edit: hoop dat mijn connectie wel meezit straks, heb al een uur last van dc's.
[ Voor 39% gewijzigd door DarkElement op 11-01-2015 14:56 ]
Als je nog 2 plaatsen vrij hebt kunnen wij wel mee doen, tussen 19:30 en 20:00Biacas schreef op zondag 11 januari 2015 @ 10:17:
Ik zou graag vanavond om rond 19:00/19:30 een fresh Crota run willen doen met mijn alt.
als je mee zou willen vul even het lijstje aan.
- ik
- Okki
- Darkelement
-
-
-
psn: Tollenaar24
psn: sanderlissenberg
nee, maar bij deze.DarkElement schreef op zondag 11 januari 2015 @ 15:05:
Jullie weten dat ik voor 19:00 heb afgemeld hè.
PSN Biacas
even een reminder, zoeken nog steeds 4 man.Biacas schreef op zondag 11 januari 2015 @ 10:17:
Ik zou graag vanavond om rond 19:00/19:30 een fresh Crota run willen doen met mijn alt.
als je mee zou willen vul even het lijstje aan.
- ik
- Okki
-
-
-
-
reserve DJ
[ Voor 2% gewijzigd door Biacas op 11-01-2015 15:39 . Reden: update van lijstje ]
PSN Biacas
EDIT: Good to go.
[ Voor 16% gewijzigd door Arn0uDz op 11-01-2015 15:49 ]
Jansoe
Biacas
Lexor
en ik
Zoeken nog een 6e man voor VoG hard omdat Biatch op verjaardagsvisite is gegaan. Iemand belangstelling?
Update: We zijn klaar. Net mijn 2e Mythoclast gekregen...
[ Voor 18% gewijzigd door sum1 op 11-01-2015 16:50 ]
Eventueel tussen 19.30 20.00 2 man
Tollenaar24
Sanderlissenberg
Heb deze nooit gedaan wil wel joinen met mij lvl 30 hunter
Crota's End - 20:00 beginnen?
1. darkelement1987 - lvl 31 Titan Striker (Weinig ervaring, 3x gecheesed)
2. MKOERS -
3. spanzjmg - lvl 28 Hunter Bladedancer (Weinig ervaring)
4.
5.
6.
Deze tijd ok of wil je m later doen?
Iemand rond 18:45 zin in de nightfall? Heb al 2 man bij elkaar.
[ Voor 31% gewijzigd door DarkElement op 11-01-2015 18:12 ]
Zo danDarkElement schreef op zondag 11 januari 2015 @ 18:03:
Ik ook wel, zijn er nog mensen op zoek naar 2 man of maken we een nieuw groepje?
Crota's End - 20:00 beginnen?
1. darkelement1987 - lvl 31 Titan Striker (Weinig ervaring, 3x gecheesed)
2. MKOERS -
3. spanzjmg - lvl 28 Hunter Bladedancer (Weinig ervaring)
4.tollenaar24 titan 30
5.sanderlissenberg
6.
Deze tijd ok of wil je m later doen?
Iemand rond 18:45 zin in de nightfall? Heb al 2 man bij elkaar.
Met CP bij Crota of vanaf het begin?DarkElement schreef op zondag 11 januari 2015 @ 18:33:
Nou nog 1tje dan and we're good to go! :-) jullie wel wat meer ervaring tollenaar en sanderlissenberg?
lvl 30 warlock (sunsinger), psn: Q_ck.
Music is not just a sound, it's a way of living.
[ Voor 37% gewijzigd door DarkElement op 11-01-2015 18:48 ]
Nou nog ff wat bounties tot die tijd haha
- Muite3 (titan 31)
- Vortexsphere (warlock 31)
-
-
-
-
Music is not just a sound, it's a way of living.
jullie waren toch al met z'n 6en ?DarkElement schreef op zondag 11 januari 2015 @ 19:56:
Zijn er nog 2 mensen die mee willen doen?
