Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Onjuiste prijzen abo + toestel

Pagina: 1
Acties:

• Olaf van der Spek
  • Registratie: september 2000
  • Niet online
De kosten/looptijd lager dan 18 euro kloppen allemaal niet.
Volgens mij is het nogal een structureel probleem en klopt er helemaal niks van.

pricewatch: Samsung Galaxy S5 Zwart

• Glaanie
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 23:31

Glaanie

Medewerker Product Content

All your content belong to us

We gaan ernaar kijken :)

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Nog iets, ik zie een aantal telefoons met 1,024GB geheugen, dit moet natuurlijk gewoon 1GB zijn.

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Al gekeken?

• Glaanie

Glaanie

1,024GB vs 1GB is gefixt, ook 2,048GB en 3,072GB gelijk meegepakt. Hetzelfde probleem (maar dan andersom) ook bij opslaggeheugen aangepakt, dat staat nu ook allemaal weer goed.

Het probleem wat bij de genoemde Samsungs is, is dat wij in de PW niet goed rekening kunnen houden met alle abonnementscategorieen. In het geval van Tele 2 kan je kiezen om €1,- tot (ik geloof) €30,- bovenop de normale abo-kosten te gooien, om zo je toestel 'gratis' of 'goedkoper' te krijgen. Hetzelfde wat onder andere Vodafone doet met abo-categorieen A t/m F, alleen kan je bij Tele2 blijkbaar zelf bepalen wat je extra per maand neerlegt. Dus dit probleem doet zich voor bij meerdere abo's en zal je dus vaker tegenkomen.

Mijn collega die wat meer in ons telecomsysteem onderlegd is, doet nog enkele checks en zal daar nog op terugkomen om mijn verhaal al dan niet te bevestigen :)

• Mooijekind
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 23-09 08:49

Mooijekind

Manager Product Content
Het verhaal van mijn collega klopt helemaal.
Waar je voorheen een bedrag betaalde voor je abonnement en 1 vast bedrag voor je toestel is het tegenwoordig iets anders.
Nu heb je het abonnementsbedrag, een eenmalig bedrag voor je toestel (variabel) en ook nog maandelijkse kosten voor je toestel (ook weer variabel) .

Ons systeem is daar inderdaad niet op ingesteld en het kan dus regelmatig voorkomen dat de abonnements / toestelprijzen daardoor niet kloppen.

We zijn nog aan het onderzoeken hoe we dit probleem het beste kunnen oplossen maar helaas zal dat nog wel even duren.

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Glaanie schreef op woensdag 24 september 2014 @ 11:01:
1,024GB vs 1GB is gefixt, ook 2,048GB en 3,072GB gelijk meegepakt. Hetzelfde probleem (maar dan andersom) ook bij opslaggeheugen aangepakt, dat staat nu ook allemaal weer goed.
http://tweakers.net/pricewatch/improve/368048

2000 MB werkgeheugen en 16384 MB opslaggeheugen.. Een van de twee klopt niet.
mooijekind11 schreef op woensdag 24 september 2014 @ 16:11:
We zijn nog aan het onderzoeken hoe we dit probleem het beste kunnen oplossen maar helaas zal dat nog wel even duren.
Is het tot die tijd niet mogelijk een correcte combo van eenmalige en per-maand toestel kosten te gebruiken?
Nu worden per-maand toestel kosten helemaal niet meegerekend.

[Voor 33% gewijzigd door Olaf van der Spek op 25-09-2014 14:15]

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Druk?

• MicGlou
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 18:44
Olaf van der Spek schreef op donderdag 25 september 2014 @ 14:14:
[...]

http://tweakers.net/pricewatch/improve/368048

2000 MB werkgeheugen en 16384 MB opslaggeheugen.. Een van de twee klopt niet.
Hoezo klopt dat niet? Werkgeheugen en opslaggeheugen is niet hetzelfde... lijkt mij volkomen logisch. Of gaat het om de exacte weergave van de cijfers?

[Voor 7% gewijzigd door MicGlou op 30-09-2014 19:41]

• Glaanie

Glaanie

Ik snap ook niet helemaal wat je bedoelt? Of bedoel je dat je bij werkgeheugen verwacht dat er met macht van 1024 wordt gewerkt en bij opslag met 1000, je dus eigenlijk 2048MB en 16000MB zou willen zien?

