Wij hebben 4 man, maar gaan pas rond 20:30.Biatch schreef op maandag 19 januari 2015 @ 09:59:
Laten we even een lijstje maken hatsa. Vanavond 1930-2000 CE gewoon omdat het kan (ik moet even de bouwvakker meehelpen en durf niet precies een tijd te prikken maar denk zeker om 2000 beschikbaar te zijn)
BasFromNL
Femkutje
-
-
-
-
Wie wil er mee? Graag jezelf even in de quote erbij zetten
Zijn er vanmiddag nog mensen die VOG hard willen doen?
Ik moet nog een weekly en crota doen, maar wil je wel helpen als ik tijd heb tussendoorGriffx schreef op maandag 19 januari 2015 @ 11:09:
Zijn er nog die Atheon op hard moeten afmaken vanavond?
Dat laatste stukje ontbreekt nog bij mij.
Gisteravond Crota clinic gevolgd, zeer duidelijk en maakte het stukken makkelijker om te halen.steffeh schreef op maandag 19 januari 2015 @ 11:11:
[...]
Wij hebben 4 man, maar gaan pas rond 20:30.
Top initiatief.
Wanneer je CE op normal hebt gedaan levert hard dan nog wat op?
Zoja dan wil ik graag hardmode wel doen vanavond met mijn lvl 31 hunter.
Missshien tegen die tijd lvl 32, ligt eraan hoelaat ik kan beginnen vanavond.
Volgens mij hebben we er al 5? Luuk doet ook meesteffeh schreef op maandag 19 januari 2015 @ 11:11:
[...]
Wij hebben 4 man, maar gaan pas rond 20:30.
PSN: cssfir3 | NERF - Never Ending Rifle Fire
Hardmode is nog niet uit, woensdag komt die pas als het goed isM.Koers schreef op maandag 19 januari 2015 @ 11:20:
[...]
Gisteravond Crota clinic gevolgd, zeer duidelijk en maakte het stukken makkelijker om te halen.
Top initiatief.
Wanneer je CE op normal hebt gedaan levert hard dan nog wat op?
Zoja dan wil ik graag hardmode wel doen vanavond met mijn lvl 31 hunter.
Missshien tegen die tijd lvl 32, ligt eraan hoelaat ik kan beginnen vanavond.
PSN: Eczeem
O haha.Dooiedibbes schreef op maandag 19 januari 2015 @ 11:23:
[...]
Hardmode is nog niet uit, woensdag komt die pas als het goed is
VoG dan?
Ik wil je ook nog wel even helpen als ik tussendoor tijd heb. Moet binnen 10 min wel klaar zijnGriffx schreef op maandag 19 januari 2015 @ 11:09:
Zijn er nog die Atheon op hard moeten afmaken vanavond?
Dat laatste stukje ontbreekt nog bij mij.
Heb mijzelf er ook bijgezetBiatch schreef op maandag 19 januari 2015 @ 09:59:
Laten we even een lijstje maken hatsa. Vanavond 1930-2000 CE gewoon omdat het kan (ik moet even de bouwvakker meehelpen en durf niet precies een tijd te prikken maar denk zeker om 2000 beschikbaar te zijn)
BasFromNL
Femkutje
Hettic1
-
-
-
PSN-ID: Hettic1
zou hem namelijk graag een keer doen, heb het nu 1x half gedaan met een random group.
maar volgens mij had niemand hem ooit gedaan, want werd echt een grote ramp.
Oh snap! Je hebt gelijk, my bad!jimmeh22 schreef op maandag 19 januari 2015 @ 11:21:
[...]
Volgens mij hebben we er al 5? Luuk doet ook mee
Ik heb je op psn, zijn vast wel 6 man om atheon binnen 5-10 min neer te halen.Biatch schreef op maandag 19 januari 2015 @ 11:26:
[...]
Ik wil je ook nog wel even helpen als ik tussendoor tijd heb. Moet binnen 10 min wel klaar zijn
Deze week wordt lastig denk ik omdat we gaan focussen op Hard mode, dus afhankelijk van hoe het gaat woensdag moeten we even kijkenDenniz0229 schreef op maandag 19 januari 2015 @ 11:31:
wanneer is er weer een raid clinic?
zou hem namelijk graag een keer doen, heb het nu 1x half gedaan met een random group.
maar volgens mij had niemand hem ooit gedaan, want werd echt een grote ramp.