PSN Biacas
Ikwil graag mee doen, ben om 21:00 online pas ivm met werk.Nr3 schreef op zondag 11 januari 2015 @ 19:05:
Wij zoeken 4 man voor Crota's End, starten ~20:30
- Muite3 (titan 31)
-
-
-
-
Psn Doubledutchh
PSN: DoubleDutchh
- Muite3 (titan 31)Ouwehandje schreef op zondag 11 januari 2015 @ 20:38:
[...]
Ikwil graag mee doen, ben om 21:00 online pas ivm met werk.
Psn Doubledutchh
- Doubledutchh
-
-
-
nog 3?
PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account
Ja ik!UTADDICT schreef op zondag 11 januari 2015 @ 21:04:
Zoeken nu 3 mensen voor Crota. Vanaf de brug, Quick run (ervaring aub)
Maar kan het ook eerder? Rond half 10 ofzo!? Of een crota run met uitleg??? Denk dat de meeste werken zijn zeker?
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
Ik ben er wel. Maar dan zijn we maar met zen 2e.Nickrsd schreef op zondag 11 januari 2015 @ 21:13:
Is er morgen ochtend iemand aanwezig? Lees iets over om 12.00?
Maar kan het ook eerder? Rond half 10 ofzo!? Of een crota run met uitleg??? Denk dat de meeste werken zijn zeker?
het liefst mensen met wat ervaring!!
Psn: tollenaar24
Psn: sanderlissenberg
Zoals het er naar uit ziet hebben we een crota run met 5 level 32s
Atlas#22744
Vanavond ~20:30 starten.
- Muite3 (titan 31)
-
-
-
-
Wij (2)willen wel mee doen, ik heb het checkpoint vanaf de deathsinger.Nr3 schreef op maandag 12 januari 2015 @ 09:09:
Wij zoeken 4 man voor Crota's End
- Muite3 (titan 31)
-
-
-
-
Ik doe graag meeNr3 schreef op maandag 12 januari 2015 @ 09:09:
Wij zoeken 4 man voor Crota's End
- Muite3 (titan 31)
- FritsBlaasbaard (titan 31)
-
-
-
[ Voor 6% gewijzigd door CrackSlet op 12-01-2015 09:44 ]
Wil je mij carrieren?Kasai schreef op maandag 12 januari 2015 @ 07:53:
Is het al dinsdag?
Zoals het er naar uit ziet hebben we een crota run met 5 level 32s
Ik ben nog level 31
PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451
Verwijderd
|
Dat klopt. Tenzij je meerdere Guardians hebt. Elke Guardian mag Crota 1x doen, en VoG 1x op Hard (danwel eerst normal dan Hard)
Gecondoleerd man. Ik zal aan je denken.DarkElement schreef op maandag 12 januari 2015 @ 09:51:
Dit word de hele week geen raids spelen, neem tenminste aan dat niemand 's ochtends rond 9:00 of 's avonds na 23:00 nog raids speelt hier(ivm late dienst werk)
[ Voor 17% gewijzigd door quelake op 12-01-2015 10:42 ]
Verwijderd
Ik heb deze week vakantieDarkElement schreef op maandag 12 januari 2015 @ 09:51:
Dit word de hele week geen raids spelen, neem tenminste aan dat niemand 's ochtends rond 9:00 of 's avonds na 23:00 nog raids speelt hier(ivm late dienst werk)
Sowieso vanaf morgen weer nightfall en weekly, alhoewel ik denk ik 9.00 uur ietsje te vroeg vindt
tevens wil ik ook een 2de char lvlen, zodat ik daar wat meer loot mee kan trekken
Mooi 2 wapens snel kunnen upgraden.
Hard Light auto rifle is ook een baas van een ding. kogels gaan door de vijand heen en ketsen dan nog door naar andere
Die jump puzzle in VOG vind ik ook elke keer weer crap. Zeker op dat randje vlak bij het einde waar je ook gewoon af kan lazeren.
