Ik wil ook wel meedoen. Lvl 31 titanVerwijderd schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 18:29:
Ik moet nog ff crota normal op mn lvl 31 hunter doen.
ervaren zwaardbeer. Is er nog een groepje?
PSN-ID: Hettic1
We kunnen groepje maken, ik wil ook wel mee. lvl 31 warlock.
Ja is goed.Bassie90 schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 18:31:
[...]
Count me in. 32 hunter of 31 lockBassie90 schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 18:31:
[...]
Oke top, dan hebben we nu. Nog 2 plekken voor Crota Normal 19:00.
- Shad0w1
- Hettic1
- physxx
- Bassie-90
-
-
19:00 is wat mij betreft prima, en de rest?
PrimaBassie90 schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 18:39:
[...]
- Shad0w1
- Hettic1
- physxx
- Bassie-90
-
-
Deze moet ik afzeggen ivm crota normal. iemand van jullie die mee wilt 19:00?
Als jullie tot 19:30 kunnen wachten haak ik graag aan, shards nodig! Zo niet dan doe ik nf met Bas1 ;-)Bassie90 schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 18:39:
[...]
- Shad0w1
- Hettic1
- physxx
- Bassie-90
-
-
PSN: ZogstotenV
Misschien is het een beetje weggevaagd in de chaos, maar het idee was om om 18:30 te starten... Vanaf hoe laat ben jij online?tha_crazy schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 17:35:
[...]
Crota hm bedoel je?
Maar met normal mode ben je zo bij crota.
Dus kunnen net zo makkelijk ff full run doen.
Maar mij maakt 't niet uit
Mensen die de weekly op hard willen doen voor +9 strange coins? PSN
-Haskof
-
-
lvl 31.5 titan bied zich aan
https://vdr.one | Certified Drone Pilot A1/A3+A2
Zou graag meedoenBassie90 schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 18:39:
[...]
- Shad0w1
- Hettic1
- physxx
- Bassie-90
- M4uSzi (lvl31 hunter)
-
PSN - M4uSzi // -
mooi. 19:30 komt beter uit voor de meeste dus zullen we dan beginnen, tot zo!
- Shad0w1
- Hettic1
- physxx
- Bassie-90
- M4uSzi (lvl31 hunter)
- ZogstotenV (kan vanaf 19:30)
Verwijderd
Prima, kunnen jullie mij toevoege op psn? Zie signature.Bassie90 schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 18:57:
[...]
- Shad0w1
- Hettic1
- physxx
- Bassie-90
- M4uSzi (lvl31 hunter)
Ben denk iets later. Nu aan het etenBassie90 schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 18:57:
[...]
- Shad0w1
- Hettic1
- physxx
- Bassie-90
- M4uSzi (lvl31 hunter)
Dua makkelijke loot of misschien vex
Zsm
voeg me toe tollenaar24
[ Voor 48% gewijzigd door michel2412 op 29-01-2015 19:38 ]
Heb dat zelfde checkpointmichel2412 schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 19:31:
Zijn er mensen die zin hebben om vog hard af te ronden ik heb een checkpoint bij atheon met de random teleports
Dua makkelijke loot of misschien vex
Zsm
voeg me toe tollenaar24
Sanderlissenberg wil later vanavond crota checkpoint doen. Dus daar zijn dan al wel 2 plekjes van bezet
[ Voor 46% gewijzigd door michel2412 op 29-01-2015 19:54 ]
Wie?Origins schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 19:59:
We zijn nu totaal met 3 gasten, we gaan Crota normal doen vanaf begin, add me op psn dan kunnen we zo snel mogelijk beginnen.
Oke, ja ik speel op ps4 dus word hem nietOrigins schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 20:11:
2 gasten van Xboxworld forum, mijn post was niet direct een antwoord op jou;) meer een uitnodiging in het algemeen.
PSN: libbes1979
Om 21.00 ps4
Tollenaar24
Dunders93
Ik zoek ook nog steeds een groepje. Als we er nog eentje bijhalen zijn we een groepje!BazzyGTR schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 20:43:
Moet eigenlijk ook nog de weekly halen. Kan k iemand joinen?
