Weet niet of we dezelfde groep bij elkaar krijgen. Hoewel t aan t einde beter ging gister, zou ik t dan niet langer dan een uur willen proberen. Vorig weekend ook al uren op Atheon stukgeslagen.tiguan schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 14:07:
[...]
Oh ik wil wel mee, zelfde groepje als gisteren?
Nee ik ook niet, maar het hoeft van mijj ook niet hetzelfde groepje te zijn per se. Desnoods neem ik m'n titan mee, ipv de warlock. raid gear is niet zo heel belangrijk meer.
[ Voor 35% gewijzigd door tiguan op 24-01-2015 14:16 ]
Deluge schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 14:01:
[...]
Willen rond half 4-4 uur beginnen dus als je om 17.00 weg moet wordt het krap.
[...]
Prima ik start een lijstje:
VoG of Crota Normal raid rond 16.00:
- ZogstotenV lvl 31 hunter: VoG redelijk ervaren, Crota niet zo
- Brashna lvl 29 warlock: raid newbie
- alp1903 lvl 30 titan: raid newbie ook?
- brambest lvl 30 hunter raid en ce beide 1x volledig gedaan.
-
-
Vul maar aan!
Verwijderd
Zou graag mee gaan maar heb de VoG pas 1 keer gedaan en crota nog nooit dus lijkt me handiger voor jullie nog wat ervaren raiders erbij te hebben
Die levert niet zo'n probleem op, We hebben last van rare glitches. Sword despawn, Crota slaat sword bearer terwijl ie onzichtbaar wordt, Swordbearer verstopt zich, etc... Kudt spelBiatch schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 12:15:
[...]
Thnx. Hou wel de gatekeeper in de gaten ;-)
Succes straks 4x is scheepsrecht
Atlas#22744
Lupusergo. Lvl 31 met ervaring.brambest schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 14:59:
[...]
-Lupusergo
-
Vul maar aan!
Alleen crota.
[ Voor 47% gewijzigd door C4D op 24-01-2015 15:23 ]
psn: lupusergo
Net hetzelfde. Pakt zwaard niet op terwijl vierkantje vol was. Ik sta nota bene naast crota hak al keer voor die down gaat en bij mijn derde slag staat ie al op en hakt me neer. Zwaard verdween ook al keer voor me ogen. Gvd kut crotaKasai schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 15:14:
[...]
Die levert niet zo'n probleem op, We hebben last van rare glitches. Sword despawn, Crota slaat sword bearer terwijl ie onzichtbaar wordt, Swordbearer verstopt zich, etc... Kudt spel
16:30 tot 18:00 wil ik nog wel effe wat doen. Sta open voor alles. Heb een CP Atheon op normal.
Deluge en ons joinen voor vog of crota? Tussen nu en 4 uur beginnen geloof ik!assasinbats schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 15:40:
16:30 tot 18:00 wil ik nog wel effe wat doen. Sta open voor alles. Heb een CP Atheon op normal.
Vog full run of alleen Atheon?brambest schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 15:42:
[...]
Deluge en ons joinen voor vog of crota? Tussen nu en 4 uur beginnen geloof ik!
Crota lijkt me wel leuk, maar ik heb geen ervaring.
4 uur red ik niet, maar ik kan wel kijken of ik voor half 5 red.
Het liefst een full run. Ik ben ook iets later, zo beginnen.assasinbats schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 15:48:
[...]
Vog full run of alleen Atheon?
Crota lijkt me wel leuk, maar ik heb geen ervaring.
4 uur red ik niet, maar ik kan wel kijken of ik voor half 5 red.
