Wijziging User Review - Jamalietjuh GrandPa-NL

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKMH
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10:33
Een hele tijd geleden hadden GrandPa-NL en ik een probleem en dat ging als volgt:

Meneer heeft van mij 2 Ram modules overgenomen en daarbij was door een misverstand verkeerde ram modules opgestuurd, toen ik niet direct mijn begrip toonde heeft meneer op mijn profiel een negatieve beoordeling gegeven, uiteindelijk is alles goed gekomen en heeft meneer zijn geld terug gehad en ik de modules.

Nu ik pas na zoveel maanden achter ben gekomen dat dat weg te halen is, bij deze mijn aanvraag.

Zou de slechte beoordeling van GrandPa-NL weggehaald kunnen worden?

Bij voorbaat dank!

Link: gallery: Jamalietjuh het is de 4e van onder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrandPa-NL
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 25-05 14:50
Akkoord.

Leef vandaag, morgen bestaat niet.

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-07 20:25

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Done

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

• JKMH
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10:33
Top! Is het dan ook mogelijk de reactie op mijn profiel weg te kunnen halen van GrandPa-NL? JKMH

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-07 20:25

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Ook done :P

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Let op:
Let op:

Let op: dit topic is alleen bedoeld om beide partijen bij elkaar te brengen. Het is dus niet toegestaan te reageren in topics waar je zelf geen partij bent. Dergelijke reacties worden verwijderd en indien nodig volgen er sancties in de vorm van een tijdelijke ban.