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Bij werkgeheugen verwacht ik inderdaad een macht van 2, bij opslaggeheugen eigenlijk ook.
Maar MB staat of voor 10^6 of voor 2^20. In het eerste geval klopt 2048MB niet, in het tweede geval klopt 16000MB niet.

[Voor 40% gewijzigd door Olaf van der Spek op 02-10-2014 16:48]

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Bump

• Glaanie

Glaanie

Ik ga eens onderzoeken of dit eenvoudig op te lossen is. Ik weet nog dat ik hier een tijd geleden (vlak voor de release van Tweakers 7) ook tegen aanliep en om redenen die ik niet meer weet kon hier niet eenvoudig wat aan gedaan worden. Waarschijnlijk omdat deze specificaties ook op andere plekken worden gebruikt, waar het wel logisch is. Anyway, dit ga ik nog even checken.

• Glaanie

Glaanie

Niet eenvoudig op te lossen, er is een hand van een devver nodig. Om deze reden heb ik een ticket aangemaakt om dit aan te pakken.

Het blijkt dat deze dubbel zijn met al bestaande specificaties, die wel de juiste getalbasis gebruiken. In het ticket vraag ik dan ook om deze waarden te verplaatsen (+ een rekensommetje omdat de getalbasis anders is).

Wanneer dat gebeurt, geen idee, zal sowieso pas volgende iteratie zijn, dus minimaal een week of 6.

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Okay. Is het wel mogelijk de foute abo + toestel prijzen uit de PW te weren tot ook dat gefixed is?

• Glaanie

Glaanie

Nee, daar kunnen we niet aan beginnen. Het is spijtig dat de Pricewatch op dit punt achterloopt en niet volledige informatie geeft. Maar als we deze prijzen gaan weren, blijft er helemaal niets meer over, aangezien zo'n beetje elke grote provider dit heeft, de een wat duidelijker dan de ander.

Het is iets wat wij ook willen oplossen (liever gisteren dan vandaag), maar dat gaat niet op hele korte termijn lukken. Er zijn een aantal ideeën die worden uitgewerkt en getoetst en dat kost simpelweg tijd om het zorgvuldig te doen.

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Even voor de duidelijkheid, tot die tijd is de Gratis vanaf X info onjuist en nutteloos?

• Glaanie

Glaanie

Olaf van der Spek schreef op zondag 04 januari 2015 @ 21:36:
Even voor de duidelijkheid, tot die tijd is de Gratis vanaf X info onjuist en nutteloos?
Yep, in sommige gevallen dus. Helaas wordt deze specificatie ook nog op andere plekken gebruikt (en soms zelfs hardcoded, waardoor we niets kunnen aanpassen), dus het is niet simpelweg uit te schakelen voor ons.

• Fietsbel
  • Registratie: april 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Is het misschien een idee om het woordje gratis weg te halen en alleen de vanaf x Euro per maand te laten staan. Dat is ook wat minder misleidend voor de bezoeker. Leuk voor de kliks maar de bezoeker heeft er niets aan.

[PW] Onduidelijk hoe smartphone met abo werkt

[Voor 10% gewijzigd door Fietsbel op 10-01-2015 13:14]

39

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Glaanie schreef op maandag 05 januari 2015 @ 16:00:
[...]

Yep, in sommige gevallen dus. Helaas wordt deze specificatie ook nog op andere plekken gebruikt (en soms zelfs hardcoded, waardoor we niets kunnen aanpassen), dus het is niet simpelweg uit te schakelen voor ons.
Waar wordt het nog meer gebruikt?
En die kolom verbergen moet toch eenvoudig te doen zijn?
Waarom kost een oplossing uberhaupt zoveel tijd?

[Voor 5% gewijzigd door Olaf van der Spek op 10-01-2015 13:26]

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

*bump* iemand? :?

39

• Glaanie

Glaanie

Olaf van der Spek schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 13:26:
[...]

