Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten
Verwijderd
Zoals hierboven staat lijkt mij wel interessant .
Stel voor dat je niet zo goed bent in ronde tijden en de AI aan mijn tijden aanpast en een langzamer artificial intelligence zal creëren .
Dat zou toch de ultieme F1 game worden , laten we het hopen dat Codemasters hieraan heeft gewerkt .
Dan zou een slechte rijden ook eens kans maken op de eerste of tweede plaats .
Macbook Pro 16" 2021 - iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB - Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case - iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB - Apple TV 4K 32GB
Blijf voorlopig nog wel ff de 2013 editie spelen.
De PC versie staat voor 17 oktober gepland en voor volgend jaar als ik de release notes erbij pak?Joost1991 schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 23:40:
PS4 en Xbox One (en ook PC) volgen aan het begin van het nieuwe F1 seizoen. Die zullen dan gedurende het seizoen live updates ontvangen.
F1 2014 will arrive on October 17th (October 21st in the Americas) for the Xbox 360 games and entertainment system from Microsoft, Windows PC and the PlayStation®3 computer entertainment system; the first gameplay video is available at YouTube: F1 Games From Codemasters. Codemasters will then introduce a new FORMULA 1 title in 2015 for the PlayStation®4 computer entertainment system, Windows PC and the Xbox One all-in-one games and entertainment system from Microsoft.
release notes
[ Voor 53% gewijzigd door Hari-Bo op 17-09-2014 08:15 ]
Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten
[ Voor 9% gewijzigd door TommyGun op 18-09-2014 12:22 ]
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Verwijderd
Deze F1 2014 moet ik gewoon hebben en is tevens mijn laatste aankoop voor mijn Xbox 360 console .
Ik doelde er alleen op dat de nieuwe F1 in 2015 ook uitkomt voor de PC. Op de PC komt F1 2014 ook nog uit inderdaad.Hari-Bo schreef op woensdag 17 september 2014 @ 08:12:
[...]
De PC versie staat voor 17 oktober gepland en voor volgend jaar als ik de release notes erbij pak?
F1 2014 will arrive on October 17th (October 21st in the Americas) for the Xbox 360 games and entertainment system from Microsoft, Windows PC and the PlayStation®3 computer entertainment system; the first gameplay video is available at YouTube: F1 Games From Codemasters. Codemasters will then introduce a new FORMULA 1 title in 2015 for the PlayStation®4 computer entertainment system, Windows PC and the Xbox One all-in-one games and entertainment system from Microsoft.
release notes
Macbook Pro 16" 2021 - iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB - Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case - iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB - Apple TV 4K 32GB
Hey, Hey jij daar, dit is mijn signature :) #UnitedWeAre
Verwijderd
Very Easy optie , laten we hopen dat je ook met de gamecontroller een kans maakt
Ik speel F1 2013 op de Xbox 360 al tijden op hard met een controller geen problemen, uiteraard wel traction control gedeeltelijk aan want helemaal uit is no-go voor mij.Verwijderd schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 00:24:
http://www.xgn.nl/preview...utm_campaign=Headliner.nl
Very Easy optie , laten we hopen dat je ook met de gamecontroller een kans maakt
Verwijderd
F1 2014 is our most accessible game yet. A new driver evaluation system identifies your ability and suggests game settings suited to your skill level so you can get racing competitively more quickly and new and regraded difficulty settings let you find a competitive level - whether you're a novice or a pro - more easily.
Ben benieuwd of ze het waar maken .
Verwijderd
YouTube: F1 2014 - Difficulty Comparison
Ik speel al meer dan 20 jaar F1 games en heb F12013 overgeslagen omdat deze toch echt te moeilijk was .
Ik ben zooooo benieuwd naar het eindresultaat .
Verwijderd
Voor mij nog altijd de beste racegame waar in echt plezier in beleef .
Elk jaar weer een nieuwe uitdaging met vooral verbeteringen .
Alweer word in mijn Xbox 360 nieuw leven ingeblazen in een geweldige game .
Formula one de ultieme race ervaring .
http://www.allyourgames.nl/xbox-360-f1-2014.html
Verwijderd
Maar Codemasters heeft zeker geluisterd naar de opmerkingen voor deze zelfde redenen op het forum en nu beloven ze een makkelijker AI artificial intelligence .
Uiteraard is dat de 17e Oktober zelf te ontdekken .
Maar Codemasters maakt eenmaal fouten en moeten ze nu dit jaar verbeteren .
Het is maar een spel en geen simulatie voor echte coureurs.
BusmuiZ schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 17:55:
F1 2013 was voor mij echt niet te spelen met traction control uit, het was gewoon te moeilijk, zelfs op easy.
Dus heb je bij een controller meer hulpmiddelen nodig, maar die hulpmiddelen zouden de sfeer op de PC icm stuur aardig verpesten.
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Gaat om een pre-load, dus direct spelen op de 17e.
