Nickname vastleggen

Pagina: 1
Acties:
  • 3.353 views

• erwinwernars
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 06-06 09:15
Ik vroeg me af of het mogelijk is om je eigen game-naam vast te leggen?
want ik gebruik nu al meer dan 5 jaar mijn gamenaam alleen is soms ineens in gebruik terwijl ik nog geen account heb aangemaakt op die website?

Dit vind ik erg vervelend aangezien mijn youtube kanaal ook de naam is van mijn game net zoals twitch, dan ben ik natuurlijk niet groot maar toch... Ik verzin iets en andere mensen gaan de naam gebruiken... erg frustrerend. Zo heb ik een ps4 gekocht wilde ik een account aanmaken, is mijn game-naam bezet en ben niet van plan een andere naam te gaan gebruiken... heb niet voor niets 400 euro betaald 8)7

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10-06 16:09

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

erwinwernars schreef op woensdag 17 september 2014 @ 23:29:
Ik vroeg me af of het mogelijk is om je eigen game-naam vast te leggen?
want ik gebruik nu al meer dan 5 jaar mijn gamenaam alleen is soms ineens in gebruik terwijl ik nog geen account heb aangemaakt op die website?

Dit vind ik erg vervelend aangezien mijn youtube kanaal ook de naam is van mijn game net zoals twitch, dan ben ik natuurlijk niet groot maar toch... Ik verzin iets en andere mensen gaan de naam gebruiken... erg frustrerend. Zo heb ik een ps4 gekocht wilde ik een account aanmaken, is mijn game-naam bezet en ben niet van plan een andere naam te gaan gebruiken... heb niet voor niets 400 euro betaald 8)7
Maakt dit wat uit dan?
Ik heb ook een game-naam, maar deze word praktisch niet gebruikt, niemand, buiten een Zuid-Limburger, weet immers wat een "kuusj" is.

Misschien is je naam niet exclusief genoeg?

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14:22
Nee, je kan geen copyright of patent op je gamenaam zetten. Wie het eerst komt, wie het eerst maalt.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

kuusj98 schreef op woensdag 17 september 2014 @ 23:36:
Misschien is je naam niet exclusief genoeg?
Dat blijkt ook wel als hij registreerd en dan de melding krijg dat het registreren onder die naam niet kan, omdat die naam al in gebruik is. Een naam is ook niet vast te leggen als handelsmerk bijvoorbeeld. Als dat wel zo was, dan zou er iets niet kloppen aan de GBA, met name het veld 'roepnaam'. ;)
...buiten een Zuid-Limburger, weet immers wat een "kuusj" is.
Je hebt het nota bene als ondertitel bij je nickname staan. :+

[ Voor 20% gewijzigd door CH4OS op 17-09-2014 23:46 ]

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-06 20:14
Ik verzin iets en andere mensen gaan de naam gebruiken... erg frustrerend.
Blijkbaar zijn er andere mensen die 'm ook al bedacht hebben, misschien zelfs eerder dan jij. Hoe kom je erbij dat jij er recht op hebt?
Zo heb ik een ps4 gekocht wilde ik een account aanmaken, is mijn game-naam bezet en ben niet van plan een andere naam te gaan gebruiken... heb niet voor niets 400 euro betaald 8)7
Tja, dan houdt het op. Je betaalt die €400 voor de PlayStation, niet het recht op een nickname ;)

The devil is in the details.

• Grim
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-01-2024
Zet er je geboortejaar achter of BE/NL (welke voor jou van toepassing is). Doe ik meestal als mijn naam al in gebruik is.

Steam: Grim

• Trixh
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 11-06 13:01
Hahn schreef op woensdag 17 september 2014 @ 23:41:
[...]
Blijkbaar zijn er andere mensen die 'm ook al bedacht hebben, misschien zelfs eerder dan jij. Hoe kom je erbij dat jij er recht op hebt?
Precies. Echt je moet een aardige ego hebben om een "game-naam" jouw eigendom te laten willen worden. Ik heb zelf ook al jaren de naam Trixh en mocht hij bezet zijn dan neem ik gewoon een andere naam. (Zolang ik maar de potjes win)

• Shinobi-vs-Gast
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 02:23
Ik zie het verband niet tussen €400,- betalen voor een console en verwachten dat een gamenaam van jou is.

[ Voor 10% gewijzigd door Shinobi-vs-Gast op 18-09-2014 00:05 ]

Shikata ga nai.

