Geluid van Sony SBH80 Bluetooth headset hapert

Pagina: 1
Acties:

• Bobto
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 04-03-2021
Ik heb sinds enkele dagen last van haperend geluid met mijn Bluetooth headset. Het betreft de Sony SBH80. Het maakt niet uit aan welk apparaat ik de headset koppel of met welk programma ik muziek afspeel. Het gebeurt niet af en toe maar constant. Op dit moment is de headset dan ook volkomen onbruikbaar.

Heeft iemand enig idee wat er aan de hand is en hoe ik het kan verhelpen?

Bij voorbaat dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• core_dump
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 26-08-2024
Nieuwe batteijen?

• SKenduser
  • Laatst online: 11-06 12:05
Heb SBH80 ook gekocht samen met Xperia Z3

De headset heb ik verbonden met de iPod Touch.

Haperend geluid heb ik de eerste 10 seconden ook gemerkt... nadien niets meer, lijkt erop dat die de juiste verbinding wilt vastleggen?

Misschien opnieuw verbinding maken maar zonder andere wireless apparaten in de buurt?

Hopelijk heb je iets aan...

Groeten,

SK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 268409

Ik gebruik ook de Sony SBH80 samen met een Sony Z3 en een Google Pixel Chromebook. Alleen telefoneren met de Z3 gaat goed en alleen muziek luisteren op de Pixel ook. Maar als ik middels multipoint bluetooth muziek luister op de Pixel en dan gelijktijdig wordt gebeld op de Z3 dan is het gesprek robotachtig (zowel voor mij als de andere kant van de lijn) en daardoor niet verstaanbaar.

Ik heb nog geen oplossing gevonden. Misschien moet dit worden opgelost in een volgende Z3 software update.

Edit: Probleem lost zich op door de audiostream of Hangouts gesprek op de Chromebook eerst te beëindigen, voordat je het telefoongesprek aanneemt. Dan is de kwaliteit van het telefoongesprek normaal. Beetje jammer en omslachtig, maar op zich werkbaar.

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 268409 op 11-10-2014 14:49 . Reden: oplossing ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobto
  • Laatst online: 04-03-2021
Mm. Thanks voor de suggesties. Ik maak echter geen geen gebruik van de Multipoint-pairing. Ik ben wel achter iets anders vreemds gekomen. Op het moment dat ik m'n HTC One heel dicht bij de headset houd stoppen de haperingen. Vreemd, vreemd, vreemd.