Waarop en waneer?GMacD schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 10:17:
Zoek 3 personen voor VOG op normal!
Cool! Add me als je wiltVerwijderd schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 10:27:
Als je ff een half uurtje kan wachten doe ik wel mee.
Psn xShad0w15x
@R-utger, ik neem nog 3 clanmembers mee aangezien die ook willen raiden, ze hebben wel raid ervaring, maar 2 ervan hebben alleen de eindbaas niet gehaald. Heb ze ff een guide gegeven en die gingen ze lezen
. Weet niet of jij dat erg vind en nog mee wilt? Want met jou erbij zijn we dan al met 5
Iemand zin om de Nightfall te doen op ps4? PSN: KingWalleh
FFXIV: Victeron Leviathan
Verwijderd
Yo ik heb nog 1 persoon nodig voor nightfall! Liefsf zo over 5minuten beginnen
Add me op PSN: Buraxo
Add me op PSN: Buraxo
Mhh oke,kidicoke schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 10:48:
@R-utger, ik neem nog 3 clanmembers mee aangezien die ook willen raiden, ze hebben wel raid ervaring, maar 2 ervan hebben alleen de eindbaas niet gehaald. Heb ze ff een guide gegeven en die gingen ze lezen. Weet niet of jij dat erg vind en nog mee wilt? Want met jou erbij zijn we dan al met 5
Ik zit nu ook met een groepje waar we al niet voorbij de gatekeeper komen.
Weet niet of jij of iemand anders weet die goed is met de relic? Maar als ze verder wel goede wapens/gear hebben wil ik het wel proberen.
Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB
Ik lees dat veel mensen moeite hebben met die gate keeper.R-utger schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 12:56:
[...]
Mhh oke,
Weet niet of jij of iemand anders weet die goed is met de relic? Maar als ze verder wel goede wapens/gear hebben wil ik het wel proberen.
Je kan ook met je hele groep links op de 3e zwevende steen links gaan staan. Relic laden en knallen maar.
Als het goed is, dan is dat gepatched en dus niet meer mogelijk.t3dd3k schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 13:03:
[...]
Ik lees dat veel mensen moeite hebben met die gate keeper.
Je kan ook met je hele groep links op de 3e zwevende steen links gaan staan. Relic laden en knallen maar.
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
De gatekeeper is best wel easy, gewoon met 2 man de portal in rennen en dan supers gebruiken op de bosses daarin, relic pakken en naar buiten rennen. Je bent binnen 20 seconden weg daarR-utger schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 12:56:
[...]
Mhh oke,
Daarna heel even de conflux defenden van de minotaurs enzo en dan snel de volgende portal in.
Links is het makkelijkst om te beginnen (die is namelijk moeilijker te houden als je rechts al hebt gedaan).
Succes!
Oke is prima, we kijken wel ff vanavond, wij zijn allemaal lvl 28/29 als het goed is, dus wel redelijke gear.R-utger schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 12:56:
[...]
Mhh oke,
Maare gatekeeper... Dat is toch gewoon drie man eerst links naar binnen vol met supers. Gelijk de gatekeeper afknallen. Vervolgens pakt 1man de relic en vliegt naar de portal. De andere twee staan dan al buiten. Vervolgens door naar rechts met twee man buiten, twee man die naar binnen gaan. 1doet normale super, 1doet relic super en vervolgens nog 1 rocket erop en klaar is kees...
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
Gezien mijn main Warlock weinig succes heeft met raid gear, ga ik nu ook raiden met m'n alt Titan. Ik heb de raid inmiddels 3x gecleared, en ben in het bezit van een volledig geupgrade Atheon's Epilogue (handig voor de oracles, dus).
Mochten er groepen zijn die mij wel kunnen gebruiken (level 27 Titan Striker), stuur me maar een DM
Mochten er groepen zijn die mij wel kunnen gebruiken (level 27 Titan Striker), stuur me maar een DM
PS5 PSN: UnrealKazu
Als je met 3 man naar binnen gaat is het te moeilijk om het buiten te houden (tenminste, dat is mijn ervaringMichaelg schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 13:10:
Maare gatekeeper... Dat is toch gewoon drie man eerst links naar binnen vol met supers. Gelijk de gatekeeper afknallen. Vervolgens pakt 1man de relic en vliegt naar de portal. De andere twee staan dan al buiten. Vervolgens door naar rechts met twee man buiten, twee man die naar binnen gaan. 1doet normale super, 1doet relic super en vervolgens nog 1 rocket erop en klaar is kees...