[ Voor 17% gewijzigd door Qualixo op 12-01-2015 11:35 ]
https://vdr.one | Certified Drone Pilot A1/A3+A2
Verwijderd
Mocht ik dan toch al wakker zijn, dan wil ik graag met jullie mee de nightfall en weekly doen.Nickrsd schreef op maandag 12 januari 2015 @ 11:31:
ik heb ook ploegendienst, 2-2-2 rooster.. dus regematig ben ik ook vroeg in de ochten en laat in de avond/nacht te vinden in destiny;) haha.. eventueel morgen ochtend kan ik zeker! kunnen we de heroic/nightfall samen halen? darkelement?.. anders een vogje/crota?
tevens wil ik ook een 2de char lvlen, zodat ik daar wat meer loot mee kan trekken
Je kan je opgeven voor de clinic clanBuizerd__NL schreef op maandag 12 januari 2015 @ 09:57:
[...]
Wil je mij carrieren?![]()
Ik ben nog level 31
Atlas#22744
Morgenochtend rond 9/10? VoG op Hard? Wel liefst met een ervaren groepje. Ik wil die Vex MythoclastNickrsd schreef op maandag 12 januari 2015 @ 11:31:
ik heb ook ploegendienst, 2-2-2 rooster.. dus regematig ben ik ook vroeg in de ochten en laat in de avond/nacht te vinden in destiny;) haha.. eventueel morgen ochtend kan ik zeker! kunnen we de heroic/nightfall samen halen? darkelement?.. anders een vogje/crota?
Hoe laat is morgen trouwens de wekelijkse reset
[ Voor 13% gewijzigd door DarkElement op 12-01-2015 11:51 ]
Ben rond 19-1930 beschikbaar.
Haha ik hoop dat je een grapje maakt?
PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451
Met die verdwijnende platformpjes ja, daar ging ik ook 20+ keer de fout in gisterenVerwijderd schreef op maandag 12 januari 2015 @ 11:24:
[...]
Ik heb deze week vakantie![]()
Sowieso vanaf morgen weer nightfall en weekly, alhoewel ik denk ik 9.00 uur ietsje te vroeg vindt. Denk dat ik ook mijn 2e character even verder ga levelen voor het spelen van meerdere nightfalls en raids (alhoewel ik echt moet oefenen, sprong toch wel echt vaak ernaast met die jump puzzel bij VoG
)
Maar VoG Normal om 10:00 moet wel lukken op woensdag?
[ Voor 4% gewijzigd door DarkElement op 12-01-2015 11:57 ]
Verwijderd
ja hoor wil ik welBiatch schreef op maandag 12 januari 2015 @ 11:55:
Zijn er mensen die vanavond VoG met mij af willen maken? Heb CP bij de gorgon's ergens. Gisteren wegens tijdgebrek moeten afkappen. Zou binnen half uurtje wel gefixt moeten zijn met een paar ervaren medespelers.
Verwijderd
Titan inderdaad. Als je echter waar je begint nog even door springt bij de rotsen (dus nog niet aan de puzzel beginnen), dan kom je op een gegeven moment bij een stuk uit waar je maar naar 2 platformen hoeft te springen. Het 2e platform is dat meteen het laatste en vanaf daar kun je jumpen naar die rand toe.DarkElement schreef op maandag 12 januari 2015 @ 11:57:
[...]
Met die verdwijnende platformpjes ja, daar ging ik ook 20+ keer de fout in gisterenook titan toevallig?
Maar VoG Normal om 10:00 moet wel lukken op woensdag?
Wil woensdag best meegaan met de VoG, maar ik wil mezelf nog.niet ervaren noemen eigenlijk. Heb de VoG pas 3x gedaan dus als je liever met mensen wilt gaan die meer ervaren zijn, geen probleem
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2015 12:04 ]
Als je shoulder charge gebruikt van je striker dan duw je jezelf een stukje naar voren, dat hielp mij gisteravondVerwijderd schreef op maandag 12 januari 2015 @ 12:02:
[...]
