Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

(Gezocht) Speakers voor pc/ps4.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben al een tijdje op zoek naar goede boxen voor pc/ps4.
Voornamelijk te gebruiken voor muziek. Luister veel hardstyle. Maar ik wil ook dat de boxjes kunnen dienen voor geluid als ik aan het gamen ben. Dat het een betje goed klinkt.

Groeten!

• tritimee
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16-11 21:01
Nou Leuk hoor...

Maar, wat heb je zelf al gevonden? wat wil je uitgeven? geef eens meer informatie...

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet niet waar ik op moet zoeken. Dus ik dacht misschien kan iemand mij helpen...Ik heb een budget van 200 euro. Meer wil ik echt niet uitgeven.

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Voor aankoopadviezen kun je op het forum terecht bij Consumentenelektronica Aankoopadvies. Ik verplaats je even!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-11 22:18

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Begin hier eens: http://gathering.tweakers...%5D=9&keyword=Pc+speakers
We verwachten hier eigen inzet voor je iets vraagt. Dus zelf eerst onderzoeken en dan pas vragen.

Als je me vraagt: wat is goed? Dan zeg ik: koop een losse versterker en een paar goede speakers. Alles in 1 is leuk maar haalt het niet bij echte speakers.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16-11 14:38

Dhrax

Prog Lord

Hardstyle en muziek gaan sowieso niet samen :)

• Mathijs14
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14-11 15:31
Wat voor soort setje zoek je? 5.1/2.1/2.0?

Verwijderd

Topicstarter
Mathijs ik zoek een 2.1 setje voor mijn pc en ps4 zodat ik mooi geluid heb met gamen.

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07:37

FeaR

In GoT we trust

Verwijderd schreef op woensdag 17 september 2014 @ 18:23:
Mathijs ik zoek een 2.1 setje voor mijn pc en ps4 zodat ik mooi geluid heb met gamen.
En het antwoord op de andere vragen? Dus wat je zelf al gevonden hebt en voornamelijk het budget? Binnen CEA verwachten we minder inzet dan in de rest van het forum, maar don't push your luck.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Pagina: 1