Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

mechanische usb switch

Pagina: 1
Acties:

• Krolden
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17-08-2022
Hallo

Ik heb een toetsenbord en muis (beiden usb) die verbonden zijn met mijn desktop. Als ik op mijn laptop werk zou ik hetzelfde toetsenbord en muis willen gebruiken zonder de kabels te moeten versteken. Ik ben dus eigenlijk op zoek naar een mechanische usb switch met een usb poort waar het toetsenbord in moet en met 2 kabels 1 voor mijn pc en 1 voor mijn laptop. Het liefst heb ik een switch zonder al te veel tralala. Gewoon een knop die die de kabel van het toetsenbord verbind met de pc en als ik de knop verzet dan koppelt hij het toetsenbord aan mijn laptop.

Alvast bedankt
Lennert

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 29-10 10:32

garriej

Ik las ondertieten.

wat heb je zelf al geprobeerd? want als ik op google usb switch type dan vindt ik al genoeg apparaten die doen wat jij wilt.

ook in de pricewatch kan je waarschijnlijk wel vinden waar je naar zoekt: http://tweakers.net/categorie/567/kvm-switches/producten/

Dus, ik zou zeggen ga opzoek en kom terug als je meer specifiekere vragen heb.

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-11 16:48
Geen mechanische switch; maar een Microsoft medewerker had hier zelf een app voor geschreven. Zodra je de muis buiten het venster beweegt schakelt ie naar de andere machine. Eens even zoeken als ik dat ergens kan vinden.

Hier dus: http://blogs.microsoft.co...ge-mouse-without-borders/

[ Voor 37% gewijzigd door Krypt op 18-09-2014 13:55 ]

Pvouput live

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16:35

Rmg

Synergy kan het ook maar dan moeten beide pc's aanstaan.

• Krolden
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17-08-2022
Bedankt garriej, dat is exact waar ik naar op zoek was ik wist geeoon de naam niet. Meestal als ik usb switch zocht kwam ik bij hubs en dergelijken uit.