PSN: ZogstotenV
Verwijderd
Iemand die nog een onervaren raider kan gebruiken deze dag? Warlock 31 Titan 30 Hunter 29
-Lupusergo
-Basvanoudenhove
Zo compleet dan denk ik. Zo naar de tower
-Lupusergo
-Basvanoudenhove
Zo compleet dan denk ik. Zo naar de tower
Verwijderd
verzoek verstuurdBiatch schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 15:58:
Kevin join maar vog. Komen een tekort
heeft iemand zin om de daily met mij samen te doen? deze lukt me never in me eentje
Ik kan je wel ff helpen, psn: VortexSpheretiguan schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 16:09:
heeft iemand zin om de daily met mij samen te doen? deze lukt me never in me eentje
sorry zit al in een groepje
Maar ik accepteer je friendsrequest voor de volgende keer alvast
[ Voor 53% gewijzigd door tiguan op 24-01-2015 17:12 ]
De mensen van mijn raid groepje. morgen middag zin om de volledige VoG normal run te doen? rond 15.30? Atheon cp kan ook.
Vanavond word hier niet echt iets.
Anders even quoten en aanvullen.
1. darkelement1987 - lvl 31 Titan (subclasses beiden maxed)
2.
3.
4.
5.
6.
2.
3.
4.
5.
6.
[ Voor 37% gewijzigd door DarkElement op 24-01-2015 17:23 ]
Bij ons gaat het voor twee derde fout door rare glitches...Biatch schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 15:21:
[...]
Net hetzelfde. Pakt zwaard niet op terwijl vierkantje vol was. Ik sta nota bene naast crota hak al keer voor die down gaat en bij mijn derde slag staat ie al op en hakt me neer. Zwaard verdween ook al keer voor me ogen. Gvd kut crota
Hoe vaak hebben jullie hem gekilled?
Atlas#22744
sure. tot half zes heb ik de tijd, da's wel geneog neem ik aan.DarkElement schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 17:17:
De mensen van mijn raid groepje. morgen middag zin om de volledige VoG normal run te doen? rond 15.30? Atheon cp kan ook.
2. trahdeog -lvl 31 titan
3.
4.
5.
6.
[ Voor 6% gewijzigd door tiguan op 24-01-2015 17:38 ]
Met het groepje van vorige week moet dat wel goedkomen.tiguan schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 17:37:
[...]
sure. tot half zes heb ik de tijd, da's wel geneog neem ik aan.
Dit gezeik was net toen ik mensen hielp op normal. Uiteindelijk gelukt.Kasai schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 17:28:
[...]
Bij ons gaat het voor twee derde fout door rare glitches...
Hoe vaak hebben jullie hem gekilled?
Gisteren 1x op hard met een groep. Welke class pakt bij jullie de relic?
[ Voor 5% gewijzigd door Biatch op 24-01-2015 18:11 ]
Hi mensen!
Het lijkt mij leuk om een aantal nieuwelingen mee te nemen naar de VoG. Ik ben zelf redelijk ervaren, en ben zelf in mijn tijd erg goed geholpen door ervaren mensen toen ik nog niet wist hoe het ging. Het is tijd om anderen datzelfde te gunnen. Ik proef hier op het forum dat er een hoop mensen zijn die willen meedoen aan een clinic. Zonder in het vaarwater te gaan zitten van de echte clinic clan, wil ik ook mensen een kans bieden om eens te kijken of de raid haalbaar is ;-)
Dus, twee plekken over onder de 'ervaren' sectie, twee plekken in de newby sectie. Laat maar weten als er interesse is.
VoG Normal raid, vanaf 20:30.
Ervaren:
- Quelake lvl 31 hunter
-
-
Newby
- Rinie100 lvl 30 titan
-
-
Vul de lijst zelf even aan met je gegevens ajb.
Het lijkt mij leuk om een aantal nieuwelingen mee te nemen naar de VoG. Ik ben zelf redelijk ervaren, en ben zelf in mijn tijd erg goed geholpen door ervaren mensen toen ik nog niet wist hoe het ging. Het is tijd om anderen datzelfde te gunnen. Ik proef hier op het forum dat er een hoop mensen zijn die willen meedoen aan een clinic. Zonder in het vaarwater te gaan zitten van de echte clinic clan, wil ik ook mensen een kans bieden om eens te kijken of de raid haalbaar is ;-)
Dus, twee plekken over onder de 'ervaren' sectie, twee plekken in de newby sectie. Laat maar weten als er interesse is.
