Ik heb recentelijk een Panasonic 48AS640 gekocht, op zich een mooie TV waren het niet dat hij wat uniformity issues heeft. Ten eerste zijn bij lichte beelden de hoeken iets donkerder, wat een soort licht vignette effect geeft. Daarnaast is er bij donkere beelden ook last van clouding (vrij mild, maar bij sommige shots wel zichtbaar). Op zich zou ik hem terug kunnen sturen, maar als ik hier https://www.rtings.com/in...louding-and-flashlighting kijk, zie ik dat alle TV's die ze hebben getest, in meer of mindere mate last hebben van clouding.
Mijn vraag is dan ook, bestaan er überhaupt LED LCD tv's van deze maat die geen last hebben van uniformity problemen? Mijn monitor heeft 0 clouding, maar dat is dan ook een 24 inch model. Het heeft namelijk geen zin om hem terug te sturen als ik er vervolgens en model voor terug krijgt die hetzelfde, of zelfs nog ergere problemen heeft.
Mijn vraag is dan ook, bestaan er überhaupt LED LCD tv's van deze maat die geen last hebben van uniformity problemen? Mijn monitor heeft 0 clouding, maar dat is dan ook een 24 inch model. Het heeft namelijk geen zin om hem terug te sturen als ik er vervolgens en model voor terug krijgt die hetzelfde, of zelfs nog ergere problemen heeft.
[ Voor 4% gewijzigd door InEtVa op 18-09-2014 16:26 ]