After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Fixed in het nieuwsbericht, daar was in eerste instantie wat verwarring over. Wifi blijkt tegen meerprijs via een losse module beschikbaar te zijn. Scherp gezien!
Abort Retry Fail?
Las trouwens net iets over de prijs daarvan: http://www.trustedreviews...kii_Digital-Camera_review
Those looking for flashy extras may be disappointed, though. Things that are now considered standard in cheaper cameras are missing from the Canon EOS 7D MKII. There’s no Wi-Fi, no NFC. You can get wireless transfers, but the Wi-Fi module costs £600. And that is, of course, madness.
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
In de video review wordt gesproken over de 7D MII als de eerste APS-C camera die kan meten en scherpstellen met lenzen tot f/8, maar de D7100 van Nikon, top model APS-C, heeft deze mogelijkheid al sinds die uitkwam in april 2013. Slordige fout van Tweakers (of Canon)
Misschien hadden ze het dan moeten brengen als eerste APS-C 1.62x camera?
Ik weet niet of je dat een slordige fout mag noemen. Voor zover ik weet geldt dat bij de Nikon D7100 enkel als je bijvoorbeeld een F4 lens + 2xTC erop doet, toch? Dat moet je dan ook maar net weten...
Tis maar een kleinigheidje, maar de expected shutter-life is omhoog gegaan van 150.000 naar 200.000 zoals jullie correct al zeggen.
Maar dat is een verhoging van 33% en niet 25% zoals jullie aangeven
Maar dat is een verhoging van 33% en niet 25% zoals jullie aangeven
Of ze konden het brengen als eerste Canon APS-C.....Misha schreef op woensdag 17 september 2014 @ 23:01:
Misschien hadden ze het dan moeten brengen als eerste APS-C 1.62x camera?Ik weet niet of je dat een slordige fout mag noemen. Voor zover ik weet geldt dat bij de Nikon D7100 enkel als je bijvoorbeeld een F4 lens + 2xTC erop doet, toch? Dat moet je dan ook maar net weten...
Nee, het wordt niet nader gespecificeerd, enkel wordt gezegd dat alleen het middelste punt kan worden gebruikt.
Pagina: 1