Atlas#22744
alleen Atheon?steffeh schreef op maandag 19 januari 2015 @ 11:34:
[...]
Ik heb je op psn, zijn vast wel 6 man om atheon binnen 5-10 min neer te halen.
Dan wil ik eventueel wel mee.
BasFromNL
Femkutje
darkelement1987
Hettic1
-
-
Kom weer eens gezellig rondje met mij meelopen. Kom helpen CE voor de gezelligheidtha_crazy schreef op maandag 19 januari 2015 @ 11:39:
[...]
alleen Atheon?
Dan wil ik eventueel wel mee.
heb geen haast hoor, ga vrijdag toch een week vakantie.Kasai schreef op maandag 19 januari 2015 @ 11:38:
[...]
Deze week wordt lastig denk ik omdat we gaan focussen op Hard mode, dus afhankelijk van hoe het gaat woensdag moeten we even kijken
maar dacht misschien voor die tijd een meepakken en anders erna maar weer is kijken.
als er eentje is dan zie ik het wel.
voeg je wel even toe op psn.
Ik ga ook graag mee. Ik heb een CP bij de Deathsinger, we zouden daar kunnen beginnen om daarna een fresh run te doen met alt. char.Biatch schreef op maandag 19 januari 2015 @ 11:41:
BasFromNL
Femkutje
darkelement1987
Hettic1
Bassie-90
-
Lvl 31+ met ervaring graag
Ik vind alles best. Kijken wel wat de rest wil.Bassie90 schreef op maandag 19 januari 2015 @ 11:50:
[...]
Ik ga ook graag mee. Ik heb een CP bij de Deathsinger, we zouden daar kunnen beginnen om daarna een fresh run te doen met alt. char.
Nog eentje mensen. Mag van mij ook een "onervaren" zijn. Wel min level 30
Als onervaren ook goed is ben ik erbijBiatch schreef op maandag 19 januari 2015 @ 12:16:
[...]
Ik vind alles best. Kijken wel wat de rest wil.
Nog eentje mensen. Mag van mij ook een "onervaren" zijn. Wel min level 30
Biatch schreef op maandag 19 januari 2015 @ 11:41:
BasFromNL
Femkutje
darkelement1987
Hettic1
Bassie-90
Houtvlot
[ Voor 44% gewijzigd door dinges op 19-01-2015 12:20 ]
PSN: Houtvlot
Ik ben trouwens ook onervaren.dinges schreef op maandag 19 januari 2015 @ 12:18:
[...]
Als onervaren ook goed is ben ik erbij
[...]
PSN-ID: Hettic1
Meld maar waar en waarvoor je me nodig hebtBiatch schreef op maandag 19 januari 2015 @ 11:42:
[...]
Kom weer eens gezellig rondje met mij meelopen. Kom helpen CE voor de gezelligheid
Wanneer je de VoG op normal hebt voltooid en je doet voor de reset de VoG nog een keer op Hard krijg je dan nog goodies?
Jup! Alleen uit 2 kistjes geen shards/energy meer geloof ikM.Koers schreef op maandag 19 januari 2015 @ 12:33:
Maar nog even die vraag van mij :d
Wanneer je de VoG op normal hebt voltooid en je doet voor de reset de VoG nog een keer op Hard krijg je dan nog goodies?
Nu ben je helaas net te laattha_crazy schreef op maandag 19 januari 2015 @ 12:27:
[...]
Meld maar waar en waarvoor je me nodig hebt
Als er al zo veel onervaren mensen in de groep zitten wil ik mezelf best opofferen. Toch handig als iemand mee gaat die alles net zo makkelijk kan solo'en
Ik zie de invite wel verschijnen als het niet lukt
Mooi dan zijn we compleet. Femke en Houtvlot jullie heb ik op psn. De rest kan me vast toevoegen. Tot vanavonddinges schreef op maandag 19 januari 2015 @ 12:18:
[...]
Als onervaren ook goed is ben ik erbij
[...]
Ok dan.dinges schreef op maandag 19 januari 2015 @ 12:33:
[...]
