saturn extreem lage prijs, maar eigenlijk niet leverbaar

Pagina: 1
Acties:

• blade08
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 14-08 11:40
pricewatch: Electrolux EWF1697HDW

Ben dit bij saturn al vaker tegengekomen, ze zitten 300 euro onder de prijs van de rest met icoon dat ze leveren binnen 24 uur. Echter op de site blijkt het product niet eens te bestellen te zijn.

www.scinus.com

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 00:36

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Thanks, ik heb de prijs verwijderd. Het is helaas een bekend probleem dat ze (ook Media Markt) voor niet op voorraad zijnde producten wel 24h levertijd aangeven in de feed naar ons toe. Nog frustrerender is dat ze al een tijd van op de hoogte zijn, maar niet in staat zijn om dit probleem op te lossen. Wij gaan nogmaals contact leggen en dit intern verder oppakken. Tot die tijd, blijf ze alsjeblieft melden, via dit topic of via het meldpunt (met de muis over de totaalprijs en dan klikken op "Onjuiste prijs melden") en wij zullen ze verwijderen.

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Kun je niet die hele feed blokkeren totdat dit probleem opgelost is? Als "dwangmiddel" zeg maar, ivm misleiding. Althans, ik zie het als misleiding, weet niet hoe anderen dit zien.

[ Voor 24% gewijzigd door Raven op 17-09-2014 11:10 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 00:36

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Zoals ik al zei, gaan we dit intern verder oppakken en eventuele maatregelen treffen.

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Ik bedoelde eigenlijk waarom zoiets niet meteen was gedaan, vanaf het moment van de eerste meldingen. Zoiets als dit lijkt mij niet goed voor de PW ;)

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• blade08
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 14-08 11:40
heb ook het idee dat ze de pricewatch een beetje misbruiken als verkapt reclame middel. Kan niet geloven dat ze het apparaat ooit voor dat geld hebben verkocht. Maar goed dat er op gelet word, en als ik het weer tegenkom dan zal ik het zeker melden.

www.scinus.com

Pagina: 1