Wat wij altijd doen is 2 man naar binnen sturen, die dan snel de gatekeeper af laten maken en buiten staat 4 man de portal te defenden.
Mwha. Zelfs met zijn tweeën is het goed te doen om die portal open te houden. Goede communicatie is wel de key.. Want een minataur moet je met zijn tweeën snel afslachten.
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
Verwijderd
Iemand in voor destiny vanmiddag? Lv25 (bijna 26) Hunter. Alweer tijd geleden dat ik lvl up ben gegaan en toch speel ik het iedere dag ng..
Zoek nog 1 ervaren speler voor de raid vanavond om 1900. ps4
Verwijderd
Is er iemand die met mij de weekly heroic strike van level 22 zou willen doen? Ik ben een level 24 striker titan en het is mijn eerste keer. Ik speel op de ps4, mijn psn is HeMaN_NL
Alvast bedankt!
Alvast bedankt!
Ha, dankjewel Kasai! Ik weet nog niet of ik het haal, maar misschien is het verstandig als ik deze week een keertje uitzit zodat cube uit de onzekerheid gehaald wordt. Ik kom soweiso vanavond online maar 8 uur weet ik niet of ik haal.. Kan je misschien een post maken met alle psn Id's. Dan kan ik iig wel iedereen toevoegen.Kasai schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 09:40:
Voor vanavond 8 uur
28 lock, snieuwho
27 hunter, crash
27 titan, ik
29 lock
28 lock (of 28 titan)
en dan Vliango (28 titan) of cube2009
Vliango weet je al of je kan? En gefeliciteerd met je verjaardag
Cube2009, wil je nog mee als Vliango niet kan?
Snieuwho en Crash, zijn jullie nog van de partij?
Wil jij anders vanavond niet meedoen? Of heb je hem al gehaald?Michaelg schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 13:15:
Mwha. Zelfs met zijn tweeën is het goed te doen om die portal open te houden. Goede communicatie is wel de key.. Want een minataur moet je met zijn tweeën snel afslachten.
Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB
Sorry, vanavond en morgen avond heb ik al Raids gepland staan. Maar zondag avond wil ik wel helpen mocht het nodig zijn.
Verwijderd
Is er niemand die de weekly level 22 wil doen? Ik wil zo graag mijn exotic shotgun bounty afhandelen
[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2014 14:28 ]
Morgenavond rond 20.00 uur vault of glass?
- RaYsoms
- RaYsoms
Ik had je ook wel graag geholpen, maar heb m gister al gedaanR-utger schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 14:15:
[...]
Wil jij anders vanavond niet meedoen? Of heb je hem al gehaald?
Mn alt is op dit moment lvl 24, dus dat gaat hem ook nog niet worden, als die hoger was, had ik graag mee gedaan
Ik heb je toegevoegd, ik help wel ffVerwijderd schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 14:08:
Is er iemand die met mij de weekly heroic strike van level 22 zou willen doen? Ik ben een level 24 striker titan en het is mijn eerste keer. Ik speel op de ps4, mijn psn is HeMaN_NL
Alvast bedankt!
Verwijderd
Of als je (liefst 2) sunsingers hebt, lok je Atheon naar de clif, je gooit de eerste (grote zon achtige) granaat, 2 x voor zijn voeten, en hij valt naar beneden. Geen portal issues, of relic issues, zo binnen 20 sec gehaald. Dit heb ik trouwens samen met Raysoms gedaanjesse111 schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 13:08:
[...]
De gatekeeper is best wel easy, gewoon met 2 man de portal in rennen en dan supers gebruiken op de bosses daarin, relic pakken en naar buiten rennen. Je bent binnen 20 seconden weg daar
Daarna heel even de conflux defenden van de minotaurs enzo en dan snel de volgende portal in.
Links is het makkelijkst om te beginnen (die is namelijk moeilijker te houden als je rechts al hebt gedaan).
Succes!
Verwijderd
Je bent vergeten te melden dat het om de ps4 versie gaatRaYsoms schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 14:29:
Morgenavond rond 20.00 uur vault of glass?
- RaYsoms
Maar I'm in!
- Buraxo
Nog meer mensen die zin hebben in raid?
