DPC Chef-kok :)
Die .plan is uit 2011...
I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.
Nee, dat wordt niet doorgezet. We hebben moeten constateren dat we het niet goed genoeg van de grond krijgen en er inhoudelijk onvoldoende mee doen. De functie van expertusers is echter nog wel steeds een waardevolle, maar via een panelstructuur werkt niet voor ons. Dit staat dus allemaal in de ijskast. Persoonlijk geloof ik nog steeds in de expertstatus, maar de manier waarop we het uitgewerkt hadden blijkt niet de juiste.
Hopelijk komt er wel een alternatief voor, want het initiatief is wel een mooie om de community te betrekken bij content voor de FP. Misschien een idee om een soort van pool te maken voor content waarbij input (of hulp) van expertusers gewenst is? Vervolgens kunnen alle expertusers tot de deadline verstrijkt hun input leveren.
[ Voor 44% gewijzigd door CH4OS op 18-09-2014 13:33 ]
Doen!
Op tweakers wordt het steeds drukker, opzich zou het wel leuk zijn om een kleine onderscheid te maken tussen de oude (rotten) tweakers met veel kennis en ervaring en de koude beginners.
Zo doende zou iedereen wat van elkaar kunnen oppikken
Maar goed, Ik laat het helemaal aan jullie verder over
Op tweakers wordt het steeds drukker, opzich zou het wel leuk zijn om een kleine onderscheid te maken tussen de oude (rotten) tweakers met veel kennis en ervaring en de koude beginners.
Zo doende zou iedereen wat van elkaar kunnen oppikken
Maar goed, Ik laat het helemaal aan jullie verder over
DPC Chef-kok :)
In mijn geval werkte het niet voor posts die dezelfde dag nog gedaan worden omdat ik niet vaak genoeg in mijn mail zit. Voor achtergrondartikelen lijkt het mij nog steeds een uitstekend idee.
Pagina: 1