Ervaren:
- Quelake lvl 31 hunter
-
-
Newby
- Rinie100 lvl 30 titan
-
-
[ Voor 4% gewijzigd door quelake op 24-01-2015 18:26 ]
Hallo quelake,
Het lijkt me erg leuk om ook eens de vault of glass in te gaan! Ik ben erg benieuwd wat het nu eigenlijk inhoudt! Wil je me alsjeblieft meenemen?
Ik ben een level 7 hunter, maar misschien dat ik snel genoeg level om het vanavond te kunnen halen!
Het lijkt me erg leuk om ook eens de vault of glass in te gaan! Ik ben erg benieuwd wat het nu eigenlijk inhoudt! Wil je me alsjeblieft meenemen?
Ik ben een level 7 hunter, maar misschien dat ik snel genoeg level om het vanavond te kunnen halen!
PSN: Houtvlot
Lol, jij idi**t!dinges schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 18:26:
Hallo quelake,
Ervaren
- Quelake
- Houtvlot
-
Newby
- Rinie100
-
-
Nog mensen op de Xbox one die willen raiden? Crota, normal/hard of VoG hard. Anything goes.
Stuur maar een invite als iemand nog een guardian zoekt. Lvl 32 titan: gt: gise87
Stuur maar een invite als iemand nog een guardian zoekt. Lvl 32 titan: gt: gise87
Word er nog een crota raid gespeeld vanavond? Add me
heb ervaring lvl 31 titan
https://vdr.one | Certified Drone Pilot A1/A3+A2
Ik wil vanavond ook nog een crota normal fresh run doen. Heb wel maar tot 21.00 uur
psn drad83
Verwijderd
hahahahadinges schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 18:26:
Hallo quelake,
Verwijderd
ik ga graag mee, heb um 1,5 keer gedaanquelake schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 18:38:
[...]
Lol, jij idi**t!Ik zet je voor straf neer bij de ervaren lui!
Ervaren
- Quelake
- Houtvlot
-
Newby
- Rinie100
-
-
ik wil wel, morgen alle tijd, liefste volledige run.DarkElement schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 17:17:
2. M4uSzi - lvl 30 hunter (sub classes beide maxed)
3.
4.
5.
6.
PSN - M4uSzi // -
Verwijderd
quelake schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 18:25:
Hi mensen!
Ervaren:
- Quelake lvl 31 hunter
-
-
Newby
- Rinie100 lvl 30 titan
- gsc_12 lvl 30 titan warlock
-
Super, leuk dat je erbij bent!
Ervaren:
- Quelake lvl 31 hunter
- Houtvlot lvl 31 hunter
-
Newby
- Rinie100 lvl 30 titan
-
Nog ruimte voor 1 beginner, en 1 ervaren raider!
Vanaf wel level kan je de VoG raid doen?
PSN: speedrazor3
Lvl 26. Aangeraden wordt om iig lvl 28 te zijn, wil je er een beetje lol van hebben ;-)
Ik kan jullie wel helpen, tijdje geleden dat ik VoG heb gedaanquelake schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 20:12:
[...]
Super, leuk dat je erbij bent!
Ervaren:
- Quelake lvl 31 hunter
- Houtvlot lvl 31 hunter
- VortexSphere lvl 32 warlock
Newby
- Rinie100 lvl 30 titan
-
Nog ruimte voor 1 beginner, en 1 ervaren raider!
Verwijderd
mensen, ben op zoek naar 3 striders voor fresh crota op normal mode. wie zin heeft kan mij toevoegen: delossie7
Tof! Nog 1 iemand te gaan dan.sphere87 schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 20:28:
[...]
Ik kan jullie wel helpen, tijdje geleden dat ik VoG heb gedaan
Mag eventueel ook wel een ervaren iemand zijn
Count me inVerwijderd schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 20:33:
mensen, ben op zoek naar 3 striders voor fresh crota op normal mode. wie zin heeft kan mij toevoegen: delossie7
Hoi. Zoek nog 2 ervaren mensen om 3 VoG newbies te helpen. Wie heeft er tijd/zin?
PSN: Popotastic
Hard of normal. Ik ben online voor whateverSir_Popo schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 22:57:
Hoi. Zoek nog 2 ervaren mensen om 3 VoG newbies te helpen. Wie heeft er tijd/zin?
