Ik probeerde gisteren een trial te krijgen bij Netflix met een prepaid card, ik heb in het verleden al een trial gehad, maar met een andere kaart en andere naam (wel via dezelfde proxy). Ondanks voldoende krediet op mijn kreeg ik een foutmelding ivm betaling. Een telefoontje naar Netflix leerde dat het maandbedrag 2x op mijn kaart moet staan, 1x pre-authorization die iets later terugkomt en 1 maal het maandbedrag. Toen ik de werknemer erop wees dat bij een trial het maandbedrag pas op het einde van de maand aangerekend werd kreeg ik te horen:
vanuit jouw huis is al een trial aangevraagd en met meerdere toestellen ingelogd.Hij wist me ook een van m’n andere email adressen te zeggen, nochtans is deze niet aan de account gelinkt!
Nu vraag ik me al de hele tijd af hoe dit kan. Ik heb wel dezelfde laptop gebruikt om de registratie te voltooien, en waarschijnlijk ook dezelfde Nederlandse proxy, maar een compleet andere naam en een andere prepaid card. Tenzij ze Mac adressen controleren kan niemand toch weten dat ik het ben?
vanuit jouw huis is al een trial aangevraagd en met meerdere toestellen ingelogd.Hij wist me ook een van m’n andere email adressen te zeggen, nochtans is deze niet aan de account gelinkt!
Nu vraag ik me al de hele tijd af hoe dit kan. Ik heb wel dezelfde laptop gebruikt om de registratie te voltooien, en waarschijnlijk ook dezelfde Nederlandse proxy, maar een compleet andere naam en een andere prepaid card. Tenzij ze Mac adressen controleren kan niemand toch weten dat ik het ben?