Titan inderdaad. Als je echter waar je begint nog even door springt bij de rotsen (dus nog niet aan de puzzel beginnen), dan kom je op een gegeven moment bij een stuk uit waar je maar naar 2 platformen hoeft te springen. Het 2e platform is dat meteen het laatste en vanaf daar kun je jumpen naar die rand toe.
En heb zelf de VoG ook nog niet HEUL vaak voltooid, laat ik zeggen gisteren voor het eerst echt van begin tot eind en de rest vooral in losse checkpoints.
Heb ook een maatje die nog bereid is te helpen dus dan nog 3 ervaren mensen erbij en ik ben tevreden.
[ Voor 18% gewijzigd door DarkElement op 12-01-2015 12:06 ]
Ik wil best even meelopen. Gaat mij vooral om het afmaken van Templar. Atheon al gedaan, maar die wil ik best even meedoen dan. Ik ben er vanaf 19:30-20:00.Biatch schreef op maandag 12 januari 2015 @ 11:55:
Zijn er mensen die vanavond VoG met mij af willen maken? Heb CP bij de gorgon's ergens. Gisteren wegens tijdgebrek moeten afkappen. Zou binnen half uurtje wel gefixt moeten zijn met een paar ervaren medespelers.
Hard of normal?
Hard natuurlijk.quelake schreef op maandag 12 januari 2015 @ 12:09:
[...]
Ik wil best even meelopen. Gaat mij vooral om het afmaken van Templar. Atheon al gedaan, maar die wil ik best even meedoen dan. Ik ben er vanaf 19:30-20:00.
Hard of normal?
Ik
Ronald
Quelake
-
-
-
Vul maar aan mensen
Ik zou wel kunnen , weet niet of jullie mijn mee willen hebben Level 30.5 Warlock . Niet zo veel ervaring 2x gedaan en nog nooit op hard. Als jullie ervaren spelers zoeken geen probleem even goede vrienden.Biatch schreef op maandag 12 januari 2015 @ 12:12:
[...]
Hard natuurlijk.
Ik
Ronald
Quelake
-
-
-
Vul maar aan mensen
PSN: Ky66881
Heb hard al gedaan maar wil best ff helpen vanavond.Biatch schreef op maandag 12 januari 2015 @ 12:12:
[...]
Hard natuurlijk.
Ik
Ronald
Quelake
-
-
-
Vul maar aan mensen
Als er liefhebbers zijn die hem nog niet hebben gedaan mogen die voor
Als het checkpoint bij de Gorgons is zou het wel eens lastig kunnen worden om bij de Templar te komenquelake schreef op maandag 12 januari 2015 @ 12:09:
[...]
Ik wil best even meelopen. Gaat mij vooral om het afmaken van Templar. Atheon al gedaan, maar die wil ik best even meedoen dan. Ik ben er vanaf 19:30-20:00.
Hard of normal?
PSN: Houtvlot
Ah de jump puzzle. Lol. Tja voor sommige wel maar persoonlijk vind ik het makkelijkste stuk.dinges schreef op maandag 12 januari 2015 @ 12:52:
[...]
Als het checkpoint bij de Gorgons is zou het wel eens lastig kunnen worden om bij de Templar te komen
Ik
Quelake
Ronald
Royston
Ky
-
Ky je mag altijd mee natuurlijk. Ik wil proberen er snel doorheen te gaan ivm tijdgebrek.
Komt goed
Dan maak ik t lijstje graag compleetBiatch schreef op maandag 12 januari 2015 @ 13:01:
[...]
Ah de jump puzzle. Lol. Tja voor sommige wel maar persoonlijk vind ik het makkelijkste stuk.
