Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• lowlow
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21-10 07:39
Allen,

Mijn vriendin is al enkele weken bezig dat ze een nieuwe smartphone wilt.
Mogelijk heeft dat er wat mee te maken dat ik sedert enkele weken m'n OPO heb. Ik wil haar een witte laten kopen maar het is wat een dubbel gevoel want ik vind die 5.5" duidelijk wat te groot voor haar.

Nu weet ik niet goed hoe je makkelijk kunt swappen van telefoon zonder dat je vanalles kwijt raakt of bvb mijn bericht met de hare door elkaar geraken.

Zij heeft zelf een S3 en dus natuurlijk een google account dus ik zou haar eerst aanmelden, ofja dat wordt automatisch gevraagd als je de SIM verwisselt.

Bijgevolg gaan alle google applicaties dan vanzelf sync'en met haar google account. Easy

Afbeeldingslocatie: http://cdn3.pcadvisor.co.uk/cmsdata/features/3494710/How_to_change_Google_ID_on_an_Android_Smartphone_or_Tablet_3.png

Voor SMS, ik ben vrij zeker dat de hare gewoon 'bij' de mijne gaan komen. Dat is geen probleem...
Ik kan ook een backup nemen van de mijne en dan gewoon terugzetten....

Tenslotte, volgens mij het grootste probleem (?) is whatsapp.
Zodra de SIM kaart en telefoonnummer veranderen gaat whatsapp niet meer werken voor mijn nummer.

Ik vrees als zij haar gsm nummer zal activeren op mijn telefoon, mijn geschiedenis (zo'n 2j) zal gewist worden. Of wordt dat gescheiden bewaard ?
Al schrijvende besef ik natuurlijk wel dat ik ook gewoon best een backup kan nemen van whatsapp en die ergens apart te bewaren...
Maar zijn er bepaalde andere zaken waar ik rekening mee moet houden ?

Zaken als facebook, instagram, enzo is geen probleem, dat is gewoon een kwestie van aan- en afmelden

Alvast bedankt