Beste tweakers,
Ik ben op zoek naar een game PC van 700 euro. De looks maken mij niks uit, t gaat puur om de performance.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Puur gamen, af en toe een school projectje maar er zal vooral op gegamed worden. Spellen zoals: GTA V, League of Legends en CoD
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximum prijs is 720 euro. Maar ik wil alles bij 1 webshop bestellen en ik assembleer de PC zelf.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb al een toetsenbord, muis en OS. De rest heb ik wel nodig.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Eigenlijk alles wat een game PC nodig heeft, en een monitor
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
AMD, simpelweg omdat dit meer in het budget past, voor de rest maakt het mij allemaal niet heel veel uit
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De PC moet geen straaljager geluid maken, daarom de Gelid. De looks van de kast maakt ook niks uit, ook al staat er mickey mouse op
Ga je overklokken?
Nee.
Zelf dacht ik aan dit lijstje:
Er moet nog ietsjes van de prijs af(omdat mijn budget maximaal 720 euro is incl verzendkosten en bestellen bij 1 webshop) en ik denk zelf dat van de videokaart te halen.
Ik ben op zoek naar een game PC van 700 euro. De looks maken mij niks uit, t gaat puur om de performance.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Puur gamen, af en toe een school projectje maar er zal vooral op gegamed worden. Spellen zoals: GTA V, League of Legends en CoD
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximum prijs is 720 euro. Maar ik wil alles bij 1 webshop bestellen en ik assembleer de PC zelf.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb al een toetsenbord, muis en OS. De rest heb ik wel nodig.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Eigenlijk alles wat een game PC nodig heeft, en een monitor
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
AMD, simpelweg omdat dit meer in het budget past, voor de rest maakt het mij allemaal niet heel veel uit
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De PC moet geen straaljager geluid maken, daarom de Gelid. De looks van de kast maakt ook niks uit, ook al staat er mickey mouse op
Ga je overklokken?
Nee.
Zelf dacht ik aan dit lijstje:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD FX-6300 Black Edition | € 85,95 | € 85,95 |
| 1 | Asus M5A78L-M/USB3 | € 49,01 | € 49,01 |
| 1 | Club3D Radeon R9 280 royalKing | € 189,50 | € 189,50 |
| 1 | Cooler Master N300 (KKN1, closed) | € 30,50 | € 30,50 |
| 1 | BenQ GL2450E Zwart | € 109,- | € 109,- |
| 1 | Gelid Solutions Tranquillo Rev.2 | € 22,95 | € 22,95 |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 68,95 | € 68,95 |
| 1 | Seasonic S12II-Bronze 520W | € 52,01 | € 52,01 |
| 1 | Crucial MX100 256GB | € 90,95 | € 90,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 698,82 | |
Er moet nog ietsjes van de prijs af(omdat mijn budget maximaal 720 euro is incl verzendkosten en bestellen bij 1 webshop) en ik denk zelf dat van de videokaart te halen.