Jup! Alleen uit 2 kistjes geen shards/energy meer geloof ik
Gaan er nog mensen de VoG op hard doen vanavond?
Zoja, wil ik wel mee.
Heb 'm nu 5 keer gedaan, weet alleen niet hoe die relic werkt.
Mij maakt het helemaal niks uit, anders ga ik gewoon IB doendinges schreef op maandag 19 januari 2015 @ 12:35:
[...]
Als er al zo veel onervaren mensen in de groep zitten wil ik mezelf best opofferen. Toch handig als iemand mee gaat die alles net zo makkelijk kan solo'en
Zou onwijs tof zijn, ik kan tussen 20:30 - 22:00steffeh schreef op maandag 19 januari 2015 @ 11:34:
[...]
Oh snap! Je hebt gelijk, my bad!
[...]
Ik heb je op psn, zijn vast wel 6 man om atheon binnen 5-10 min neer te halen.
Gewoon mee gaan ik ken de route onderhand redelijk dus dat zal wel goed komen. Alleen Crota is beetje afhankelijk van de heavy's die de niet-zwaarddrager heeftdinges schreef op maandag 19 januari 2015 @ 12:35:
[...]
lvl 31 titan met willbreaker's greaves, Geeft extra agility wanneer ik zwaard draag
[ Voor 25% gewijzigd door Qualixo op 19-01-2015 13:07 ]
https://vdr.one | Certified Drone Pilot A1/A3+A2
Kun jij ook met het zwaard omgaan?Biatch schreef op maandag 19 januari 2015 @ 12:45:
[...]
Gewoon mee gaan ik ken de route onderhand redelijk dus dat zal wel goed komen. Alleen Crota is beetje afhankelijk van de heavy's die de niet-zwaarddrager heeft
Ja hoor. Alleen wel mensen nodig die hem neer kunnen halen
Dus nogmaal, ik zie de invite wel verschijnen om half 11Biatch schreef op maandag 19 januari 2015 @ 13:06:
[...]
He bassie, hoelaat gaan jullie en wil je daarna ( of ervoor ) atheon checkpoint nog ff doen? Waren wat mensen hier toch?Biatch schreef op maandag 19 januari 2015 @ 13:06:
[...]
Ik zal heavy ammo pakketjes meenemenBiatch schreef op maandag 19 januari 2015 @ 13:06:
[...]
tha_crazy schreef op maandag 19 januari 2015 @ 13:08:
[...]
Dus nogmaal, ik zie de invite wel verschijnen om half 11
Ja hoor geen probleem, afhankelijk van de starttijd met de andere groepsteffeh schreef op maandag 19 januari 2015 @ 13:08:
[...]
He bassie, hoelaat gaan jullie en wil je daarna ( of ervoor ) atheon checkpoint nog ff doen? Waren wat mensen hier toch?
Ja klopt, zou graag Atheon nog doen op hard ergens tussen 20:00 en 22:00.steffeh schreef op maandag 19 januari 2015 @ 13:08:
[...]
He bassie, hoelaat gaan jullie en wil je daarna ( of ervoor ) atheon checkpoint nog ff doen? Waren wat mensen hier toch?
ben lvl 31 titan, vanaf +/- 21.00 -22.00 beschikbaar. Graag een fresh run
PSN: libbes1979
Oh jij was toen een x met ons Crota mee toch? Heb je niet op PSN, add me maar ( st3ffhh )Griffx schreef op maandag 19 januari 2015 @ 13:28:
[...]
Ja klopt, zou graag Atheon nog doen op hard ergens tussen 20:00 en 22:00.
Dan zoeken we wel ff een moment
Bij mij niet hoor, meer tests nodig!
PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account
Ja klopt inderdaad, vorige week vrijdag was dat.steffeh schreef op maandag 19 januari 2015 @ 14:11:
[...]
Oh jij was toen een x met ons Crota mee toch? Heb je niet op PSN, add me maar ( st3ffhh )
Dan zoeken we wel ff een moment
Ik voeg je zo ff toe.
Vrees dat het voor 31'ers lastig wordt, maar dat is ff afwachten; kunnen misschien altijd nog aansluiten.
