Onverklaarbaar: 0 foto's op ipad, 4,1 GB zogezegd in gebruik

Pagina: 1
Acties:
  • 410 views

• Cloclo100
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 27-09 19:44
Hallo,

Ik wil de nieuwe ios installeren op mijn iPad, maar ze hebben weer plots 6GB nodig. Nu heb ik werkelijk alles van foto's en video's verwijderd, en heb ik nog ruimte te kort. Ik ga kijken in instellingen, en zie tot mijn ontstentenis dat ik nog 4,1GB aan foto's in mijn filmrol zou moeten hebben :/?

Nog iemand last van dit fenomeen en/of een oplossing? Alvast bedankt!

Mvg

Christophe

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Nu online

Umbrah

The Incredible MapMan

Kun je met een filebrowser/explorer eens kijken waar het allemaal in zit? Foto's video's wissen is leuk maar er staat meer wat naar die apps schrijft/leest. Wat zegt een PC als je hem er aan hangt?

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-08 15:58

garriej

Ik las ondertieten.

Umbrah schreef op donderdag 18 september 2014 @ 10:49:
Kun je met een filebrowser/explorer eens kijken waar het allemaal in zit? Foto's video's wissen is leuk maar er staat meer wat naar die apps schrijft/leest. Wat zegt een PC als je hem er aan hangt?
"er is een iphone aangesloten, wat wilt u met dit apparaat doen" :+

• Cloclo100
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 27-09 19:44
Wel daarom ben ik het stiekem wat beu aan het geraken bij Apple. Dit is niet de eerste keer dat er zoiets doms gebeurd.. Gewoonweg NIET transparant. 9 van de 10 zal het weer uitdraaien op een reset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De update img neemt flink wat ruimte in plus hij heeft veel ruimte nodig voor de update.
Je kan proberen te updaten via iTunes dan hoeft je scheinbaar minder ruimte vrij te hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Cloclo100 schreef op donderdag 18 september 2014 @ 11:07:
Wel daarom ben ik het stiekem wat beu aan het geraken bij Apple. Dit is niet de eerste keer dat er zoiets doms gebeurd.. Gewoonweg NIET transparant. 9 van de 10 zal het weer uitdraaien op een reset.
Het zou helpen als je enige relevante info gaf ;)

General-> usage -> apps?
itunes -> overzicht van gebruik?

Al had er idd 0MB aan foto's mogen zijn als je alle foto's hebt verwijderd... En vermoed ik dat Apple vooral zoveel ruimte zegt nodig te hebben om iPhone's te verkopen :X
AL is gewoon iOS 7 gebruiken ook prima een optie.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 27-09 20:30
Dit gaat over hetzelfde onderwerp als dot topic. Ik zou je willen aanraden om eerst de tips uit dat topic op te volgen: iPad foto-opslag zeer onduidelijk.

Deze gaat iig dicht :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.