Toon posts:

nvidea optimus internetgames

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hej,

Ik wil graag een internetgame spelen op mijn laptop, maar nou is het niet mogelijk om dit te doen met mijn gpu, in plaats daarvan wordt de processor(gpu) gebruikt. Nou weet ik dat dit komt omdat dit gewoon niet mogelijk is op een laptop(msi ge40 dragoneyes, gt760, intel hd 4702mq), maar ik heb ergens dit gelezen:

I figured out a workaround for this, if you create a hard-link to chrome.exe in the same directory, you can set a profile for that executable independently.

C:\Program Files (x86)\Google\Chrome\Application>mklink /H gpu-chrome.exe chrome.exe
Hardlink created for gpu-chrome.exe <<===>> chrome.exe
You'll need to run cmd.exe in administrator mode: right-click, run as admin.. and your Google Chrome application may be in another folder as %USERPROFILE%\AppData\Local\Google\Chrome\Application\

Now I can run gpu-chrome.exe and have full 3D acceleration from my dedicated card.

Just right-click this new .exe and define a new predetermined GPU for running it as you did before nVidia blocked that option.

Deze persoon zegt dus dat het wel mogelijk is door dit te doen. Nou weet ik niet precies wat hij verteld en of dit echt mogelijk is?
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, en dat deze topic op de juiste plek is.

Alvast bedankt, mvg Soner.

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Je kunt niet rechtsklikken op Chrome en dan kiezen: Uitvoeren met GPU > nVidia..?

Verder kun je in het control pannel van Nvidia, het systeemicoon aanzetten, waardoor je kan zien welke applicatie de NV-kaart gebruikt.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Als je doet wat daar boven staat, werkt dat uberhaupt?

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 29-01 15:59

garriej

Ik las ondertieten.

Wat een slechte beschrijving, maar dit probeert hij te zeggen:

stap 1: open CMD als administrator

stap 2: ga naar de volgende locatie--> C:\Program Files (x86)\Google\Chrome\Application (in cmd)

stap 3: voer commando uit: mklink /H gpu-chrome.exe chrome.exe

stap 4: right-klik(misschien moet je naar eigenschappen) de nieuwe exe en voer die uit met GPU acceleratie

of het werkt geen idee.

[ Voor 6% gewijzigd door garriej op 18-09-2014 15:48 ]