Toon posts:

Desktop +- 1200 Euro, Graag uw mening.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Met dit systeem wil ik graag gamen, de nieuwste games, MMO's en Shooters vooral op Ultra kunnen spelen zonder moeite.

Wat mag het systeem gaan kosten?
Het systeem mag maximaal rond de 1500 euro kosten, zonder de randapperatuur erbij, graag goedkoop voor kwaliteit.

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Geen apparatuur die ik mee kan nemen, hooguit een draadloze muis van mijn laptop, maar ik heb liever de muis hieronder.

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een goede processor die het met gemak aankan, een videokaart die alles kan draaien op Ultra en een SSD, Een goede monitor heb ik ook nodig, maar hier zie ik de bomen door het bos niet meer, graag advies voor een monitor van rond de 150 euro.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Merk maakt mij niet veel uit, meer de kwaliteit.

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen.

Ga je overklokken?
Liefst geen overklokken, het systeem moet goed genoeg zijn zonder dit.

Hierbij mijn gekozen systeem:

#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i5-4590 Boxed€ 173,67€ 173,67
1Gigabyte GA-H97-D3H€ 91,90€ 91,90
1Club3D Radeon R9 290 royalAce€ 327,95€ 327,95
1Seagate Desktop HDD, 2TB€ 68,77€ 68,77
1Fractal Design Define R4 Pearl Black€ 84,95€ 84,95
1TP-Link TL-WN851ND€ 12,34€ 12,34
1Iiyama ProLite X2483HSU-B1 Zwart€ 160,49€ 160,49
1Thermalright True Spirit 140 Power€ 37,95€ 37,95
1Logitech Gaming Keyboard G105€ 56,28€ 56,28
1Logitech G502 Proteus Core Tunable Gaming Mouse€ 73,81€ 73,81
1Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU€ 68,95€ 68,95
1Lite-On IHAS124 Zwart€ 12,85€ 12,85
1XFX TS 550W 80Plus Bronze€ 53,-€ 53,-
1Crucial MX100 256GB€ 90,95€ 90,95
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 1.313,86

Graag uw mening, over wat ik beter kan veranderen en de monitor.

Alvast bedankt!

EDIT: Graag zou ik Assemblage bij Azerty doen, omdat ik hier zelf de ballen niet van snap, is dit slim of beter ergens anders?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2014 21:34 ]

• MK_
  • Registratie: November 2013
  • Niet online

MK_

Sneller dan het licht :)

Prima openingspost met dito lijstje _/-\o_

Gaming over WiFi zou ik niet doen, daarvoor raad ik een Powerline aan, stabieler en vaak sneller!

Edit: monitor, deze heeft mooie kleuren, goed contrast, goede kijkhoeken en dat voor een mooie prijs:
pricewatch: Iiyama ProLite X2483HSU-B1 Zwart

[ Voor 45% gewijzigd door MK_ op 16-09-2014 21:10 ]

12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered

Verwijderd

Topicstarter
MK1998NL schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 21:09:
Prima openingspost met dito lijstje _/-\o_

Gaming over WiFi zou ik niet doen, daarvoor raad ik een Powerline aan, stabieler en vaak sneller!

Edit: monitor, deze heeft mooie kleuren, goed contrast, goede kijkhoeken en dat voor een mooie prijs:
pricewatch: Iiyama ProLite X2483HSU-B1 Zwart
Bedankt voor de reactie. PowerLine is denk ik voor mij geen optie, mijn router staat niet dicht bij een stopcontact, dus dan zou ik nog steeds een draad moeten leggen. Het internet via de WIFI is best, 60 MBit krijg ik draadloos binnen, en zo stabiel als wat, tenzij de stroom eraf vliegt. Dan is de adapter die ik heb ingesteld goed? Of iets anders beter

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Dat scherm heeft mijn goedkeuring.

Ramplank vind ik duur voor een normale plank, muis vind ik zelf ook duur, maar die zijn knap persoonlijk.

Als mobo zou ik zelf pricewatch: Gigabyte GA-H97-D3H nemen, qua wat ie kan geen grote verschillen, maar ik vind Gigabyte vaak wat betere kwaliteit leveren dan MSI

People as things, that’s where it starts.

• MK_
  • Niet online

MK_

Zowel de Gigabyte van hierboven als de MSI zijn leuke bordjes imo, kwaliteit van MSI is zeker niet slecht.

TP-Link maakt goede spullen, dus ik verwacht niet dat dit kaartje anders zal zijn.