Voor wanneer staat het op de planning dan? Mijn titan is nog niet zo ervarendinges schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 20:33:
[...]
Tof! Nog 1 iemand te gaan dan.
Mag eventueel ook wel een ervaren iemand zijn
O, wacht, vandaag zeker. Daar ben ik een beetje laat voor.
[ Voor 10% gewijzigd door hatsa op 24-01-2015 23:28 ]
Iemand VoG hard checkpoint bij gorgon of templar?
Hebben we! Wil je nu mee?Crashhill schreef op zondag 25 januari 2015 @ 00:15:
Iemand VoG hard checkpoint bij gorgon of templar?
Ik heb 3 andere gasten bij, ik ben de minst ervaren
Verwijderd
Qeulake Houtvlot en de rest.... bedankt voor de 1,5 raid, de goede uitleg en natuurlijk het ouwhoere
Thanks voor punt als ik een keer iets terug kan doen hoor ik het wel van je! top
Gaan jullie nog voor een tweede?Biatch schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 18:10:
[...]
Dit gezeik was net toen ik mensen hielp op normal. Uiteindelijk gelukt.
Gisteren 1x op hard met een groep. Welke class pakt bij jullie de relic?
Eerst een Warlock, maar nu Hunter, We doen het zelfs met 2x invisible worden.
Soms krijgt ie het zwaard niet gedropped.
Atlas#22744
Graag gedaan man! Alleen in dat ouwehoeren kan ik me niet zo vinden... Wanneer was dat dan?!Verwijderd schreef op zondag 25 januari 2015 @ 00:26:
Qeulake Houtvlot en de rest.... bedankt voor de 1,5 raid, de goede uitleg en natuurlijk het ouwhoere![]()
Game on...
We waren geen vaste groep. Sterker ik speel meestal met een bij elkaar geraapte groep dus gaan niet voor een tweede. Ik ben vanmiddag wel online misschien spreek ik je even. misschien hebben wij het net anders gedaan.Kasai schreef op zondag 25 januari 2015 @ 08:47:
[...]
Gaan jullie nog voor een tweede?
Eerst een Warlock, maar nu Hunter, We doen het zelfs met 2x invisible worden.
Soms krijgt ie het zwaard niet gedropped.
Wie van de groep gisteren Royston ed maakt vanmiddag VoG hard va de gorgons even mee af?
DarkElement schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 17:17:
Zondag 25 januari 15.30 uur VoG normal
3. M4uSzi - lvl 30 hunter (sub classes beide maxed)
4. AvanCade - lvl 31 warlock/titan lvl 30 hunter
5.
6.
Ik hoor dan niet bij de groep van Royston ed, maar wil opzich wel vanaf de gatekeepers mee. Atheon moet dan wel om half 6 neer zijn, want dan moet ik weg.Biatch schreef op zondag 25 januari 2015 @ 09:39:
[...]
We waren geen vaste groep. Sterker ik speel meestal met een bij elkaar geraapte groep dus gaan niet voor een tweede. Ik ben vanmiddag wel online misschien spreek ik je even. misschien hebben wij het net anders gedaan.
Wie van de groep gisteren Royston ed maakt vanmiddag VoG hard va de gorgons even mee af?
[ Voor 7% gewijzigd door hatsa op 25-01-2015 10:35 ]
Iemand zin in nightfall nu?
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
Ik ben er niet vanmiddag dus je mag sowieso mijn plek overnemen als je wilt.hatsa schreef op zondag 25 januari 2015 @ 10:34:
[...]
Ik hoor dan niet bij de groep van Royston ed, maar wil opzich wel vanaf de gatekeepers mee. Atheon moet dan wel om half 6 neer zijn, want dan moet ik weg.
Denk dat ik sowieso niet zo goed ben zonder kater
Verwijderd
Oracles schieten met een niet ge-upgrade No Land Beyond komt tog aardig in de buurt van ouwhoerenquelake schreef op zondag 25 januari 2015 @ 09:31:
[...]
Graag gedaan man! Alleen in dat ouwehoeren kan ik me niet zo vinden... Wanneer was dat dan?!![]()
Game on...
Is goedBiatch schreef op zondag 25 januari 2015 @ 09:39:
[...]
We waren geen vaste groep. Sterker ik speel meestal met een bij elkaar geraapte groep dus gaan niet voor een tweede. Ik ben vanmiddag wel online misschien spreek ik je even. misschien hebben wij het net anders gedaan.
Atlas#22744
Dus je hebt heel vaak een kater? Of je bent gewoon heel vaak niet zo goedFaaz0 schreef op zondag 25 januari 2015 @ 11:07:
[...]
Ik ben er niet vanmiddag dus je mag sowieso mijn plek overnemen als je wilt.
Denk dat ik sowieso niet zo goed ben zonder kater
Gaan er nog mensen Crota op Normal doen vanmiddag?
Ik heb eventueel een CP voorbij het eerste stuk in the dark.
Dus daar waar je die brug moet bouwen en met zwaard moet oversteken (geen idee hoe het heet).
Level 31 hunter gunslinger met maxed ice breaker:d
Ik heb eventueel een CP voorbij het eerste stuk in the dark.
Dus daar waar je die brug moet bouwen en met zwaard moet oversteken (geen idee hoe het heet).
Level 31 hunter gunslinger met maxed ice breaker:d
Haha vooral het tweede ben ik bang, maar de combinatie maakt het alleen maar ergerhatsa schreef op zondag 25 januari 2015 @ 11:38:
[...]
Dus je hebt heel vaak een kater? Of je bent gewoon heel vaak niet zo goed
Even zien of we een groep kunnen maken. Ben vanaf 14-1430 online eerst voetbal kijkenhatsa schreef op zondag 25 januari 2015 @ 10:34:
[...]
Ik hoor dan niet bij de groep van Royston ed, maar wil opzich wel vanaf de gatekeepers mee. Atheon moet dan wel om half 6 neer zijn, want dan moet ik weg.
Ik kan vanavond pas weer, misschien wil iemand mij dan helpen?Biatch schreef op zondag 25 januari 2015 @ 09:39:
[...]
DarkElement schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 17:17:
5. brambest - lvl 30 hunter
6.
Ik was er gisteren bij met mijn lock (physxx) en wil hem wel even snel afmakenBiatch schreef op zondag 25 januari 2015 @ 09:39:
[...]
6. mkoers - lvl 31 hunter
6. mkoers - lvl 31 hunter
Pff we hadden crota op 1 ‰, daarna ging ie down!
Atlas#22744
Als er nog plek is wil ik ook wel joinen! Level 31 hunter met VoG ervaring.Biatch schreef op zondag 25 januari 2015 @ 12:08:
[...]
Even zien of we een groep kunnen maken. Ben vanaf 14-1430 online eerst voetbal kijken
Gisteravond hebben mijn groepje en ik weer Crota op hard geprobeerd. De eerste paar stukken (abyss, bridge, deathsingers) zijn heel goed te doen eigenlijk. De abyss is eigenlijk nog het lastigst (zonder cheese), want die ogres die spawnen zijn lvl 33 majors. Zelfs met cheese is het tricky. Als we hem nu cheesen dan nemen we altijd twee mensen naar boven, zodat we de ogre van twee kanten kunnen beschieten en hem af te leiden. De bridge en deathsingers zijn simpel, als je een beetje oplet. De eerste drie stukken hebben we met zijn 5en gedaan, want er was helaas niemand anders online die kon helpen/mee wilde doen. Eenmaal bij Crota een random van lfg gehaald en 25 minuten later was Crota down. We hadden maar 2 pogingen nodig, waarbij de eerste mis ging omdat de timing nog niet helemaal lekker was.
Maar, Crota is dood, en de drops waren weer heerlijk. In het groepje is 4x de scout rifle en 1x de hand cannon gevallen (verdeeld over onze 5). Als je de goede tactiek aan houdt is Crota eigenlijk makkelijker dan Atheon, gewoon omdat je bijna niet met zijn adds te maken hebt.
