Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• mike30
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 06-11 20:13
Goedendag,

Ik ben in het bezit van een Galaxy S4. Deze heb ik pasgeleden geupdate naar android 4.4.2. Alleen nu is m'n
standby tijd gehalveerd. Het schijnt dat IMS framework de boosdoener is maar als ik die opzoek in
applicatiebeheer kan ik hem alleen gedwongen stoppen maar compleet uitzetten gaat niet.
Nog meer mensen die dit probleem hebben/hadden die hier misschien een oplossing voor hebben?

Alvast bedankt !

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:17

Christiano007

Ich bin der champion

Heb er ook last van de laatste tijd, dacht eerst dat het aan mijn accu lag maar een andere accu heeft hetzelfde probleem.

Hierna een factory reset gedaan, hielp niets. Hierna Cyanogenmod 11 erop gezet , helpt ook niets.

Ik begon vanochtend met 80 % batterij, moest hem opnieuw inpluggen om tot 100% te komen. Zo'n beetje elke min ging er een % af met gebruik. Na een 3 kwartier gebruikt te hebben in de trein zat ik op 70 % +-.

Smiddags om half 6 uur zat ik op 50% (zonder iets gedaan te hebben) en om half 7 was de batterij op 2 %.

Het ligt bij mij dus niet aan de software of accu, maar het toestel is gewoon kut geworden. Ben benieuwd of ik er nog garantie op krijg aangezien ik er Cyanogenmod op gezet heb

Ter land, ter zee en in de kroeg

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Heb toch de originele accu er weer in gedaan en volledig kunnen opladen. Tot nu toe gaat de accu ook normaal leeg.

Dus misschien helpt de c-mod toch tegen het probleem. Zal vanavond posten hoe de accu het doet over de gehele dag.

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Nou het leek beter te gaan, maar om 7 uur was het alweer bijna gedaan met de accu. Toch niet helemaal goed nog dus.

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22-11 09:17
Betterbatterystats gebruiken.

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2