Stock trader machine met meerdere monitoren

Pagina: 1
Acties:
  • 206 views

• good4u
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 30-03-2025
Ik heb al vele machines gebouwd, maar nooit met deze hoge eisen, vandaar mijn vraag hier.

De machine gaat gebruikt worden voor optiehandel en moet dus extreem responsief zijn.
De bedoeling is dat er 6 a 8 schermen op aangesloten moeten worden welke ieder pakweg 20 grafieken moeten weergeven.
Dit (meerdere schermen) is voor mij dus een nieuwe materie waar ik wel wat hulp bij kan gebruiken.

Het Systeem gaat niet overclocked worden, het moet puur snel, hoog responsief en betrouwbaar zijn.

Prijs idee tussen de 2 en 3000 euro exclusief de schermen.

Bij voorbaat dank :)

• EG Mike
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08-01 09:09
Lees DAA beleid ff door!

Onmogelijk om een advies te geven op deze manier.

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20-03 09:29

garriej

Ik las ondertieten.

Ik zou die intel toch maar inside doen.

Maar ik denk dat je moet gaan kijken naar een bak met veel RAM916?) en een i79of een xeon). Als videokaart kom je dan uit bij zoiets: pricewatch: Matrox M9188-E2048F ? :+ kunnen 8 schermen op aangesloten worden en je zit niet te kutten met verloopjes enzo(dat kan milisecondes schelen)

Ik weet niet wat voor een programma je grafiekjes zijn, maar als het websites zijn, dan voldoet eigenlijk alles wel.

Maar goed, als je een topic aanmaakt krijg je vragen voorgeschoteld, zou je een onderbouwde reden willen geven waarom je besloten heb deze te negeren?

[ Voor 14% gewijzigd door garriej op 18-09-2014 13:16 ]

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 10:10

br00ky

Moderator Harde Waren
Beste gooud4u,
je bent nu 9 jaar hier lid. Dan moet je onderhand weten hoe het werkt. We willen graag fatsoenlijke informatie én een lijstje, het liefst met onderbouwing. Zeker met dit budget zou ik mijzelf toch echt goed gaan inlezen.

Slotje.

Dit topic is gesloten.