Atlas#22744
Ach, het zit me ook eens een keer meeKasai schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 09:34:
[...]
Lucker! Ik zag dat ding best vaak droppen, maar nooit voor mij
Laatst iemand die in de laatste 200 punten joint van de game.
Geen schot gelost
Krijgt truth.....
Fuck RNG
Sniper (goede reforge)
Hand cannon (goede reforge)
Auto rifle (reforge niet nodig)
The last Word
Haha ja, ik zag de sniper droppen voor iemand met 1 kill.tha_crazy schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 09:35:
[...]
Ach, het zit me ook eens een keer mee
Laatst iemand die in de laatste 200 punten joint van de game.
Geen schot gelost
Krijgt truth.....
Fuck RNG
Atlas#22744
Als die gun ooit eens zou droppen misschien wel
Onee wacht, dat is niet die gun die sword bearers droppen of wel
[ Voor 10% gewijzigd door Faaz0 op 20-01-2015 09:47 ]
Edit; En de weekly ook arc
[ Voor 36% gewijzigd door Kasai op 20-01-2015 10:06 ]
Atlas#22744
Is dit niet het allereerste geweer dat je krijgt?Faaz0 schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 09:46:
[...]
Als die gun ooit eens zou droppen misschien wel
Onee wacht, dat is niet die gun die sword bearers droppen of wel
Volgens mij heb ik die nog op mijn 3e karakter
PSN: jansoe13
Verwijderd
Eventjes een vraagje (misschien een stupid question...):Kasai schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 10:02:
Nightfall is Phogoth met arc.
Edit; En de weekly ook arc
Wanneer een nightfall of weekly arc damage heeft, betekent het toch dat een wapen met Arc damage meer damage doet op de eindbaas en eventuele adds? Ik bedoel, die witches in dat stuk met die gate hebben toch solar schilden en kun je toch beter neer knallen met gjallarhorn (solar damage) of ice breaker? Of kun je beter in de hele missie dan Arc wapens hebben en toevallig bij die witches even switchen?
Phogoth doe ik trouwens altijd snipen vanuit dat 2e kamertje
Pretty much. Arc doet aan alles gewoon superveel dmg. Alleen andere kleur schilden houden het tegen. even wisselen naar een ander wapen om dat schild weg te halen (of een granaat oid).Verwijderd schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 10:13:
[...]
Eventjes een vraagje (misschien een stupid question...):
Wanneer een nightfall of weekly arc damage heeft, betekent het toch dat een wapen met Arc damage meer damage doet op de eindbaas en eventuele adds? Ik bedoel, die witches in dat stuk met die gate hebben toch solar schilden en kun je toch beter neer knallen met gjallarhorn (solar damage) of ice breaker? Of kun je beter in de hele missie dan Arc wapens hebben en toevallig bij die witches even switchen?
Phogoth doe ik trouwens altijd snipen vanuit dat 2e kamertje
Verwijderd
Thanks voor de info!Kashika schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 10:15:
[...]
Pretty much. Arc doet aan alles gewoon superveel dmg. Alleen andere kleur schilden houden het tegen. even wisselen naar een ander wapen om dat schild weg te halen (of een granaat oid).
Atheon rewards:
- Vision of Confluence
- Vex Mythoclast
- Hawkmoon
- Stomme helm
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
PSN: libbes1979
Me 2EricNL schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 10:30:
Volgens mij was ik gister best lucky op VoG Hard
Atheon rewards:
- Vision of Confluence
- Vex Mythoclast
- Hawkmoon
- Stomme helm
![]()
![]()
- VoC
- Atheons Epilogue
- Schip
Huh? Aan VoG veranderd niks. Alleen Crota's End Hard Mode wordt toegevoegd. Je kan vandaag net zoals altijd VoG doenelduderino schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 10:32:
vog kan ook morgen pas?
gister met een random groep tot atheon gekomen en na 4x proberen waren er mensen die zomaar leaven
vanaaf een hard groep die vog gaat doen? rond 21.00 ?
