Aanleiding:
In de woonkamer staat een desktop pc met een monitor van 22 inch. Het geluid van de pc is aangesloten op een stereoset. De afstand van de bank tot de monitor is net te groot om de tekst op het beeldscherm goed te kunnen lezen. Daarnaast heeft de monitor een te kleine kijkhoek. Daarom ben ik op zoek naar een vervangende tv of beeldscherm. De grootte van het scherm moet tussen de 32 en 42 inch liggen.
Wat is je budget?
~400 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken ......
ter vervanging van een computer monitor. Daarom moet de tv/beeldscherm de volgende opties hebben:
Wat heb je zelf al gevonden?
Zijn er tv's/computer monitors die ik misschien over het hoofd heb gezien?
In de woonkamer staat een desktop pc met een monitor van 22 inch. Het geluid van de pc is aangesloten op een stereoset. De afstand van de bank tot de monitor is net te groot om de tekst op het beeldscherm goed te kunnen lezen. Daarnaast heeft de monitor een te kleine kijkhoek. Daarom ben ik op zoek naar een vervangende tv of beeldscherm. De grootte van het scherm moet tussen de 32 en 42 inch liggen.
Wat is je budget?
~400 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken ......
ter vervanging van een computer monitor. Daarom moet de tv/beeldscherm de volgende opties hebben:
- Brede kijkhoek
- Goede kleurweergave
- Lage input lag
- minimaal 1920x1020 resolutie
- Automatisch aangaan, wanneer de computer aangezet wordt
Wat heb je zelf al gevonden?
- Samsung UE32EH5300W (heeft een lage prijs en positieve recensies op de pricewatch site)
- Samsung UE40EH5300W (heeft een lage prijs en positieve recensies op de pricewatch site)
- Sony KDL-32W705B Zwart (binnen budget en heeft een lage input lag)
Zijn er tv's/computer monitors die ik misschien over het hoofd heb gezien?