Misschien wel fijn om alvast een teampje op te zetten
[ Voor 8% gewijzigd door Faaz0 op 19-01-2015 14:37 ]
Als jij mij morgen helpt shards verzamelen met CE normal dan ben ik met 7 shards lvl 32 en loop ik woensdag graag mee.Faaz0 schreef op maandag 19 januari 2015 @ 14:36:
Zijn er een paar 32'ers die zin hebben woensdag avond CE hard uit te gaan dagen?
Vrees dat het voor 31'ers lastig wordt, maar dat is ff afwachten; kunnen misschien altijd nog aansluiten.
[ Voor 3% gewijzigd door Biatch op 19-01-2015 14:46 ]
Ik wil wel mee vanaf een uur of 8. lvl32 warlock(nu nog 31, dan 32Faaz0 schreef op maandag 19 januari 2015 @ 14:36:
Zijn er een paar 32'ers die zin hebben woensdag avond CE hard uit te gaan dagen?
psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians
Oef ik moet met de baas mee naar haar personeelsfeest morgen avond.Biatch schreef op maandag 19 januari 2015 @ 14:43:
[...]
Als jij mij morgen helpt shards verzamelen met CE normal dan ben ik met 7 shards lvl 32 en loop ik woensdag graag mee.
Doen we anders woensdag wel eerst, of hard op donderdag ofzo, maakt me allemaal niet zoveel uit haha.
Ik zou erg graag willen, maar tenzij je om half 11 gaat, gaat et em niet worden voor mijFaaz0 schreef op maandag 19 januari 2015 @ 14:36:
Donderdagavond kan ik wel.
[ Voor 3% gewijzigd door tha_crazy op 19-01-2015 15:02 ]
VoG Normal (Full run, 16.00, 30+)
1. darkelement1987 - Titan Defender (lvl 31, meerdere malen gehaald op Normal en Hard)
2. stony-times - Hunter Bladedancer (lvl 30, weet wat ie moet doen t/m Oracles, Gatekeeper stelt weinig vor dus alleen enige uitleg bij Atheon nodig)
3. I_Xattrick_I - Titan Defender (lvl 30, kent Gatekeeper Checkpoint t/m Atheon)
4.
5.
6.
[ Voor 45% gewijzigd door DarkElement op 19-01-2015 15:10 ]
We kunnen het wat mij betreft ook donderdag doen hoor als dat je beter uitkomt, weet niet of Bas men Monkey dan kunnentha_crazy schreef op maandag 19 januari 2015 @ 15:02:
[...]
Ik zou erg graag willen, maar tenzij je om half 11 gaat, gaat et em niet worden voor mij
Donderdagavond kan ik wel.
Ik wil wel zwaard bitch zijn, hunter met invis werkt erg goed op normal modeFaaz0 schreef op maandag 19 januari 2015 @ 15:05:
[...]
We kunnen het wat mij betreft ook donderdag doen hoor als dat je beter uitkomt, weet niet of Bas men Monkey dan kunnen
Donderdag is ook goed. lijstje maken?Faaz0 schreef op maandag 19 januari 2015 @ 15:05:
[...]
We kunnen het wat mij betreft ook donderdag doen hoor als dat je beter uitkomt, weet niet of Bas men Monkey dan kunnen
psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians
Ik zou moeten kunnen. Graag wel 1930 ofzo
Dat wordt voor mij erg krap ivm werk, maar ik ga m'n best doen.
Dus we hebben:
- RoystonRicky
- BasFromNL
- M0nkeymen81
- CrazyVin987
-
-
Wil wel helpenDarkElement schreef op maandag 19 januari 2015 @ 15:05:
Anders nog mensen om 16:00 een fresh VoG Normal? Ik wil twee vrienden een beetje leren hoe het werkt (1 van de 2 kent de tactics van Atheon) dus als er dan nog 3 wat meer ervaren mensen willen meedoen (30+) zou dat tof zijn.
1. darkelement1987 - Titan Defender (lvl 31, meerdere malen gehaald op Normal en Hard)
2. stony-times - Hunter Bladedancer (lvl 30, weet wat ie moet doen t/m Oracles, Gatekeeper stelt weinig vor dus alleen enige uitleg bij Atheon nodig)
3. I_Xattrick_I - Titan Defender (lvl 30, kent Gatekeeper Checkpoint t/m Atheon)
4.