[ Voor 92% gewijzigd door libbes1979 op 20-01-2015 10:35 ]
Verwijderd
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2015 10:45 ]
Ja ook!Verwijderd schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 10:44:
Zijn er mensen die vanavond Nightfall en Weekly op level 30 willen doen?
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2015 10:49 ]
- Libbes1979 (lvl 31 titan)
- trahdeog
-
-
-
-
Als je een invite stuurt doe ik graag mee, PSN= FransertVerwijderd schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 10:44:
Zijn er mensen die vanavond Nightfall en Weekly op level 30 willen doen?
Hoe laat willen jullie de NF/Weekly doen?
Zo rond 20:00 kan ik wel mee runnen, Hunter lvl 31.
Hardmode is er sowieso morgen pas, dus vanavond heeft niet veel zin.Biatch schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 10:29:
Hoe zat het nou vanavond? Hadden we nou al een groep of was die uiteindelijk voor morgen voor de hardmode? Ricky? Vin?
We hadden:
- RoystonRicky
- BasFromNL
- M0nkeymen81
- CrazyVin987
- sum1
- delossie7
Maar weet ook niet meer of het nou woensdag of donderdag avond was, volgens mij donderdag omdat Vin moeilijk zit op woensdag. Maar donderdag ben ik wss later.
Verwijderd
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2015 10:53 ]
Mijn voorkeur is donderdag inderdaad, of woensdag na 22:30 want eerder kan ik dan niet.Faaz0 schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 10:51:
[...]
Hardmode is er sowieso morgen pas, dus vanavond heeft niet veel zin.
We hadden:
- RoystonRicky
- BasFromNL
- M0nkeymen81
- CrazyVin987
- sum1
- delossie7
Maar weet ook niet meer of het nou woensdag of donderdag avond was, volgens mij donderdag omdat Vin moeilijk zit op woensdag. Maar donderdag ben ik wss later.
Maar dat is denk ik te laat.
ik bring mijn arc wapens + arc sniper (patience and time) om hem vanuit het 2e kamertje snel neer te krijgen.
PSN is Physxx
Ik wil wel, 19:00 moet voor mij wel lukken. Als die andere niet kunnenVerwijderd schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 10:52:
Ik wil eigenlijk iets eerder beginnen met de nightfall / weekly, rond 18.30 / 19.00 uur. Lukt dat voor jullie?
PSN - M4uSzi // -
Voor mij is 20.00u prima.Griffx schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 10:51:
[...]
Hoe laat willen jullie de NF/Weekly doen?
Zo rond 20:00 kan ik wel mee runnen, Hunter lvl 31.
Verwijderd
Ik probeer van tevoren wel mijn PS4 nog even in DMZ te zetten in de router, want de vorige keer kon ik bepaalde personen niet horen in de party.
Iemand een uitleg(je) hoe dat precies gaat? (Heb uPNP in de router al aanstaan maar dat heeft niet geholpen).
Vanavond misschien zin/tijd om wat te doen? NF/weekly? Raid? Vrouw is aan het werk dus heb de tijdFaaz0 schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 10:51:
[...]
Hardmode is er sowieso morgen pas, dus vanavond heeft niet veel zin.
We hadden:
- RoystonRicky
- BasFromNL
- M0nkeymen81
- CrazyVin987
- sum1
- delossie7
Ik wil wel mee. Wordt voor mij wel half 6, ik moet voor die tijd nog even snel koken/eten namelijk. Als we het voor 7 uur 3x redden zou dat helemaal top zijnPhysx schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 10:55:
Ik wil graag zo 17:15 / 17:30 3 x de nightfall doen (minimal 2x). Dus voor het eten klaar :-)
ik bring mijn arc wapens + arc sniper (patience and time) om hem vanuit het 2e kamertje snel neer te krijgen.