• Flozem
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07:34
Je staat er van te kijken hoe vaak Flozem al bezet is. Schandalig... daar betaal ik toch geen internet abo voor? }:O

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 01-05 11:51

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Flozem schreef op donderdag 18 september 2014 @ 00:09:
Je staat er van te kijken hoe vaak Flozem al bezet is. Schandalig... daar betaal ik toch geen internet abo voor? }:O
Wat Frozen?!

En ik denk dat het advies van NuCl3aR je enige remedy is. Of je moet veel centjes willen betalen aan bedrijven.

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

• Felyrion
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:35

Felyrion

goodgoan!

Zo gaat dat helaas soms.. Ik had altijd Falcon (ik heet Valk...) als naam overal, ging nog prima toen internet nog "jong" was. Maarja toen het internet populairder werd was dat natuurlijk een veel te algemene naam.

Zo ben ik hier op het forum ook die naam kwijtgeraakt met de grote user merge aan iemand anders, omdat die toevallig eerder op de FP geregistreerd had en ik dat nooit had gedaan... Jammer maar helaas.

Ik neem aan dat je je normale voornaam ook deelt met meerdere mensen ;)

sleep: a completely inadequate substitute for caffeine

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:07

BM

Moderator Spielerij
Tja, lullig, maar verder weinig aan te doen. Er zijn meer hondjes die fikkie heten, en dus ook vast meer mensen die dezelfde naam bedacht hebben. Denk dat de meesten van ons daar wel eens tegenaan gelopen zijn. Weinig wat je er aan kunt doen, behalve de tip van NuCl3aR volgen, dan is er meestal wel iets unieks van te maken.

Ik verander wel je topictitel naar 'Nickname' ipv game-naam. In 1e instantie dacht ik dat je de titel van een spel wilde registreren :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Gewoon een unieke nick kiezen, dan heb je nergens last van.

Verwachten dat je een nick kunt claimen, en dat je blijkbaar nu 400 euro voor niets hebt uitgegeven, omdat iemand anders die nick al heeft is imho een kwestie van de realiteitszin een beetje verliezen.

Welke naam gebruik je als ik vragen mag?

[ Voor 7% gewijzigd door TERW_DAN op 18-09-2014 08:38 ]

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12:48
TERW_DAN schreef op donderdag 18 september 2014 @ 08:35:
Welke naam gebruik je als ik vragen mag?
*TERW_DAN gaat snel overal die naam registreren >:)*

[ Voor 7% gewijzigd door Fleximex op 18-09-2014 08:43 ]

• Comgenie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 15:06

Comgenie

Soms heb je dat

Er zijn genoeg mensen met een bekende (youtube) naam die ingame een (iets) andere nick gebruiken. Dat is normaal en niemand die het wat boeit. Als je 'groot' genoeg bent weten mensen toch wel dat je ingame altijd speelt onder een andere alias.

Je kan natuurlijk ook een nieuwe nickname nemen en alles registreren voordat je het bekend maakt, maar zodra er een nieuw multiplayer spel is, zal die naam ook wel voor je neus weg gekaapt zijn :P...

No animals were harmed in the making of this comment.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Fleximex schreef op donderdag 18 september 2014 @ 08:42:
[...]

*TERW_DAN gaat snel overal die naam registreren >:)*
Ohnee, helemaal niet. Daarbij is dat toch al gedaan op de plekken waar de TS 'm zou willen hebben.

Maar als het nu eenmaal gaat om een veel voorkomende naam met een variatie op een veelvoorkomend woord , dan is het op z'n zachts gezegd naïef om te denken dat niemand anders zelf die nick zou bedenken.

• garriej
  • Laatst online: 15-05 13:19

garriej

Ik las ondertieten.

Gelukkig is de naam garry uitgesproken in gebrekkig Engels door een Hollandse boer nooit ergens in gebruik :+

• Mr. Awesome
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 07:56

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

Ja, probeer gewoon eens 2 letters om te draaien. Heb ik ook gedaan. Hypnotize is vrijwel altijd bezet, hyptonize is echt nooit bezet. En als het wel bezet is, is het door mezelf geregistreerd. :')

• tc982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11:53
En hoe zouden al die sites moeten weten welke nick JIJ wilt gebruiken? Schrijf ze allemaal aan, maar dan ook alle sites, en vraag voor die reservatie! Niet laten intimideren. Je kan dan misschien ook vragen aan Google om alle andere verwijzingen te laten verwijderen, zodat er geen verwarring is. Link

Ga ervoor!

*grabs popcorn

Computers make very fast, very accurate mistakes.