5.
6.
4. steffeh - Class (lvl ?, neem aan dat je aardig wat ervaring hebt gezien je clan
5.
6.
Oké, 2x een level 28/29/30 erbij en ik ben tevreden.
Gezien 16:00 een beetje krap word nu we nog 2 man tekort komen wil ik het nog wel een halfuurtje rekken
[ Voor 17% gewijzigd door DarkElement op 19-01-2015 15:43 ]
Oh ja. Level 32, warlock of titan. Ervaring is voldoende aanwezigDarkElement schreef op maandag 19 januari 2015 @ 15:41:
4. steffeh - Class (lvl ?, neem aan dat je aardig wat ervaring hebt gezien je clan)(
5.
6.
VoG Normal (Full run, starten tussen 16:00-16:30, level 28+)
4. steffeh - Warlock (lvl 32, kent alles)
5.
6.
wij bieden aan : 2 lvl 32's met gjallarhorn/icebreaker , redelijk wat geduld en zat ervaring met normal mode
ik ben het beu om met randoms via lfg te spelen, daar zit veel te veel schorriemorrie tussen dat sinds de patch van boe nog ba weet omdat ze alleen maar gecheesed hebben...
PSN - ps4 : sir_kowlier
Ik wil donderdagavond ook wel Hard mode proberen met mijn warlock 32. Ik heb me in de lijst gezet.Faaz0 schreef op maandag 19 januari 2015 @ 15:19:
[...]
Dus we hebben:
- RoystonRicky
- BasFromNL
- M0nkeymen81
- CrazyVin987
- sum1
-
Kun je 20:30? We hebben er nog eentje nodig namelijk.Physx schreef op maandag 19 januari 2015 @ 15:56:
Ik wil vanavond graag nog een riad doen. Crota normal of VoG hard (voorkeur voor Crota). Ervaren speler en kan mee met een lvl 31 of 32. PSN is Physxx
Edit: Crota btw, full run.
[ Voor 4% gewijzigd door jimmeh22 op 19-01-2015 15:57 ]
Ik wil wel graag mee, 31 titan. Ik heb een icebreaker en hunger of crota en een shitload aan agility. Als je liever een 32 hebt snap ik dat ook wel.kowlier schreef op maandag 19 januari 2015 @ 15:53:
gezocht : voor woensdag avond een groep om de hard raid mee te doen.
wij bieden aan : 2 lvl 32's met gjallarhorn/icebreaker , redelijk wat geduld en zat ervaring met normal mode
ik ben het beu om met randoms via lfg te spelen, daar zit veel te veel schorriemorrie tussen dat sinds de patch van boe nog ba weet omdat ze alleen maar gecheesed hebben...
20:30 is prima. Join ik graagjimmeh22 schreef op maandag 19 januari 2015 @ 15:57:
[...]
Kun je 20:30? We hebben er nog eentje nodig namelijk.
Edit: Crota btw, full run.
[ Voor 3% gewijzigd door Physx op 19-01-2015 15:59 ]
Aight, tot vnvd
eerst eens afwachten wat de extra's in hard mode zullen zijnduckyvite schreef op maandag 19 januari 2015 @ 15:58:
[...]
Ik wil wel graag mee, 31 titan. Ik heb een icebreaker en hunger of crota en een shitload aan agility. Als je liever een 32 hebt snap ik dat ook wel.
PSN - ps4 : sir_kowlier
Even aangevuld voor een maatje van me (delossie7). Lvl 32 lock met ervaring.Faaz0 schreef op maandag 19 januari 2015 @ 15:19:
[...]
Dus we hebben:
- RoystonRicky
- BasFromNL
- M0nkeymen81
- CrazyVin987
- sum1
- delossie7
Ik heb je toegevoegd, inmiddels al twee extra gevonden?DarkElement schreef op maandag 19 januari 2015 @ 15:45:
Doe maar je warlock
5.
6.
edit: nog 1 persoon gezocht.
5. spanzjmg (Hunter, lvl 29, weet ongeveer even veel als ik, 2/3x voltooid op normal)
6.