PSN is Physxx
PSN: Eczeem
aanvullenelduderino schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 10:50:
VOG hard 20.45-21.15 uur starttijd
- Libbes1979 (lvl 31 titan)
- trahdeog
-
-
-
-
Ik meld me aanDooiedibbes schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 11:02:
Ik ben ook wel game voor Weekly/NF/Crota vanavond uurtje of half 8/8 erregus
-BasfromNL
-Sajuukkhar88
-Eczeem
Kijken we daarna wel of we een crota run op poten kunnen zetten oid
Op zich moet 1930 geen probleem zijn. Ze zijn aan het verbouwen bij ons op zolder en soms moet ik even wat helpen na het eten. Vaak zijn ze rond 19 uur wel weg maar gisteren liep het ook uit. Anders ben ik er rond 20 00 uurDooiedibbes schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 11:08:
Ok dus voor NF/Weekly rond half 8
-BasfromNL
-Sajuukkhar88
-Eczeem
Kijken we daarna wel of we een crota run op poten kunnen zetten oid
Noted!Biatch schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 11:18:
[...]
Op zich moet 1930 geen probleem zijn. Ze zijn aan het verbouwen bij ons op zolder en soms moet ik even wat helpen na het eten. Vaak zijn ze rond 19 uur wel weg maar gisteren liep het ook uit. Anders ben ik er rond 20 00 uur
Ik ben vreselijk aso met mezelf quoten de hele tijd, maar ik wil gewoon niet dat mn berichtjes vergeten wordenassasinbats schreef op maandag 19 januari 2015 @ 23:41:
Vraagje aan de Icebreaker pro's:
De kans is dat Xur een keer de Icebreaker upgrade verkoopt. Is het wijs te wachten flink t investeren in de IB, tot die upgrade voorbij komt?
Korte uitleg:Verwijderd schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 10:59:
Prima, als ik begin dan zet ik eventjes een berichtje in dit topic![]()
Ik probeer van tevoren wel mijn PS4 nog even in DMZ te zetten in de router, want de vorige keer kon ik bepaalde personen niet horen in de party.
Iemand een uitleg(je) hoe dat precies gaat? (Heb uPNP in de router al aanstaan maar dat heeft niet geholpen).
- Inloggen op je router
- Vaststellen wat je DHCP Scope is (bijvoorbeeld van 192.168.0.100 t/m 192.168.0.150)
- Je PS4 handmatig instellen met een IP Adres BUITEN je DHCP Scope. In bovestaand voorbeeld zou je dus 192.168.0.200 kunnen instellen op je PS4
- Daarna zul je het IP adres wat je je PS4 hebt gegeven binnen je router in DMZ moeten zetten. Waar "DMZ" te vinden is op je router kan per merk/model verschillen. Vaak zit het bij NAT/Firewall/Portforward etc.
Als je een handmatig IP adres in gaat stellen op je PS4 dan zul je ook subnetmasker en default gateway in moeten stellen. Makkelijkste is om op je computer/laptop command prompt te openen (Start > Uitvoeren > CMD) en dan type je in "ipconfig /all". Daar zul je ergens een IP adres van je PC/Laptop tegenkomen, en ook het subnetmasker en default gateway.
Nadat je dit hebt gedaan je router + PS4 rebooten. Begin met je router.
Als je 'm afgelopen weekend bij Xur hebt gekocht, dan is ie al geüpgrade. Heb je m al eerder gevonden en heeft ie maar een een max damage van 300, dan is t misschien wel de moeite waard om even te wachten tot de upgrade verkocht wordt bij Xur. Al gebruikt hij enkel materials en geen energie tot de laatste upgrade, dan heb je een exotic shard nodig. Dus je kan iig gewoon tot de laatste upgrade levelen.assasinbats schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 11:29:
[...]