• Firefly III
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Firefly III

Bedrijfsaccount Firefly III
hyptonize schreef op donderdag 18 september 2014 @ 09:14:
Ja, probeer gewoon eens 2 letters om te draaien. Heb ik ook gedaan. Hypnotize is vrijwel altijd bezet, hyptonize is echt nooit bezet. En als het wel bezet is, is het door mezelf geregistreerd. :')
Dat dus. Of je nickname is uniek genoeg, of je hebt af en toe dikke vette pech.

Hulp nodig met Firefly III? ➡️ Gitter ➡️ GitHub ➡️ Mastodon

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11:00

Umbrah

The Incredible MapMan

Ik heb er een "H" achter gezet, iets wat ik op den duur op Tweakers dus ook maar heb gedaan ;). Die verbastering is an-sich al vrij "apart" en kan hem dus vaak gebruiken, echter is het voorgekomen lang lang geleden in de begindagen WoW dat m'n guild van Skullcrusher naar Kor'Gall gaat dat dat dan ineens in gebruik is. Hoppel je rond als Rheah in-game. Speel dat spel inmiddels al lang niet meer, maar what gives. Was even lullig dat je weet dat het een lvl10 horde char is wat maanden niet gebruikt werd (ik was een Atiesh-druid met full T3 voor burning crusade en daar waren er niet veel van), maar what gives. Op je community noemen ze je toch wel bij je eigen nick (en nieuwe guildies maar vragen: "wie is die Umbrah waar jullie het over hebben?". Die harde game-jaren liggen achter me, ik game nog steeds veel, maar niet meer op zo'n niveau (immers ik werk). Vaak kan ik als Umbrah terecht, soms moet ik terecht als -={PUSSYSLAYER69}=-[OWNED].

Was een tijd geleden een webcomic ergens in de trend van: "you've tried to name your child John. This name is already in use. You can name him: john2933, or 2931john". En natuurlijk de XKCD comic:

Afbeeldingslocatie: http://jasonmillerdesign.com/images/article_images/blogs/Little%20Bobby%20Tables/little_bobby_tables.png

Als je het echt 100% uniek wilt, vernoem je char dan naar je IBAN/BIC combo. Misschien krijg je er nog wat donaties van ;)

[ Voor 19% gewijzigd door Umbrah op 18-09-2014 09:25 ]

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Ik verzin iets en andere mensen gaan de naam gebruiken... erg frustrerend
Grootheidswaan much? Ik denk niet dat ze de naam van jou gejat hebben(wat is die naam überhaupt?). Maar gewoon zelf hebben verzonnen :')

• Spookie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 08-06 10:59
Heb je het account niet toevallig zelf in gebruik? een keer eerder geregistreerd ^^?.
Anders volgende keer eerder zijn en de PSX3 al kopen ^^

• horizon1978
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 23-01 09:52
Vijf jaar is natuurlijk ook niet heel erg lang.

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11:00

Umbrah

The Incredible MapMan

Trouwens, al kun je je naam vastleggen, merkenrecht is nogal een apart iets. Lijkt wel wat op patentrecht. Je dient een merk per land, per "regio" (europa) en dan ook nog eens gelijk in alle regio's te registreren. Dat kost nogal wat, want je moet kenbaar maken dat dit je eigen unieke merk is en dat er geen prior use is. Voor een game-naam is dat nogal lastig te doen, zeker als je al aangeeft dat je hem nog maar 5jaar gebruikt. Komt dan ook nog eens bij dat je, ALS het je lukt om te registreren, nog niet klaar bent. Je dient een team advocaten in arm te nemen, om te zorgen dat het ook blijft. Immers, je hebt de verplichting je merkrecht te beschermen: je moet bij elk oneigenlijk gebruik actie ondernemen (al is het maar in een spel wat je (nog) niet speelt), in de vorm van uitzoeken wie het écht is, en daarna een cease & desist order binnen de lokale wetten/grenzen van diegene te sturen. Lukt het dan nog niet, dan zul je een rechter moeten betrekken, of in ieder geval: de rechtspraak. Nadat hij klaar is met je uitlachen, zul je mogelijk je gelijk hebben. Maar tegen die tijd wil niemand meer met je samen spelen, gamers hebben zo nogal een handje er van om dit niet te willen en zelf de regels te maken.

