Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Laptop voor student 350-400 euro

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, ik zit momenteel in mij laatste jaar en moet een eindwerk maken, daarom overweeg ik om een laptop te kopen. Maar omdat ik niet veel verstand heb van laptops en dus totaal niet weet hoe een goeie laptop te vinden vraag ik jullie om hulp.

Het zou ook een laptop moeten zijn die ik makkelijk overal kan meenemen. Ik had gedacht aan een schermgrootte van 11 tot 13 inch (ongeveer).

Hij zal voornamelijk dienen om te werken met microsoft office maar ook om opzoekwerk te verrichten.

Omdat ik er niet veel van ken weet ik echt nie wat ik moet kiezen om een budgetvriendelijke laptop te vinden die qua specificaties en snelheid toch nog redelijk is.

Mvg en bedankt!

Verwijderd

spam

[ Voor 97% gewijzigd door br00ky op 22-09-2014 10:39 ]

• Jeroen
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:03

Jeroen

uǝʌ ǝp uɐʌ

Verwijderd schreef op woensdag 17 september 2014 @ 21:46:
Hallo, ik zit momenteel in mij laatste jaar en moet een eindwerk maken, daarom overweeg ik om een laptop te kopen. Maar omdat ik niet veel verstand heb van laptops en dus totaal niet weet hoe een goeie laptop te vinden vraag ik jullie om hulp.

Het zou ook een laptop moeten zijn die ik makkelijk overal kan meenemen. Ik had gedacht aan een schermgrootte van 11 tot 13 inch (ongeveer).

Hij zal voornamelijk dienen om te werken met microsoft office maar ook om opzoekwerk te verrichten.

Omdat ik er niet veel van ken weet ik echt nie wat ik moet kiezen om een budgetvriendelijke laptop te vinden die qua specificaties en snelheid toch nog redelijk is.

Mvg en bedankt!
Ik zou persoonlijk voor werk-achtige dingen niet minder dan 13" zoeken, maar wel een die weinig weegt. Vaak zijn lichte laptops ook dun, en ook duur. Te kleine laptops hebben vaak minder fijne toetsenborden.

Begin eens met deze regels te lezen als je dat nog niet had gedaan, zodat we je beter kunnen helpen: LAA beleid

Vervolgens kun je het beste even kijken of er niet al een topic bestaat waar ongeveer in staat wat je zoekt, of kun je in de Pricewatch met behulp van de filters kijken of je zelf voorbeelden kan vinden van aspecten van een laptop die je juist wel of juist niet zou willen in jouw ideale keuze.

"I don't always test my code, but when I do, I test on production."

Verwijderd

Dit lijkt me een prima keus: pricewatch: Acer Aspire V3-331-P44D De laptop weegt 1,5KG en kan iets langer dan 6 uur mee op een acculading. Zie hier de volledige review: http://www.notebookcheck....view-Update.124354.0.html

Ik zou ook minimaal voor 13" inch ga zeker als je veel erop gaat werken ook buiten het maken van notities tijdens colleges. Check eens de PW voor meer opties: http://tweakers.net/categ...waVOQlQZFQFt63pWb9pIsSilf Ik zou sowieso wel voor een P of i3 processor gaan.