12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered

Verwijderd

Topicstarter
Assemblage bij Azerty is ook prima? Ervaringen mee? En dit systeem moet alles aankunnen? Dan kan ik het bestellen!

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

MSI maakt zeker wel kutbordjes hoor, zo'n beetje alles op AM3+ en veel van FM2 hoort op de vuilnisbelt thuis. En ik vind de prijs/kwaliteit op Intel ook wat tegenvallen. Kijk maar naar de Gaming 5

Zélf zou ik daarom liever een GB hebben, al is die MSI zeker niet zo slecht als de troep die ze op AM3+ hebben en in de tijd van de 70 series hadden. D-Pak onderdelen, woohoo :+

Assemblage van Azerty is idd prima, al zou ik het lekker zelf doen. Scheelt een lading pegels en is appeltje eitje. Pluk anders een Tweaker van zijn bureustoel.

People as things, that’s where it starts.

Verwijderd

Topicstarter
Moederbord is aangepast! Hartstikke bedankt

• MK_
  • Niet online

MK_

Met MSI bordjes had ik het over de H97-bordjes, en met neme de Guard-Pro en de Gaming 3.

AMD is het inderdaad niet geweldig, maar dat doet er in dit topic niet toe :)

SiComputers, Azerty, Alternate, MyCom, 4Lauch, doen allemaal assemblage, maar er is vast wel een aardige tweaker die het wil doen. Of fijn zelf doen, bespaard je weer 60-80 euro en je leert er nog iets van. De meeste dingen kunnen er maar op één manier in, dus veel kan je niet fout doen.

Verwijderd

Topicstarter
Goedemorgen beste tweakers, Inmiddels heb ik de pc binnengekregen van Azerty, maar na het aansluiten van dit systeem kwam ik erachter dat ik geen netwerken kan vinden, hiervoor heb ik mijn pc opnieuw oplaten starten en toen die daar mee bezig was liep de hele pc vast. Nu bij het opstarten loopt deze ook meerdere malen vast wanneer deze windows 8.1 opstart.

Inmiddels heb ik windows 8.1 opnieuw geïnstalleerd maar dit heeft ook niet geholpen.

Inmiddels ook een Click watchdog timdout.

Iemand enig idee wat dit probleem is?

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:39

Winkiller

De Mopperpot

Verwijderd schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 11:57:
Goedemorgen beste tweakers, Inmiddels heb ik de pc binnengekregen van Azerty, maar na het aansluiten van dit systeem kwam ik erachter dat ik geen netwerken kan vinden, hiervoor heb ik mijn pc opnieuw oplaten starten en toen die daar mee bezig was liep de hele pc vast. Nu bij het opstarten loopt deze ook meerdere malen vast wanneer deze windows 8.1 opstart.

Inmiddels heb ik windows 8.1 opnieuw geïnstalleerd maar dit heeft ook niet geholpen.

Inmiddels ook een Click watchdog timdout.

Iemand enig idee wat dit probleem is?
Nee niet echt maar als je google gebruikt kom je DIT tegen, misschien kan je er iets mee..

http://www.reviversoft.co...1/clock-watchdog-timeout/

Als ik jou was zou ik kontakt opnemen met Azerty, even horen wat hun te melden hebben op dit verhaal.

• TerrorDanny94
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 10-07-2022
Ik zal de 290 om ruilen voor een 970
Is namelijk zuiniger en kan je nog overclocken kost je paar tientjes meer en stock is die al iets beter dan de 290

• TerrorDanny94
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 10-07-2022
Seagate heb trouwens heele slecht hdd tussen de goeie ziten ik raad je aan om wd te nemen blue of black deze zijn erg betrouwbaar en maken minder herrie dan de Seagate hdds

Verwijderd

Topicstarter
TerrorDanny94 schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 12:20:
Seagate heb trouwens heele slecht hdd tussen de goeie ziten ik raad je aan om wd te nemen blue of black deze zijn erg betrouwbaar en maken minder herrie dan de Seagate hdds
Ha die Danny, bedankt maar deze pc is al geassembleerd en thuisbezorgd, beter lees je mijn laatste reactie en kan je mij hopelijk verder helpen.

Contact met azerty zal ik doen

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 01:17

br00ky

Moderator Harde Waren
Als je hem hebt laten assembleren, niet meer zelf aan lopen pielen, gewoon contact opnemen met Azerty inderdaad. Zij dienen een werkend product af te leveren.
Pagina: 1