Dat zie je ook nu, zoals bij Sony/Microsoft. Een centraal accountsysteem voor ALLE games op dat platform. Zo heb je ook steam, battle.net, origin, uplay, en ga zo maar door. Dat zijn dus naam-registers als het ware... soms moet je nickname uniek zijn, soms kan een nickname vaker bestaan (zoals bij Blizzard nu, battletags/logins zijn uniek, nicknames niet). Anyhow, die bedrijven treden op als naam authoriteit. Jij kiest er voor om op Sony hun portaal te spelen, en daar moet een nickname blijkbaar uniek zijn (geen battletag systeem). Da's het jammere van Sony, maar het zei zo... Wat Sony betreft, als naam authoriteit, ben jij niet "wat je nickname is". Dat is die andere persoon. Pech gehad dus!

Je zou kunnen kijken of de naam nog beschikbaar is op XBox live als je het zo belangrijk vind, en zoja: de PS4 verkopen en een XBox halen, maar da's nogal drastisch voor iets nietszeggend als een gamenaam.

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14:32
Daar loop ik soms ook tegenaan. Soms heb je geluk en soms niet.
Ikzelf heb heel lang Lycantrophy gehad (yup, was jong en is nog verkeerd gespeld ook, moet namelijk Lycanthropy zijn). Daarnaast ook lang Tyreal en Tyrael (eerste was type fout en later aangepast omdat degene in de guild van D1 er uit ging, ik heb toen die naam aangenomen).
Arunia gebruik ik nu en warempel! Iemand op Steam was eerder! Dacht dat ik het was, maar nope. Was echt iemand anders. Daar gebruik ik nu gewoon Arunia met geboortejaar erachter. Vervelend en weer iets om te onthouden, maar boeiend.

Mijn tip, Get Over It!
Je had gewoon eerder moeten zijn, sterker nog, je had eerder een PSN account moeten maken, aangezien die er al waren met de PS3 en volgens mij al zelfs met de PSP.

Anoniem: 93248

Is dit een serieus topic?

Ik heb in ieder geval nooit last gehad met mijn nick name. Zelfs niet in CoD2 waar ik jaren als 'Kapitein Anuswater' door het leven ben gegaan :+

In andere games en op PSN ben ik gewoon Nathuran.

• Ample Energy
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 14:56
Je zou ook een mailtje kunnen sturen. Zo was mijn nickname al bezet op Tweakers, maar dat account werd niet gebruikt. Een aardige admin heeft mij toen de naam gegund :)
Ik denk niet dat Sony dat voor een PS-account zal doen, want zoals je zegt heeft die gebruiker geld uitgegeven, maar ik denk dat een 'gewone' website je wel wil helpen.

Je kunt natuurlijk ook de spelling iets veranderen. Zo heet ik overal Ample_Energy, maar het zou mij niet uitmaken als dat ergens Ample-Energy o.i.d. zou moeten worden. Of je maakt de boel l337, dus 4mpl3_3n3rgy. Of wat moderner: Energ-E.

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.

• iNFiNiTY-
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 28-02 14:41

iNFiNiTY-

pro

Gewoon op tijd registreren.. en ben je te laat, tsjaa....

Ik zet er zelf altijd -NL achter. Opgelost.

[ Voor 57% gewijzigd door iNFiNiTY- op 18-09-2014 12:22 ]

• ozzynator
  • Registratie: Augustus 2011
  • Nu online
Ik wil je wel 200 € geven voor de ps4, dan valt de schade nog wel mee.

De geestelijke schade echter is niet in geld uit te drukken natuurlijk, laat staan daarmee te compenseren.

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Ja TS, dat wordt een Xbox kopen en hopen dat de naam daar niet in gebruik is :+ anders maak je misschien nog kans op de Wii U

• 11supplier
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 15-05 00:43
Als het account je echt veel waard is kan je een poging doen om het over te kopen.

Simpel, maak een account met een andere naam, voeg hem/haar toe, bied een bedrag tussen de 300-1000 euro.

Persoonlijk zou ik voor 500 euro wel bereid zijn mijn username op te geven. Natuurlijk hangt dit van de persoon af (een 13 jarig joggie zonder inkomen geeft het misschien voor 50 euro al op, terwijl een 40 jarige met een goede baan hier misschien wel 800 voor wilt) en van de aankopen die al gedaan zijn.

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14:48

Meneer iCy

swarma

Helaas is mijn nickname in zo goed als elke game al in gebruik :(

Ik zet er 9 van de 10 keer gewoon NL erachter, maar in een enkel geval moet ik zelfs mijn geboortedatum achter plakken. Dat is helaas de realiteit van de hedendaagse tijdperk van zoveel internetgebruikers.