Ik ben vreselijk aso met mezelf quoten de hele tijd, maar ik wil gewoon niet dat mn berichtjes vergeten worden
Wat je iig niet moet doen is een exotic shard gebruiken om m tot 300 damage te upgraden. Dan kan je als de upgrade er is, nog een exotic shard gebruiken om m te upgraden en op het eind nóg een shard om m te maxen. En dat is zonde van je exotic shards. (Kwam ik achter nadat ik deze fout zelf een keer gemaakt had
[ Voor 11% gewijzigd door CrackSlet op 20-01-2015 11:36 ]
Verwijderd
Moet lukken, thanks!EricNL schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 11:33:
[...]
Korte uitleg:
- Inloggen op je router
- Vaststellen wat je DHCP Scope is (bijvoorbeeld van 192.168.0.100 t/m 192.168.0.150)
- Je PS4 handmatig instellen met een IP Adres BUITEN je DHCP Scope. In bovestaand voorbeeld zou je dus 192.168.0.200 kunnen instellen op je PS4
- Daarna zul je het IP adres wat je je PS4 hebt gegeven binnen je router in DMZ moeten zetten. Waar "DMZ" te vinden is op je router kan per merk/model verschillen. Vaak zit het bij NAT/Firewall/Portforward etc.
Als je een handmatig IP adres in gaat stellen op je PS4 dan zul je ook subnetmasker en default gateway in moeten stellen. Makkelijkste is om op je computer/laptop command prompt te openen (Start > Uitvoeren > CMD) en dan type je in "ipconfig /all". Daar zul je ergens een IP adres van je PC/Laptop tegenkomen, en ook het subnetmasker en default gateway.
Nadat je dit hebt gedaan je router + PS4 rebooten. Begin met je router.
Kreeg ik laatst van Ir Lüt.Verwijderd schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 10:50:
[...]
Hopelijk krijg ik de Suros in de Nightfall
Was erg leuk in IB
[ Voor 5% gewijzigd door tha_crazy op 20-01-2015 11:44 ]
Physx en Hatsa, zoeken jullie nog een 3e rond die tijd? Wil ook graag in dat tijdsbestek (tot 19:00u beschikbaar) de NF (3x) doen.hatsa schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 11:02:
[...]
Ik wil wel mee. Wordt voor mij wel half 6, ik moet voor die tijd nog even snel koken/eten namelijk. Als we het voor 7 uur 3x redden zou dat helemaal top zijnMaar 2x is ook goed!
Ik vraag me altijd af hoe serieus dit soort relaties zijn (als het al geen hoax is). Ik bedoel hoe slecht kan je communicatie met je eigen vrouw zijn dat dit kan gebeuren.
Verwijderd
Umm ik zal hem upgraden totdat je een exotic shard nodig hebt.assasinbats schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 11:29:
[...]
Ik ben vreselijk aso met mezelf quoten de hele tijd, maar ik wil gewoon niet dat mn berichtjes vergeten worden
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2015 11:57 ]
Volgens mij nog wel ja! Ik moet zelf ook uiterlijk om 7 uur weg.sum1 schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 11:45:
[...]
Physx en Hatsa, zoeken jullie nog een 3e rond die tijd? Wil ook graag in dat tijdsbestek (tot 19:00u beschikbaar) de NF (3x) doen.
Het aantal ps spelers is inderdaad in de meerderheid. Er zijn hier wel wat mensen die op de x1 spelen en nog mensen zoeken. Probeer wat pagina's terug te lezen, ik heb verschillende uitnodigingen voorbij zien komennoloog schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 11:50:
ZIjn er hier ook mensen die vanavond op de Xbox one VOG op normal doen? Voor zover ik kan zien zijn het alleen maar ps4 spelers of zie ik iets over het hoofd?
[ Voor 10% gewijzigd door Biatch op 20-01-2015 12:34 ]
Heb physx een friendrequest op psn gestuurd. Hopelijk tot vanmiddag/vanavond.hatsa schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 11:56:
[...]
Volgens mij nog wel ja! Ik moet zelf ook uiterlijk om 7 uur weg.
