Welke GTX 750

Pagina: 1
Acties:

• Wijnands
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-02 21:35
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
GTX 750 kaart. Deze valt netjes in het budget voor een simpel game systeem en gebruikt minder stroom dan alternatieven in deze prijsklasse

Wat is je budget?
125-140 euro

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
maakt niet zoveel uit

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.

#ProductPrijsSubtotaal
1AMD FX-6300 Black Edition€ 85,95€ 85,95
1MSI 970A-G43€ 53,-€ 53,-
1Sharkoon Skiller€ 14,-€ 14,-
1Crucial CT51264BA160BJ€ 34,60€ 34,60
1be quiet! System Power 7 350W€ 34,95€ 34,95
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 354,45

en een nog uit te kiezen 1tb disk. Kast, muis en headset heb ik al

Wat ik me vooral afvraag is het verschil tussen deze kaarten:

pricewatch: MSI GeForce GTX 750 Ti 2GB (v1)
pricewatch: MSI GeForce GTX 750 Ti 2GB GAMING

Behalve de koeler.

+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

• novalite
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 24-12-2025
De specificaties lijken vrijwel hetzelfde, alleen de turbo-speed van die eerste kaart is heel iets lager.

Het grootste verschil is het formaat van de kaart.
De eerste is een klein formaat, ideaal voor micro-ATX kasten. De kaart is 165mm lang.
De 2e is meer het standaard formaat dus een stuk groter. Volgens de specs 250mm.

Aangezien je moederbord een gewone ATX is lijkt het me dat je wel genoeg ruimte hebt voor een full-size kaart dus zou ik voor de 2e gaan.

Mijn speeltje

• MacPoedel
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17:32
Tussen die MSI's is het verschil de grotere koeler en de wat hogere kloksnelheid van de Gaming versie. Door die koeler is de Gaming 8,5 cm langer (250mm vs 165mm, 50% langer dus). Zo te zien is de GTX 750Ti bijna even lang als mijn GTX760, wat ik eerlijk gezegd nogal overdreven vind gezien hoeveel minder de 750Ti verbruikt. Maar die koeler houdt mijn videokaart al lekker stil en koel (al zouden de fans in idle van mij nog net iets trager mogen draaien), dus denk dat de 750Ti daarmee ook heel stil zal zijn.

In gaming performance ga je geen verschil merken, het grootste verschil zal akoestisch zijn. En je moet er plek voor hebben in je kast natuurlijk.

• Wijnands
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-02 21:35
Ik ga voor de gigabyte implementatie, die schijnt koeler te lopen dan de rest. Dank allemaal!

+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++