Hallo,
ik ben sinds kort een "gamer op ps4" maar ik ondervind problemen
nu heb ik destiny erbij gehaald maar wat me opvalt in het "pvp" gedeelte heb ik hele hoge ping
als ik wil respawen duurt het paar seconden voor ik terug ben in het veld en als dat nog niet alles was
als ik op iemand schiet komen de kogels laat aan dit lijkt verdacht veel op een hoge ping
dit ben ik dus gaan onderzoeken met ping testen op het internet en wat krijg ik als ik naar bv USA ping een ping van 100-150 er is dus een vertraging..
nu heb ik dus ook contant gehad met tele2 en hun zeggen dat het aan mijn bekabeling lag
het bedraagd hier een 25 meter kabel van kelder tot mijn appertment (cat5E)
plus ik heb DMZ aan gezet voor de ps4(in het modem)
deze heb ik vervangen maar nog steeds is er die hoge ping
ik ben ten einde raad zouwde jullie me kunnen helpen?
Alvast bedankt voor de moeite!
Groetjes
ik ben sinds kort een "gamer op ps4" maar ik ondervind problemen
nu heb ik destiny erbij gehaald maar wat me opvalt in het "pvp" gedeelte heb ik hele hoge ping
als ik wil respawen duurt het paar seconden voor ik terug ben in het veld en als dat nog niet alles was
als ik op iemand schiet komen de kogels laat aan dit lijkt verdacht veel op een hoge ping
dit ben ik dus gaan onderzoeken met ping testen op het internet en wat krijg ik als ik naar bv USA ping een ping van 100-150 er is dus een vertraging..
nu heb ik dus ook contant gehad met tele2 en hun zeggen dat het aan mijn bekabeling lag
het bedraagd hier een 25 meter kabel van kelder tot mijn appertment (cat5E)
plus ik heb DMZ aan gezet voor de ps4(in het modem)
deze heb ik vervangen maar nog steeds is er die hoge ping
ik ben ten einde raad zouwde jullie me kunnen helpen?
Alvast bedankt voor de moeite!
Groetjes
[ Voor 3% gewijzigd door limburgtje op 17-09-2014 08:16 ]