Nog 4 man nodig
Yes, ik meld me ook wel aan. Level 27 Titan, met ervaring (zie eerdere postVerwijderd schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 14:40:
[...]
Je bent vergeten te melden dat het om de ps4 versie gaat
Maar I'm in!
- Buraxo
Nog meer mensen die zin hebben in raid?
Nog 4 man nodig
Lvl 24 titan in voor een weekly/daily oid
Ik zoek nog iemand voor de raid vanavond 8 uur.M in level 27, ps4 en liefst enigsinds kennis van de raid (in ieder geval de theorie).
Is even onder voorbehoud, want waarschijnlijk Gaat onze 6de man het niet halen vanavond.
Is even onder voorbehoud, want waarschijnlijk Gaat onze 6de man het niet halen vanavond.
Overzicht van de raid,
Donderdag rond 20.00
-Kazu
-Buraxo
-RaYsoms
Donderdag rond 20.00
-Kazu
-Buraxo
-RaYsoms
Verwijderd
Donderdag 20:00 Vault of Glass (Raid)Kazu schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 14:41:
[...]
Yes, ik meld me ook wel aan. Level 27 Titan, met ervaring (zie eerdere post)
Playstation 4
Raysoms - Warlock 28
Kazu - Titan 27
Ik - Warlock 28
nog 3 man nodig, peepz?
verwijderd
[ Voor 97% gewijzigd door Kasai op 16-10-2014 08:48 ]
Atlas#22744
Het gaat nu over de gatekeeper heVerwijderd schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 14:37:
[...]
Of als je (liefst 2) sunsingers hebt, lok je Atheon naar de clif, je gooit de eerste (grote zon achtige) granaat, 2 x voor zijn voeten, en hij valt naar beneden. Geen portal issues, of relic issues, zo binnen 20 sec gehaald. Dit heb ik trouwens samen met Raysoms gedaan
Atheon is easy, zelfs zonder te cheaten (ik cheat dus niet, daar is niks aan naar mijn idee
LVL 27 (en een half) titan.Verwijderd schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 14:57:
[...]
Donderdag 20:00 Vault of Glass (Raid)
Playstation 4
Raysoms - Warlock 28
Kazu - Titan 27
Ik - Warlock 28
nog 3 man nodig, peepz?
Nog nooit de VOG gespeeld

Stuur maar DM als ik nodig ben.
[ Voor 8% gewijzigd door Qualixo op 15-10-2014 15:13 ]
https://vdr.one | Certified Drone Pilot A1/A3+A2
Ik heb hem afgelopen zondag voor het eerst gedaan. Als je hulp nodig hebt dan hoor ik het wel.Michaelg schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 14:55:
Ik zoek nog iemand voor de raid vanavond 8 uur.M in level 27, ps4 en liefst enigsinds kennis van de raid (in ieder geval de theorie).
Met de relic heb ik niet heel veel ervaring.
PSN: leech1984
PSN: Leech1984
Anders wil ik wel met jullie joinen.Michaelg schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 14:55:
Met jou heb ik de raid vorige week ook gehaald
Maar wil dan wel iets zekerheid en niet dat ik tot 8 uur wacht en de 7e ben

Ben 29 titan met maxed out atheon's epilogue en ice breaker
Mooie overloper
.
Zoek nog steeds mensen voor de raid vanavond om 7 uur, ervaring is gewenst:)
Geef ff een gil op PSN tegen die tijd. Hangt namelijk af van hoe de weekly en nightfall verlopenKasai schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 09:40:
Voor vanavond 8 uur
28 lock, snieuwho
27 hunter, crash
27 titan, ik
29 lock
28 lock (of 28 titan)
en dan Vliango (28 titan) of cube2009
Vliango weet je al of je kan? En gefeliciteerd met je verjaardag
Cube2009, wil je nog mee als Vliango niet kan?
Snieuwho en Crash, zijn jullie nog van de partij?
Ja weet hetkidicoke schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 15:38:
Mooie overloper.

Maar heb vorige week ook met sasha de raid gedaan dus vandaar.
Maar als het toch niet kan kom ik bij jullie als het nog mag
Nu iemand die wil helpen bij de nightfall boss? Op ps4, PSN in mijn sig
Mijn alt is pas level 10, maar goed die gaat in de toekomst vast ook nog wel meeraidenKasai schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 15:02:
[...]