[ Voor 89% gewijzigd door DarkElement op 19-01-2015 16:09 ]
Mocht je besluiten om vanavond +/- 18:30 te gaan, laat het ff weten, run ik wel ff meeDarkElement schreef op maandag 19 januari 2015 @ 15:41:
4. steffeh - Class (lvl ?, neem aan dat je aardig wat ervaring hebt gezien je clan)(
5.
6.
Gezien 16:00 een beetje krap word nu we nog 2 man tekort komen wil ik het nog wel een halfuurtje rekkendus tussen 16:00 en 16:30 starten.
Ik denk dat het niet meer gelukt is om 6 man bij elkaar te krijgen? Volgende keer help ik graagDarkElement schreef op maandag 19 januari 2015 @ 16:24:
Heb al een crota's end run in de planning rond die tijd.
Zet jezelf er maar bij:
Donderdag 20:00. VoG normal PS4.
-Basvanoudenhove - lvl 27 warlock, 2 x VoG normal gedaan
- pinekeeper - lvl 28 titan. 1 x VoG normal
-
-
-
-
[ Voor 7% gewijzigd door assasinbats op 19-01-2015 17:54 ]
Rond 18:40 beginnen want ik moet 19:30 naar Crota's End en moet de hard nog voltooien met mijn lvl 30 Hunter.
1. darkelement1987
2.
3.
4.
5.
6.
Voor hard toch graag lvl 30+ en ervaring.
[ Voor 25% gewijzigd door DarkElement op 19-01-2015 18:10 ]
PSN - M4uSzi // -
In 40 minuten t/m Atheon Clearen moet haalbaar zijn, of er moet iemand zijn die de Atheon Cp heeft dan kan het evt. in een kwartier.
[ Voor 26% gewijzigd door DarkElement op 19-01-2015 18:36 ]
Psn is Hertzetje
Intel 14700K | Asus ROG Strix z790 GAMING WIFI | 32GB 7200MHZ | ASUS ProArt RTX 4070 SUPER | Fractal North | CORSAIR RM750 | Samsung 2.5TB NVME | Samsung Odyssey G8 OLED
Gorgon tot Atheon clearen in 3 kwartier op hard?
[ Voor 59% gewijzigd door DarkElement op 19-01-2015 18:39 ]
Doe maar rustig aan. Starttijd tussen 1930-2000 afhankelijk of ik de bouwvakkers moet helpenDarkElement schreef op maandag 19 januari 2015 @ 18:38:
Ik heb er nog 1, voeg mij nu ff toe als je wilt. is hier toevallig nog een 6e man die nu nog snel aan wil sluiten?
Hier!DarkElement schreef op maandag 19 januari 2015 @ 18:38:
Ik heb er nog 1, voeg mij nu ff toe als je wilt. is hier toevallig nog een 6e man die nu nog snel aan wil sluiten?
Nee, Thorn. Ga 7 uur niet redden, dus zal naar andere moeten kijken, maar bedanktDarkElement schreef op maandag 19 januari 2015 @ 18:15:
Summoning pits? Fusion rifle bounty?wil je zo wel ff helpen voor 19:00
PSN - M4uSzi // -
Ik run anders wel mee, wil Atheon nog op hard clearen.DarkElement schreef op maandag 19 januari 2015 @ 18:51:
Zoeken er nog 1!
Als je er nog een paar bij zoekt kan ik helpen. Ben wat eerderGriffx schreef op maandag 19 januari 2015 @ 18:59:
[...]
Ik run anders wel mee, wil Atheon nog op hard clearen.
Zoek nog steeds iemand (a)M4uSzi schreef op maandag 19 januari 2015 @ 18:14:
Iemand zin om mij vanavond te helpen met mijn exoticbounty, moet die ene baas killen op de maan van die strike =$
PSN - M4uSzi // -
PSN: sanderlissenberg
Top, nog anderen met een Atheon hard checkpoint die ff kunnen bij springen?Biatch schreef op maandag 19 januari 2015 @ 19:04:
[...]
Als je er nog een paar bij zoekt kan ik helpen. Ben wat eerder
Gisteren nog nuttige loot gekregen nadat ik afhaakte?
Dit topic is gesloten.
![]()