Ik bedenk me net dat drie kwartier krap kan zijn, en om half 10 heb ik bezoek.. Sorry dude!BazzyGTR schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 20:47:
Ok mn psn is bazzy82. Speel vanavond ff met de mic uit. Zit nog iemand in de huiskamer.
assasinbats schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 20:48:
[...]
Ik bedenk me net dat drie kwartier krap kan zijn, en om half 10 heb ik bezoek.. Sorry dude!
Verwijderd
Psn Ruwi_NL
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2015 21:17 ]
PSN: ZogstotenV
Ik ookmichel2412 schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 20:16:
[...]
Oke, ja ik speel op ps4 dus word hem niet
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
Verwijderd
PS: Misschien was dat wel omdat het dit keer echt niet wou lukken met de relic bij mij, sorry nog daarvoor
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2015 23:13 ]
Erger dan mijn 3 reward-loze VoG runs van gisteren/eergisteren kan nietVerwijderd schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 23:10:
Ik mag toch hopen dat xur morgen echt iets cool heeft. Kreeg al 8 ascendant energy uit de nightfall, blauwe wapens uit legendary engram van de weekly en nu net ascendant shards en een schip uit vog.....
PS: Misschien was dat wel omdat het dit keer echt niet wou lukken met de relic bij mij, sorry nog daarvoor![]()
Ik mag niet klagen over deze week
Als je 'm morgen rond dezelfde tijd (of uurtje later) nog wilt doen heb ik misschien nog wel 3 gasten (inclusief mijzelf dan) die jullie willen helpen!michel2412 schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 20:31:
Is er enige interesse voor vog op normal
Om 21.00 ps4
Tollenaar24
Dunders93
[ Voor 91% gewijzigd door DarkElement op 30-01-2015 00:49 ]
gisteren tijdens de Crota HM pogingen heel wat van die dingen gebruikt >_<
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
gister eindelijk de vanquisher verdiend
[ Voor 31% gewijzigd door libbes1979 op 30-01-2015 07:39 ]
PSN: libbes1979
Ik heb checkpoint bij Gorgons.. als iemand nodig heeft doe maar ff pb.DarkElement schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 00:20:
Als iemand nog een VoG checkpoint heeft op Atheon normal, ken nog 2 dudes die hem willen gebruiken (zelf gefinished gisteren_)
Hardmode Crota is helemaal niet leuk, vooral de extra damage die je krijgt en geen health regen is gewoon rot.
Daarnaast vecht je tegen de bugs.
Normal mode, afgezien van shards, heb ik ook niet meer nodig.
VoG heb ik ook wel gezien.
Eigenlijk is het voornamelijk nog de NF en Weekly die ik speel, maar ook met mijn 3e char heb ik er geen zin in eigenlijk.
Nu hopen dat ze die heavy ammo bug ook echt fixen
Xur zal wel waardeloos zijn, weer no land beyond of Plan C ofzo.
Ik vind het nog leuk omdat we elke avond met 4-8 man in een party zitten en slap ouwehoeren.tha_crazy schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 08:39:
Ik ben eigenlijk een beetje klaar met destiny.
Hardmode Crota is helemaal niet leuk, vooral de extra damage die je krijgt en geen health regen is gewoon rot.
Eigenlijk is het voornamelijk nog de NF en Weekly die ik speel, maar ook met mijn 3e char heb ik er geen zin in eigenlijk.
Dat is het leukste van heel Destiny..
Vin what the helltha_crazy schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 08:39:
Ik ben eigenlijk een beetje klaar met destiny.
Mja wat betreft HM ben ik ook helemaal klaar mee zoals je gisteren wel merkte, dus ik begrijp je wel. Ik doe er ook geen moeite meer voor. Misschien Crota nog een keer neerknallen voor evt de wapens. Maar ik stik nu van de wapens dus zie eigenlijk geen reden om de fang en word of crota nog te moeten hebben.
Hopen dat House of Wolves beter gaat worden.
Ik heb er nog wel steeds plezier in, met name het raiden met een groep. Ook de gezelligheid van ouderwets een VoG doorlopen met een groepje. Ik denk dat ik normal mode gewoon wat vaker ga doen bij crota.
Andere rockets moeten in een andere rocket launcher he. denk dhet probleem dat de heavy ammo pakketjes niks geven soms.vegetto1983 schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 08:47:
Die ammo bug telt dat dan ook als je wisselt van heavy dat je dan hetzelfde houd of is dat weer wat anders? bedoel dan wisselen tussen rockets..
Atlas#22744
@Kasai, moet je nog gorgon punt hebben?
Ja dat zou leuk zijnCrashhill schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 08:49:
Ik vindt het opzich wel meevallen gisteren is alleen 2x het zwaard gedropt.
@Kasai, moet je nog gorgon punt hebben?
Atlas#22744
Klopt dat vind ik wel gezellig, maar verder.Crashhill schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 08:41:
[...]
Ik vind het nog leuk omdat we elke avond met 4-8 man in een party zitten en slap ouwehoeren.
Dat is het leukste van heel Destiny..
Maar ik moet nog met 2 chars level 32 worden, maar daarvoor moet ik nog ff 100 strikes doen voor de mats
Helemaal geen zin in.
Het enige wat ik inderdaad nog moet hebben is de scout rifle, de rest heb ik al of boeit me niet.Biatch schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 08:43:
[...]
Vin what the hell!!
Mja wat betreft HM ben ik ook helemaal klaar mee zoals je gisteren wel merkte, dus ik begrijp je wel. Ik doe er ook geen moeite meer voor. Misschien Crota nog een keer neerknallen voor evt de wapens. Maar ik stik nu van de wapens dus zie eigenlijk geen reden om de fang en word of crota nog te moeten hebben.
Hopen dat House of Wolves beter gaat worden.
Ik heb er nog wel steeds plezier in, met name het raiden met een groep. Ook de gezelligheid van ouderwets een VoG doorlopen met een groepje. Ik denk dat ik normal mode gewoon wat vaker ga doen bij crota.
Misschien dat ik m'n vriendin maar ff leer hoe ze destiny moet spelen, kan zij de strike list voor me afwerken
Ik ben in ieder geval de komende tijd lekker bezig met Dying Light, houd me bezig tot HoW.
Maar als ze bij HoW hetzelfde flikken als bij crota hard, dan komen er geen DLC's meer voor mij
Haha jammer man je bent altijd lekker sociaal enz. maar snap t wel, miss teveel gespeeld ook?tha_crazy schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 08:52:
[...]
Klopt dat vind ik wel gezellig, maar verder.
Maar ik moet nog met 2 chars level 32 worden, maar daarvoor moet ik nog ff 100 strikes doen voor de mats![]()
Helemaal geen zin in.
[...]
Het enige wat ik inderdaad nog moet hebben is de scout rifle, de rest heb ik al of boeit me niet.
Misschien dat ik m'n vriendin maar ff leer hoe ze destiny moet spelen, kan zij de strike list voor me afwerken
Ik ben in ieder geval de komende tijd lekker bezig met Dying Light, houd me bezig tot HoW.
Maar als ze bij HoW hetzelfde flikken als bij crota hard, dan komen er geen DLC's meer voor mij
Kon je ze maar inruilen voor radiant shards of energie..
[ Voor 28% gewijzigd door Qualixo op 30-01-2015 09:05 ]
Valt op zich wel meevegetto1983 schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 09:00:
[...]
Haha jammer man je bent altijd lekker sociaal enz. maar snap t wel, miss teveel gespeeld ook?
Hunter: 11 dagen, 19 uur, 30 minuten
Warlock: 3 dagen, 21 uur
Titan: 3 dagen, 14 uur, 11 minuten
19 dagen, 6 uur, 41 minuten totaal
oftewel, +/- 462 uur.
