Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Product review in Tracker

Pagina: 1
Acties:

• -Bas
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08:39
Beste Tweakers,

Gisteren ben ik begonnen om een lange review te schrijven over een product. Toen ik gisteren het voor even genoeg vond dacht ik hem op te slaan als preview. Vandaag heb ik er weer verder aan gewerkt en hij is inmiddels af. Als ik hem nu definitief plaats dan komt hij in de tracker te staan op 17-9. Dat is de plaatsing van de preview dus hij zou dan nog niet zichtbaar moeten zijn.

Hoort het niet zo te zijn dat de review pas definitief in de tracker komt te staan als hij definitief geplaatst wordt? Nu staat hij namelijk alweer een pagina terug terwijl hij eigenlijk vandaag voor het eerst zichtbaar is voor iedereen.

Hoop dat jullie mijn punt hieruit snappen en dat er misschien wat aan gedaan kan worden. :)

Verwijderd

Dit klopt niet inderdaad. Ik ga een ticket maken om de bug te kijken :)

• Kiwi
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 13-11 16:46

Kiwi

Gadgetfreak

Ik weet niet zeker of mijn probleem ook met deze bug te maken heeft (in ieder geval deels), maar mijn review is helemaal niet in de tracker te vinden.
Ik ben op 3 november begonnen met een preview, en op 9 november heb ik hem geplaatst, de datum staat dus ook op 3 november bij mij. Echter, als ik in de tracker kijk staat hij er helemaal niet in, terwijl hij volgensmij gister erin moest komen, of anders op 3 november erin moest staan.

EDIT: Sorry, niet ver genoeg gekeken, dit lijkt meer op mijn probleem.

[ Voor 14% gewijzigd door Kiwi op 10-11-2014 11:42 ]

• -Bas
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08:39
Kiwi schreef op maandag 10 november 2014 @ 11:40:
Ik weet niet zeker of mijn probleem ook met deze bug te maken heeft (in ieder geval deels), maar mijn review is helemaal niet in de tracker te vinden.
Ik ben op 3 november begonnen met een preview, en op 9 november heb ik hem geplaatst, de datum staat dus ook op 3 november bij mij. Echter, als ik in de tracker kijk staat hij er helemaal niet in, terwijl hij volgensmij gister erin moest komen, of anders op 3 november erin moest staan.

EDIT: Sorry, niet ver genoeg gekeken, dit lijkt meer op mijn probleem.
Probleem is eigenlijk hetzelfde als dit probleem. Conclusie is dat de review niet in de tracker verschijnt op de dag dat je hem definitief plaatst maar al bij de preview. :+

• Kiwi
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 13-11 16:46

Kiwi

Gadgetfreak

Dat is een onderdeel van het probleem, het andere onderdeel is dat hij gewoon totaal niet in de tracker te vinden is, ook niet op 3 november.