Is goed! Hopelijk leest cube2009 mee
Hierbij onze psn's, tussen haakjes erachter onze alts, we willen binnenkort ook met de alts gaan raiden.
27 titan (26 hunter) Bosjuh
28 warlock (28 titan) Spiders_NL
29 warlock (29 warlock) FarisFaris
Mag ik nog met jullie meedoen?kidicoke schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 15:38:
Mooie overloper.
En dan zitten we op 5 spelers?
Verwijderd
wohoo nice! we hebben je zeker nodig! lees wel ff gauw de tutorial, zodat je ongeveer weet wat er moet gebeuren, en wat is je PSN?Qualixo schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 15:11:
[...]
LVL 27 (en een half) titan.
Nog nooit de VOG gespeeld
Stuur maar DM als ik nodig ben.
Dus Donderdag 20:00 Vault of Glass (Raid)
Playstation 4
Raysoms - Warlock 28
Kazu - Titan 27
Buraxo - Warlock 28
Qualixo - Titan 27
zijn er nog anderen die zin hebben om Vex te gang-rapen?
Yes zo ongeveer al gezien. PSN Xenn0X-oneVerwijderd schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 17:22:
[...]
wohoo nice! we hebben je zeker nodig! lees wel ff gauw de tutorial, zodat je ongeveer weet wat er moet gebeuren, en wat is je PSN?
Playstation 4
Raysoms - Warlock 28
Kazu - Titan 27
Buraxo - Warlock 28
Qualixo - Titan 27
zijn er nog anderen die zin hebben om Vex te gang-rapen?we hebben nog 2 nodig.
Zet mij maar erbij, 27 warlock met ervaring (f1rebladex)
Verwijderd
Nicer dicer! je staat erbij, ik zal jullie allemaal adden vanavond.FireBladeX schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 17:36:
Zet mij maar erbij, 27 warlock met ervaring (f1rebladex)
echter weet ik de psn van Kazu nog niet, ik heb m een DM gestuurd.
Daarnaast kan het voorkomen dat sommige van ons wat NAT problemen kunnen hebben waardoor voicechat niet werkt. Raysoms kan evt. een googlehang out of skype groepsgesprek beginnen.
Playstation 4
Raysoms - Warlock 28
Kazu - Titan 27
Buraxo - Warlock 28
Qualixo - Titan 27
FireBladeX - Warlock 27
we hebben nog 1 nodig, join us
Ik doe morgen ook wel mee. Als het mag. 
Hunter - lvl 28,25
Hunter - lvl 28,25
[ Voor 20% gewijzigd door leech1984 op 15-10-2014 17:55 ]
Ik heb je een DM terug gestuurd. Skype/G+ voice chat is niet mijn voorkeur voor gamen, omdat je dan 6 microfoons hebt die altijd open staan, ipv voice activation. Met TV's en dergelijke kan dit vrij chaotisch zijn, zeker tijdens raids. Maar mocht het niet via de PS party chat kunnen, dan moet het maarVerwijderd schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 17:47:
[...]
Nicer dicer! je staat erbij, ik zal jullie allemaal adden vanavond.
Daarnaast kan het voorkomen dat sommige van ons wat NAT problemen kunnen hebben waardoor voicechat niet werkt. Raysoms kan evt. een googlehang out of skype groepsgesprek beginnen.
Playstation 4
Raysoms - Warlock 28
Kazu - Titan 27
Buraxo - Warlock 28
Qualixo - Titan 27
FireBladeX - Warlock 27
Van mij mag je, maar we hebben dan nog wel 1/2 meer nodig. Iemand die wil? Liefst iemand die de theorie kentR-utger schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 17:02:
[...]
Mag ik nog met jullie meedoen?![]()
En dan zitten we op 5 spelers?
Verwijderd
ik vind alles prima, echter komt het vaker voor dat sommige in de team net een ander nat type hebben waardoor sommige elkaar niet kunnen horen.Kazu schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 18:13:
[...]
Ik heb je een DM terug gestuurd. Skype/G+ voice chat is niet mijn voorkeur voor gamen, omdat je dan 6 microfoons hebt die altijd open staan, ipv voice activation. Met TV's en dergelijke kan dit vrij chaotisch zijn, zeker tijdens raids. Maar mocht het niet via de PS party chat kunnen, dan moet het maar
En daarnaast merk ik dat we vrij veel ervaring hebben in ons team. meeste van ons hebben het al eerder gecleared, waaronder ik zelf, dus zou het zonder voicechat ook wel moeten lukken
Donderdag 20:00 Vault of Glass (Raid)
Playstation 4
Raysoms - Warlock 28
Kazu - Titan 27
Buraxo - Warlock 28
Qualixo - Titan 27
FireBladeX - Warlock 27
Leech1984 - Hunter 28
Team is compleet! ik neem aan dat we allemaal om 8 uur ready to rock zijn.
ik zal iedereen toevoegen en uitnodigen!