BasFromNL
Ronald
Royston
Ky
FritsBlaasbaard
-
Ky je mag altijd mee natuurlijk. Ik wil proberen er snel doorheen te gaan ivm tijdgebrek.
Komt goed
Edit: zie hieronder
[ Voor 15% gewijzigd door CrackSlet op 12-01-2015 13:21 ]
dinges schreef op maandag 12 januari 2015 @ 12:52:
[...]
Als het checkpoint bij de Gorgons is zou het wel eens lastig kunnen worden om bij de Templar te komen
BasFromNL
Quelake
Ronald
Royston
Ky
FritsBlaasbaard
Succes vanavond boyz. Als jullie niemand vinden, benader me dan ff, dan loop ik mee.
[ Voor 20% gewijzigd door quelake op 12-01-2015 13:40 ]
Dankje ik ga mijn best doen om geen blok aan het spreekwoordelijke been te zijnBiatch schreef op maandag 12 januari 2015 @ 13:01:
[...]
Ah de jump puzzle. Lol. Tja voor sommige wel maar persoonlijk vind ik het makkelijkste stuk.
Ik
Quelake
Ronald
Royston
Ky
-
Komt goed
PSN: Ky66881
Nog plek voor eentjequelake schreef op maandag 12 januari 2015 @ 13:14:
[...]
Lezen is ook een vak. Ik geef mijn plekkie aan degene die wil!
BasFromNL
Ronald
Royston
Ky
FritsBlaasbaard
-
Succes vanavond boyz. Als jullie niemand vinden, benader me dan ff, dan loop ik mee.
[ Voor 23% gewijzigd door dinges op 12-01-2015 13:46 ]
Verbaast me dat je dat nog niet gedaan hebt, bij iedere raidgroep die ik voorbij zie komen zie ik jouw naam staandinges schreef op maandag 12 januari 2015 @ 13:45:
Nou vooruit. Ik hobbel wel mee. Eigenlijk was ik van plan vandaag destiny niet aan te slingeren, maar ik moet toch mijn kans op vision of confluence maximaliseren
Maar dan is het dus:
BasFromNL
ronald19782
Royston
Ky66881
FritsBlaasbaard
Houtvlot
Meeten we vanaf een uur of 19:00?
Ik gok dat ik er pas rond 1930 kan zijnCrackSlet schreef op maandag 12 januari 2015 @ 13:50:
[...]
Verbaast me dat je dat nog niet gedaan hebt, bij iedere raidgroep die ik voorbij zie komen zie ik jouw naam staan
Maar dan is het dus:
BasFromNL
ronald19782
Royston
Ky66881
FritsBlaasbaard
Houtvlot
Ik ben deze week ook een paar keer meegelopen zonder kans op VoC. Zo is de gemiddelde houtvlotCrackSlet schreef op maandag 12 januari 2015 @ 13:50:
[...]
Verbaast me dat je dat nog niet gedaan hebt, bij iedere raidgroep die ik voorbij zie komen zie ik jouw naam staan
Maar dan is het dus:
BasFromNL
ronald19782
Royston
Ky66881
FritsBlaasbaard
Houtvlot
Enige mogelijkheid is nu nog HM met die teringtyfustakketitan van me
Ik join dus pas na de springpuzzel!
[ Voor 4% gewijzigd door dinges op 12-01-2015 14:26 ]
Achja ik ben zowat de enige in destiny zonder icebreaker. Ooit een dag komt ie! Die gjallahorn kan me gestolen worden, speel bijna uitsluitend met primary en secondary en vergeet vaak dat ik ook een heavy mee zeul. Dat is trouwens gisteren de hunger of crota geworden en de dag ervoor black hammer dus voor mij was het een mooi weekenddinges schreef op maandag 12 januari 2015 @ 14:25:
[...]
Ik ben deze week ook een paar keer meegelopen zonder kans op VoC. Zo is de gemiddelde houtvlot
Enige mogelijkheid is nu nog HM met die teringtyfustakketitan van me
edit:
Ik join dus pas na de springpuzzel!
