Oud topic gelinkt

Pagina: 1
Acties:
  • 525 views

• DexterDee
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13:59

DexterDee

I doubt, therefore I might be

Topicstarter
Op de homepage staat in "Uit de Community" dit topic gelinkt:
Een nieuw private forum voor een aantal vaste bezoekers

...wat enigszins curieus is, omdat dat topic niet publiek in de lijst van (recente) topics staat in het Mededelingenforum en al heel oud is (2002). Het lijkt me overigens ook precies een topic waar je op de algemene homepage van Tweakers niet teveel aandacht op wil vestigen ;)

Klik hier om mij een DM te sturen • 3245 WP op ZW

• Dograver
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19-09 15:32

Dograver

>> Insert Title Here <<

Verdorie, je bent me net voor.
Viel mij ook al op inderdaad.

PSN-ID Dograver

• Standeman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:27

Standeman

Prutser 1e klasse

Sowieso vreemd dat een 12 jaar oud topic daar terecht komt. Ik denk dat er ergens een bugje zit..

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.

• Opi
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Opi

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Dat weet ik wel zeker. Laat niet onverlet dat een extra leeftijd-check wel handig zou zijn zodat oude gekickte posts daar niet ineens verschijnen. Vraag is alleen wat de max leeftijd dan zou moeten zijn...

Intentionally left blank

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19:57

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
crisp schreef op woensdag 17 september 2014 @ 12:25:
[...]

Dat weet ik wel zeker. Laat niet onverlet dat een extra leeftijd-check wel handig zou zijn zodat oude gekickte posts daar niet ineens verschijnen. Vraag is alleen wat de max leeftijd dan zou moeten zijn...
Als een topic geen reacties heeft gehad het afgelopen uur/dag lijkt mij het niet nuttig om het op de fp te tonen; de bezoeker kan het dan hooguit ter kennisgeving aannemen en er verder weinig mee doen.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Verwijderd

HK 2.0 dus.

Volgens Gambieter val ik op in negatieve zin, dus ik verwacht niet uit te worden genodigd voor betreffend topic.

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

[...]

Of je devt gewoon niets voor deze enkele keer dat zoiets voorkomt.

Je kan beter de redactie schoppen dat ze niet naar besloten fora linken in een nieuwsbericht ;)

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

[...]

Je zou je daar moeten baseren op replies, niet op views, IMO.
Verwijderd schreef op woensdag 17 september 2014 @ 12:43:
HK 2.0 dus.

Volgens Gambieter val ik op in negatieve zin, dus ik verwacht niet uit te worden genodigd voor betreffend topic.
Klopt. Maar dat heeft niks met dit topic te maken. Heb je überhaupt gelezen waar dit topic over gaat?
Hooglander1 schreef op woensdag 17 september 2014 @ 12:45:
[...]

Je kan beter de redactie schoppen dat ze niet naar besloten fora linken in een nieuwsbericht ;)
Tenzij er iets veranderd is sinds het moment dat je dit postte was het niet de redactie die die link plaatste: S_Chief in 'nieuws: Tweaker zet alle ontwerpen en data van uniek gebouw online' :P

[ Voor 57% gewijzigd door NMe op 17-09-2014 12:54 ]

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Die reply is gekomen omdat men linkte naar een A61 topic in het nieuwsbericht.

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

Verwijderd

NMe schreef op woensdag 17 september 2014 @ 12:51:
Klopt. Maar dat heeft niks met dit topic te maken. Heb je überhaupt gelezen waar dit topic over gaat?
Jazeker, het is niet voor niets dat ik opval in negatieve zin.

Grappig dat dit topic haar bestaansrecht ontleend aan dat onbetekenende gebouw op de TU campus.

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:22
Het mysterie is opgelost. :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.