Ik heb iedereen ook alvast een friendrequest gestuurd. Ik deel de mening dat mijn voorkeur liever uitgaat naar de voicechat van ps4
Dus meer die om 1900 mee willen?kidicoke schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 18:14:
[...]
Van mij mag je, maar we hebben dan nog wel 1/2 meer nodig. Iemand die wil? Liefst iemand die de theorie kent
Kidicoke en ik zijn beide 29, de andere durf ik niet te zeggen.
Kan iemand me helpen met Nightfall op de One?
Gt: Silver1907
Gt: Silver1907
Nog 1 iemand dan kunnen we gaan raiden!
Psn R-utger
Graag met ervaring of kennis
Psn R-utger
Graag met ervaring of kennis
Heb ook wel zin in een raid. Level 28 (Titan en Warlock). PSN: Renesism als jullie me nodig hebben.
Hmm, zat blijkbaar vol
PSN: Binterman als er nog iemand zin heeft in VoG
PSN: Binterman als er nog iemand zin heeft in VoG
Memories of yesterday, will grow, but never die
Wellicht krijgen we nog een groepje bijelkaar? Zijn volgens mij genoeg mensen die een raid willen doen.
Ik wil ook graag een raid doen..
Bekend met de theorie, gestopt bij de eind baas i.v.m. paupers waar ik mee speelde..
Titan lvl 27
PSN: mRFreeman-nl
Wil dus graag mee doen!
Even RAID aangeven in de comment sectie bij 't toevoegen
Bekend met de theorie, gestopt bij de eind baas i.v.m. paupers waar ik mee speelde..
Titan lvl 27
PSN: mRFreeman-nl
Wil dus graag mee doen!
Even RAID aangeven in de comment sectie bij 't toevoegen
[ Voor 26% gewijzigd door Freeman op 15-10-2014 19:53 ]
Zullen we over een half uurtje starten dan?
Ik heb afgelopen zondag voor het eerst de raid gedaan en tot de laatste baas gekomen.
Ik wil hem nu wel eens halen.
Ik heb afgelopen zondag voor het eerst de raid gedaan en tot de laatste baas gekomen.
Ik vind het prima, ik tel nu 3 a 4 deelnemers?
Wie nog meer?
Wie nog meer?
Edit: gaat niet door
[ Voor 82% gewijzigd door Kasai op 15-10-2014 20:44 ]
Atlas#22744
Verwijderd
heeft er toevallig iemand een raid gepland na 10? aangezien ik dan vrij ben van werk PSN Buraxo Warlock sunsinger 28
Ja sorry, je was net te laat.Bint schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 19:15:
r-utger, i k doe wel mee
Maar zal je toevoegen voor de volgende x
Heb wel zin in de raid op hard. Nog meer mensen lvl 29 ?
Bob078nl Psn
Bob078nl Psn
Verwijderd
vanavond nog mensen VOG op Normal?
Of zit alles al vol? Heb ervaring met de raid.
Alleen de Atheon net niet gehaald.
Ik ben vanaf 21:00 uur online.
PSN: Ruwi_NL
Of zit alles al vol? Heb ervaring met de raid.
Alleen de Atheon net niet gehaald.
Ik ben vanaf 21:00 uur online.
PSN: Ruwi_NL
Gaat 't nog door?leech1984 schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 20:02:
Verwijderd
quote:
leech1984 schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 20:02:
Gaat 't nog door?
Kan ik ook nog mee doen?
leech1984 schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 20:02:
Gaat 't nog door?
Kan ik ook nog mee doen?
Ik vind dat er echt onwijs veel mensen met een ice breaker rond huppelen. Is er een specifieke manier voor om te krijgen dan? Of is het echt puur lucky zijn dat je hem uit een engram / pvp match krijgt?
En dan meteen die pvp awards.. wat een raar systeem zeg. Of ja, raar... het lijkt dus volledig random, wat nergens op slaan. Maak dan geen rankings aan het eind van een match of zo. Ga meestal wel redelijk, nr 1/2/3 van m'n team. En dan krijgt degene met de laagste score, zelfs k/d van 0.1 gezien, gewoon een exotic. Leuk dat het random is, maar het is wel een AWARD, niet een 'give away'...
En dan meteen die pvp awards.. wat een raar systeem zeg. Of ja, raar... het lijkt dus volledig random, wat nergens op slaan. Maak dan geen rankings aan het eind van een match of zo. Ga meestal wel redelijk, nr 1/2/3 van m'n team. En dan krijgt degene met de laagste score, zelfs k/d van 0.1 gezien, gewoon een exotic. Leuk dat het random is, maar het is wel een AWARD, niet een 'give away'...
Verwijderd
Icebreaker was te koop bij Xur, zeker wel een must have voor nightfalls/strikes waar juggler actief staat (weinig ammo voor equipped weapon) aangezien de icebreaker zelf een ammo-regen heeft. om de 6 sec 1 kogel, flinke impact.trix0r schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 20:47:
Ik vind dat er echt onwijs veel mensen met een ice breaker rond huppelen. Is er een specifieke manier voor om te krijgen dan? Of is het echt puur lucky zijn dat je hem uit een engram / pvp match krijgt?
Nog plek voor 1tje voor VOG normal PS4. So far: 4x lv27 en 1x 29. Heb hem gisteren al gedaan, rest heeft weinig ervaring. Iemand zin?
edit: We zijn voorzien voor vandaag, thx.
edit: We zijn voorzien voor vandaag, thx.
[ Voor 14% gewijzigd door h4y0 op 15-10-2014 21:19 ]
@ruwi_18
Het lijstje wat 2 dagen geleden is gemaakt voor vanavond, daarvan zie ik nog niemand online. Jij ook niet en leech is al bezig.
Als jij zo nog wil starten moeten we er wel en paar bij vinden.
Het lijstje wat 2 dagen geleden is gemaakt voor vanavond, daarvan zie ik nog niemand online. Jij ook niet en leech is al bezig.
Als jij zo nog wil starten moeten we er wel en paar bij vinden.
Ik zoek een paar PS4 'maatjes' om mee te striken en de daily, weekly, en uiteindelijk de raid mee te doen. Ben level 25 Warlock. Voeg me toe if interested, PSN is cssfir3.
PSN: cssfir3 | NERF - Never Ending Rifle Fire
Als er mensen vanavond nog een raid starten houd ik me aanbevolen, PSN Vliango
Wie is er lvl 28+ en wil meedoen aan de RAID? Hier 4 man lvl 26, 28, 28, 29. Allemaal al een keer Raid gedaan, lvl 26 heeft meerdere keren gedaan. Willen nu beginnen, dus lemme know! 
2x lvl 28+ gevraagd, class maakt niet uit. Spelen op normal, op PlayStation 4 btw!
update: zijn compleet.
2x lvl 28+ gevraagd, class maakt niet uit. Spelen op normal, op PlayStation 4 btw!
update: zijn compleet.
[ Voor 30% gewijzigd door ASNNetworks op 15-10-2014 23:04 ]
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Xbox?ASNNetworks schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 22:47:
Wie is er lvl 28+ en wil meedoen aan de RAID? Hier 4 man lvl 26, 28, 28, 29. Allemaal al een keer Raid gedaan, lvl 26 heeft meerdere keren gedaan. Willen nu beginnen, dus lemme know!
2x lvl 28+ gevraagd, class maakt niet uit. Spelen op normal overigens.
Ah sorry, op PS4. Bericht ff aangepast.
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Ah helaas. Succes!ASNNetworks schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 22:57:
[...]
Ah sorry, op PS4. Bericht ff aangepast.
OK! Er zijn bij ons 2 weg gegaan aan het eind. We zijn nu net voor de eindbaas (waar we de 2 poorten moeten activeren nadat de Gatekeeper is gekilled). Twee gasten nodig van lvl 28+! Join en je kan met gemak je raid halen zonder alles ervoor te moeten doen!
PS4!
PS4!
ik ga met een maatje vanavond vanaf 19.00 uur ff 2de guardian lvlen. Zijn nu 13 en wil zsm naar 20. Iemand die mee wil doen met zelfde lvl? Echt ff door die saaie story missies knallen, maar dan wel weer co-op
Nogmaals een poging wagen om een groepje te maken.
