Toon posts:

Geforce 745M Switch issue

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen,

Ik heb een probleem met het switchen van m'n intel hd graphics naar m'n Geforce 745M.

Ik heb het volgende al geprobeerd:
  • Nvidia settings veranderd naar High preformance(Global)
  • Herinstallatie van de driver met laatste updates.
  • Batterij op high preformance
  • Razer game booster
  • Vsync is off
Ik speel dan CSGO krijg een fps van 30/40.
Met razer game booster fps van 40/50.
Ik heb van te voren een benchmark test van mijn Geforce geresearched en dat geeft aan dat ik CSGO met een Geforce 745M rond de 150/200 fps aankan.

• Sp3ci3s8472
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-01 09:44

Sp3ci3s8472

@ 12 graden...

Kan zijn dat de benchmark een veel snellere cpu gebruikt. Kijk eens wat je gpu load is tijdens CSGO. Plaats ook gelijk de rest van je systeem.

• TokoDude
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 31-01 00:45
Probeer dit nog eens:

YouTube: NVIDIA Optimus Driver Tutorial

Herinstallatie OS 8)7

Acer Predator| Intel Core I7-6700HQ|32 GB RAM|GTX 970M 3 GB|FULL HD|TRIPLE SSD RAID 0

Verwijderd

Topicstarter
Werkt niet :(
help.....

Verwijderd

Zit je wel op dezelfde settings als de benchmark?

Verwijderd

Topicstarter
Natuurlijk..... :F :F :F :F :F :F :F :F

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2014 10:49 ]

Verwijderd

Ja, meerdere malen meegemaakt hoor! Iemand die op een 1440p scherm bf4 aan het spelen was vanaf zijn laptop en dan afvroeg waarom het zo slecht ging.
Anyhow, wss zijn andere componenten je bottleneck dan. Heb je complete specs? ja.

Wss je CPU, 1.8ghz is niet veel, en games waarderen hogere clockspeeds over meerdere cores, dus dat het een quadcore is maakt bijna niks uit.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2014 14:01 ]

• TokoDude
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 31-01 00:45
Hij speelt wel op de goeie settings en met een GTX 745M zou je met gemak de games aankunnen.

http://www.notebookcheck....orce-GT-745M.90244.0.html

"Wss je CPU, 1.8ghz is niet veel, en games waarderen hogere clockspeeds over meerdere cores, dus dat het een quadcore is maakt bijna niks uit".

CPU heeft een Max snelheid van 3.00GHz hij zou de game met gemak kunnen draaien CSGO
Het is natuurlijk wel mogelijk dat de functie turboBoost op een of andere reden niet werkt moet je ook nog eens na checken via taakbeheer.

http://www.cpubenchmark.n...Core+i7-4500U+%40+1.80GHz

Er is trouwens ook weer een update voor je videokaart kan je installeren.
Is overigens geen belangrijke update voor je kaart maarjah misschien maakt het wat uit je weet maar nooit _/-\o_

Acer Predator| Intel Core I7-6700HQ|32 GB RAM|GTX 970M 3 GB|FULL HD|TRIPLE SSD RAID 0

• sgouman
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 23-01 17:05
Heb dit probleem ook gehad. Met een ho laptop.

Ander merk laptop iets lagere specs dan die van mij en draaide bf 3 beter. GPU Load was bij mij rond de 2%.

Dus teruggestuurd. En bleek alleen de HD graphics te werken doordat de GPU kaart zelf niet goed was aangesloten en dus niet gebruikt kon worden.

Misschien is dit bij jouw hetzelfde?
Pagina: 1