Wellicht dat de jaren 90 wat beter voor je zijn, toen waren er minder internetters en dus minder kans dat je username in gebruik genomen kan worden.

Dus een optie naast het feit dat je wat creatiever moet zijn met je nickname kan je er ook voor kiezen om een tijdmachine te gaan bouwen. Voordelen daarvan zijn, je kan terug in de tijd en je gewenste nickname kiezen voordat de persoon X hem heeft geregistreerd.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

• daan56666
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 04-10-2021
Wat een raar topic is dit. Ik denk niet dat de TS hier nog in kijkt.

Maar het kan ook aan het systeem van Sony liggen, ik probeerde eens 'daan56666' te registreren en die naam was volgens Sony al bezet, terwijl er helemaal geen account met die naam bestaat. toen had ik er maar 'daan-56666' van gemaakt.

Ik gebruik altijd mijn voornaam met 56666 erachter, want niemand is zo achterlijk om die naam+cijfercombinatie te nemen. Een 'echte' nickname (zoals bijv. Nathuran) zou misschien leuker geweest zijn, maar ik heb inmiddels nu overal deze naam voor gebruikt dus het is te laat.

• ChokingHazard
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14:34
Ik denk dat iedereen dat probleem wel heeft. Ik dacht ook dat ik met ChokingHazard een redelijk unieke naam heb, want hij slaat echt helemaal nergens op, maar toch zijn er meerdere mensen zo dom. Dus ik plak er 91 achter en klaar ben ik.

Mijn Cardmarket-profiel

• m-vw
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 13:48

m-vw

GEZOCHT: De Kluts

First world problems.....

Nick bezet dus €400,- weggegooid? 8)7

Garmin FR245M + HRM-RUN

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

daan56666 schreef op donderdag 18 september 2014 @ 11:13:
Wat een raar topic is dit. Ik denk niet dat de TS hier nog in kijkt.

Maar het kan ook aan het systeem van Sony liggen, ik probeerde eens 'daan56666' te registreren en die naam was volgens Sony al bezet, terwijl er helemaal geen account met die naam bestaat. toen had ik er maar 'daan-56666' van gemaakt.

Ik gebruik altijd mijn voornaam met 56666 erachter, want niemand is zo achterlijk om die naam+cijfercombinatie te nemen. Een 'echte' nickname (zoals bijv. Nathuran) zou misschien leuker geweest zijn, maar ik heb inmiddels nu overal deze naam voor gebruikt dus het is te laat.
Daar is een reden voor :+ niemand wilt met zo'n naam rondlopen :+

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13:20
Ik snap je frustraties TS!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Ze hebben zelfs een product naar mij vernoemd

39

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14:48

Meneer iCy

swarma

Fietsbel schreef op donderdag 18 september 2014 @ 12:19:
Ze hebben zelfs een product naar mij vernoemd
Gefeliciteerd met je minimaal 106e levensjaar :O

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09:34

Pykow

Angelo OTR

ik heb gelukkig een unieke naam die nooit vastgelegd is door iemand anders.
als ik mijn naam op internet zoek, kom ik ook alleen maar bij mijn informatie en van niemand anders ;)

Ik vindt het zelf ook vervelend als je naam al gebruikt wordt door iemand die je totaal niet kent.
maar met mijn gamenaam heb ik daar geen last van.

Soms moet ik er NL achterzetten omdat ik ooit een Pykow heb aangemaakt,maar totaal niet meer kan resetten.

op de Xbox One heet ik keurig Pykow, op de PS4 volgens mij PykowNL.

Een Tip voor multiplatformgamers.
als je gamenaam bijvoorbeeld Killer is.
Dan kan je voor de Xbox de gamenaam: KillerX gebruiken en voor op de PS4 gebruik je dan KillerPS

heb je toch je gamenaam, maar door de X of PS weer uniek gemaakt ;)
Of je moet toch een andere naam gaan kiezen.

Ik gebruik mijn naam pykow vanaf 2008 overal en dat is dus 6 jaar, daarvoor had ik hem ook al een keer gebruikt, maar was het niet mijn "echte" game naam. in totaal gebruik ik me gamenaam Pykow nu 8 jaar.

Ik heb nou niet echt een naamsbekendheid.
speelde alleen Team fortress 2 competief en heel veel BF3 gespeeld (ook PCW's) en verder niks

Angelo NL / Global Cargo VTC

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:07

BM

Moderator Spielerij
Oke, ik had vanochtend nog de hoop dat hier wellicht nog een leuke discussie uit zou komen, maar dat is helaas niet gebeurd. :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.