Mocht je op het lijstje komen te staan en uiteindelijk niet komen, wees dan zo vriendelijk om je hiervoor af te melden zodat er op zoek kan worden gegaan naar een vervanger.
Wie heeft er interesse voor de VoG Raid vanaf het begin op vrijdag avond, starttijd ~21:00? PS4
Het lijkt me handig dat we iemand hebben met relic ervaring en iemand met wetenschap van alle chest locaties.
Ruwi_18, Vliango, mRFreeman-nl zijn jullie geïnteresseerd?
Mocht je op het lijstje komen te staan en uiteindelijk niet komen, wees dan zo vriendelijk om je hiervoor af te melden zodat er op zoek kan worden gegaan naar een vervanger.
Wie heeft er interesse voor de VoG Raid vanaf het begin op vrijdag avond, starttijd ~21:00? PS4
1. ZekerPixels, level 27 Hunter |
2. Ruwi18 |
3. ?, ? |
4. ?, ? |
5. ?, ? |
6. ?, ? |
Het lijkt me handig dat we iemand hebben met relic ervaring en iemand met wetenschap van alle chest locaties.
Ruwi_18, Vliango, mRFreeman-nl zijn jullie geïnteresseerd?
[ Voor 50% gewijzigd door zekerpixels op 16-10-2014 15:01 ]
Verwijderd
JA ik wil meedoen, als het kan ben er rond 9 uur.
(Ik heb btw, checkpoint in the VOG net voor the gatekeeper, gekregen via tosti gistern nog.)
EN anders vanaf het begin is ook goed.
(Ik heb btw, checkpoint in the VOG net voor the gatekeeper, gekregen via tosti gistern nog.)
Zijn er ook nog groepen die op de xbox raiden en die nog iemand nodig hebben?
Het liefst vanaf het beginVerwijderd schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 10:51:
JA ik wil meedoen, als het kan ben er rond 9 uur.
ik zet je erbij, tijd gaat naar 21:00
Ik heb alleen mogelijkheid tot PSN chat of skype via iphone.Verwijderd schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 17:47:
[...]
Nicer dicer! je staat erbij, ik zal jullie allemaal adden vanavond.
Playstation 4
Raysoms - Warlock 28
Kazu - Titan 27
Buraxo - Warlock 28
Qualixo - Titan 27
FireBladeX - Warlock 27
Heeft er iemand een templar checkpoint op hard voor me?
Voor de ps4
Voor de ps4
[ Voor 12% gewijzigd door DrBob078 op 16-10-2014 12:32 ]
Verwijderd
@Qualixo vanavond zijn Pixels en ik (Ruwi_NL) ook aanwezig. Eventueel te invite of als reserve.
Verwijderd
Zijn hier ook nog mensen die vanavond om half 8 de raid willen doen of een groep die ik kan joinen op Xbox One?
GT: NE0 ID
GT: NE0 ID
Verwijderd
Dan wil ik ook wel joinenTo easy schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 11:01:
Zijn er ook nog groepen die op de xbox raiden en die nog iemand nodig hebben?
Nu maar hopen dat PS voicechat goed werkt. Zo te zien nog 1 persoon nodig.Qualixo schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 12:14:
[...]
Ik heb alleen mogelijkheid tot PSN chat of skype via iphone.
Raysoms - Warlock 28
Kazu - Titan 27
Buraxo - Warlock 28
Qualixo - Titan 27
FireBladeX - Warlock 27
Reserve:
- zekerpixels
- Ruwi18
[ Voor 21% gewijzigd door RaYsoms op 16-10-2014 13:49 ]
Ik moet bij nader inzien afhaken.. kan pas rond 21:30.. excuses
Wel jammer want wil wel die VOG halen eens
Wel jammer want wil wel die VOG halen eens
[ Voor 27% gewijzigd door Qualixo op 16-10-2014 14:13 ]
Als er nog plaats is wil ik wel vanavond mee doen.RaYsoms schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 13:40:
[...]
Nu maar hopen dat PS voicechat goed werkt. Zo te zien nog 1 persoon nodig.
Raysoms - Warlock 28
Kazu - Titan 27
Buraxo - Warlock 28
Qualixo - Titan 27
FireBladeX - Warlock 27
Reserve:
- zekerpixels
- Ruwi18
Titan 27 PSN che-075 .
Dit topic is gesloten.