Ook precies mijn rede om nog geen Xbox one aan te schaffen, deze komt er volgend jaar pas.Verwijderd schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 17:51:
Vandaag bestelt online voor de Xbox 360 .
Voor mij nog altijd de beste racegame waar in echt plezier in beleef .
Elk jaar weer een nieuwe uitdaging met vooral verbeteringen .
Alweer word in mijn Xbox 360 nieuw leven ingeblazen in een geweldige game .
Formula one de ultieme race ervaring .
http://www.allyourgames.nl/xbox-360-f1-2014.html
EDIT: Zojuist de Xbox versie ontvangen, zal mij benieuwen.
[ Voor 5% gewijzigd door Hari-Bo op 17-10-2014 10:34 ]
Verwijderd
Voor mij is F1 2014 zeker de moeite waard omdat ik F1 2012 had verkocht .
Het blijf de allerbeste racegame op een gameconsole .
Wat me wel positief opvalt is dat het motergeluid inderdaad minder is maar dat is niet anders, maar je hoort nu wel veel beter je banden werken en wanneer je over het limiet gaat.
[ Voor 29% gewijzigd door Hari-Bo op 18-10-2014 12:53 ]
Verwijderd
Als ik de game speel gaat alles goed tot ongeveer een rondje of 3
Dan wordt me beeldscherm zwart en geluid blijft hangen, ( pc loopt vast ! )
Kan vervolgens niks meer, moet de power knop 10 sec ingedrukt houden dan gaat de pc uit.
Wat kan dit zijn, video kaart of geheugen or whatever ?
Heb je dit ook met andere spellen lijkt op een temperatuur issue?Albert020 schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 15:25:
Probleem met F1 2014
Kan vervolgens niks meer, moet de power knop 10 sec ingedrukt houden dan gaat de pc uit.
Klopt, heb het ook met andere games.Hari-Bo schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 07:23:
[...]
Heb je dit ook met andere spellen lijkt op een temperatuur issue?
Wat kan ik hier aan doen, mijn pc staat vrij ?
Draait je GPU wel op stock snelheid of overclocked?Albert020 schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 08:37:
[...]
Klopt, heb het ook met andere games.
Wat kan ik hier aan doen, mijn pc staat vrij ?
Nope is stock, en mijn pc is ook schoon qua stof van binnen...Hari-Bo schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 14:58:
[...]
Draait je GPU wel op stock snelheid of overclocked?
Officiële versie? Of ergens van usenet geplukt?Albert020 schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 15:25:
Probleem met F1 2014
Officiële versie uiteraard !vosss schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 18:23:
[...]
Officiële versie? Of ergens van usenet geplukt?
Ga ik doen, bedankt voor de input.Kw4kje schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 19:43:
Met alle respect, maar denkt dat je beter een eigen topic kunt aanmaken voor dit probleem.
Hij ligt mij idd ook beter dan 2013....Kw4kje schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 01:11:
Handling en AI is een stuk beter dan vorig jaar in iedergeval, verder is het inderdaad meer van het zelfde. Beetje absurd om hier dik 50 euro voor te vragen. Maargoed, deze game voelt ook meer als een tussen doortje voor de next gen versie die begin 2015 uit moet komen.
Zo erg was 2013 nou ook weer niet maar 2014 is wel beter te doen...BusmuiZ schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 17:55:
F1 2013 was voor mij echt niet te spelen met traction control uit, het was gewoon te moeilijk, zelfs op easy.
[ Voor 25% gewijzigd door nils7 op 20-10-2014 15:24 ]
NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!
F1 2013 kon ik consistent rondjes maken met degelijke tijden, en fatsoenlijk kwalificeren met stuur. Maar in F1 2014 is dat toch een heel stuk anders. Zelfs als ik mijn best doe om rustig gas te geven wilt de achterkant alle kanten op, en lig ik vaker naast de baan. Ik ben Career begonnen met McLaren, maar door het gebrek aan traction kan ik niet eens de Caterham's verslaan.
Ik snap dat met de nieuwe V6/Turbo autos alles anders is, en dat traction extreem verandert is door de krachtoverbrenging. Maar ik vind het huidige toch iets teveel van het goede. En dan lees/zie ik ook nog dat gamepad users een vorm van Traction Control krijgen ookal hebben ze alles uitstaan. En de AI rijd zonder problemen plankgas weg uit een bocht zonder enige problemen.
Ik ben blij dat ik het spel cheapo heb gehaald via een keysite, want als ik 50/60 euro had uitgegeven was ik toch goed pissed geweest. Ik kan in Assetto Corsa gewoon goed racen, maar in F1 2014 vlieg ik letterlijk alle kanten op, en das niet echt mijn idee van fun.
Misschien ligt t aan je set up?deknegt schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 15:10:
Ik heb F1 2014 gespeeld. En ookal ben ik nog een beginner met een stuur, ik word wel extreem gefrustreerd door het gebrek aan traction als ik aan het rijden ben.
