Klik hier om mij een DM te sturen • 3245 WP op ZW
Viel mij ook al op inderdaad.
PSN-ID Dograver
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.
Dat weet ik wel zeker. Laat niet onverlet dat een extra leeftijd-check wel handig zou zijn zodat oude gekickte posts daar niet ineens verschijnen. Vraag is alleen wat de max leeftijd dan zou moeten zijn...Opi schreef op woensdag 17 september 2014 @ 11:23:
Het lijkt me getriggerd door links in nieuws: Tweaker zet alle ontwerpen en data van uniek gebouw online.
Intentionally left blank
Als een topic geen reacties heeft gehad het afgelopen uur/dag lijkt mij het niet nuttig om het op de fp te tonen; de bezoeker kan het dan hooguit ter kennisgeving aannemen en er verder weinig mee doen.crisp schreef op woensdag 17 september 2014 @ 12:25:
[...]
Dat weet ik wel zeker. Laat niet onverlet dat een extra leeftijd-check wel handig zou zijn zodat oude gekickte posts daar niet ineens verschijnen. Vraag is alleen wat de max leeftijd dan zou moeten zijn...
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Verwijderd
Volgens Gambieter val ik op in negatieve zin, dus ik verwacht niet uit te worden genodigd voor betreffend topic.
Of je devt gewoon niets voor deze enkele keer dat zoiets voorkomt.crisp schreef op woensdag 17 september 2014 @ 12:25:
[...]
Dat weet ik wel zeker. Laat niet onverlet dat een extra leeftijd-check wel handig zou zijn zodat oude gekickte posts daar niet ineens verschijnen. Vraag is alleen wat de max leeftijd dan zou moeten zijn...
Je kan beter de redactie schoppen dat ze niet naar besloten fora linken in een nieuwsbericht
Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.
Je zou je daar moeten baseren op replies, niet op views, IMO.crisp schreef op woensdag 17 september 2014 @ 12:25:
[...]
Klopt. Maar dat heeft niks met dit topic te maken. Heb je überhaupt gelezen waar dit topic over gaat?Verwijderd schreef op woensdag 17 september 2014 @ 12:43:
HK 2.0 dus.
Volgens Gambieter val ik op in negatieve zin, dus ik verwacht niet uit te worden genodigd voor betreffend topic.
Tenzij er iets veranderd is sinds het moment dat je dit postte was het niet de redactie die die link plaatste: S_Chief in 'nieuws: Tweaker zet alle ontwerpen en data van uniek gebouw online'Hooglander1 schreef op woensdag 17 september 2014 @ 12:45:
[...]
Je kan beter de redactie schoppen dat ze niet naar besloten fora linken in een nieuwsbericht
[ Voor 57% gewijzigd door NMe op 17-09-2014 12:54 ]
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.
Verwijderd
Jazeker, het is niet voor niets dat ik opval in negatieve zin.NMe schreef op woensdag 17 september 2014 @ 12:51:
Klopt. Maar dat heeft niks met dit topic te maken. Heb je überhaupt gelezen waar dit topic over gaat?
Grappig dat dit topic haar bestaansrecht ontleend aan dat onbetekenende gebouw op de TU campus.
Dit topic is gesloten.
![]()