Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het is de bedoeling dat ik met mijn nieuwe systeem moeiteloos videos kan editen in Sony vegas en gameplay van mijn xbox one (in 1080p) kan opnemen. Daarnaast natuurlijk surfen op internet en af en toe een spel zoals minecraft spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Voor de desktop ben ik bereid rond de 600 uit te geven, 600 is geen max. exclusief monitor.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Zolang het geen apple logo heeft ben ik tevreden. (sorry apple fans)
Ga je overklokken?
Weet niet eens wat het precies inhoudt dus laten we dat maar op een nee houden
Zoals je ziet heb ik niet al teveel verstand van een pc wat betreft de hardware en wanneer hij nou goede prestaties levert enzovoorts. Daarom hoop ik dat jullie mij kunnen helpen!
Alvast bedankt!
Het is de bedoeling dat ik met mijn nieuwe systeem moeiteloos videos kan editen in Sony vegas en gameplay van mijn xbox one (in 1080p) kan opnemen. Daarnaast natuurlijk surfen op internet en af en toe een spel zoals minecraft spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Voor de desktop ben ik bereid rond de 600 uit te geven, 600 is geen max. exclusief monitor.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Zolang het geen apple logo heeft ben ik tevreden. (sorry apple fans)
Ga je overklokken?
Weet niet eens wat het precies inhoudt dus laten we dat maar op een nee houden
Zoals je ziet heb ik niet al teveel verstand van een pc wat betreft de hardware en wanneer hij nou goede prestaties levert enzovoorts. Daarom hoop ik dat jullie mij kunnen helpen!
Alvast bedankt!
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2014 16:23 ]