Ik zit te overwegen om een LTE (4G) abonnement af te sluiten, o.a. voor bekijken video's wanneer ik onderweg ben. Echter nergens vind ik meer een abonnement voor unlimited data om te internetten.
Wel T-mobile abonnementen met:
10 GB (50 Mbps) datalimiet.
Buiten de bundel
64 Kbps
Met een downloadsnelheid van 5MB/s , heb ik mijn maandabonnement binnen 33 minuten verbruikt !
En daarna gaat mijn snelheid bijna 800x omlaag.
Dus eigenlijk heb je aan LTE nog niet veel , behalve dan sneller laden van simpele internetpagina's. Video streamen is er dus voorlopig nog niet bij.
Toen ben ik eens op zoek gegaan naar landen die wel unlimited data hebben en vond ik deze pagina:
http://www.t-mobile.com/cell-phone-plans/individual.html met de tekst:
Selected Plan
$ 80 per month
Plus taxes, fees and monthly device payment
Unlimited talk, text & data while on our network
Unlimited 4G LTE data
Unlimited data & text in 120+ countries & destinations (waaronder Nederland !!!)
En een Amerikaanse klant heeft in Nederland met zijn T-mobile abonnement wel Unlimited data !!!!!
En een Nederlandse klant in zijn eigen land niet!
Dit is toch onzin, of niet ?
Wel T-mobile abonnementen met:
10 GB (50 Mbps) datalimiet.
Buiten de bundel
64 Kbps
Met een downloadsnelheid van 5MB/s , heb ik mijn maandabonnement binnen 33 minuten verbruikt !
En daarna gaat mijn snelheid bijna 800x omlaag.
Dus eigenlijk heb je aan LTE nog niet veel , behalve dan sneller laden van simpele internetpagina's. Video streamen is er dus voorlopig nog niet bij.
Toen ben ik eens op zoek gegaan naar landen die wel unlimited data hebben en vond ik deze pagina:
http://www.t-mobile.com/cell-phone-plans/individual.html met de tekst:
Selected Plan
$ 80 per month
Plus taxes, fees and monthly device payment
Unlimited talk, text & data while on our network
Unlimited 4G LTE data
Unlimited data & text in 120+ countries & destinations (waaronder Nederland !!!)
En een Amerikaanse klant heeft in Nederland met zijn T-mobile abonnement wel Unlimited data !!!!!
En een Nederlandse klant in zijn eigen land niet!
Dit is toch onzin, of niet ?