor 13% gewijzigd door soepurb op 21-10-2014 13:28 ]
Verwijderd
Zo ja, voeg mij maar toe!
Titan 27.9 PS4 st3ffhh
Verwijderd
Ik weet nog niet zeker hoe laat ik kan, maar voeg me anders maar ff toe als je wil: NE0 IDElBarto schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 12:00:
Iemand over een uurtje mee de weekly heroic + evt. nightfall op de X1?
Mocht het straks niet lukken dan kunnen we altijd op een ander moment elkaar joinen.
Heb je toegevoegd, stuur me even een berichtje als je online bent. X1 heeft helaas die popups niet meer als iemand zich aanmeldt.Verwijderd schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 12:38:
[...]
Ik weet nog niet zeker hoe laat ik kan, maar voeg me anders maar ff toe als je wil: NE0 ID
Mocht het straks niet lukken dan kunnen we altijd op een ander moment elkaar joinen.
Verwijderd
Leech1984 Lvl 27/28 Hunter?
Ruwi_NL lvl 28 Warlock
ZekerPixels lvl 27 ?
MrMagicTomtom lvl 28 Warlock
HobesterCharles Lvl 27 Hunter
RinBeertje Lvl2 27 Hunter
ADazzler reserve
Je staat op de reserve voor nu.
29 titan
Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB
Ik ga 'm even verplaatsen naar morgenavond, dat is voor zover ik hoor voor iedereen handiger. Laten we zeggen 20.30. Kunnen jullie even aangeven of dat uitkomt?gise schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 13:04:
ElBarto, ik kan zelf pas rond een uurtje of 20:30 helaas. is dat te laat? Zet mij anders in dat geval maar op de reservelijst
Dus, Raid X1 morgenavond. Wie nog meer?
1. gise
2. Grindtegel
3. Danster
4. ElBarto
5. NEO ID
6.
[ Voor 4% gewijzigd door ElBarto op 21-10-2014 13:11 ]
Ik zou vanavond best mee willen met jullieElBarto schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 13:09:
[...]
Ik ga 'm even verplaatsen naar morgenavond, dat is voor zover ik hoor voor iedereen handiger. Laten we zeggen 20.30. Kunnen jullie even aangeven of dat uitkomt?
1. gise
2. Grindtegel
3. Danster
4. ElBarto
5. NEO ID
6.
Verwijderd
PS4 uiteraard!Verwijderd schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 12:32:
Iemand die toevallig net als ik nu vrij is en zin heeft om de weekly nightfall te doen? 27 Titan, psn id: Roger_C
Zo ja, voeg mij maar toe!
Ik kan in principe zowel vanavond als morgen.Dazzler2120 schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 13:10:
[...]
Ik zou vanavond best mee willen met jullie
Morgenavond ook? Ik zet je er vast even bij.Dazzler2120 schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 13:10:
[...]
Ik zou vanavond best mee willen met jullie
1. gise
2. Grindtegel
3. Danster
4. ElBarto
5. NEO ID
6. Dazzler
Backup:
7.
8.
Morgenavond eist de vriendin aandacht, dus nee :Pvanavond, anders donderdagavond laat kan ikElBarto schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 13:14:
[...]
Morgenavond ook? Ik zet je er vast even bij.
1. gise
2. Grindtegel
3. Danster
4. ElBarto
5. NEO ID
6. Dazzler
Backup:
7.
8.
Meerdere malen gehaald.
1: R-utger 29 titan defender
2: Stefan231 28 warlock
Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB
Redden we het voor 21:00?R-utger schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 13:58:
Wie wil er met ons mee de raid doen vanavond rond 1800/1830? (Ivm Ajax-Barca)
Meerdere malen gehaald.
1: R-utger 29 titan defender
2: Stefan231 28 warlock

nick is Jedi_Geub
met mic is handig
PS4
[ Voor 3% gewijzigd door Jedi Geub op 21-10-2014 14:28 ]
Zit ik dan met m'n lvl 22 warlock
Nog mensen die wel regelmatig spelen?
Men mag me toevoegen op Gotanius LLM
Top, dan ga ik proberen er rond die tijd erbij te zijn. Anders heb ik pech.
Verwijderd
Haha, bij mij hetzelfde gevalDazzler2120 schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 13:17:
[...]
Morgenavond eist de vriendin aandacht, dus nee :Pvanavond, anders donderdagavond laat kan ik
Ik heb je al toegevoegd:) ben wel al lvl 27 maar dat mag de pret niet drukken5V1NA70G schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 14:27:
Lichtpuntje...
Dank uLuisjeNL schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 14:33:
[...]
Ik heb je al toegevoegd:) ben wel al lvl 27 maar dat mag de pret niet drukken
Geef maar een gil als je tijd/zin hebt
Verwijderd
Hey morgenavond kan ik niet. Morgenmiddag lukt me wel. Of donderdag vroeg in de avond. Kan de rest dan ook?ElBarto schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 13:14:
[...]
Morgenavond ook? Ik zet je er vast even bij.
1. gise
2. Grindtegel
3. Danster
4. ElBarto
5. NEO ID
6. Dazzler
Backup:
7.
8.
Ik kan morgenmiddag rond een uur of 3 en anders donderdag om 6. Als iedereen even aan geeft wat het beste uitkomt?Verwijderd schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 14:36:
[...]
Hey morgenavond kan ik niet. Morgenmiddag lukt me wel. Of donderdag vroeg in de avond. Kan de rest dan ook?
Je mag mij ook toevoegen (GT in sig). Mijn twee character is net 21 dus die zou mooi mee moeten kunnen5V1NA70G schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 14:34:
[...]