Verwijderd
Heb er ook nog weinig gezien, heb wel al gevraagd of mensen de weekly vnv willen doen rond half 9, 9 uur maar zie tot nu toe alleen ps4. Mocht je ooit tijd hebben voeg me maar toenoloog schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 11:50:
ZIjn er hier ook mensen die vanavond op de Xbox one VOG op normal doen? Voor zover ik kan zien zijn het alleen maar ps4 spelers of zie ik iets over het hoofd?
We hebben 1 spot vrij wegens uitval van onze Bier Vampier
Hoe laat? Anders heb ik interesse als het vanaf 20-2030 istha_crazy schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 12:51:
Iemand hier die toevallig 2x crota mee wilt rennen.
We hebben 1 spot vrij wegens uitval van onze Bier Vampier
[ Voor 8% gewijzigd door Biatch op 20-01-2015 13:01 ]
7 uur is voor mij ook max i.v.m. trainen. Zie jullie vanavondsum1 schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 12:07:
[...]
Heb physx een friendrequest op psn gestuurd. Hopelijk tot vanmiddag/vanavond.
8 uur +/-Biatch schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 12:55:
[...]
Hoe laat? Anders heb ik interesse als het vanaf 20-2030 is
en dan 2e ongeveer 9 uur, afgehangen hoe het loopt.
Ik ga niet met mijn hunter vandaag hoor
[ Voor 8% gewijzigd door tha_crazy op 20-01-2015 13:06 ]
Te. Fucking. Vet.
PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account
Hoelaat? Ik wil eigenlijk eerst ff de nightfall en weekly doen, (3x)elduderino schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 13:09:
niemand nog in voor de VOG hard vanavond?
PSN: jansoe13
Count me in!tha_crazy schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 13:05:
[...]
8 uur +/-
en dan 2e ongeveer 9 uur, afgehangen hoe het loopt.
Ik ga niet met mijn hunter vandaag hoor
Jansoe je mag eventueel me plek hebben voor NF en Weekly. Eczeem ik hoop dat ik tussen 19 en 1930 met jullie mee kan, ligt volledig aan mijn planning dat weet ik. Dus als er iemand anders komt mag hij mijn plek hebben.. Wil heel graag keer Crota met Vin doorlopen alleen maar voor Crota op het eind even zien hoe hij dat doet. Sorry voor t ongemak
[ Voor 31% gewijzigd door Biatch op 20-01-2015 13:23 ]
Zeg je nou prima op 20.00u of ergens anders op? Ik raak een beetje het overzicht kwijt met al die planningen hierVerwijderd schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 10:59:
Prima, als ik begin dan zet ik eventjes een berichtje in dit topic![]()
Anders begin ik een nieuw lijstje
Volgens mij zijn wij net Bas kwijt geraakt aan Vin dus je bent van harte welkomGriffx schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 13:24:
Vanavond rond 20:00 nog een plek bij een NF en Weekly run?
Ja jij, MS1984 en ik toch, met z'n drieen?Griffx schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 13:24:
Gelukkig heb je vervanging. Sorry jongens gaat me puur om dat ik beter de relic leer dragen. Iedere CE die ik gedaan heb droeg ik relic en dat gaat niet altijd van een leien dakje. Wil heel graag even meemaken hoe het echt moet. Daarnaast morgen hard mode en ik hoef nog maar 7 shards. Ik zal tot de exotic goden bidden voor jullie een mooie yolo te laten droppenDooiedibbes schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 13:25:
[...]
Volgens mij zijn wij net Bas kwijt geraakt aan Vin dus je bent van harte welkom
[ Voor 5% gewijzigd door Biatch op 20-01-2015 13:35 ]
volgens mij wilde MS1984 eerder dan 20:00, raak het overzicht een beetje kwijt
Dit kan ik beamenBiatch schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 13:33:
[...]
