Ik ben bezig een Excelsheet te maken waarin diverse macro's zijn opgenomen. Alle macro's werken zoals ik het wil. Ik loop echter tegen 1 probleem aan. Als ik 1 cel (E16) verander van Nee naar Ja voert de Macro netjes uit.
Echter als ik daarna een willekeurige andere cel aanpas blijft de macro steeds teruggaan naar de cel in de macro. (E17)
Wat doe ik fout?
Ik wil de macro uitvoeren als de cel waarna hij verwijst wordt aangepast. Als ik een andere cel aanpast dient deze niet uitgevoerd te worden.
Ben nog nieuw met macro's en heb al uitgebreid gegoogled.
Mijn Macro:
Alvast bedankt voor alle info!
Echter als ik daarna een willekeurige andere cel aanpas blijft de macro steeds teruggaan naar de cel in de macro. (E17)
Wat doe ik fout?
Ik wil de macro uitvoeren als de cel waarna hij verwijst wordt aangepast. Als ik een andere cel aanpast dient deze niet uitgevoerd te worden.
Ben nog nieuw met macro's en heb al uitgebreid gegoogled.
Mijn Macro:
Visual Basic:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
| Sub WeergevenPuntentelling() If Range("E16").Value = "Nee" Then Range("E17").Select Selection.Locked = True Range("E16").Select Else Range("E17").Select Selection.Locked = False Range("E16").Select Run ("Weergevenaanwijzigingen") ' Nieuwe macro uitvoeren End If End Sub |
Alvast bedankt voor alle info!
[ Voor 0% gewijzigd door Lustucru op 17-09-2014 16:17 . Reden: Codetags toegevoegd ]