Maar, Crota is dood, en de drops waren weer heerlijk. In het groepje is 4x de scout rifle en 1x de hand cannon gevallen (verdeeld over onze 5). Als je de goede tactiek aan houdt is Crota eigenlijk makkelijker dan Atheon, gewoon omdat je bijna niet met zijn adds te maken hebt.
Ook bekend op XBL als buggienuk
Wie zijn er nou bij dan?
Femkutje
Zogstoten
BasFromNL
-
-
-
Femkutje
Zogstoten
BasFromNL
-
-
-
vanavond 20:00 vog hard vanaf checkpoint exotic kistje, wie doet mee?
psn tollenaar24 lv 31 titan
Psn sanderlissenberg
Psn sanderlissenberg
[ Voor 9% gewijzigd door michel2412 op 25-01-2015 13:16 ]
Je zag physxx over het hoofd, nog 2 nodig dus.Biatch schreef op zondag 25 januari 2015 @ 13:05:
Wie zijn er nou bij dan?
Femkutje
ZogstotenV
BasFromNL
physxx
-
-
O, ik wil graag nog wel even bij de gorgons naar boven springen voor het kistje
Bij de gorgons zelf ben ik over het algemeen wel heel goed in falen trouwens.
1 iemand nodig voor Crota hard mode, voeg Bosjuh toe.
Atlas#22744
Afhankelijk of we een groep bij elkaar krijgen ben ik over 30 minuten beschikbaar. Alleen Crota?Kasai schreef op zondag 25 januari 2015 @ 13:47:
Ajax eerst
Iemand zin in VoG normal? Lvl 30 hunter. Psn: Hertzetje
Intel 14700K | Asus ROG Strix z790 GAMING WIFI | 32GB 7200MHZ | ASUS ProArt RTX 4070 SUPER | Fractal North | CORSAIR RM750 | Samsung 2.5TB NVME | Samsung Odyssey G8 OLED
Nog iemand nodig?Kasai schreef op zondag 25 januari 2015 @ 13:47:
Ik wil eigenlijk dinsdagavond mezelf eens wagen aan CE normal. Ik heb beperkte ervaring: alleen wat wipen bij de brug. Ik ben inmiddels wel bekend met de tactics.
Iemand die een lvl 30 warlock kan gebruiken?
Iemand die een lvl 30 warlock kan gebruiken?
Ben opzoek naar een team voor de weekly heroic strike, nog mensen beschikbaar hiervoor? Ik hooe het graag! Lvl 26 warlock btw.
Realiteit is een hallucinatie die optreedt bij gebrek aan alcohol.
Als iemand mij nog nodig heeft? Lvl 31 titan.
PSN-ID: Hettic1
Ik kan maybe.michel2412 schreef op zondag 25 januari 2015 @ 13:12:
vanavond 20:00 vog hard vanaf checkpoint exotic kistje, wie doet mee?
Psn sanderlissenberg
Eerst keer hard Vog Cp Atheon, meteen de vex te pakken. =$
PSN - M4uSzi // -
Ik en stony-times zoeken nog 4 mensen die mee willen doen met een VoG full run op normal.
Beiden level 31 en ik heb veel ervaring met de VoG.
edit: vanavond en dan rond 20:00 beginnen.
[ Voor 13% gewijzigd door DarkElement op 25-01-2015 17:29 ]
Wil ik nog wel aan mee doen,DarkElement schreef op zondag 25 januari 2015 @ 17:27:
Ik en stony-times zoeken nog 4 mensen die mee willen doen met een VoG full run op normal.
PSN - M4uSzi // -
Hoe laat wou je?DarkElement schreef op zondag 25 januari 2015 @ 17:29:
Mooi dat is dan al 3:
1. darkelement1987
2. stony-times
3. M4uSzi
4.
5.
6.
PSN - M4uSzi // -
Ik wil ook wel mee.DarkElement schreef op zondag 25 januari 2015 @ 17:27:
Psn: vansonsbeek
.
[ Voor 155% gewijzigd door Origins op 25-01-2015 18:00 ]
Sanderlissenberg en ik zoeken nog een groep van 4 of 4 individuen die met ons vog hard willen afronden. Vanaf het spring doolhof.
Dit topic is gesloten.
![]()