Waar wordt het nog meer gebruikt?
En die kolom verbergen moet toch eenvoudig te doen zijn?
Waarom kost een oplossing uberhaupt zoveel tijd?
Ik zal het intern bespreken wat de mogelijkheden zijn. Het probleem is niet zo simpel als simpelweg iets uitschakelen (het waarom weet ik ook niet, het enige wat ik weet is dat ons huidig telecomsysteem dusdanig ingewikkeld is technisch gezien, dat ik het dev/productteam geloof als zij zeggen dat het niet simpel is :p) en wij willen dit ook opgelost zien. Maar, we komen terug op de aloude redenen waarom sommige projecten op zich laten wachten: te veel projecten, te weinig tijd/devvers. Keuzes moeten gemaakt worden en gezien de impact van dit project op de beschikbare, schaarse tijd, wordt dit nog weleens vooruit geschoven. Niemand vind dit leuk, geloof mij maar :-(

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Uiteraard zal het druk zijn en ongetwijfeld dat er nog zoveel te doen is, zoals altijd.
Echter in dit geval verschaffen jullie foutieve informatie, clicks en views die ongegrond zijn en dat is niet eerlijk richting jullie adverteerders en de bezoekers.
Quick and dirty; verander het woord gratis desnoods in een "." of een spatie , nog steeds klopt het niet maar is wel eerlijker naar derden. Voor een buitenstaander is het vreemd dat er na 5 maanden nog steeds geen aanpassing is gedaan, temeer omdat pricewatch jullie paradepaardje is.

39

• Glaanie

Glaanie

Helaas heb ik weinig meer te melden dan wat eerder gemeld is. We gaan kijken naar Q&D oplossingen, maar we moeten wel waken dat het niet té D gaat worden. Ook hier kan ik nog geen mededelingen over doen, voornamelijk omdat ik het nog niet weet en er nog niets besloten is :p

Dit is een probleem wat al jaren loopt, sinds de introductie van de lease-abo's (die in feite nog steeds bestaan, maar onder een andere noemer). En hoewel we dit liever gisteren oplossen dan vandaag, zijn er veel zaken die uitgezocht en/of ontwikkeld moeten worden. We moeten weer terug naar stap 1 en het hele telecomsysteem opnieuw ontwikkelen en uitdenken.

Dat dit vreemd overkomt op een buitenstaander is erg jammer, maar helaas kunnen we nu even niet meer bieden.

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Hoe moeilijk is het om de "Gratis vanaf" kolom te vervangen door iets anders, zoals resolutie?

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Toen ik NMe's reactie las moest ik denken aan dit topic.
NMe schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 17:58:
Sowieso moet Tweakers ook de verantwoordelijkheid dragen voor de adviezen die het geeft. Stel een bepaalde videokaart werkt op papier wel met een bepaald moederbord maar in de praktijk gaat het niet goed, dan krijgt Tweakers het gezeik als iemand toch een pc samengewerkt op advies van die configurator. De enige manier om dat effectief tegen te gaan is door handmatig combinaties te leggen en dat lijkt me nogal overkill. De enige mensen die daar baat bij hebben zijn mensen die wél zelf een pc samen willen stellen maar dat eigenlijk niet zouden moeten doen omdat ze er niet de juiste kennis voor hebben. Dat soort mensen kan veel beter naar de BBG's kijken of desnoods een topic openen in Desktop Aankoopadvies.

39

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Olaf van der Spek schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 12:47:
Hoe moeilijk is het om de "Gratis vanaf" kolom te vervangen door iets anders, zoals resolutie?
Vrij moeilijk blijbaar. Glaanie? :p

• Glaanie

Glaanie

Olaf van der Spek schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 10:54:
[...]

Vanaf de zijlijn misschien niet zo heel moeilijk ;) Quick wins blijken mogelijk meer problemen op te leveren dan een goede oplossing te bieden. En om nu te gaan testen, kijken waar de problemen zijn en of die ook opgelost kunnen worden, dan wordt het ineens niet meer zo quick.

We laten het dus zoals het is, we hopen over niet al te lange tijd hier een oplossing of een idee te hebben hoe we het gaan oplossen.

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Olaf van der Spek schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 10:54:
[...]

