Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

driver SAA713X

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik probeer een driver te installeren voor een TV-Tuner, maar ik krijg deze fout.
Hoe kan ik dit oplossen?

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/2442535/nare%20ervaring.png

• EG Mike
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 03-04 16:03
1sec googlen:

code:
1
2
3
Code 35 
Firmware van het systeem van uw computer bevat geen voldoende informatie om correct configureren en gebruiken van dit apparaat. 
*Neem contact op met de computerfabrikant om het BIOS bij te werken

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al de nieuwste versie van mijn bios, betekend dit dat het niet op te lossen is?

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

pryth schreef op donderdag 18 september 2014 @ 16:29:
1sec googlen:

code:
1
2
3
Code 35 
Firmware van het systeem van uw computer bevat geen voldoende informatie om correct configureren en gebruiken van dit apparaat. 
*Neem contact op met de computerfabrikant om het BIOS bij te werken
Hoef je niet eens voor te googlen want dat staat gewoon in de fout melding ;)

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Verwijderd

Topicstarter
ik heb asus al een mail gestuurd, maar ik geloof er niet echt in dat ze speciaal voor mij een bios update gaan uitbrengen.

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Heb je enig idee wat de fabrikant van die TV tuner is? Evt mag je ook de vendorcode/deviceid/subvendor neerzetten die windows je geeft.

SAA7134 tuners zijn vrij veel toegepast. Laatst nog een oude Pinnacle kaart overgeprikt in een nieuwe PC met Windows 8, moest de Vista/7 64bit drivers van de PCTV FTP vissen en het werkte gewoon.

Verwijderd

Topicstarter
Het is een kaart uit een oude medion pc.
Waar vind ik vendorcode/deviceid/subvendor ?

De ramp is ook dat je tegenwoordig niet meer normaal een driver kan downloaden zonder overspoeld te worden met allemaal ~!@#$%^&* programmatjes, die een gave hebben om binnen record tijd je pc om zeep te helpen. 8)7

Hier een plaatje van de kaart, die ik even heb geleend van het interwebs,
Afbeeldingslocatie: http://www.bonsoft.nl/uploads/images/MD8008_TV-Tuner%207134.jpg

[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2014 17:55 ]

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Wordt lastig. Die kaart heeft zeker ook een modem ingebouwd en zat oorspronkelijk in een blauw slot op een MSI moederbord?

Het blauwe slot op het oude bord ondersteunt 2 master devices, andere slots maar 1. Dat is ook de reden waarom windows nu die melding geeft.

Verwijderd

Topicstarter
Dit is mijn mobo, http://www.asus.com/Motherboards/M4A87TD_EVO/
De kaart zit in de onderste pci slot, dit omdat mijn videokaart in de boverste pcie zit. Dus ruimtetechniesch is dat het makkelijkst.

"Wordt lastig. Die kaart heeft zeker ook een modem ingebouwd en zat oorspronkelijk in een blauw slot op een MSI moederbord? " Zou heel goed kunnen, ik had die kaart er jaren geleden uitgehaald toen ik die pc weg deed onder het motto: "dat kan nog wel eens handig zijn".

EDIT;
Hallo,
Ik zet zojuist mijn pc weer aan, en hij werkt.
Geen idee waarom, ik heb gisteren ook diverse keren opnieuw opgestart.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2014 12:19 ]

Pagina: 1