Atlas#22744
Ik moet ook nog steeds de icebreaker en de yolohornBiatch schreef op maandag 12 januari 2015 @ 14:28:
[...]
Achja ik ben zowat de enige in destiny zonder icebreaker. Ooit een dag komt ie! Die gjallahorn kan me gestolen worden, speel bijna uitsluitend met primary en secondary en vergeet vaak dat ik ook een heavy mee zeul. Dat is trouwens gisteren de hunger of crota geworden en de dag ervoor black hammer dus voor mij was het een mooi weekend
Klopt! Maar toch wil ik een VoC voor als er een solar burn nightfall is, en ik een andere exotic wil equippen dan MythoclastKasai schreef op maandag 12 januari 2015 @ 14:28:
Lot brenger > visie van samenvloeiing.
Ah joh, die Ir Yut is makkelijktrix0r schreef op maandag 12 januari 2015 @ 14:02:
Mensen die vanavond alleen Crota willen doen? Ik heb eventueel een CP bij de Wizard, iemand die 'm daarna heeft is nog beter natuurlijk. Het liefst daarna nog eens met alt.
Die wel maar die knights rondom lopen zo in de weg
Ps; dus om 12.00 krijg je wekelijkse reset? En nieuwe nf/ heroic???
[ Voor 31% gewijzigd door Nickrsd op 12-01-2015 14:54 ]
Maakt me ook niet uit welke CP... zolang mensen maar Crota neer willen knallen / cheesen
Ja daarover gesproken...ik heb een keer een hele avond die tr*t proberen af te schieten zonder resultaat. Wat we deden was de witches en shriekers z.s.m. afknallen en daarna wanhopig Ir Yut bestoken met snipers en rocket launchers van een afstand. Dit allemaal z.s.m. zodat we zo lang mogelijk de tijd hadden om haar schade te berokkenen. Maar ja, die knights he...pain in the ass*s en we werden constant aan gort gehakt.Biatch schreef op maandag 12 januari 2015 @ 14:43:
[...]
De keer erop was er 1 iemand die het heel anders aanpakte; wel z.s.m. de witches en shriekers killen, maar daarna op je dooie gemak de rechterhal clearen van knights en acolytes. Toen we nog dertig seconden hadden zijn we pas met zn 6'en naar binnen gedoken en is ze heel snel een kopje kleiner gemaakt. Dat werkte dus iets beter.
Hier overigens ook geen Gjallar en geen Mytho. Maar dan blijft er tenminste iets te wensen over. Moet er niet aan denken dat ik alles al bij elkaar gesprokkeld zou hebben...dan zou ik een andere hobby moeten gaan zoeken totdat de nieuwe expansion uit komt.
[ Voor 3% gewijzigd door quelake op 12-01-2015 14:51 ]
Boven haar kamer gaan zitten.Biatch schreef op maandag 12 januari 2015 @ 14:43:
[...]
Zo doe ik em solo in ieder geval.
Hoef dan alleen nog naar beneden voor de shriekers.
Naja ik heb em al gedaan, maar mocht je er niet langs komen, dan kan ik eventueel wel helpentrix0r schreef op maandag 12 januari 2015 @ 14:50:
[...]
Maakt me ook niet uit welke CP... zolang mensen maar Crota neer willen knallen / cheesen
[ Voor 34% gewijzigd door tha_crazy op 12-01-2015 14:57 ]
Doe de CE solo tot aan Crota/Wizard en join vanavondGMacD schreef op maandag 12 januari 2015 @ 14:55:
Mocht iemand nog CE en of VOG fresh doen, hou ik me aanbevolen..moet nog 2x doen voor de reset op mn 30 titan en 32 warlock..beetje teveel shadow of mordor gespeeld lol
- Muite3 (titan 31)
- FritsBlaasbaard (titan 31)
-
-
-
Dit topic is gesloten.
![]()