Blijkbaar wel gezien: mooijekind11 in "Price watch LG G3 32Gb met abbonement.." en Glaanie in "[PW] Prijzen Belsimpel zijn onjuist"

@Glaanie, wij kunnen het ook alleen van de zijlijn beoordelen, nietwaar? er is geen andere mogelijkheid. imho doen jullie er beter aan om de 2 categorieën tijdelijk niet weer te geven dan foute informatie aan de bezoeker. Maar ik weet natuurlijk niet wat de impact daarvan is op clicks en andere financiële punten in jullie belang. Dat zal waarschijnlijk zwaarder wegen. Het is maar >8 maanden dat het incorrect is....

[Voor 67% gewijzigd door Fietsbel op 06-03-2015 11:09]

39

• Glaanie

Glaanie

Fietsbel schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 11:04:
[...]

Blijkbaar wel gezien: mooijekind11 in "Price watch LG G3 32Gb met abbonement.." en Glaanie in "[PW] Prijzen Belsimpel zijn onjuist"

@Glaanie, wij kunnen het ook alleen van de zijlijn beoordelen, nietwaar? er is geen andere mogelijkheid. imho doen jullie er beter aan om de 2 categorieën tijdelijk niet weer te geven dan foute informatie aan de bezoeker. Maar ik weet natuurlijk niet wat de impact daarvan is op clicks en andere financiële punten in jullie belang. Dat zal waarschijnlijk zwaarder wegen. Het is maar >8 maanden dat het incorrect is....
Niet alleen is het vanaf de zijlijn makkelijk te beoordelen, maar ook voor ons (Pricewatch team) is het soms moeilijk te beoordelen. Wij kunnen ook veel quick wins en andere oplossingen bedenken, die vervolgens keihard worden neergesabeld door het product- en/of dev-team :P

Je hebt het over > 8 maanden, maar houd het maar op een jaar of 3, sinds de introductie van de lease-abo's (dit is het vroegste wat ik kon vinden: nieuws: Hi maakt 'leaseprijzen' smartphones bekend). We konden er eerst mee wegkomen door een waarschuwend zinnetje te plaatsen bij lease-abo's. Maar dat werd steeds ingewikkelder, naar mate er meer abo's kwamen en het toestellease op een gegeven moment werd vervangen door een extra bedrag op de abo-prijs, die je bij bijvoorbeeld Tele 2 zelf kan kiezen. Daar hadden we veel eerder moeten inspringen, daar hebben jullie gelijk in.

Er is nu toegezegd dat er in de komende twee maanden tijd wordt genomen en daar moeten we maar vanuit gaan. Iedereen op het Tweakers HQ is het ermee eens dat het een rommeltje is en dat het niet heel simpel op te lossen is. We hebben nu tenminste de aandacht van mensen, laten we hopen dat er een goede oplossing uit komt.

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Kun je misschien toelichten waarom het verbergen van de onjuiste informatie zo lastig is?

• Glaanie

Glaanie

Olaf van der Spek schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 11:38:
Kun je misschien toelichten waarom het verbergen van de onjuiste informatie zo lastig is?
Technische details weet ik niet, het enige wat ik weet is dat wij er vanaf moeten blijven :p Het PW telecomsysteem zit dusdanig ingewikkeld in elkaar (zowel voorkant als backend), dat niemand weet wat er gebeurt als je zomaar dingen verandert... Dat is ook een van de redenen dat dit nu in een project is gegoten om alles op een rij te krijgen en het voor ons voorlopig even on hold staat.

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Ok, thx. We zijn benieuwd naar de resultaten.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Is er inmiddels zicht op verbetering?

39

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Glaanie

Glaanie

Fietsbel schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 12:54:
Is er inmiddels zicht op verbetering?
Het blijft erg stil uit de telecomhoek :-( Natuurlijk is iedereen die er wat over te zeggen heeft vandaag vrij, ik ga na het weekend eens wat mensen porren.