Gelukkig heb je vervanging. Sorry jongens gaat me puur om dat ik beter de relic leer dragen. Iedere CE die ik gedaan heb droeg ik relic en dat gaat niet altijd van een leien dakje. Wil heel graag even meemaken hoe het echt moet. Daarnaast morgen hard mode en ik hoef nog maar 7 shards. Ik zal tot de exotic goden bidden voor jullie een mooie yolo te laten droppen
Its all goooooooooodddd
Ik neem de LDR 5001 snipert mee, dan gaat het vast wel vrij snel:Physx schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 13:02:
[...]
7 uur is voor mij ook max i.v.m. trainen. Zie jullie vanavond
https://www.youtube.com/w...hA5PiaSk&feature=youtu.be
Wtf, schiet ie nou gewoon door de muur heen?hatsa schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 13:43:
[...]
Ik neem de LDR 5001 snipert mee, dan gaat het vast wel vrij snel:
https://www.youtube.com/w...hA5PiaSk&feature=youtu.be
Armor piercing rounds op een sniper schijnen dat te kunnentiguan schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 13:45:
[...]
Wtf, schiet ie nou gewoon door de muur heen?
De comments op de bijbehorende reddit-post zijn trouwens ook best grappig: http://www.reddit.com/r/D...phogath_cheese_technique/
[ Voor 22% gewijzigd door hatsa op 20-01-2015 13:49 ]
Moet ff 20:00 afwachten, ik moet misschien ff inspringen bij CE om 20:00Griffx schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 13:24:
Verwijderd
Klopt, ik wilde eigenlijk rond 19.00 uur gaanGriffx schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 13:37:
[...]
volgens mij wilde MS1984 eerder dan 20:00, raak het overzicht een beetje kwijt
Als jullie om 20.00 uur liever met een andere groep gaan, geen probleem hoor.
Ik gooi sowieso even als ik begin met de Nightfall een berichtje hierop zodat jullie eventueel kunnen joinen.
Verwijderd
Primatiguan schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 13:58:
19.00u kan ook maar dan doe ik maar één dingetje en dan ga ik daarna eten.
Ik ga over ongeveer een uur de NF doen.DarkElement schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 14:02:
Wie vanmiddag de nightfall?
PSN: cssfir3 | NERF - Never Ending Rifle Fire
Schop. eventueel normal met twee onervaren vrienden van me kan ook.DarkElement schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 04:40:
Wie vog hard vanmiddag rond 15.30? Quote en aanvullen als je wilt mee doen.
Graag 30+ met ervaring
1. darkelement1987 - lvl 31 Titan Striker
2.
3.
4.
5.
6.
Verwijderd
Dat ziet er echt cool uit!Verwijderd schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 09:56:
Kep Thorn ge3dprint.
Verwijderd
Naja, probleem is waar ik de tijd vandaan moet halen xD
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2015 14:19 ]
Gewoon 5k glimmer per stuk vragen. KACHING!Verwijderd schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 14:18:
Probleem is dat ik ook een post op reddit heb gemaakt en nu iedereen er 1 besteld bij me
Verwijderd
Hoelang duurt dat proces eigenlijk totdat je zoiets helemaal geprint hebt?Verwijderd schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 14:18:
Probleem is dat ik ook een post op reddit heb gemaakt en nu iedereen er 1 besteld bij me
Verwijderd
Deze duurde ongeveer 20 uur total.Verwijderd schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 14:22:
[...]
Hoelang duurt dat proces eigenlijk totdat je zoiets helemaal geprint hebt?
Verwijderd
Wow... Wist niet dat dat zo lang duurde.
Dan ben je inderdaad wel eventjes bezig als je er je eigen bedrijfje van zou maken
10% cut in de Guardian Down kas, imo. =)
Hell yes!Verwijderd schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 14:34:
Zwaard printen?
OMG.
Deze kan absoluut niet aan jouw collectie ontbreken idd! Misschien moeten we in de clan 'even met de pet rond'.Verwijderd schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 14:49:
[...]
Als hij 100 euro goedkoper was had ik hem misschien wel gekocht.
Is niet te printen, lijkt me?
Dit topic is gesloten.
![]()