Dank u![]()
Geef maar een gil als je tijd/zin hebtI'm game
[ Voor 30% gewijzigd door ElBarto op 21-10-2014 14:39 ]
Zoals eerder vemeld, ik doe vanavond wel weer mee!leech1984 schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 11:51:
[...]
Kan iedereen nog?
Wil zelf ook graag eerst ff NF doen
Verwijderd
Ik kan allebei de momenten. Wat is je GT? Want meerdere personen hebben me nu toegevoegdElBarto schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 14:38:
[...]
Ik kan morgenmiddag rond een uur of 3 en anders donderdag om 6. Als iedereen even aan geeft wat het beste uitkomt?
[...]
Je mag mij ook toevoegen (GT in sig). Mijn twee character is net 21 dus die zou mooi mee moeten kunnen
Die staat in mijn sigVerwijderd schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 14:43:
[...]
Ik kan allebei de momenten. Wat is je GT? Want meerdere personen hebben me nu toegevoegd
Misschien de stroopwafel clan joinen? Het zijn alleen mensen op de X1 (afaik ook heel wat tweakers). Zie altijd dat de chat op bungie.net vrij actief is.5V1NA70G schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 14:27:
Ik zoek eigen uberhaupt nog wat mensen op de Xbone om mee te spelen, maar het valt me op dat heel veel mensen al over zijn naar andere games ofzo.
Ik speel zelf op de 360, maar ben gejoined omdat ik ga dit jaar nog een X1 zal halen
Het liefst met ervaring, zodat we het binnen 1.5 uur kunnen rushen (het is niet een must om ervaring te hebben, zolang je maar een beetje weet hoe je het moet halen).
Reageer hier maar, of stuur een request op PSN (mn naam staat in sig).
@sajuuk, heb je de raid al eerder gedaan?
Edit: we starten meestal rond 20:00/20:30, zorg dus dat je rond die tijd online kan zijn als je mee wilt doen.
[ Voor 32% gewijzigd door jesse111 op 21-10-2014 16:14 ]
Verwijderd
Ik heb hem nog niet eerder gedaan, ik heb wel een headsetjesse111 schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 16:06:
Ik zoek nog 2 mensen voor de raid, 27+!
Het liefst met ervaring, zodat we het binnen 1.5 uur kunnen rushen (het is niet een must om ervaring te hebben, zolang je maar een beetje weet hoe je het moet halen).
Edit: we starten meestal rond 20:00/20:30, zorg dus dat je rond die tijd online kan zijn als je mee wilt doen.
Je kent mijn ervaring, warlock is nu level 27. Ik wil meedoen, ben vanaf half 8 onlinejesse111 schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 16:06:
Ik zoek nog 2 mensen voor de raid, 27+!
Ik zou ook zeggen; templar weer eraf duwen
[ Voor 3% gewijzigd door Dazzler2120 op 21-10-2014 16:17 ]
Helemaal toppie! Ik zie je vanavond!Dazzler2120 schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 16:17:
[...]
Je kent mijn ervaring, warlock is nu level 27. Ik wil meedoen, ben vanaf half 8 online
Ik zou ook zeggen; templar weer eraf duwen
Nu nog 1 spot over dus jongens! Wie het eerst komt wie het eerst maalt
Edit: ik ga trouwens wel als hunter vanavond en ik denk ook niet dat er veel warlocks in onze groep zitten, volgens mij ben jij de enige
Dus misschien is het handiger om de templar te killen
Edit edit: Fk it xD Ik ga wel gewoon ook op mn warlock dan even, gewoon om m er ff van af te gooien ^^
[ Voor 28% gewijzigd door jesse111 op 21-10-2014 16:21 ]
Verwijderd schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 13:03:
1. Leech1984 lvl 28 Hunter 2. Ruwi_NL lvl 28 Warlock 3. ZekerPixels lvl 27 Hunter 4. MrMagicTomtom lvl 28 Warlock 5. HobesterCharles lvl 27 Hunter 6. RinBeertje lvl 27 Hunter reserve ADazzler
Ik ben een lvl 28 hunter.
Wel lachen met 4 hunters...
Haha is goed ;pjesse111 schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 16:19:
[...]
Helemaal toppie! Ik zie je vanavond!
Nu nog 1 spot over dus jongens! Wie het eerst komt wie het eerst maalt
Edit: ik ga trouwens wel als hunter vanavond en ik denk ook niet dat er veel warlocks in onze groep zitten, volgens mij ben jij de enige
Dus misschien is het handiger om de templar te killen
Edit edit: Fk it xD Ik ga wel gewoon ook op mn warlock dan even, gewoon om m er ff van af te gooien ^^
anderz na templar char switchen? Haha
Damn.. net te laat dus..

Als iemand anders nog een RAID gaat doen en nog mensen zoekt, kun je mij in het lijstje zetten, 27 titan, PSN staat in m'n sig
[ Voor 25% gewijzigd door Freeman op 21-10-2014 17:20 ]
Ik heb nog 1 spot over
Als je mee wilt doen...
Level 28 ben ik. Hopenlijk halen we 'm in 1 keer. moet te doen zijn. Alleen Atheon is lastig.
Lexzorz
Hoe laat wil je beginnen? Vanaf half 8 kan ik wel. 27 titan. Zal proberen m'n defender nog een beetje te levelenjesse111 schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 17:20:
[...]
Ik heb nog 1 spot over
Als je mee wilt doen...
[ Voor 3% gewijzigd door Montaner op 21-10-2014 17:36 ]
Dit topic is gesloten.