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Dit weekend? :p

• Glaanie

Glaanie

Er zijn inmiddels stappen gemaakt. Duurt langer dan gedacht, omdat er ineens andere mogelijkheden zich aandienden, die ook onderzocht moeten worden. Of dat positief gaat uitpakken, geen idee. Die twee maanden waar we het in maart over hadden en waarvan we waren overtuigd dat we dat zouden halen (anders had ik geen tijd genoemd :p), blijkt door vakanties en andere omstandigheden niet haalbaar. Ik ga nu echt geen tijd noemen, want dat krijg ik toch weer keihard terug :p

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Niks nieuws onder de zon dus...

39

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Een jaar verder en nog steeds dezelfde resultaten :D :+ _O-

39

• Glaanie

Glaanie

Fietsbel schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 22:39:
Een jaar verder en nog steeds dezelfde resultaten :D :+ _O-
Wij vinden het ook een giller! Er gaat geen dag voorbij dat wij niet rofl doen als we naar de telecomhoek kijken. Hilarisch! We moeten het maar laten zoals het is denk ik, waar gaan we anders onze dagelijkse dosis humor vandaan halen?

Iemand nog een sarcasme-detector kopen?

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Glaanie schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 22:48:
[...]

Wij vinden het ook een giller! Er gaat geen dag voorbij dat wij niet rofl doen als we naar de telecomhoek kijken. Hilarisch! We moeten het maar laten zoals het is denk ik, waar gaan we anders onze dagelijkse dosis humor vandaan halen?

Iemand nog een kopen?
Altijd goed om te horen! , misschien maar zo laten is inderdaad het beste :)

Is er categorie voor de sarcasme-detector in Vraag en Aanbod?

Zonder gekkigheid, tuurlijk weet iedereen dat jullie ook druk bezig zijn. Het is gewoon jammer om (vanaf de zijlijn) te zien dat er zo weinig progressie in zit.

[Voor 17% gewijzigd door Fietsbel op 04-08-2015 23:55]

39

• Glaanie

Glaanie

Fietsbel schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 23:52:
[...]

Altijd goed om te horen! , misschien maar zo laten is inderdaad het beste :)

Is er categorie voor de sarcasme-detector in Vraag en Aanbod?
We hebben een Tesla in de PW staan, kan een sarcasme-detector prima bij :p
Zonder gekkigheid, tuurlijk weet iedereen dat jullie ook druk bezig zijn. Het is gewoon jammer om (vanaf de zijlijn) te zien dat er zo weinig progressie in zit.
Niet alleen van de zijlijn hoor, ook dichterbij de bron (lees: ik) is er op het oog weinig progressie te bespeuren. Ik vraag eens in de zoveel tijd hoe het ermee zit en steeds zijn er stapjes gemaakt. Pasgeleden kwam er een nieuwe optie op ons pad, die voor zover ik weet op dit moment onderzocht wordt, met goede resultaten. Dat was ook de reden dat de optimistische 2 maanden voor we wisten wat we zouden gaan doen (die ik in maart gaf) niet gehaald werd. Met een heeeeeule grote slag om de arm, want ik weet niet meer dan dat. Natuurlijk is iedereen die hier wat over weet met vakantie, dus kan niet op korte termijn een update geven. Maar als er iets te delen is, zal ik/we dat zo snel mogelijk doen. Wij balen net zo hard mee, krijgen nog steeds vragen hierover (pasgeleden nog een topic gesloten met een vergelijkbare vraag) en vinden het ook kut, grofgezegd.

• SinergyX
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 00:55

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Lekker duidelijk waar dit allemaal moet, maargoed.

Ik zat wat rond te kijken bij de Lumia 930
pricewatch: Nokia Lumia 930 Zwart

Waar mij deze opviel:

Echter op de site:
http://www.gsmeasy.nl/dea...sbundel-12mnd-verlenging&

Totaal per maand € 43.00

Ben er inmiddels stuk meer tegengekomen in die 'prijs met abbo', daar klopt bar weinig van.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Glaanie

Glaanie

SinergyX schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 13:15:
Lekker duidelijk waar dit allemaal moet, maargoed.

Ik zat wat rond te kijken bij de Lumia 930

Waar mij deze opviel:

Echter op de site:
http://www.gsmeasy.nl/dea...sbundel-12mnd-verlenging&

Totaal per maand € 43.00

Ben er inmiddels stuk meer tegengekomen in die 'prijs met abbo', daar klopt bar weinig van.
Als je dit topic had doorgelezen, had je gezien dat wij er van op de hoogte zijn en dat wij druk bezig zijn met een oplossing, lees vanaf hier: Olaf van der Spek in "Onjuiste prijzen abo + toestel".

