[8210] Beltoon maken

Pagina: 1
Acties:
  • 107 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• ThE_ED
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22-01 12:32

ThE_ED

Stuffed Animal

Topicstarter
Ik wil een beltoon maken... Maar ja hoe doe je dat? Op sommige telfoons kan je het volgens mij op de telefoon zelf proggen maar op de 8210 niet. (Toch?) Is er een manier om het op je computer te doen, of op internet? (Op clubnokia kan het volgens mij... maar als ik op de link klik gebeurd er niks.) Ik heb al een koel idee voor een echte oldskool-nerd/gamer-beltoon. :)

Misschien is deze vraag aleens geweest maar ik kon niks vinden met de search. (Of ik ben lomp)

Ik ben fan van dingen

• ThE_ED

ThE_ED

Stuffed Animal

Topicstarter
Ik wil nl. zo'n oud intromuziekje van een computerspel... TestDrive, Grandprix, Prince of Persia ofzo...

Ik ben fan van dingen

• _Gump_
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Heeft tmfweb niet zoiets?

• ThE_ED

ThE_ED

Stuffed Animal

Topicstarter
Ah ja volgens mij wel, thanx..

Wel allemaal suf inschrijf en betaal gedoe... Wel logisch, toch kut... :P Zijn er geen progjes om het zelf te doen ofzo? (Hmmm maar ja dan moet ik weer een IR ding kopen ofzo..)

Ik ben fan van dingen

Verwijderd

Heeft de 8210 dat niet? Mijn 8250 iig wel.

• Skate2000
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 29-12-2024
Hmz.. ik heb dus ook een 8210, en ik vind het ook wel jammer dat ik niet zelf een beltoon kan invoeren met dat toestel. Ik doe het altijd met de PC. Het is alleen jammer dat je je beltonen dan niet met alleen je telefoon naar iemand anders kan sturen.. |:( foute actie van Nokia..:(

• ThE_ED

ThE_ED

Stuffed Animal

Topicstarter
Is best wel jammer idd. Trouwens, uitzoeken hoe de melodielijn loopt van zo'n spel in nog best wel moelijk... Ik heb alleen prince of persia een beetje, terwijl ik die juist het minste vind als beltoon. :P

Ik ben fan van dingen

• bavara
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-07 07:44
Genie?? Is dat misschien een idee? Dan kan je elke maand een paar icons/beltonen naar je Nokia sturen. Of werkt dat niet bij die 8210? Foute actie van nokia inderdaad want m'n 3210 doet het zelfs! :+
Pagina: 1