Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Vul hier in welk component/onderdeel je zoekt. Vertel ook waarom je dat onderdeel wil hebben. Wat wil je ermee bereiken?
Wegens het defect raken van mijn harde schijf zoek ik een ssd voor mijn laptop hij is al wel 4/5 jaar oud
Ik heb gehoord dat het de prestaties van laptop aanzienlijk kan verbeteren.
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Het moet een schijf zijn van minimaal 256 gb en zo goedkoop mogelijk.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Wil je een specifiek merk of type? Of sta je open voor alternatieven? Vertel het ons.
Merk maakt mij absoluut niet uit als het maar blijft werken.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen. Hij moet in een laptop,
een standaard laptop hdd/ssd kon er in zeiden ze.
Mocht ik de investering er niet uithalen vanwege de leeftijd van de laptop kunnen jullie mij dan een goede hdd aanraden?
Ik zoek een?
Vul hier in welk component/onderdeel je zoekt. Vertel ook waarom je dat onderdeel wil hebben. Wat wil je ermee bereiken?
Wegens het defect raken van mijn harde schijf zoek ik een ssd voor mijn laptop hij is al wel 4/5 jaar oud
Ik heb gehoord dat het de prestaties van laptop aanzienlijk kan verbeteren.
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Het moet een schijf zijn van minimaal 256 gb en zo goedkoop mogelijk.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Wil je een specifiek merk of type? Of sta je open voor alternatieven? Vertel het ons.
Merk maakt mij absoluut niet uit als het maar blijft werken.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen. Hij moet in een laptop,
een standaard laptop hdd/ssd kon er in zeiden ze.
Mocht ik de investering er niet uithalen vanwege de leeftijd van de laptop kunnen jullie mij dan een goede hdd aanraden?