Atlas#22744
@Crazyvin. Allereerst, gozer je bent geweldig, je hebt veel gedaan voor velen hier. Je zou kunnen stellen dat je beroemd bent hier op Tweakers
Ik wil iedereen op het hart drukken dat, zoals sommigen voor me al gezegd hebben, het sociale aspect van Destiny veel belangrijker is dan die Yolohorn z.s.m. binnen hengelen.
Enjoy the game. Enjoy gaming with each other.
Amen!!quelake schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 09:25:
Dat filmpje uit de weekly update is behoorlijk episch.Vandaar dat ik hem hier even apart deel,, heb hem met veel plezier bekeken.
@Crazyvin. Allereerst, gozer je bent geweldig, je hebt veel gedaan voor velen hier. Je zou kunnen stellen dat je beroemd bent hier op TweakersMaar juist vanwege wat jij nu meldt heb ik geen haast om alle wapens, armor, etc zo snel mogelijk te verkrijgen! Het najagen van alle exotics, raid gear etc is wat Destiny zo verslavend maakt. Maar wat als je alles op een gegeven moment hebt? Als er niets meer te willen is? Dan is het wachten op de nieuwe DLC. En tot die tijd lijkt alles eigenlijk een beetje zinloos. Ik snap je emotie dus ook heel goed.
Ik wil iedereen op het hart drukken dat, zoals sommigen voor me al gezegd hebben, het sociale aspect van Destiny veel belangrijker is dan die Yolohorn z.s.m. binnen hengelen.
Atlas#22744
weer zo genaamde xur leak
[ Voor 7% gewijzigd door Qualixo op 30-01-2015 09:32 ]
Tja bij gebrek aan een Hunger moet ik het doen met de JoloBiatch schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 09:31:
De yolo..... zo lol hoe iedereen geylt op dat ding. Ik moet zeggen dat ik hunger of crota vaker gebruik gezien de yolo een exotic slot bezet houdt.
Gisteren wel goed verwend door Crota, met 2 armor pieces en een fusion rifle, maar daarvoor vooral heel veel Black Hammers gehad
Verwijderd
haha als we konden ruilen.. ik heb 2 hunger of crota's en geen blackhammer.hatsa schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 09:33:
Als ik een Hunger of Crota zou hebben zou ik de Yolohorn minder graag willen![]()
Gisteren wel goed verwend door Crota, met 2 armor pieces en een fusion rifle, maar daarvoor vooral heel veel Black Hammers gehad
Is ook zo.Biatch schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 09:31:
De yolo..... zo lol hoe iedereen geylt op dat ding. Ik moet zeggen dat ik hunger of crota vaker gebruik gezien de yolo een exotic slot bezet houdt.
Al gebruik ik hem wel veel, bij templar, bij gatekeeper, bij atheon en door heel crota, behalve als ik sword bearer ben, dan pak ik Red death met Song of Ir Yut.
Atlas#22744
Vanaf volgende week maar aan me warlock beginnen denk ik
PSN: Eczeem
Verwijderd
True, sociaal is ook heel belangrijk bij dit spel, en daarom doe ik dat ook zoveel.quelake schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 09:25:
Dat filmpje uit de weekly update is behoorlijk episch.Vandaar dat ik hem hier even apart deel,, heb hem met veel plezier bekeken.
@Crazyvin. Allereerst, gozer je bent geweldig, je hebt veel gedaan voor velen hier. Je zou kunnen stellen dat je beroemd bent hier op TweakersMaar juist vanwege wat jij nu meldt heb ik geen haast om alle wapens, armor, etc zo snel mogelijk te verkrijgen! Het najagen van alle exotics, raid gear etc is wat Destiny zo verslavend maakt. Maar wat als je alles op een gegeven moment hebt? Als er niets meer te willen is? Dan is het wachten op de nieuwe DLC. En tot die tijd lijkt alles eigenlijk een beetje zinloos. Ik snap je emotie dus ook heel goed.
Maar weet niet, het begint toch een beetje te vervelen.
Maar dat kan miss ook door m';n nieuwe game komen
Tower north across from speaker
[ Voor 53% gewijzigd door tha_crazy op 30-01-2015 10:04 ]
Dit topic is gesloten.
![]()