TL;DR: Het huidige PW-telecomsysteem is niet berekend op extra toeslagen op abo-prijzen, daar kan simpelweg geen rekening mee worden gehouden. Het systeem moet van de grond af opnieuw worden opgebouwd om dit wel te kunnen doen. Q&D hacks gaan niet werken, aangezien het telecomsysteem zelf al min of meer een hack is op het normale Pricewatch-systeem. We zijn nu al enkele maanden bezig om balletjes te laten rollen en andere oplossingen te zoeken. Wanneer hier wat bekend over is, zullen jullie het ook weten.

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Eerst moet ik het in dit topic zetten, dan moet ik het lezen dat het al klein jaar niet goed gaat. Het boeit mij weinig wanneer iets wel of niet gefixed wordt, er staat iets verkeerd in de PW en dat is niet goed.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Jimbolino
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 21-09 02:19

Jimbolino

troep.com

Ik denk dat het slimmer is om shops die leaseconstructies hanteren te weren uit de pricewatch (in de betreffende categorie), of om tot die tijd een waarschuwing erin te zetten.

Zeker omdat er geen "onjuiste prijs melden" knop zit, is de meest logische stap om een topic aan te maken.

Als dit topic echter een stukje weggezakt is, is het lastig terug te vinden...

[Voor 4% gewijzigd door Jimbolino op 26-08-2015 17:59]

The two basic principles of Windows system administration:
For minor problems, reboot
For major problems, reinstall

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Kan die Prijzen met Abo tab er niet gewoon uitgesloopt worden totdat het gefixed is?

• Jimbolino
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 21-09 02:19

Jimbolino

troep.com

of een linkje plaatsen naar http://www.telecomvergelijker.nl/ :)

ps. inmiddels zijn we 1 jaar gepasseerd

[Voor 25% gewijzigd door Jimbolino op 22-09-2015 09:57]

The two basic principles of Windows system administration:
For minor problems, reboot
For major problems, reinstall

• T-!-M
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 23-09 07:39
Is er inmiddels al een lichtpuntje aan de horizon? We zijn weer twee maandjes verder *hope O+

• Glaanie

Glaanie

Ik kan nu eindelijk wat nieuws melden! *O*

Er is een beslissing genomen wat betreft onze telecomvergelijker en we gaan de komende tijd hard aan werken om dit te realiseren. De verwachting is dat over een maand of 2 deze wijzigingen zijn doorgevoerd, zodat we ook op dit vlak weer de beste zijn.

Houd dit topic en/of de .plans in de gaten!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Zet de champagne maar alvast koud. :p

• Glaanie

Glaanie

Ik weet zeker dat er hier op HQ wel een klein feestje wordt gevierd als het zover is :P

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Glaanie schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 10:02:
Ik kan nu eindelijk wat nieuws melden! *O*

Er is een beslissing genomen wat betreft onze telecomvergelijker en we gaan de komende tijd hard aan werken om dit te realiseren. De verwachting is dat over een maand of 2 deze wijzigingen zijn doorgevoerd, zodat we ook op dit vlak weer de beste zijn.

Houd dit topic en/of de .plans in de gaten!
Hang de vlaggen uit! :)F :)B

39

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Goed nieuws :) Wel benieuwd hoe het vorm krijgt, providers hebben wel elke exotische constructie aangeroepen om telefoontjes te slijten :P

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Glaanie schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 10:02:
De verwachting is dat over een maand of 2 deze wijzigingen zijn doorgevoerd, zodat we ook op dit vlak weer de beste zijn.
In januari dus, zeg maar? }:O

• Glaanie

Glaanie

De eitjes zijn gelegd, we wachten nu op uitkomen :)

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Glaanie schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 10:16:
[...]

De eitjes zijn gelegd, we wachten nu op uitkomen :)
Lekker zo voor pasen, hopelijk pakken ze niet de verkeerde eieren

39

Pagina: 1

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True