Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Aankoopadvies: 2.1 Home Cinema set

Pagina: 1
Acties:

• Zanzarismo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20:45
Ik ben op zoek naar een Home Cinema set met de volgende kenmerken:

- 2.1
- Bluetooth
- Maximaal 300 euro

Ik zal hem voornamelijk gaan gebruiken om muziek via bluetooth (smartphone, laptop) af te spelen, maar ook af en toe voor het kijken van een film vanaf mijn MED600X3D, op mijn Samsung UE40EH6030.

Nou is mijn oog gevallen op pricewatch: Samsung HT-F5200. (laagste prijs is 249 euro en staat niet in Pricewatch).
Deze heeft als bijkomend voordeel dat het een Blu-ray speler is, en nog een aantal andere handige functies heeft.
Verder zijn de reviews (en dat zijn er best wel wat) vrijwel allemaal zeer positief.

Maar als ik voor hetzelfde geld een (veel) betere geluids/gebruikerservaring heb met een setje zónder Blu-ray, dan heeft dat mijn voorkeur.

Ik ben uiteraard wel van plan om nog een fysieke winkel te bezoeken voordat ik mijn beslissing maak.

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Het genoemde setje komt maar één keer voor in de Pricewatch, waarschijnlijk omdat het setje al zo'n anderhalf jaar oud is. Als je met de filters in de Pricewatch speelt, zullen er nog enkele modellen tevoorschijn komen die aan je wensen voldoen.

Wat betreft de reviews moet je jezelf wel altijd even afvragen wat de bron hiervan is. Ze zijn namelijk niet altijd al te serieus te nemen.

Met een budget van € 300 kun je in mijn ogen het beste letten op het aan boord hebben van alle features die je zoekt. En of je het setje er een beetje leuk uit vindt zien. Al te hoge eisen stellen aan de geluidskwaliteit is in deze prijsklasse imho niet helemaal reëel.

Het is misschien een idee om via Marktplaats meer bang for the buck in huis te halen.