F1 2013 kon ik consistent rondjes maken met degelijke tijden, en fatsoenlijk kwalificeren met stuur. Maar in F1 2014 is dat toch een heel stuk anders. Zelfs als ik mijn best doe om rustig gas te geven wilt de achterkant alle kanten op, en lig ik vaker naast de baan. Ik ben Career begonnen met McLaren, maar door het gebrek aan traction kan ik niet eens de Caterham's verslaan.
Ik snap dat met de nieuwe V6/Turbo autos alles anders is, en dat traction extreem verandert is door de krachtoverbrenging. Maar ik vind het huidige toch iets teveel van het goede. En dan lees/zie ik ook nog dat gamepad users een vorm van Traction Control krijgen ookal hebben ze alles uitstaan. En de AI rijd zonder problemen plankgas weg uit een bocht zonder enige problemen.
Ik ben blij dat ik het spel cheapo heb gehaald via een keysite, want als ik 50/60 euro had uitgegeven was ik toch goed pissed geweest. Ik kan in Assetto Corsa gewoon goed racen, maar in F1 2014 vlieg ik letterlijk alle kanten op, en das niet echt mijn idee van fun.
Ik heb er 1 met wat meer onderstuur en kan m goed in bedwang houden.
Merk wel dat je heel erg snel kan terug schakelen en op die manier best een hoop kan winnen.
Ik kan vaak binnen 100meter van 300+ terug naar de snelheid voor een hairpin.
Paar keer oefenen en dan gaat het prima.
NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!
Verwijderd
Je moet de throttle saturation van je stuur hoger zettendeknegt schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 15:10:
Ik heb F1 2014 gespeeld. En ookal ben ik nog een beginner met een stuur, ik word wel extreem gefrustreerd door het gebrek aan traction als ik aan het rijden ben.
Met throttle sat op 25% is het minder extreem als eerst. Maar de auto heeft nog steeds te neiging om weg te glijden. Vooral tijdens van die langzame bochten bijv. de voorlaatste en laatste bocht in Melbourne.Verwijderd schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 16:36:
[...]
Je moet de throttle saturation van je stuur hoger zettenProbeer eens wat uit, bv. 25% ofzo
Verwijderd
Dat is omdat er sinds 2014 met turbocharged motoren wordt gereden. Dat is in het spel ook zo gesimuleerd, als je throttle doseert kom je er wel door.deknegt schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 17:26:
[...]
Met throttle sat op 25% is het minder extreem als eerst. Maar de auto heeft nog steeds te neiging om weg te glijden. Vooral tijdens van die langzame bochten bijv. de voorlaatste en laatste bocht in Melbourne.
Ik zit nu in monza en de races met zonder enorme lange rechte stukken of snelle bochten doe ik mee voor de winst. Maar de eerste 4 races heb ik geen punt gehaald, is nogal wennen.
Steam: iantje31 | AMD Ryzen 7 5800X, 32 GB 3600MHz RAM, MSI GTX 1080 8G Gaming Edition
Ik glij ook behoorlijk in die laatste bocht...deknegt schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 17:26:
[...]
Met throttle sat op 25% is het minder extreem als eerst. Maar de auto heeft nog steeds te neiging om weg te glijden. Vooral tijdens van die langzame bochten bijv. de voorlaatste en laatste bocht in Melbourne.
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Verwijderd
Het realisme met een vleugje arcade vind ik zeer goed aanvoelen in deze game .
De spanning in de hele formule 1 gebeuren ervaar je gewoon heel goed .
Racegames zoals forza motorsport en grand turismo vind ik helemaal niet boeiend genoeg .
Is toch heerlijk om zo een heel race weekend te ervaren in gameplay .
Gewoonweg de beste racegame .
Een mooie herinnering van 1993 F1 Pole position 2 van Human Entertainment
YouTube: \[Vidéo test] F1 pole position 2 (review snes)
Wikipedia: F1 Pole Position 2
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2014 12:14 . Reden: toevoegingen ]
Verwijderd
F1 2014 Difficulty settings / parc fermé on / of : wat betekent dit eigenlijk ??
Graag antwoord op mijn vraag .
Parc ferme betekent dat je geen wijzigingen meer kunt aanbrengen aan je wagen na de kwalificaties.Verwijderd schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 17:58:
Ik kan met google niet vinden wat ik hieronder vraag .
F1 2014 Difficulty settings / parc fermé on / of : wat betekent dit eigenlijk ??
Graag antwoord op mijn vraag .
Verwijderd
Xepos schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 18:11:
[...]
Parc ferme betekent dat je geen wijzigingen meer kunt aanbrengen aan je wagen na de kwalificaties.
Ik dacht dat 2015 de eerste zou zijn op next gen.
Yep deze komt ook op ps4 en x one.Erapaz schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 15:05:
Komt deze nu toch voor de PS4? Zowel bij bol als bij Nedgame kun je hem preorderen.
Ik dacht dat 2015 de eerste zou zijn op next gen.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky