Namezero behouden?

Pagina: 1
Acties:

• hemiparo
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Onderstaande mail heb ik (en met mij denk ik vele anderen) ontvangen van Namezero:

- - -> As you know, your free Namezero membership has expired. However, our records show that your domain is currently registered by Namezero . Because of this unusual situation, we are temporarily dropping the price for you to reclaim your domain from $34.95 all the way down to $9.95!

To take advantage of this remarkable price, log onto the Control Panel and renew your domain. When you renew, your domain will be transferred into your name and you will be upgraded to our Plus service automatically. The domain will be yours through the end of its current registration period.

If you would like to lock in your domain for longer, we have some great offers for renewals for 2 or 5 years from the date you renew.

Please note that your domain still points to a Namezero parking page and we are currently accepting offers for the domain from current members or third parties. Once such an offer is accepted, you will no longer be able to reclaim your domain. In any case, this offer will expire soon and your renewal price will go back to $34.95!

The Namezero Team<- - -

En nu is eigenlijk mijn vraag: zoals ik het zie is het domein voor 9,95 voor mij. Maar is dat ook zo? Overal hoor ik over de addertjes die er zijn en daar ben ik dus best wel een beetje bang voor. Wat heb ik met deze aanbieding in mijn bezit, wat kan ik ermee en... zou ik het doen?

• ralfbosz
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06-05 09:12

ralfbosz

xm create bosz -c

Ik heb het gedaan en kon direct de balk weghalen, nu nog wachten tot het domein op mijn naam staat ;)

rm -r *

• ZyMoTiC
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-04 00:48

ZyMoTiC

Timmaaaaaaay!!!

er zijn toch ook andere "providers" die gratis .com adressen aanbieden?

ik zit ook met het probleem maar heb geen zin om er geld voor te betalen :(

iemand andere aanbieders die gratis .com .net enzo aanbieden?

Bla, bla, bla, komkommer is geen sla.

• Mini-me
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
S
E
A
R
C
H
:)